NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دي ثقافه مجتمع و امر دوله، و الحل بيكون مع النقابه اللي دورها متهمش.. عيش و كل عيش 😂👋

دي ثقافه مجتمع و امر دوله، و الحل بيكون مع النقابه اللي دورها متهمش.. عيش و كل عيش 😂👋
و**** يابيه انا عايش وباكل عيش اهو ساكت حاضر 🤐😂

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تقريبا فيلم برد الشتا اتكلم عن المهزلة دي

• أتفق
التفاعلات: Dark storm
كان نفسي اطلع دكتوره بجد من ارقى المهن الموجوده و اكترها صعوبه و تعب
حلوه ارقى المهن دى ده انتا فاهم غلط خاااااالص اهو بسبب كلامك ده انتا واللى زيك بيركبوا العيانين يا حول **** اسألنى انا شغال معاهم كنت فاكر زيك كده زمان طلعوا
حلوه اووى ارقى المهن دى ده انتا فاهم غلط خااالص اهو انتا و اللى زيك خليتوهم يركبوا الناس يا حول **** بسبب جهلك ده اسألنى انا كنت فاكر زيك كده لحد ما اشتغلت فى شركة ادويه و شفت بعينى اللى بيعملوه فالناس بطلوا تحسسوهم انهم ارقى و اذكى و الكلام الفاضى ده كفايه جهل بقى زيه زى المدرس زى المهندس زى عامل النظافه و **** انا احتاج كتاب عشان اكتب فيه المواقف اللى شفتها بعينايا اللى بيستغلوا فيها جهل الناس و بيركبوهم حرفيا ماديا و معنويا
اللى انتا و غيرك متعرفوش انك المفروض تروح المستشفى تلاقيه موجود و يكشف عليك طبعا ده عمره ما هيحصل علشان يجبرك تروحلوا العياده و هناك بقى يعرف يطلع من جيبك الفلوس اللى هو عايزها مش بس فى الكشف ده فى حاجات كتيير و انتا ولا تقدر تتكلم

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
بصراحة حبيت فكرك وممكن اكون نسيت اكتب دا بس فكرت فيه انه فعلا انا مكنش قصدى اعمم في ناس كويسة فعلا وفيه ناس لما بيفهموا بيبقوا كويسين ودي حاجة بتسع،نى جدا على المستوى الشخصي
اما بقا الواسطة والمحسوبية والفساد الادارى كمان كل دا للأسف فعلا احنا اتنقعنا فيه زي ما بينقعوا الترمس في الماية وشربناه فبقى عقيدة عند الناس مع ان الجيل الجديد عشان مشربش الواسطة اوى زي الجيل القظيم فتلاقي النسبة قلت شوية او على الاقل لحد ما يتعلم يدخل الوسطة ضمن الكارير 😂
انا الوقتي اتفق جدا معاك ف كلام دا 😂

طب ما انتي معاكي دكتوراه في الثقافة الجنسيه ودي مهنه متعبه وممتعه ف نفس الوقت 😂

مينفعش التعميم. كل مهنة ووظيفة فيها وفيها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%