NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما كل حد معدي كده يحكلنا موقف حصل معاه مع دكتور/ة او ممرض/ة او لو هو دكتور/ة او ممرض/ة يحكلنا خواقف حصلت معاه في المستشفي او العيادة
كنت تعبان جدا من كام سنة كدا و روحت المستشفي الجامعي كانت اقرب حاجة مني و رايح لابس جلبية فلاحي و الدكتور شخص الحالة و تمام زي الفل و جاله مكالمة و كان بيكلم بالانجليش و كانت واحدة و بيتفق معاها علي معاد و بيقولها قدامه واحد جاي من ورا الجموسة هخلصه و اقابلك انا طبعا فهمت الحوار و مسكته مسحت بيه سلالم المستشفي كلها و محدش نجده من ايدي غير الامن

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و رييم
كنت تعبان جدا من كام سنة كدا و روحت المستشفي الجامعي كانت اقرب حاجة مني و رايح لابس جلبية فلاحي و الدكتور شخص الحالة و تمام زي الفل و جاله مكالمة و كان بيكلم بالانجليش و كانت واحدة و بيتفق معاها علي معاد و بيقولها قدامه واحد جاي من ورا الجموسة هخلصه و اقابلك انا طبعا فهمت الحوار و مسكته مسحت بيه سلالم المستشفي كلها و محدش نجده من ايدي غير الامن
طلع ميتين امه

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
والموقف التاني كنت بعمل عملية الزايدة و الدكتور خدرني و بينج نصفي و خدت الحرعة و كانت رجلي لسة بتتحرك بس بتقل الدكتور شاف التحاليل قالهم اديلو كمان جرعة بس يارب تحوق فيه وبدا يحط المشرط من هنا و فتح الجرح من هنا و انا اديته بضهر ايدي اغمي عليه بعدها الدكتور الكبير دخل و قالهم اربطوه و غمو عنيه😂😂

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
بلاش لان الواحد اشتغل فى مستشفى ٣ سنين وشاف مهازل بس اياميها كنا شباب 😂

اسكتو عالي حصلي
ياخويا قال ايه واخدة معاد الساعة تلاتثة
من تلاتة الى ربع لستة و انا ملطوعة استنى و اخش اكلم الدكتور المنيل
الي مش فاهم يسمع بقلو ايه
مديني دوا غالي مش حتى بتاع حالتي
و قال ايه ادفع
رميتلهم الفلوس و الروشيتة
دخلت بالسكر طلعت بالظغط

• بيضحكني
التفاعلات: light0007
كنت بعمل عمليه ناسور فضهري فاول الفلقه كدد المهم الدكتور اداني بنج نصفي وقلعوني ي باشا وكان فيه بنتين وكنت محرج فشششخ والموقف بص وحششششش لمهم طول العمليه الدكتور عمال يقول للممرضه افتحي ي كذا كويس وكل شويه يقولها فانا م فاهم فاببص كد لقيتها عماله تفتح.... انا م الاحراج قولتلها متفتحي كويس يبنتي خلينا نخلص 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: T i to و light0007

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%