NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه الشك فى علاقه زوجتى باخيها

A

Anonymous (f779)

ضيف
السواد اللى حوالين الفتحه من ورا ملحوظ عند زوجتى رغم انى حاولت اوضح ليها انى مشتهيها ونفسى فى كدا بس هى بترفض
ولنا الان 20 سنه متجوزين ولكن بمعرفتى بالمواضيع دى وتاكدى انها رافضه الممارسه من الخلف او حتى انى اقرب من الفتحه
ولكن اللى هايجننى ان حولين الفتحه سواد
ومثلا هى مش بتشتكى من الامساك كنت قلت ان دا السبب
ومش عارف اعمل ايه مع انها ملتزمه جدا ولا يمكن انى اشك فيها ولاكن دا شئ مجننى حتى انى شكيت انها تكون على علاقه باخوها الصغير هو اصغر منها ب5 سنوات ودا هو الراجل الوحيد اللى ممكن انها تكون براحتها معاه فى اللبس والكلام
هى سنها الان 44
ولكن فكره انها ممكن تكون مفتوحه من الخلف بتراوضنى كل لما اشوفها ومش عارف اعمل لي؟

السواد اللى حوالين الفتحه من ورا ملحوظ عند زوجتى رغم انى حاولت اوضح ليها انى مشتهيها ونفسى فى كدا بس هى بترفض
ولنا الان 20 سنه متجوزين ولكن بمعرفتى بالمواضيع دى وتاكدى انها رافضه الممارسه من الخلف او حتى انى اقرب من الفتحه
ولكن اللى هايجننى ان حولين الفتحه سواد
ومثلا هى مش بتشتكى من الامساك كنت قلت ان دا السبب
ومش عارف اعمل ايه مع انها ملتزمه جدا ولا يمكن انى اشك فيها ولاكن دا شئ مجننى حتى انى شكيت انها تكون على علاقه باخوها الصغير هو اصغر منها ب5 سنوات ودا هو الراجل الوحيد اللى ممكن انها تكون براحتها معاه فى اللبس والكلام
هى سنها الان 44
ولكن فكره انها ممكن تكون مفتوحه من الخلف بتراوضنى كل لما اشوفها ومش عارف اعمل لي؟
السواد اللي حوالين فتحة طيزها مش شرط او دليل انها كانت بتتناك في طيزها،،، ومادام مفيش اي دليل علي انها اتناكت ماينفعش تشك في اخوها الا إذا كان فيه تصرفات حتي الان بتحصل بينهم تخليك تشك في كده.
وعشان تعرف حاول تدخل صابع في طيزها وانت بتلحس كسها وبتمص زنبورها وهي هايجة مش هتكون مركزة وممكن بصابعك تعرف اذا كانت مفتوحة واتناكت قبل كده في طيزها والا ايه،،،، ولو اتناكت اكيد هتنبسط وتعمل نفسها مش واخده بالها وهتعرف تدخل صابع واتنين وتلاته وتنيكها كمان في طيزها

• أتفق
التفاعلات: Cuckold hubby و أبو كيفو
سواد ايه و كلام ايه؟ هو اي كلام نصدقو؟
مافيش اي دليل على اي حد انو بيتناك او انها بتتناك في طيزها
الا لو كان الشهص متعدد العلاقات كل يوم من زب افريقي : و لو اتفرحت عالبورنو كتشوف الفتحة قبل السيكس بتكون لامة
السواد هذا احتكاك حلدب وراثي عادي!!!
مافيش نيك بياثر على اي حاةة
و مش خيالك عاوز تاكدو صديقي العزيز باي نظرية غير حقيقية

السواد اللي حوالينا الفتحة مش دليل علي حاجة خاصة لو بشرتها لونها قمحي هيبقي السواد ده طبيعي .

لكن ممكن تعرف لو عاينت الفتحة إن كانت واسعة أو ديقة وأنت بتنيكها خاصة في وضع الدوجي .

• أتفق
التفاعلات: Cuckold hubby
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%