NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
الاستاذ شيكو

حسام تلميذي ومدرسي

انا شيكو مدرس كيمياء اعمل بمدرسة ثانوية بنين هوايتي هي اغتصاب الفتيان الاثرياء،
بدأت قصتي منذ كنت في الثانوية كنت خجولا منطوي علي تفسي لا اصاحب احد واخاف من المدرسين وفي احد الايام طلب مني مستر منصور استاذ الكمياء ان اذهب اليه بالمنزل لمحاولة مساعدتي في استيعاب مادته التي كنت اكرهها وعرض علي درس خصوصي فوافقت وبعد ان بدأت استوعب المادة ونجحت في اول اختبار احتضنني وقبلني من فمي وانا في غاية الخجل ويوم ورا يوم بدأ بالتحرش بي الي ان اغتصبني بعنف وانا ابكي دون رحمة او شفقة وبعد ان نال مني قال لي،
انا اسف يا شيكو لم اكن في وعيي سامحني،

وظلت هذه الحادثة تطاردني حتي في احلامي فهجرت الدراسة واصيبت بأكتئاب شديد وذهب بي والدي الي طبيب نفسي بوحت له بسري ومع عدة جلسات للعلاج نصحني بممارسة الرياضة وطلب من والدي ان ينقلني الي مدرسة خاصة وتناسيت جرحي وتفوقت في دراستي وتخرجت من كلية العلوم والغريب انه تم تعييني مدرس كمياء بنفس المدرسة الثانوية التي بها كانت فجيعتي وكنت مدرس نشيط حاد الطبع يهابني الطلاب وبعد مرور عدة اعوام استجد بين طلابي ولد ناعم اسمه حسام كان يطيل النظر لي فاختليت به في غرفة المدرسين وبعد مناقشة طويلة علمت منها انه ابن ذالك الذئب منصور فأضمرت في نفسي ان ارد لابيه الصاع صاعين نعم الولد تعلق بي نعم انا احببته وفي احد الايام طلب مني ان يأتي الي منزلي لاعطيه درس خصوصي فوافقت ومن العجيب انه كان متفوق جدا ولا يحتاج إلى درس فسألته،

قولي يا حسام ليه بتاخد درس وانت عبقري فالكمياء،
بصراحة يا مستر شيكو لاني بحبك اوي اوي مش عارف ليه،
طيب حبيبي الحب شيء وتضييع وقتك في الدرس ممكن يشغلك عن باقي دروسك،
انا متفوق جدا في كل المواد ارجوك ما تحرمنيش اني ادرس عندك،

وبدأ حسام يظهر مفاتنه بشورط قصير وضيق ويفتح ازرار قميصه ليبرز صدره الناعم واشعل في نفسي رغبة جنسية تجاهه وانا احاول ان اتحاشي النظر إليه الي ان حانت لحظة الانتقام من والده فالولد ميوله تنم عن كونه سالب ناعم فطلبت منه ان يغمض عينيه ثم قبلته من فمه قبلة جنسيه بكل معاني الشهوة،

ياااااه يا مستر من فترة وانا ليا رغبة فيك وانت مخوفني ممكن امص زوبرك،
قوي قوي يا حبيبي بس فهمني الاول مين علمك كده من غير كسوف،
بابايا هههههه مش هتصدق انا عارف،
وليه اكدبك ابوك كان سمعته زي الزفت وكان شاذ وقذر،
بعد ما ماتت ماما بسنة كنت بنام فحضنه لحد ما كبرت بدأ يعمل معايا سكس بهزار وفي يوم كان سكران اشتهاني وناكني وبعدين ندم وبقي ينام لوحده ومن يومها وانا ممحون ولما شوفتك اتمنيت تكون حبيبي انا بعشقك يا شيكو واتمني اكون مراتك،
الوقت اتأخر حبيبي ممكن باباك يقلق عليك ويجي يخانقني بسببك،
مش تشغل بالك بيه انا كاسر عينه مش يقدر يسألني انت ليه اتأخرت،
حبيبي انا عمري ما مارست الجنس ابدآ صدقني انا حبيتك،
انت تعلمني الكيمياء الحيوية وانا اعلمك الكمياء الجنسية هههههههه،
طيب تعلالي يوم السبت واقضي معايا طول اليوم واهو ممكن تراجع نفسك،

انصرف حسام وكله اسي وحزن وانا خايف اني انغمس في هذا المستنقع او اكون ذئب بشري مثل ابيه منصور القذر ومرة الايام واتي يوم السبت دق جرس الباب في ساعة مبكرة ايقظني من نومي وانا منزعج،

مين علي الباب شيل ايدك من علي الجرس،
انا حسام افتحلي جيتك حسب الميعاد اهه،
ادخل يا بيبي ليه مبدر قوي كده الساعة لسه سابعة ايه ما بتنامش،
بنام بدري واصحي بدري وانت يا شيكو بدري،
كمان شاعر طيب هنزل اشتري فطار ونفطر تحب تاكل ايه،
وهي دي تفوتني انا جايب معايا سندوتشات هامبرجر وشاورمة ومربة اتفضل،
طيب جهز السفرة علي ما اخد حمام سريع وارجعلك اعمل لنفسك كاكاو وانا شاي،
بس مش تتأخر عليا تحب احميك يا شيكو،

استحميت وحلقت دقني وشعرتي ولبست بوكسر خفيف وعليه البورنس وخرجت لقيت الفطار جاهز والشاي بس حسام مش قاعد،

انت فين يا حسام الفطار هيبرد وانا جعان،
هههههههه ايه رأيك فالمفاجأة دي عروستك لازم تتزوقلك وتلبسلك اغراء،
انت تهبل افتكرتك بنوته جسمك يجنن ولبسك يهيج البس الروب لحد منفطر،

وبعد الافطار وتناول الشاي قام حسام قلع الروب لابس مايوه بكيني فاضح ومتبرج ووقف يرقص ويدلع وبعدين اترمي علي حجري وهو بيتلوي ويضحك ضحكات كلها انوثة وقال،

يلا بينا علي السرير اعلمك اول درس في السكسلوجيا هههههههه،
ماشي يا سوسو يلا بينا انتي جمالك ما يتوصفش،
هقلعك الروب وانزلك البوكسر بشفايفي ممممم،
حاضر يا مستر سوسو،
يلهوي كنت مخبي التعبان ده فين يا شيكو باين عليه ناوي يقرصني،

