NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
Michael Magdy
ياريت يا صديقي الي بيدلع علينا تكملنا قصصك في اسرع وقت
وياريت تبدأ بعيب خلقي
تمنياتي بالتوفيق صديقي الغالي
♥️♥️♥️♥️♥️♥️
يادي الفضايح اللي انا فيها دي 😂 😂

• حبيته
التفاعلات: Alex 13
دخولك ف المكان اللي انت فيه يا مايكل ضاف كتير للمنتدي استمر انت كل يوم المنتدي ف تطور ع ايدك❤

متنساش تكمل عندك اصديقي وشكرااا 🙂
حبيبي ياخدييوي علي راسي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابو المكاميك @Michael Magdy شوفلنا حد يكمل القصتين دول علشان من اول القصص الى قارتها فى المنتدى التاني وكاتب كل قصة منهم بطل يكملها

اول قصة هى ( انا ومينا وامه واخته وزوجته )
واللينك اهو

والتانية قصة ( محل الموبايلات )
واللينك اهو
محل الموبايلات اللينك بتاعها غلط

طب رشح كاتب او اعمله منشن هنا

حد يكمل القصة دي
من الكبرياء إلى الاذلال
رشحلنا كاتبك اللي بتحبه يكملها

رجاء محاولة استكمال قصة... طريقي للجنس والبلدة الممتعة.. تم نشر الجزء الأول وتوقف وبصراحه البدايه كانت تبشر بقصة رائعة.. والقصه الثانيه بعنوان الشوارع الخلفيه.. لقد توقف النشر بعد الجزء الثاني من السلسلة الثانية وهي قصة جميلة بكل المقاييس اسلوب وسرد رائع.. وشكرا..
لينك القصص وترشيح كاتب

في قصة اسمها رحلة العمر نزلت منها سلسلة واحدة و السلسلة الثانية وقفت في الجزء الثالت
دا الينك بتاع السلسلة الثانيةhttps://xn--mgbkt9eckr.net/threads/رحلة-العمر-السلسلة-التانية-الجزء-الثالث-12-08-2020.19017/
و الكاتب الي ها يقدر ايكملها هوا قيصير لانه فيها اكشن و محاارم و هوا اثبت ايقدر بقصة الحرب و الجنس والغموض بي السلاسل الاربعة
اعمله منشن هنا وشوف هيوافق ولا لاء ولو وافق خليه يكملها

• عجبني
التفاعلات: الحوت الازرق
حابب اترشح اكمل قصه يكون فيها فنتازيا ويكون مر على كتابتها 5 اجزاء على الاقل لو حد يرشحلي قصص ولو حاجه عجبتني اوعدكو اني هكملها باسلوب مشابه للكاتب وهحاول اتفوق
طيب دور في الكومنتات هتلاقي قصص كتير ناس عايزه تكملها ، رد عليهم بانك عايز تكمل القصه او اختار قصه من اللي اتقالو في الكومنتات وشوف انهي الانسب ليك تقدر تكملها

استكمال قصة زوجتى والبحر للكاتب عصفور من الشرق
ومن فضلكم اختاروا كاتبا مناسبا لنكملة القصة
علما بأن القصة الموجودة بالمنتدي ليست هي القصة الكاملة فهناك بقية لها
لينك القصه وترشيح كاتب + عصفور من الشرق كاتب تقيل واشك ان حد يقدر يكمل باسلوبه بس اتمني اننا نلاقي زيه

😂 😂 😂 😂 وانا اجي جنبك حاجه برضو ، دا انا يادوب نقطه في بحر قلمك ياكاتب ياعظيم

مسابقه ايه انا مش داخل معاك مسابقات لو دخلت هيتحط عليا ، ف انا هحافظ علي برستيجي واقعد برا اسقف 😂😂😂
يا باشا بلاش الكلام ده كفايه اخر قصه نزلتها في المسابقه على المنتدي القديم وضحت فيها حقيقه واقعيه ايوه كان في هجوم عليها بس كانت ممتعه جدا و بعدين يا عم مايكل ادخل انتا بس و عليا اطلاق انسحب هو حد قد ابو المكاميك 😂

محل الموبايلات اللينك بتاعها غلط

طب رشح كاتب او اعمله منشن هنا
اللينك الصح اهو
مش حختار كاتب علشان ممكن الكاتب الى اختاره ميكونش عنده وقت او مش عايز يكتبها
ف انا رشحت قصة والى حابب يكملهم يكملهم عادى

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%