NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حتي لو كان جوزها
لا طبعا لاني لو جوزه فضحه هيتفضح قبله انا عادي ببعت لي زوجي وعادي بس طبعا البنت ممنوع تبعتت لي خطيبه أو حبيبه لاني مفيش حد دلوقتي بقي محل ثقه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و sexypump
  • بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑، Moheb sex و bibo88
ملعونة الظروف اللي خلت الناس تبرر الغلط
مش با برر غلط
ومش بعمل كدا اصلا
بس دا شيء بيحصل و هيحصل
ومش عايزك تغيري رائيك لانه صح ..وفي غيرك عارف أنه صح لكنه بيعمله
بس خلاص

لا طبعا لاني لو جوزه فضحه هيتفضح قبله انا عادي بيعت لي زوجي وعادي بس طبعا النت ممنوع تبعت لي خطيبه أو حبيبه لاني مفيش حد دلوقتي بقي محل ثقه
انتي مسمعتيش عن الناس اللي بتصور مدامتها في البيت تبقي هي ياحول **** نايمة ورايحة في سابع نومة وهو براس خنزير عمال يصورها وينشر مبتسمعيش عن الانطاع اللى اتفقوا مع رجاله يغتصبواا مراتتهم ويصوروهم في وضع مخل عشان يرفع قضيه زنا وينبرا من كل المستحقات اقول اية ولا اية ولا اية الدنيا دي مبقاش فيها امان ولو نفترض ان دي حالات فرديه افترضي الزوج او الزوجة فونهم باظ وراحوا يصلحوة مبتسمعيش عن الناس اللى شغالة فى محلات الموباليلات ويعملوا استرجاع لكل الصور اللى على الموبايل وينشروها
الدنيا مبقاش فيها امان ولو حتي الزوجين عمرهم ميفكروا في الحاجات دي فا العوامل الخارجية مبقتش امان

في اهو ناس بيحصل معها كدا ...لظروف مثلا مسافات أو بعد ...انتي شايفة الناس اللي بتغدر بس

انتي مسمعتيش عن الناس اللي بتصور مدامتها في البيت تبقي هي ياحول **** نايمة ورايحة في سابع نومة وهو براس خنزير عمال يصورها وينشر مبتسمعيش عن الانطاع اللى اتفقوا مع رجاله يغتصبواا مراتتهم ويصوروهم في وضع مخل عشان يرفع قضيه زنا وينبرا من كل المستحقات اقول اية ولا اية ولا اية الدنيا دي مبقاش فيها امان ولو نفترض ان دي حالات فرديه افترضي الزوج او الزوجة فونهم باظ وراحوا يصلحوة مبتسمعيش عن الناس اللى شغالة فى محلات الموباليلات ويعملوا استرجاع لكل الصور اللى على الموبايل وينشروها
الدنيا مبقاش فيها امان ولو حتي الزوجين عمرهم ميفكروا في الحاجات دي فا العوامل الخارجية مبقتش امان
عندي حق انتي شايفة الوحش بس
في ناس ظروفها كدا
ولو شاب و بنت سخنو على بعض و دا الحل اللي يحمي البنت أنها تغلط و يكون لحم في لحم ايه بقا الحل.
انتي شايفة الوحش و عندك فوبيا
و برضو مش بشجع حد ..بس محدش عارف ظروف و احتياج الناس

عندي حق انتي شايفة الوحش بس
في ناس ظروفها كدا
ولو شاب و بنت سخنو على بعض و دا الحل اللي يحمي البنت أنها تغلط و يكون لحم في لحم ايه بقا الحل.
انتي شايفة الوحش و عندك فوبيا
و برضو مش بشجع حد ..بس محدش عارف ظروف و احتياج الناس
مفيش مبرر للغلط

• عجبني
التفاعلات: sexypump
انتي هتخوفيني ليه طيب اعمل ايه لو مبعتش صور بيخرب الدنيا

لا طبعا لاني لو جوزه فضحه هيتفضح قبله انا عادي ببعت لي زوجي وعادي بس طبعا البنت ممنوع تبعتت لي خطيبه أو حبيبه لاني مفيش حد دلوقتي بقي محل ثقه
اول واحده احسها فاهمه الواقع الي احنا فيه صح

• عجبني
التفاعلات: اسراء احمد
فهمية المخاطر وهو لما هيعرف كل المصايب دي وان ممكن اي حد يمسك فونة حتى لو هو بيمسح الصور اول باول يقدر يعمل استرجاع وتبقي مصيبة
اتكلمي معاه على المخاطر والاضرار وهو اكيد هيتفهم الموضوع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو اكيد مسافر
أو حتى لاء و دي متعته أو بيسخن بكدا
كل واحد حر
مش انتي واثقة فيه؟؟
اتمتعو .

فهمية المخاطر وهو لما هيعرف كل المصايب دي وان ممكن اي حد يمسك فونة حتى لو هو بيمسح الصور اول باول يقدر يعمل استرجاع وتبقي مصيبة
و**** ياختي اتكلم كتيييييييييير بس مفيش فايده هتكلم تاني خير

المخاطر الوحيدة بلنسبالها أنها ...تحافظ على الموبيل جدا .و اي صيانة لازم تعمله ظبط مصنع ..غير كدا هي تعيش حياتها .

بصراحه معك حق ١٠٠%

• عجبني
التفاعلات: زينة البراري

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%