الولد محترف بكل معاني الشهوة مسك زوبري بشفايفه وايده رافعه بيضاني وفضل يرضع ويلحس بيضاني وانا هيمان وشاعر بأنتعاشة لذيذة وبعد ما انتصب زبي طلع علي السرير ورفع رجليه وفتح فخاده باديه وقالي،
الحس كسي يا شيكو خليه احمر من اللحس،
فضلت الحس خرقه وهوا فاشخه وبينبض،
بس انت شكلك متناكتش قبل كده خرمك ضيق،
ايوا هو ناكني من سنتين وانا مش عارفة اغوي حد ينيكني كنت بخاف من الفضيحة قلعني الاندر ودخل زوبرك،
قلعته ورفعت رجليه علي كتافي وبليت زوبري ودخلته براحه،
اح اح اح اح حلو ياحوة دخل زوبرك كله وقولي يا شرموطة اووووه زوبرك يجنن يا شيكو،
وسخنت جامد ونزلت فيه نيك بعنف وقوة لحد ما حسيت انه بدأ يتعب،
كفايا ياشيكو هريت كسي ارحمني طلعوا لحد ما تبرد شويه،
سحبت زوبري من طيزه قام نزل تحت رجليا واشتغل مص فيه ونيمني علي ضهري وطلع قعد عليه ودخلتوا للبيضان،
ياااااح اااااااوووووف دلعني علي زوبرك وريحني علي بيضانك انا سوسو المتناكة وانت شيكو نييكي نيكني ياح افشخني اوف،
وحسيت اني خلاص هنطر شهوتي قومت قعدت ونزلت راسه فالارض وانا ماسك رجليه وانتفضت وقذفت لبني بغزارة وحسيت براحه ومتعه شيء جد فحياتي الباردة وقام مسح طيزه بمنديل وكمل مص فزوبري ونام علي صدري وهو فرحان وقالي،
مش قادر اوصفلك شعوري انت ريحتني علي الاخر ارجوك ما تتخلاش عني واعتبرني مراتك او عشيقتك ولو مرة كل اسبوع،

استمر هذا الغلام ياتيني كل يوم سبت ويبيت معي احيانا علمني فيها كل شيء عن الجنس وارتبطت به بشكل كبير وفجأة وصلنا خبر وفاة ابيه منصور فغاب حسام عني مدة طويلة علمت من زملائه ان عمه المقيم بفرنسا اخذه معه فترك فراغ كبير في حياتي وعدت الي الاكتئاب من جديد وعادت حياتي باردة الي ان اصبحت انظر بين الطلبة علي من يشبع رغبتي ولكن حيائي يمنعني فهداني شيطاني الي ان اقبل عروض الدروس الخصوصية لابدأ في اقتناص ابناء الاثرياء المتأنثين الذين يشبهون الاناث،

Bosy Boy

الأستاذ شيكو

روبــــ2ــــي

تقدم اليا احد طلابي ولد مربرب وله طلعة مشرقة وقدم لي ورقة ان والده يطلب مني ان اذهب الي بيته لاعطيه درس خصوصي فنظرت في عينة فشعرت برغبة جنسية تجاهه،

درس منزلي اسمك ايه يا حبيبي،
لو تسمح لان بابي و مامي بيخافو عليا انا روبي،
حاضر حبيبي من عيوني هات العنوان ورقمك،
مكتوب علي ضهر الورقة يا مستر ممكن اعرف الحصة بكام وتحب اجمع زملاء ولا بلاش،
الافضل تكون لوحدك ولازم اعملك اختبار فالاول،

روبي هههههه اسم غريب علي ولد يمكن يكون اسم الدلع جسمه خرافي ولبسه شيك يمكن يكون وحيد والديه لابد أن ادفن شيطان الشهوة فعودت تفحصه وهو واقف مع زملائه اعتقد انه متكبر وغير محبوب منهم واطلت النظر اليه فلمحني فاشرت له بالعودة،

ايوا يا مستر حسيت انك عاوزني علي انفراد،
طلع ورقة وقلم واكتب تركيبة حامض الهيدرولك،
وحياة مامي ما اعرف غير عناصر ووتر كب2ا،
هههههه غلط بتعرف تركيبة السائل الهلامي للذكور،
لا ارجوك مش تحرجني اودام سوحابي انا بليد،
ماشي يا روبي هجيلك كل يوم خميس بليل ارجع اوقف مع سوحاباتك هاهاها،

الولد بصراحة شكله مميز ومايس خطف قلبي هاهاها الشيطان حسام وابوه منصور خلقوا مني استاذ في فنون الورعان يتري الولد ده هيقبل ولا هتكون نهايتي المحتومة يلا بلا فلقة مخ، المهم اتصلت بيه وروحت فالميعاد منزل فخم وكبير فتحت لي خادمة اجنبيه دخلتني غرفة مكتب كبيرة ايه فالفخامة،

اتفضل الكافيه سيدي روبي بالحمام هيجيلك حالا،
مسا الخير يا مستر انت قاعد هنا ليه الدرس في اوضة نومي مكتبي وكوتباتي هناك،
ماشي يا روبي اهال فين بابا و ماما الليلة الخميس،
اههما بيقضوا ليلة الخميس في فيلا العزبة انا وحدي،
طيب افتح كراسة الكيمياء واكتب من اول السطر...............! وريني امممم شاطر حبيبي افتح الكتاب اقرأ تعريف الكمياء الحيوية................! شوفت المذاكرة سهلة ازاي،
اه سهلة خاااالص بس انت سألتني بالمدرسة سؤال غريب مش بالمنهج افتكر هلامي الذكور،
خلينا فالدرس بعد منخلص هتعرف كل حاجه،
وقضيت معاه ساعة ونصف وابتدي يستوعب المادة وهو مبسوط ومنشرح وابتدي يتقلق وقالي،
ممكن نريح شوية احسن تعبت من القاعدة هاجيب لحضرتك عسير و سندوتشات احسن جوعان،
مش مهم شوية وهينتهي الدرس قولي هوايتك ايه،
بلعب بلايستيشن واسمع اغنيات اجنبي وبرسم حتي شوف انا رسمت صورة لمامي اهه،
انت فنان وخطوطك منتظمة تعال هنا جمبي وريني صوابعك انت حاطط مانيكير ولا ضوفرك بتلمع لوحدها صوبعك جميلة،
اه مش مانكير ده لميع ههههئه مامي بتحط منه،

