NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
كاتب القصه بتاعة لهيب ابن ادم قال من شهرين تقريبا انه هيكملها بعد امتحناته فياريت يرجع
غالبا الي نزل القصة مكنش هو عبدالرحمن، في المنتدي القديم عبدالرحمن كان بيتكلم انه شاب كبير ومتجوز وبيشتغل مش لسه طالب ثانوي، دا غير ان عبدالرحمن شاطر جدا في الكتابة وبيدقق حتي في الهمزات والحاجات البسيطة جدا دي في الكتابة وكان مهتم بعلامات الترقيم وللاسف كل ده مش متوافر في الشاب الي نزل القصة.

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

الموضوع دا هيبقي خاص بالقصص الغير مكتمله وصاحب القصه غير موجود ، لان كتير مننا بيتضايق انه بيتابع قصه جميله او قصه حابب يعرف احداثها وبيزعل لما الكاتب يختفي او القصه تفضل سنين في بحر النت غير مكتمله .....

ف انا بدعوكم في هذا الموضوع سواء الساده الاعضاء و الساده الكتاب الكرام بان يقوموا بترشيح القصه الراغبون في استكمالها والكاتب المرشح لاستكمالها بشرط ان يكون صاحب القصه غير متواجد في منتدانا او مر علي اخر جزء تمت كتابته اكثر من اثني عشر شهرا

للتوضيح :

- ممكن ترشح القصه فقط في تعليق ، ( ويقوم احد الكتاب باختيار القصه اللتي يشعر بانه سيكملها علي نفس النهج ويترك تعليق بانه سيستمر في نشر اجزائها )

• ممكن ترشح. قصه غير مكتمله او ترغب في استكمالها وترشح الكاتب ايضا وعلي الكاتب القبول او الرفض واذا رفض من حقك ترشيح غيره وغيره وغيره ....الخ
  • ممكن ان يترشح الكاتب نفسه بقصه غير مكتمله ويعرضها في هذا الموضوع ، ويعرض بنفسه استكمالها

- اذا وقع الاختيار علي كاتب ما وتمت الموافقة علي استكمال القصه فستنسب هذه القصه اليه بدأ من اول حرف وضعه في القصة

- ضع لينك القصه هنا حتي يتسني للكاتب رؤيتها والاطلاع عليها

بشرط ان يكون كاتب القصه الاصلي غير متواجد في المنتدي او اعتزل الكتابه او مر علي اخر جزء تمت كتابته اكتر من اثني عشر شهرآ

مشاهدة المرفق 314953
انا بدات بالفعل اجيب قصه مش مكتمله وبنزلها وهكتبلها نهايه قويه بس عايز اعمل دمج ل 7 اجزاء نزلتهم ومحدش في الاداره عمل دمج

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انا بدات بالفعل اجيب قصه مش مكتمله وبنزلها وهكتبلها نهايه قويه بس عايز اعمل دمج ل 7 اجزاء نزلتهم ومحدش في الاداره عمل دمج

ياريت دمج السبع اجزاء

• عجبني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و ناقد بناء
اكيد قصة انا ومينا و أمه واخته ومراته
القصة وقفت عن اكتشاف جاكي ان خالد مع مينا اخوها و مامتها قصة بجد روعه ياريت حد يكمل علاقة خالد بجاكي و ازاي قدر يدخل في علاقة مع خطيبة مينا

• عجبني
التفاعلات: meedo32، ناقد بناء و (عضو محذوف)

• عجبني
التفاعلات: Mm6
القيصر

ابني وامه والاثارة
امي وعمال السوق
محل الالعاب
رحلة الهند
كلها لكاتب واحد وهي غير مكتملة

• عجبني
التفاعلات: meedo32، ناقد بناء و (عضو محذوف)
قصه محمد شاهين ال شاهين
علي ما اتزكر من القصه ان كان يدرس في امريكا هندسه برمجه أول لقاء جنسي ليه كان مع دكتوره في الجامعه وابوه قتل وعمي سيطر علي الشركاء وهو نقل الي جزيرة قول انه مات وتدرب وعاد ليك ينتقم وكان عند شركه برمجه
ان هو من تونس لكن ما عارف اسم القصه بالتحديد و شكرآ
دى قصة الشيطان ولا انا غلطان

كان فى قصه فى المنتدى التاني اسمها لهيب ابن ادم اتكتب منها سلسلتين والتالته متكملتش نفسي تكمل السلسله التالته والى يكملها الحصان الاسود احمد صقر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635، ناقد بناء و THE BLACK HORSE
Michael Magdy
ياريت يا صديقي الي بيدلع علينا تكملنا قصصك في اسرع وقت
وياريت تبدأ بعيب خلقي
تمنياتي بالتوفيق صديقي الغالي
♥️♥️♥️♥️♥️♥️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635, الحوت الازرق, ناقد بناء و شخص آخر
دخولك ف المكان اللي انت فيه يا مايكل ضاف كتير للمنتدي استمر انت كل يوم المنتدي ف تطور ع ايدك❤

متنساش تكمل عندك اصديقي وشكرااا 🙂

• عجبني
التفاعلات: f'dom، ناقد بناء و (عضو محذوف)
لينك القصه وترشيح كاتب

• عجبني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
كان فى قصه فى المنتدى التاني اسمها لهيب ابن ادم اتكتب منها سلسلتين والتالته متكملتش نفسي تكمل السلسله التالته والى يكملها الحصان الاسود احمد صقر
دا مطلب جماهيري فعلا وكدا كدا احمد كان عنده الرغبة في انه يكلمها فاتمني الادارة توافق وميحصلش الهبل الي حصل قبل كدا من بعض الاعضاء

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و البهظ بيه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فى قصة اللى هى بتاعت نهر الهيجان اللى هو النهر اللي لو حد شرب منه بتحول وبيبقي هيجان على طول بسبب النيزك

• عجبني
التفاعلات: f*f****y
لو استاذ @ناقد بناء باعتباره الناقد الفني ومشرف ع قسم القصص و @Michael Magdy و @Bosy17 اسطورة القصص
لو حد منهم يتواصل مع احمد وينسق معاه هيكون شيء لطيف منهم

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و البهظ بيه
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، البهظ بيه و THE BLACK HORSE
اكتب أسمة وما سبب الأتصال؟
اسمه @The king soliman وسبب الاتصال ان حضراتكم عرضتوا عليه يكمل قصة معينه بعدها قفلتوها وقولتوا لا عشان في شخص او اتنين رفضوا احمد يكملها، وحاليا احنا كمتابعين لاحمد سليمان وكنا متابعين لعبدالرحمن -بكاء القلوب- عاوزينه يكمل قصصه الي مكلمهاش واحمد في حوار مع استاذ @ناقد بناء كان صرح انه حابب يكمل قصة لهيب ابن ادم فعلا؛ فعشان كدا بقترح لو حد من الادارة او مشرفي قسم القصص اتواصل مع احمد ونسق معاه يكملها هيكون شيء لطيف منكم وتقديرًا ليه .

• عجبني
التفاعلات: مرحب، BٍِASM17 اسطورة القصص و ناقد بناء
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%