NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مسيطر و لكن بحب الاقدام و روايح الملابس و التحرر و التبادل و القرف

احيانا بستغرب نفسي لاني طول عمرى و طول علاقاتي مسيطر عنيف dominant .. بربط بالحبال و بنقط بالشمع و الثلج و بستعمل وسائل كتير
و لكن ف نفس الوقت بحب حاجات متحررة زي تخيل الجماعي و البول و ك نية لأنها تحصل التبادل و ثلاثي انا و زوجتي و بنت
و ف نفس الوقت كمان بعشق الاقدام و مص الأصابع و لحس و شم بطن رجلين البنات و ملابسهم و احذيتهم و لحس تحت الباط .. و دى حاجات اغلب اللي بيحبوها خاضعين
زمان عملت علاقات كتير مع بنات من ٢٥ جنسية مختلفة و مرتين اعمل مع بنتين و مرة انا و بنت و شاب و روحت نوادي جنس جماعي ف اوروبا بيروحها متحررين و شواطئ عراه و أماكن لا تخطر ببال حد.. لكن رغم كل ده الواحد بيستغرب ميوله و انها احيانا بتكون كوكتيل من حاجات كتير.
هل حد بيحس كده زيى ولا كلو ميوله صريحة فاتجاه واحد؟

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ديووووووث مرتي, Jandali, منيوك ديوث و 3 آخرين
احيانا بستغرب نفسي لاني طول عمرى و طول علاقاتي مسيطر عنيف dominant .. بربط بالحبال و بنقط بالشمع و الثلج و بستعمل وسائل كتير
و لكن ف نفس الوقت بحب حاجات متحررة زي تخيل الجماعي و البول و ك نية لأنها تحصل التبادل و ثلاثي انا و زوجتي و بنت
و ف نفس الوقت كمان بعشق الاقدام و مص الأصابع و لحس و شم بطن رجلين البنات و ملابسهم و احذيتهم و لحس تحت الباط .. و دى حاجات اغلب اللي بيحبوها خاضعين
زمان عملت علاقات كتير مع بنات من ٢٥ جنسية مختلفة و مرتين اعمل مع بنتين و مرة انا و بنت و شاب و روحت نوادي جنس جماعي ف اوروبا بيروحها متحررين و شواطئ عراه و أماكن لا تخطر ببال حد.. لكن رغم كل ده الواحد بيستغرب ميوله و انها احيانا بتكون كوكتيل من حاجات كتير.
انا زيك ميولي ورغباتي مجموعه كوكتيل

• عجبني
التفاعلات: ديووووووث مرتي و تحرر قرف جماعي
عادي كل واحد يحب الي يحبه، مش لازم تكون حاجة واحده وبس

• عجبني
التفاعلات: تحرر قرف جماعي
عادي كل واحد يحب الي يحبه، مش لازم تكون حاجة واحده وبس
انا بسأل لاني علي مدار سنين كنت بلاقي استغراب من بنات مثلا مربوطة و حاطط ثلجة علي كسها و بنيك طيظها و بنقط شمع علي بزازها و تلاقيني فالنص بشم عرق رجليها و بمص بين الصوابع

• نار ياحبيبي نار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بسأل لاني علي مدار سنين كنت بلاقي استغراب من بنات مثلا مربوطة و حاطط ثلجة علي كسها و بنيك طيظها و بنقط شمع علي بزازها و تلاقيني فالنص بشم عرق رجليها و بمص بين الصوابع
مش غريب ولا حاجة بالذات دي، ناس كتير اوي بتحب ده

• نار ياحبيبي نار
انا كمان زيك

• حبيته
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%