ومسكت ايده اقلب فيها واحسس عليها لقيته بيتجاوب معايا وعنيه وسعت ولمعت قولت سهل هيجي منه وكملت معاه الدرس وقومت روحت وصورته مرسومه فخيالي وهو عريان ونايم فحوضني دخلت اخدت حمام وضربت عشرة عليه ونمت ومر الاسبوع تقيل وروحت له يوم الخميس،

عملت الواجب يا رورو ولا هتضرب انا عقابب قوي،
اهه اسألتك كلها سهلة ولذيذة بس مش جاوبت علي سؤال واحد مش فهمته اهه تجانس النوع،
انت ولد نبيه برافو عليك خطك جميل ومنسق واجوبتك مختصرة اما عن تجانس النوع ده سؤال خارج المنهج يلا نبدأ الدرس.......................!؟
ودخلت علينا سيدة جميلة تحمل صينية عليها عصير وبعض السندوتشات فقمت وسلمت عليها وقبلت يدها برقه فقالت لي،
مساء الخير حضرتك اخبار روبي ايه بيتقدم ولا مفيش منه رجا انا تعبت معاه ولد لعبي،
ابنك متعدد المواهب ونبيه وبيستوعب بسرعة وعنده زكاء رفيع المستوى،
فرحت قلبي يا ريت تقدر تساعده في باقي المواد الولد متعلق بيك جدا،
بالنسبة لوضعية المواد العلمية انا موافق لكن الرياضيات واللغات وباقي المواد ممكن اعلمه ازاي يعرف يذاكر ورجاء تراعيه بنفسك،
ميرسي اتفضل اقعد متزعجش المستر يا روبي،
وقفنا لحد فين يا رورو ايوه تعريف المادة.............!،
كفايا يا مستر ايدي وجعاني نتعشي الاول اتفضل،

اثناء تناول الطعام وعيني تتفحص مفاتن الولد وحسيت بأشتياق ليه لكن المكان والزمان غير مهيئ،

قولي يا رورو مش افضل تاخد الدرس عندي فالبيت مع زملائك علشان تستفاد من المناقشات،
حاول تقنع مامي انا اتمني اخرج لوحدي بس مضيقين عليا خالص محسسني اني بنت،
طيب قوم ابعتها وانا اقنعها ويريت تسيبنا وحدينا،
ايوا يا مستر شيكو روبي قالي انك عاوزني فامر هام،
وجود روبي مع زملائه في الدرس عندي هيرفع مستواه بسرعة ويستفيد من المناقشة معاهم وانا عندي معمل صغير بالمنزل علشان التجارب العملية،
مش هقدر اقنعك الولد خفيف وخواف انا ممكن اوصله بسيارتي وارجع اخده بس مرتين فالشهر،
اتفقنا اتفضلي ده العنوان بس ياريت تسيبيه يعتمد علي نفسه ابنك هيبقي راجل ويتحمل المسؤلية،
انت انسان واقعي خلاص انا هاعتمد عليك،

وبعد ماخلصت الدرس ورجعت منزلي جهزت المعمل وبعض المجلات الاباحية لاغوائه والتمكن منه وفي اليوم الموعود وصل واخد الدرس مع باقي الطلاب وانصرفوا وفضل معايا ينتظر عودة مامته فدخلت بيه المعمل وتركته بحجة اني هعمل قهوة وانا ارقبه في المرايا بالصالة وفعلا عثر علي المجلة ووقف يتصفحها وبانت عليه نبضات الشبق ومسك زوبره يدلكه وهو نشوان ومستمتع فدخلت عليه فجأة فاتخض وحاول يداري نفسه وخبي المجلة تحت شنطته فقربت منه ومسكت ايده،
مالك مش علي بعضك يا رورو اه ياشقي كنت بتعمل ايه هاهاها ما تخافش وريني كده،
ابدآ ابدآ يا مستر شيكو مفيش حاجه بس يمكن مزنوق ميه هاروح الحمام اطرطر،
تعال اقعد جمبي وريني زوبرك وهو واقف انا شوفتك بتضرب عشرة يا مخنوث متتكسفش انت راجل،
هههههه بس عيب ولا ده عادي انا مش جربت،

ومسكت زبه افركه وايدي علي فخده حط راسه علي كتفي مستسلم ومد شفيفه روحت بايسو بوسه جنسيه مستحملش راح ناطر لبنه بغزارة وهو حطط ايده علي زبه قولتله،
مبسوط يا حبيبي شايف ال فأيدك ده هو السائل الهلامي الذكري واسمه العلمي المني هاهاها،
انت ممتع يا شيكو انا بحبك اوي اوي هجيلك بكرا مامي وبابي هيباتو برا،
اهم شيء يا حبيبي ال بينا يكون في طي الكتمان وتخليهم يوصلوك لحد هنا وانا هأخر الولاد بتوع الدرس لحد ما يوصلوك قوم اغسل ايديك واعدل هدومك مامتك زمنها فالطريق،

وتاني يوم جهزت فلم جنسي متنوع فيه سحاق بنات وجنس بين ولد وبنت وجنس شواذ فموي وسوفت وفي الاخر مدرس بينيك تلميذه وحضرت مشروب مثير للشهوة وشبه مخدر في علبة عصير واغلقتها،

اهلا اتفضل سيادتك والد روبي اكيد فيك شبه منه،
انت انسان ممتاز روبي بيحبك بس خد بالك منه شايف عندك اولاد شكلهم مش تمام،
سيب الولد يحتك بالمجتمع خوفكم عليه غلط،
طيب سلام ارجوك توصله للبيت بنفسك او يبات عندك افضل متخلهوش يركب تاكسي لوحده سلام،

