NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المرة دي بقي مشكلة افتراضية واقعية ملموسة وهنا هنفترض وجود نانس اي كان بقي نوعهم ذكر وانثي او انثي وانثي او ذكر وذكر باختلاف كل الميول اللى موجودة والشخصين دول قعدوا يتكلموا يوم وراء التاني والدنيا بينهم بقت مليطة ومفتوحة على البحري اخر حاجة وقلوب الغرام بقت بترفرف حواليهم والدنيا بقت ميلك تشك اوريو بالنعناع وهوب احد الاطراف زرع الطرف الاخر اكليشية يابت انتي مراتي وصدقينى لو بايدي كنت اشيلك بين وريدى وهوب النودز اشتغلت على ودنة وفين يوجعك مترحموش ومع اول منعطف تاريخي تفتكروا اية اللى حصل اتحولت النغمة من كنت اشيلك بين وريدي ل ساقعدن على الطريق واشتكي واقول مظلوم وانت ظلمتني والنودز اتسربت والناس تصوت وحاجة اخر بؤس فا نصيحة وهي مجرد نصيحة عابرة اللي بيجي بالسهل بيروح في السهل فكل حد يعزز نفسه ويحفظ كرامة جسمة وميحاولش يحط نفسة فى الموقف دة وخلاص وخالتي وخالتك واتفرقوا الخالات
دايما حكيك بعبي الراس 👍 مية مية

• عجبني
التفاعلات: زينة البراري
  • حبيته
التفاعلات: اردني رايق
لا قول انك مستني النهاية عشان تتفرج على الفضيحة قول وقول متتكسفش ههههههه
بصراحة اني اتمتع باللي عجباني شيء ممتع ...بس خولنه اوي لو هفضحها .
وعلى فكرة في الزمن دا و الجيل المهبل دا مش شرط الرجل هو اللي يفضح البنت ..في بنات ولا فارق معها و ممكن هي اللي تفضحه و تدمر حياته.
زي مافي شيطان دكر ..في شيطان انثي
و الشباب هيجان حضرتك 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بصراحة اني اتمتع باللي عجباني شيء ممتع ...بس خولنه اوي لو هفضحها .
وعلى فكرة في الزمن دا و الجيل المهبل دا مش شرط الرجل هو اللي يفضح البنت ..في بنات ولا فارق معها و ممكن هي اللي تفضحه و تدمر حياته.
زي مافي شيطان دكر ..في شيطان انثي
و الشباب هيجان حضرتك 😂
برر برر قول كمان واشجينى

برر برر قول كمان واشجينى
ههههه بكلمك جد
طب هسئالك سؤال اتمنى منك رد
يدلعو بعض و نودز و غرام ..بتكلم على ناس مش غدارين
ولا يشوفله بنت وتحت شعار الحب ينط عليها و يفتحها ...و يدمر حياتها

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
ههههه بكلمك جد
طب هسئالك سؤال اتمنى منك رد
يدلعو بعض و نودز و غرام ..بتكلم على ناس مش غدارين
ولا يشوفله بنت وتحت شعار الحب ينط عليها و يفتحها ...و يدمر حياتها
في اوبشن تالت اسمه جواز

• عجبني
التفاعلات: Savvy
ولو
برر برر قول كمان واشجينى
فكراني بقول كدا علشان اشوف حاجة و كدا لا لا النت مليان ..وانا مش جعان اوي ..بحب بس فواتح شهية ..لكن واجبتي ديما موجودة ..وممكن اكتر من واجبة.

ولو

فكراني بقول كدا علشان اشوف حاجة و كدا لا لا النت مليان ..وانا مش جعان اوي ..بحب بس فواتح شهية ..لكن واجبتي ديما موجودة ..وممكن اكتر من واجبة.
لا وفخور اوي

المرة دي بقي مشكلة افتراضية واقعية ملموسة وهنا هنفترض وجود نانس اي كان بقي نوعهم ذكر وانثي او انثي وانثي او ذكر وذكر باختلاف كل الميول اللى موجودة والشخصين دول قعدوا يتكلموا يوم وراء التاني والدنيا بينهم بقت مليطة ومفتوحة على البحري اخر حاجة وقلوب الغرام بقت بترفرف حواليهم والدنيا بقت ميلك تشك اوريو بالنعناع وهوب احد الاطراف زرع الطرف الاخر اكليشية يابت انتي مراتي وصدقينى لو بايدي كنت اشيلك بين وريدى وهوب النودز اشتغلت على ودنة وفين يوجعك مترحموش ومع اول منعطف تاريخي تفتكروا اية اللى حصل اتحولت النغمة من كنت اشيلك بين وريدي ل ساقعدن على الطريق واشتكي واقول مظلوم وانت ظلمتني والنودز اتسربت والناس تصوت وحاجة اخر بؤس فا نصيحة وهي مجرد نصيحة عابرة اللي بيجي بالسهل بيروح في السهل فكل حد يعزز نفسه ويحفظ كرامة جسمة وميحاولش يحط نفسة فى الموقف دة وخلاص وخالتي وخالتك واتفرقوا الخالات
انا بقيت اخاف من مشاكلك 😂

• بيضحكني
التفاعلات: زينة البراري
لا وفخور اوي
شكرا على التريقة 😁
بس انا مافيش شيء اتكسفت منه و بتكلم بدون تحميل .
كل اللي قال لك صح ..لو واحدة بينت حمالة السنتيان بس هيقولها كملي و هيكون سعيد

الأوبشن دا لبعض الشباب مبقاش اوبشن للاسف بقا حمل
دا كويس أن الواحد نفت
ملعونة الظروف اللي خلت الناس تبرر الغلط

شكرا على التريقة 😁
بس انا مافيش شيء اتكسفت منه و بتكلم بدون تحميل .
كل اللي قال لك صح ..لو واحدة بينت حمالة السنتيان بس هيقولها كملي و هيكون سعيد
زي مبقول دايما رزق الهبل على المجانين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%