NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ما كل حد معدي كده يحكلنا موقف حصل معاه مع دكتور/ة او ممرض/ة او لو هو دكتور/ة او ممرض/ة يحكلنا خواقف حصلت معاه في المستشفي او العيادة
كنت تعبان جدا من كام سنة كدا و روحت المستشفي الجامعي كانت اقرب حاجة مني و رايح لابس جلبية فلاحي و الدكتور شخص الحالة و تمام زي الفل و جاله مكالمة و كان بيكلم بالانجليش و كانت واحدة و بيتفق معاها علي معاد و بيقولها قدامه واحد جاي من ورا الجموسة هخلصه و اقابلك انا طبعا فهمت الحوار و مسكته مسحت بيه سلالم المستشفي كلها و محدش نجده من ايدي غير الامن

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و رييم
كنت تعبان جدا من كام سنة كدا و روحت المستشفي الجامعي كانت اقرب حاجة مني و رايح لابس جلبية فلاحي و الدكتور شخص الحالة و تمام زي الفل و جاله مكالمة و كان بيكلم بالانجليش و كانت واحدة و بيتفق معاها علي معاد و بيقولها قدامه واحد جاي من ورا الجموسة هخلصه و اقابلك انا طبعا فهمت الحوار و مسكته مسحت بيه سلالم المستشفي كلها و محدش نجده من ايدي غير الامن
طلع ميتين امه

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
والموقف التاني كنت بعمل عملية الزايدة و الدكتور خدرني و بينج نصفي و خدت الحرعة و كانت رجلي لسة بتتحرك بس بتقل الدكتور شاف التحاليل قالهم اديلو كمان جرعة بس يارب تحوق فيه وبدا يحط المشرط من هنا و فتح الجرح من هنا و انا اديته بضهر ايدي اغمي عليه بعدها الدكتور الكبير دخل و قالهم اربطوه و غمو عنيه😂😂

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
بلاش لان الواحد اشتغل فى مستشفى ٣ سنين وشاف مهازل بس اياميها كنا شباب 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسكتو عالي حصلي
ياخويا قال ايه واخدة معاد الساعة تلاتثة
من تلاتة الى ربع لستة و انا ملطوعة استنى و اخش اكلم الدكتور المنيل
الي مش فاهم يسمع بقلو ايه
مديني دوا غالي مش حتى بتاع حالتي
و قال ايه ادفع
رميتلهم الفلوس و الروشيتة
دخلت بالسكر طلعت بالظغط

• بيضحكني
التفاعلات: light0007
كنت بعمل عمليه ناسور فضهري فاول الفلقه كدد المهم الدكتور اداني بنج نصفي وقلعوني ي باشا وكان فيه بنتين وكنت محرج فشششخ والموقف بص وحششششش لمهم طول العمليه الدكتور عمال يقول للممرضه افتحي ي كذا كويس وكل شويه يقولها فانا م فاهم فاببص كد لقيتها عماله تفتح.... انا م الاحراج قولتلها متفتحي كويس يبنتي خلينا نخلص 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: T i to و light0007

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%