ودخل فريستي اللذيذ وانصرف الطلبة بعد ما مشي ولده بربع ساعة دخلت اوضة النوم طلعت شورط وفنله كت من ملابس حسام وقولتله ادخل غير في اوضة النوم وخد راحتك علي ما اخد حمامي واقعد بمكتبي تقدر تفتح اللابتوب وتراجع بعض مواد الكمياء الحيوية وعندك بالتلاجه علبة عصير منشط للذاكرة مش هتأخر عليك، وبعد الحمام وقفت اراقبه من خلف ستارة الشباك وعثر علي الفلم وشعر بالمحنة وصبرت عليه لما خلص الفلم و قفل اللابتوب حضرت عشا خفيف وبعض الحلوي وجلست علي السفرة،

تعال يا رورو العشاء جاهز الوقت بيجري لسه ما راجعتش الواجب بتاعك،
الدرس علي اللابتوب بتاعك مفيد جدا هههههه ياااه انا بحب البيتزا قوي يميام،

خلصنا الاكل وبعد مراجعة الواجبات وابتديت اسأله اسأله صعبه فوق مستواه فتردد فالاجابة فنيمته علي بطنه علي رجلي وضربت علي طيزه بحنيه وهي بتترجرج هاهاها مثل الجيلي وبعدين قام يضحك وقعد جمبي وقالي،

ضربك حونين يا شيكولاته هههههه هغلط كل يوم علشان تضربني،
المهم كده الدرس انتهي الاسألة دي مش مقررة بالمنهج دي معلومات عامه تفتح زهنك يلا نفرفس شويه علشان ننشط ايه ده انت بليت الشورط،
اه من درس الكيمياء الحيوية علي اللابتوب هههههه،
طيب اقلعه وخليك كده فرش بالكلوت انا كمان اهه هقعد معاك فرش بالبوكسر هاهاها،
حمامتك كبيرة جدا يا شيكو ورهالي مش انت لعبت فحمامتي المرة ال فاتت،
قوم بينا علي اوضة النوم ناخد راحتنا واعلمك حاجات كتير انا عشقتك،

قعدت علي حرف السرير وقعدته بين رجليا وقلعت البوكسر وبصلي من تحت وهوا فاتح بوقع حطيت ايده علي زوبري اوفففف ناعمه مثل الحرير اتشجع ودلكه طبعآ مثل الفلم قومته نيمته علي السرير ونمت عكسه وقلعته الكلوت وابتديت امص زبو وبصيت ناحيته اشجعه عمل زيي وحطيت ايدي تحت بضانه العب فيها وصباعي بيحك فخرم طيزه بحنيه لقيته فتح رجليه لما حس بالمتعه قومته فوضع الدوجي وفتحت اردافه الكبيره ونفخت هواء ساخن وابتديت الحس خورقه الصغير صدرت منه الاااااه بنعومه وزودت عيار اللحس لحد ماخورقه ابتدي ينبض ويفتح مديت ايدي جيبت مزلق كنت مجهزه ودهنت زوبري وطيزه وسحبت رجليه في وضح منبطح ونمت فوقه ودخلت زوبري بين اردافه الكبيره ولفيت وشه الحس رقابته وتحت ودنه وانا شغال سوفت،

ممتع يا شيكو اوووووه حبيبي،
ارخي نفسك يا رورو علشان تحس بالمتعه الحقيقيه،
ااااااااه احضني جامد اوي والعب فبزازي زي الفلم،

واستسلم علي الاخر وحانت لحظة الادخال فقلبته علي ضهره ونمت فوقه وزوبري بيحك فزبو وان بقرص فبزازه وباكل شفيفه بشفيفي ووشوشته، جاهزة يا رورو للدخلة هتحس بوجع بسيط ومتعة رهيبة،
رفعت رجليه وفشختهم وراسه علي الوسادة وبدأت احننه في خورقه الصغير براس زوبري وهو ضايع،
اح يح دخلهولي براحه مش توجعني زوبرك كبير يا شيكو اوووووه حبيبي اي اي لاه لاه لاه بيوجع ايييييييي طلعوا طلعوا يمامي مؤلم،
شويه هتشعر بالمتعه خليه جوا مش هدخلو كله،
راح الوجع كمل ياححححححح اااااااه احضني جامد،
خلاص حبيبة قلبي انتي من اليوم مراتي خخخخخ،
حاسس باني هنزل الهولام بتاعي هههههه،
نزل حبيبي انت اجمل بنوتة شوفتها فحياتي،
وقلبته علي بطنه واشتغلت فيه حب ومتعه واتقلبت بيه في عدة اوضاع لحد ما حانت لحظة النشوة النهائيه نيمته علي جمبه ومسكت زبه افركه وانيكه بسرعه لحد ما نطر لبنه وانا نزلت لبني فبطنه لف راسه روحت ماصص شفيفه بشفيفي وزوبري لسه فطيزه وايدي بتدعك بطنه ونمنا تقريبا ساعة قومت جيبت فوطه ومسحت وزوبري لقيت عليه ددمم خفيف ونضفت طيزه وحطيتله مرهم مخدر ودخلت استحميت ولبست ولبسته بوكسر واسع وهو في سابع نومه وقعدت قدامه اتطلع في جمال جسمه المربرب وبعد تقريبا ساعة لف راسه وبصلي وقالي، لبسني علشان تروحني واقدر اجيلك تاني خلاص هتفضل حبيبي العمر كله،
انت من اليوم هتكون اشطر طالب فالمدرسة وخلي كل مشرفي المواد يد****ك عاوز اشوفك دكتور او مهندس،

استمر معايا سنتين واهله مبسوطين لتفوقه وتغير حالته الصحية للافضل ودخل كلية الطب بجامعة القاهرة بدرجة امتياز وماذال يزورني كل شهر في المدرسة واحيانا فالبيت كصديق فقط بعد ان امتنع عن ممارسة الجنس بدون سبب اعتقد انه زو قوة نفسية كبيره،

وطبعا وجدت بديل ليه طائع بدون مجهود.........؟

Bosy Boy

الاستاذ شيكو

رامــــ3ـــــز

اثناء الاجازة الصيفيه وبعد تخرج حبيب قلبي روبي وابتدي يبعد عني اتي الي منزلي رجل كبير فالسن ومعه ولد لونه قمحي يميل للبياض وعنيه لونها لبني وخدودة منتفخين وشعره ناعم وطويل دخلتهم ودخلت المطبخ عملت كوبيتين شاي وكوب عصير فراولة وقدمتلهم واجب الضيافة،

