NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ن

نهلة

ضيف
جوزي بقي دائم الحديث عن المشاركه هو بيتكلم كخيال المشكله انه بقي يجيب السيرة كتير اخر مرة قال لي أنه عنده صديق ثقه .... انا طبعا عملتها مشكله وخاصمته
اعمل ايه ؟

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو و مثير زوجتي
جوزي بقي دائم الحديث عن المشاركه هو بيتكلم كخيال المشكله انه بقي يجيب السيرة كتير اخر مرة قال لي أنه عنده صديق ثقه .... انا طبعا عملتها مشكله وخاصمته
اعمل ايه ؟
برايي حاولي تتجاوبي معه في خياله مشان تثيريه بس بشرط انه ما يطلب اشي حقيقي

صالحيه😂😂😂

هودية فى خيالة لكن لو طلب مشاركة حقيقية اوعى توافقى

هو اكيد عايز يسخن بحاجخ جديدة غيرى انتى موده بحاجه جديدة يعنى فاجيه بكذا حاجه جديدة

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو
هو اكيد عايز يسخن بحاجخ جديدة غيرى انتى موده بحاجه جديدة يعنى فاجيه بكذا حاجه جديدة
هو فجأها وابتدى ههههههه

نصيحة منى اختى نهلة لا تتجاوبى مع تلك الخيالات ان نجاوبتى سيستمر فترة و يتطور الموضوع و سيزعل و ستكونى مطرة الى مجاراته و التهاون كما فعلتى اول مره

عالجى زوجك بانك تلغى الخيالات وقت العلاقة اى نوع خيال
و بدلى الخيال مرة تلبسى كذا ومرة تعملى جو رومانسي او جو حاجة كده

اثبتي ع موقفك
ولا تتراجعي

• عجبني
التفاعلات: مرحب
اعتقد انه طالما بدأ يفتح الموضوع اكثر من مره يبقى أول مره الموضوع ده اتفتح لم يجد رفض منك علشان كده توقع انك عندك موافقه مبدأيه
عموما استمرى بالخصام ولا تجاريه فى تلك الخيالات الا اذا كنتى قد أحببتى ما يقول
تمنياتى لك بحياه هنيئة ومستقره

• عجبني
التفاعلات: مرحب
اعمل ايه ؟
انسي هو كده خلاص يا نهله وهيفضل يزن عليكي وانتي هتهيجي علي هيجانه وانتي الي هتطلبي وانتي هايجه خلي بالك جوزك هيبقي خول او هو بالفعل خول ولوحصل وجابلك حد الحد دا هينيكه اودامك ، شكرا

طبعا كملي علي موقفك حتي لا قدر .... وصلت للفراق.

خليكي على موقفك حتى لو وصلتو لطريق مسدود و للانفصال متتنازليش عن شرفك عشان حاجه أما انو يروح دكتور نفسي و يتغير أو الانفصال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%