NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

light0007

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
ما كل حد معدي كده يحكلنا موقف حصل معاه مع دكتور/ة او ممرض/ة او لو هو دكتور/ة او ممرض/ة يحكلنا خواقف حصلت معاه في المستشفي او العيادة

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#، AMG. و Hard man
متابع عشان مجتش فرصه اروح مستشفيات 🙋😂

• بيضحكني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
متابع عشان مجتش فرصه اروح مستشفيات 🙋😂
خلينا متابعين كدة لحد ميجي اللي يحكي 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و وهم الأقنعه
المواقف كتير بس سوال ليه اختارت العياده او المستشفي بالذات !!

• عجبني
كنت بعمل عمليه بسيطه في رجلي الضوفر دخل في اللحم ولازم جراحه بسبب لبس الجزمه السفتي في الشغل بستمرار

المهم الدكتور شغال في رجلي و ٣ او ٤ ممراضات وقفين صواريخ هو عشان دكتور بيجي الشركه وعارفني فاقلهم تبعي بيكلموني عشان مبقاش مركز حركت رجلي قالهم لا امسكو رجله

هووووب واحده حاجه كدة افلام سكس حضنت رجلي بين بزازها تقريبا اتبنجت لحد ماروحت هههههههههههه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و The_Wander
ما كل حد معدي كده يحكلنا موقف حصل معاه مع دكتور/ة او ممرض/ة او لو هو دكتور/ة او ممرض/ة يحكلنا خواقف حصلت معاه في المستشفي او العيادة
ممرضه بنت الجزمه لحقت تعملى انعاش 🙂🙂

• عجبني
كنت بعمل عمليه ناسور في ضهري وحصل ليا نزيف بعدها اما خرجت وروحت في الطواري كان في بنات ممرضات بقيت ملط قدامهم والدم كان مغرق المكان الصراحه بس موقف محرج ليا

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و light0007
كنت ناوي انتحر وعبي المحلول هوه بس بنت المره جت ولحقتني

• عجبني
انا بكون حبه الاهتمام بنفسي مش ميول لأي حاجه ، ف في بنت أندر إيدچ فعلا بس بجد مش فاهمه هرموناتها ازاي نشطت وبقي جسمها كدا كشفت عليها مره واعادة وكل شوية حاجات شكل وبعد كدا طلبت تعمل ليزر اندر ارم وبعد ما خلصت لقيتها جات في ضهري اتخضيت بتقول هو انا معجبتكيش ولأول مره أعرف وقتها إن في ميول بسبب إن أنا مهتمه برجلي ههههه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#، Moheb sex و SNIPER89⛓️
انا بكون حبه الاهتمام بنفسي مش ميول لأي حاجه ، ف في بنت أندر إيدچ فعلا بس بجد مش فاهمه هرموناتها ازاي نشطت وبقي جسمها كدا كشفت عليها مره واعادة وكل شوية حاجات شكل وبعد كدا طلبت تعمل ليزر اندر ارم وبعد ما خلصت لقيتها جات في ضهري اتخضيت بتقول هو انا معجبتكيش ولأول مره أعرف وقتها إن في ميول بسبب إن أنا مهتمه برجلي ههههه
عندهاميول متعفنه 😅

• عجبني
كنت بعمل عمليه فتق اربى وال يعرف النوع ده عارف بيتعمل فين بالظبط وكان مع الدكتور ممرضتين ابطال

• عجبني
دا مجالي وكمان بيحصل معايا مواقف كتير بس مأدتش للممارسة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محصلش حاجه

• عجبني
المواقف كتير بس سوال ليه اختارت العياده او المستشفي بالذات !!
لان دة المكان اللي كل الناس بتدخلة مفيش حد مبيدخلهمش

• عجبني
كنت بعمل عمليه بسيطه في رجلي الضوفر دخل في اللحم ولازم جراحه بسبب لبس الجزمه السفتي في الشغل بستمرار

المهم الدكتور شغال في رجلي و ٣ او ٤ ممراضات وقفين صواريخ هو عشان دكتور بيجي الشركه وعارفني فاقلهم تبعي بيكلموني عشان مبقاش مركز حركت رجلي قالهم لا امسكو رجله

هووووب واحده حاجه كدة افلام سكس حضنت رجلي بين بزازها تقريبا اتبنجت لحد ماروحت هههههههههههه
بنج طبيعي 😂😂

• عجبني
كنت بعمل عمليه ناسور في ضهري وحصل ليا نزيف بعدها اما خرجت وروحت في الطواري كان في بنات ممرضات بقيت ملط قدامهم والدم كان مغرق المكان الصراحه بس موقف محرج ليا
المهم امها عدت

• عجبني
التفاعلات: A.ALI و #...EL-MAFIA...#
كنت ناوي انتحر وعبي المحلول هوه بس بنت المره جت ولحقتني
مكنش هيحصل حاجة لان مكنش هيدخل الوريد اصلا لان لازم ضغط يمشية في الوريد فحصل خير

• عجبني
دي ليز ولا باي

• عجبني
كنت بعمل عمليه فتق اربى وال يعرف النوع ده عارف بيتعمل فين بالظبط وكان مع الدكتور ممرضتين ابطال
و قالو علية اي سمعت ولا ؟

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%