بص يابني انا كبرت وبصراحة الولد رامز ده مغلبني جايب ملحق فالكمياء وزملاته رشحوك ليا تديله درس واتمني انك تكون صبور عليه هو زكي بس لعبي وابوه دلعه وسابهولي وسافر يشتغل بالخليج و عاوزك تضربه لازم ينجح والفلوس متيسرة اطلب اي مبلغ رقبتي سدادة،
قولي يا رامز دبلرت فالكمياء علي كام درجة،
جبت 25 من 60 انا مش بحفظ المعادلات ابدآ ابدآ،
علي العموم تقدر تجيلي كل يوم الساعة سابعة مساءا وخد بالك عقابي شديد تقدر يا جدو تروح وتسبهولي هاعملو اختبار ومش ها أخره،
براحتك يا ابني احنا سكنين بالشارع الي خلفك علي طول اسمع كلام استاذك يا رامز استأذن فوتك بعافية،
مع السلامه يا حاج شرفت وانست،
يامستر انا شاطر وبفهم بسرعة بس بتلخبط فالمعادلات ونفسي في طريقه سهله،
خد الكراسة والقلم واكتب لا يمتزج الزيت بالماء الا بوضع محلول قلوي مثل الصودا الكاوية او............!،
خطك معقول وعندك اخطاء املائيه بسيطة،
اسف يا مستر اصلي بطيئ شوية وانت قولت سريع،
ايه هوايتك المفضلة وبمعني اصح ايه ال بيشغل تفكريك علشان ما تستوعبش المعادلات،
بحب العب كرة قدم واتفرج علي الماتشات ووبسس،
قوم اقف واكتب علي السبورة العناصر التي تتكون منهم نقطة المياه وارسم المعادلة،
تتكون المياه من الاكسجين و الهيدروجين بنسبة 1 الي 2 ويمكن فصلهم بالتحليل الكهربي،
تسقيف شاطر حبيبي انت ممتاز تعال اقعد جمبي وريني انت واشم ايه علي كتفك،
اصل اصل اصل،
هاهاها انت ولد ملعون عارف العلامه دي معناها انك فرفور ولون قولي بقي بصراحة،
بس مش تزعل مني ولا تقول لجدو احسن يقتلني انا كنت بحب واحدة زميلتي واخوها قفشني ببوسها ضربها واخدني عنده فالبيت وووو؟
بس متكملش فهمت حبيبي انا احترم ميولك الجنسي بس بشرط ما يكونش علي حساب الدراسة،
حاضر يا يا يا مستر انت شاب بقا وباين عليك عاذب،
تعرف تعمل قهوة او نسكافيه،
ايون بعرف تحبها ساده ولا بسكر سيادتك،

ودخل المطبخ وانا قلبي طاير من الفرحة فرخ مثل القمر وطيزه بارزة هيكون سهل المنال وطائع اكيد متعود علي الجنس بس انا هتقل عليه،

اتفضل يا مستر عملت قهوة تركي شوف ليها وش اهه وغسلت كل الاطباق ونضفت المطبخ انا عارف حيات العذاب بتكون مش منتظمة امشي ولا عاوزني،
لا مع السلامة حبيبي خد بالك من نفسك ومتزعلش جدك تيجي بكرة فالميعاد ومعاك كتبك،

وجاني فالميعاد بالضبط بس اتغير عن امبارح ولابس بنطلون ضيق وحرف الكلوت الداخلي باين عليه نسائي ومتعطر وداهن وشه كريم يجنن ابن الايه،

اتفضل يا مستر الوردة دي عربون محبة انا جاهز للدرس واي شيء تتمناه،
لبسك شيك وريحتك كلها انوثه ايه عندك ميعاد غرامي ولا انت بتهتم بنفسك دايما،
هههههه بصراحة انا هههههه بحب الشباب ال فسنك،
خد جاوب علي الاسئلة دي وبعدين نتفاهم انت ولد متحرر وعجبني جرأتك الزمن نصف ساعة،

دخلت الحمام وانا هيمان بالولد رامز وقولت لنفسي الولد خفيف وممكن يكون متبجح ويفضحني لازم اكون حزر لابعد الحدود سمعتي اهم من الجنس حلقت دقني واخدت دش سريع ولبست ودخلت المطبخ اراقب تصرفاته بصيت لقيته دخل عليا فجأة،

مستر مش تتعب نفسك انا لما اكون عندك اعتبرني خدامتك اطبخ اكنس انصف البيت وووو هههههه،
خلصت الاجوبة ولا بتتهرب منها مستقبلك اهم عندي من اي شيء فدماغك فاهم،
الاسئلة صعبة للغاية كلها معادلات وانت مش فهمتني ازاي احفظها بطريقة سهلة،
طيب حبيبي اعملي قهوتك المفتخرة وانا هكتبلك شوية نصايح تشغل مخك،

فتحت كراسته لقيت صورة ليه عريان وكاتب عليها اسمي هدية لحبيبي شيكو اتمني اكون ليفر ليك طول العمر حبيبتك مرمر الدلوعة،

اتفضل يا اجمل شيكو فالدنيا اتمني تكون قرأت رسالتي وعلي فكرة انا حليت كل الاسئلة هههههه وعملت الواجب،
شكرا للهدية بس نفسي تكون متفتح وتفهم ان السرية لازم تكون اسلوب حياتك،
كل اصحابي بيحترموني واساتذتي كمان صدقني عمري ما اتناكت من حد قبل كده بس بنيك نفسي واتمني اكون ونيس ليك ورفيق طول عمري متتخلاش عني ومش هكلفك اي اموال بابا غني وبيرسلي فلوس كتير اوي شوفت افلام كتير جدا الاستاذ مع تلميذه فيه عنف وحب وجنس،
برافو عليك كل اجوبتك صح اما عن طريق العلاقات الجنسية انا عمري ما اتعاملت مع مثليين ابدآ،
وايه المشكلة يا استاذ بس مش مهم تنيكني خالص بس ما تحرمنيش من الاحضان والبوس واي متعه تحبها حتي لو تضربني او البسلك شرموطة،
فاضل اسبوعين علي امتحان الملحق هيمرو بسرعة كبيرة ولو تفوقت هنفذلك كل رغباتك،
طيب علمني وانا هرفع راسك وممكن ابيت معاك علشان اخدمك وتذاكرلي وجدو موافق،

قدرت ازرع فيه حب الدراسة ومسكت نفسي وما نالش مني اي لحظات متعة وبعد الامتحان وظهور النتيجة لقيت جدو وهو جيين يفرحوني،

كتر خيرك يا ابني انا مش مصدق رامز جاب الدرجات النهائية وابني طاير من الفرح وبعتلك الظرف ده واعتبر رامز من النهاردة اخوك هستأذن احسن بنتي بالمستشفى بتولد سلامو عليكم،
مع السلامة يا احن جد علي حفيده واتمني السلامة لبنتك مع الف سلامة،
هههههه ايه رأيك بقا عملت ال عليا فاضل تنفذ وعدك ليا فهمت جدو اني هبات معاك اسبوع فشقتنا فاسكندرية هههههه،
اسكندرية حته واحدة وانا موافق حبيبي هجهز نفسي واتصل بيك خد احجزلنا تذكرتين في قطار الساعة سابعة،
لا قطار ايه يا مستر سيرتي في خدمتك انا هقوم اوضبلك شنطتك يلا قوم البس،

وسافرنا اسكندرية والولد سواق ماهر وسيارته مرفهه وشقتهم جميلة ومجهزة بكل متع الحياة فهمت منه انها بأسمه والده اشتراها له المهم ريحت شويه من ارهاق السفر ونمت لقيته بيصحيني اوفففف لابس بنوتة تجنن ومتمكيج وحاطط جمب السرير مائدة عليها اكلة بحرية متكاملة العناصر،
يلا يا حبيبي الغدا جاهز هأكلك بأيدي مش تتعب نفسك الليلة دخلتنا هههههه،
تصدق افتكرتك اختك يخرب بيت جمالك ده انت حكاية ومتعة ماتتوصفش،
بالهنا والشفا يا حبيبي يلا قوم اغسلك ايديك ورجليك انت من اليوم جوزي،
هاهاها يا بنت اصبري شويه هتوقعيني مستعجلة علي ايه الليل طويل،

اخدت حمام سريع ولبست البورنس وقعدت قدام التلفزيون لقيته شايل صينيه عليها قزازة خمره وكاسات وقعد جمبي يصب ويشربني مديت ايدي رفعته وقعدته علي حجري ادعك فبطنه وامص شفيفه لحد ما راح فعالم الخيال قام سحبني علي اوضة نوم كبيرة اوووف غايه فالشياكة والرفاهية وقفني ونزل تحت رجليا وحط وشه علي منطقة زوبري ففتحت الروب،

حبيبي انا دلوقتي ملكك سيبلي نفسك خالص هتعيش احلي اسبوع فحياتك،
انا عمري ما نكت اولاد حبيبي وخايف اعورك هاهاها،
ومين قال ان اولاد حبيبي انا بنوتة وهكون مراتك وهدلعك وانسيك صنف البنات،

مسك زوبري يلحسه من البيضان للراس ويشفط بيوضي وبعدين بلعوا حسيت انه فزوره رضاعة ما تتوصفش حسيت انه محترف وباديه يدلك بطني ممتع الولد رامز ده ال كنت بحلم بيه شديتو من شعره ووقفته وحضنته ودخلت لساني فبوقه شفطه يرضعوا ويمص شفتي التحتانية نزلت ايديا علي طيازه افشخهم واقفلهم ولازق زوبري فبطنه شويا ولف قدامي وفتح فخوده ووطي وقالي،

دخلووووا يا شيكا دخلوا كله اقتلني بزوبرك عاوزه اصرخ من الوجع،
حاضر يا شرموطة يا ام طيز ملبن خدي خدي،
ايييي اديني جامد وشد شعري،
اخخخخ طيزك واسعة يا متناكة معقول ما تنكتيش قبل كده،
اهاه انت اول راجل ينكني بجد انا كنت باستعمل الخيار والموز والبتنجان،
هاهاها علي كدة تلقيك حامل في تفاحة او زيتونة طراخخخخ طراخخخخ،
حلوووو اضربني جامد نيك اح نيك نيكني يا شيكا دخلوا اقوي اووووه اول مرا احس بالمتعة،

شعرت اني زي الاسد لما يقتنص فريسة لزقته في الحيطة وانا ماسكه من شعره وبرزع فيه بكل قوة لحد ماتعبت من النيك الوقافي سحبت زوبري نزل تحت رجليا وقلع كل هدومه وقالي،

انت حققت امنيتي عمري ما كنت فاكر ان الزوبر ممتع للدرجة دي هفرجك علي فلم جميل كله تعزييب عاوزك تنفذه فيا،
قوم نريح شويا خد البس الاندر بتاعك واعملنا عصير فرش همتعك طول الليل انت ولد موزة،
طيزي وجعتني صحيح بس انت حنين بردو وزوبرك كبير وممتع هطلب عصير كوكتيل من الدليفري تحب تتعشي ايه اطلب الذ طعام يغذيك ويقوي زوبرك،
قولي يا رامز بصراحة ليه بتكدب عليا وتقول اني اول واحد ينيكك وان كنت ناسي افكرك،
تقصد ال حصل معايا من اخو البت ال بوستها لا مش ناكني هو مسك سكينة وخلاني اقلع هدومي عريان وربطني علي حديد الشباك وقالي لو زبي بيوقف كنت فشختك نصين قولتلو يا عمو اختك هيا ال كانت بتبوسني وكنت بديها فلوس ارحمني وهديلك فلوس كتير جاب خرزانة وقطع طيزي من الضرب وبعدين جاب حاجة زي الزب ودخلها فطيزي وعورني وبعد كده فكني و روماني عريان بالحمام وطلع زبه وطرطر عليا وبهدلني وقومت لبست وروحت ومن يومها وانا اتغيرت،
مسكين حبيبي علشان كده بتحب العنف طراخخ،
هههههه لا علي طيزي هيه اضرب علشان تكبر وامتعك بيها،

بعد وصلة ضرب علي طيزه قام قعد علي زوبري واشتغل تنطيت وزبو بيحك فبطني فوجئت ان زبه كبير حضنته جامد وقطعت شفيفه بوس وحسيت بزبه بينطر لبنه علي بطني وهو بيتأوه بصوت عالي حسيت اني هنزل شهوتي قومت بيه ونيمته علي ضهره فالارض ورفعت رجليه وسرعت النيك وروحت رشقه للاخر وقذفت شهوتي فبطنه وهو حضني برجليه مش عاوز زوبري يخرج منه قولتله،

كفايا كده يا شرموطة انا تعبت قومي نستحمي،
ماشي يا شيكا انت طفيت ناري وتستحق تكون سيدي انا احميك وادلكك والبسك مش تتعب نفسك،

استحمينا واتعشينا وفرجني علي شوية فديوهات سادية بين الاستاذ وتلميذه ودخلت نمنت وهو فحوضني ولازق طيزه الكبيرة فزبي وقضينا اسبوع ما بين البحر والسرير وزاد حبي ليه واتمنيت يعيش معايا العمر كله وقفلنا الشقة ورجعنا علي القاهرة وعطيته مفتاح شقتي وودعته وروحت وهو عايش فخيالي والصبح لقيته بيصحيني ببوسه،

اموووووه قوم ياحبيبي الفطار جايبهولك علي السرير علشان تعرف انك اليوم مسئوليتي،
بصراحة انتي طول الليل نايمه فحوضني طيفك ما فارقنيش خلاص هتكوني ليا العمر كله،

ولما بدأت الدراسة افتكرت اني خلاص مش هبص لعيل تاني لكن ال استجد فيا كان اقوي من مجرد ارتباط بولد واحد لبست نضارة سوداء اتفحص الطلاب الجداد لفت نظري ولد يشبه حبيبي السابق روبي في كل شيء بس مش مربرب مثله فنويت في نفسي انه يكون فريستي الجديدة،

Bosy Boy

مستر شيكو

لؤىـــــــ4ـــــــي

هزمنـــــي ملاكـــــه

اثناء الفسحة اجلس في ظل شجرة الصفصاف ارتدي نظارتي السوداء اتفقد لهو الطلاب فأجد رامز بينهم،
تعالي يا رامز عاوزك في امر مهم جدا بس ماتتلفتش خلفك مفهوم،
حاضر يا مستر شيكو،
فيه ولد جديد عاوزك تتعرف عليه وتصاحبه بدون ما يشك فيك هو خلفك قاعد علي سور الحديقة لابس نضارة طبيه لونها أبيض شعره دهبي يلا انصرف ونفذ،

ولد شيطان علي طول اتعرف عليه وقاموا يتمشوا واشتري له ايس كريم وبيضحكوا هاقوم اريح في غرفة المعلمين هاااااااههه،

استاذ شيكو خلاص لؤي بقي صاحبي تحب اعمل معاه ايه فهمني،
اتقل ما تبقاش خفيف بعد المدرسة انا مستنيك في شقتي وهناك هفهمك،
اتفضل انا جايب لك معايا غدا بيتي مفتخر بالهنا والشفا علي قلبك باي،

وفي المساء:
هاي شيكا انا جيتك حسب الميعاد عندك دروس ولا فاضي نلعب سيكس هههههه،
زي ما تحب اقعد احكيلي عملت ايه فالمهمة ال كلفتك بيها جبت كل اخباره،
طبعا هو مالوش اصحاب فالمدرسة ابوه بيشتغل مهندس معماري و مامته فاتحة بوتيك وليه اخ اكبر منه بالجامعة الأمريكية واخت صغيرة بيحب يلعب بلايستيشن ويتفرج علي المصارعة الحرة ضعيف في مادة الكيمياء والرياضيات تحب اعرفك بيه،
انت شايف يجي منه ولا مالوش في العاب السكس،
هههههه باين عينك منه حاسس انه دلوع وممكن يوقع بسهولة ما يعرفش اي حاجة عن الجنس،
خلاص يا بيبي مهمتك انتهت تعالي اديك مكافئتك

في الصباح:
كل طالب يفتح كراسة الكيمياء ويكتب انا ابن القرن الواحد والعشرين حياتنا اجسادنا مشاعرنا كيمياء،
كل واحد يجيب كراسته ويجي قدامي بالترتيب يقول اسمه ودرجة استيعابه للمادة......................!
لؤي ميح بالكيمياء،
بنظام وبدون صوت جرس الحصة هيضرب يلا انصرفوا معادا انت اقعد قدامي،

وبعد انصراف جميع الطلاب انفردت بفريستي الجديدة انظر في عنيه وانا اكتب ثم،

قوم يا لؤي روح حصتك وراجع نفسك واقرا مقدمة الكتاب جيدا وهتعرف انها مادة سهله ولذيذة،
بص يا مستر رامز قالي انه كان مدبلر فالكمياء وفي عشرين يوم بس انت علمته وجاب الدرجة الأولى،
تمام بس هو حط فدماغه هدف الفوز ومقالش علي نفسة انا فالكمياء ميححح،
ممكن تديني درس منزلي اكيد انا ازكي من رامز صدقني وان مش عجبتك نفضلي،
ماشي حبيبي ابقي حدد موعد ده رقمي واتصل بيا مع السلامة حبيبي،

في المساء:
الو مين لؤي ايوه انا شيكو..............! تمام في انتظارك اكتب العنوان.............!
مساء الخير يا مستر بابي بيسلم علي حضرتك وبيقولك اعملي اختبار القبول اولا وحدد مستوايا وياريت يكون الدرس خصوصي سواء عندي او عندك مش في فرق،
باباك عملي جدا اتمني تكون مثله خد الورقة دي وافتح كراستك وحل الاسئلة من الكتاب مش من دماغك الزمن ربع ساعة ابدأ،.................!
هات الكراسة الوقت انتهي اممممممم مش بطال درجة استيعابك تقريبا 60% اقعد احكي ايه هواياتك وتتمني تدخل اي كلية وريني كتابك واتكلم،
للاسف ما ليش هواية مؤكدة ساعات اقرأ قصة او ارسم واحل سودوكو،
صورة مين دي يا لؤي انت نسيتها فالكتاب شكله مش غريب عليا متهيألي شوفته قبل كده،
وريني كده ااااه ده مايكل جاكسون مات بس بحب اغنياته ورقصة،
شكلة مخنث وحاطط مكياج بس واثق في نفسه قوي بتقول مات ازاي،
بيقولو اخد علاج غلط او جرعة زائدة وايه يهم اهه مات وخلاص كلنا هانموت،
باين عليك شقي وليك علاقات غرامية راسم قلوب وحروف مزخرفة هاهاها،
ابدآ يا مستر مش ليا علاقات مع بنات ولا اولاد عايش مع نفسي كان ليا صاحب واحد بس اسمه رستم واختفي من سنة واهله مش لقيينه،
طيب حبيبي قوم روح وخد انا علمتلك علي 3 معادلات هما دول اصل الكيمياء الحيوية و العضويه سلم علي باباك،

الولد طعم ولذيذ شدني بس اعتقد هيكون صعب المنال لازم يدخل المعمل هاهاها هحطله مجلة جنسية وهشوف انطبعاته،

في الصباح:
جوزي وحبيبي انا حضرتلك الفطور قوم افطرك امووووه،
ههههه رامز يا عفريت كنت اتمني تعيش معايا بس للاسف هتعرض للهمز واللمز هنا وفي المدرسة،
عرفت توقع لؤي ولا انكسفت يا خاين انته،
انتي بتغيري عليا يا لبوتي هاتي بوسة اموووواحح،
بصراحة اه ثم انا بحبه ولد طيب وفي حاله وكل البنات في المدرسة ال قدمنا بتعاكسه،
بص انا هاعملوا اختبار القبول فالمعمل ههههه ولو فشلت هاكتفي بيكي انتي بس،
بالهنا والشفا قوم اغسلك وشك واعملك القهوة،
بس احتمال لؤي يجي دلوقتي ما يصحش يلقاك هنا انزل ادخل السينما وتعال الضهر محتاجلك،
اتفضل القهوة سلام حبيبي امووووه امووووه،

بعد قليل دق جرس الباب قلبي رفرف من الفرحة وجريت وفتحت ووو،
انت الاستاذ شيكو انا والد لؤي،
اهلا اتفضل يا بشمهندس هو فين لؤي،
ابدآ بيشتري سجاير ليا وهدية بسيطة ليك،
ابنك زكي وهيجي منه اتفضل القهوة،
شوف انا مدلعتوش وعلمته يعتمد علي نفسه بس عيبه هو مرض الايام دي ال بلايستيشن،
ادخل يا لؤي الباب مفتوح اطمن سيادتك هخليه يحلم كمياء،
سلام اتفضل دي مصروفات الدرس خد بالك من لؤي،
حفظت المعادلات حبيبي ولا مستعد للعقاب ومثل ما فهمتك عقابي مهين،
اصل اصل بص حفظت اتنين والتالته مش مجمعة معايا فيها كده حاجة نشاذ،...........................!
شاطر حبيبي ايه ال مش عاجبك فالمعادلة التالته اوا تمام كويس انك محفظتهاش فيها غلطة مطبعية بس لازم تاخد عقابك لانك اهملت،
اص اص اص بلاش متضربنيش ارجوك هحفظها دلوقتي اص اص،
مين قالك اني هضربك وشك للسبورة وارفع ايديك لفوق واقرا المعادلة 50 مرة لو ايدك اترخت هضربك علي طيزك وهيا عريانه،

ههههه قعدت اتامل طيزه وهيا بتتلوي وضهره مكشوف وهو شادد نفسه وبيقرا بصوت عالي،
تمام نزل ايدك وتعالي خد حل المسألة دي فالمعمل عندك كل وسائل الايضاح،
طبعا عملتله شرك مجلة جنسية ودخلت اراقبه من خلف ستارة الشباك ولد عجيب مسكها رماها في سلة المهملات وتف عليها وانشغل بالتجربة وخلصها وكتب الملاحظات فرجعت قعدت علي المكتب وانا باستعجب جنسه ايه الولد ده،

اتفضل يا مستر ده المحلول الناتح ودي الملاحظات،
الدرس انتهي اقعد ندردش شويا راجل لراجل مش تلميذ واستاذ فاهم،
قولي يا مستر انت عندك كام سنة دلوقتي لو تسمح،
28 سنة بس ايه المناسبة يا سيد لؤي،
ابدآ بس مش فاهم ليه مش اتجوزت وبتتفرج علي بلاي بوي وحاجات خليعة،
لسه بكون نفسي يا اخ معقول انت طول اليوم قاعد علي النت بتلعب بس،
انا عامل برنامج حماية لحظر المواقع الجنسية مش هكدب عليك شوفت بس كله شيء مقرف ومقزز،
قوم انا حضرتلك الواجب وشوف الوقت ال يناسبك انت وبابا انا قررت اديك الدرس عندكم فالبيت،
شكرا يا مستر هتصل بيك سلام،

بليت نفسي وبقيت في نص هدومي وحسيت اني اتهانت ونفسي اضرب دماغي فالارض ملاك لؤي هزم شيطاني ومسح بكرامتي الارض يريت تنشق وتبلعني،

مستر نايم علي الطاولة ليه مالو لؤي هو عملك حاجة،
اهلا يا رورو انت بس ال حبيبي بصراحة انا اخدت كلامك علي لؤي بجدية وعتقته وهديلو الدرس هناك،
امووووووه يا جوزي يلا قوم جيبتلك الغدا علشان تتقوي وتقدر تديني درس عملي فالنيكولوجيا،
مليش نفس اكل هاتلي علبة حليب بارده وحصلني علي المعمل يا شرموطة،

دخل عليا حبيبي رورو واداني علبة الحليب وطلع زوبري،
اشرب الحليب يا شيكا وانا حليبك ولا اقولك اشرب وخليها اغتصاب هتربس الباب واول ما ادخل اقتلني يا قاتل هيهيهيهيهيهاييي،
تعالي يا رورو اقعدي جمبي بلاش لعب عيال انا قررت اكتفي بيك وخلاص،
انا نفسي انام علي بطني وتقلعني وتقطع طيزي من الضرب لحد متنمل وتغتصبني واحكي وانت شغال حبيبي هاسمعلك،
مش عارف ليه انت ابتديت تصعب عليا نفسي اخليك رومانسي بلاش تفضلي سادية،
زي ما تحب انا جاهزة نزلي ولا اقولك احضني من ضهري واحكيلي حكايتك،
كل ال هقوله لك هيفضل سر نفسي احكية وافضفض معاك لانك اصبحت كل حياتي،
عادي يا شيكا نام فوقي ودخل زوبرك واحكي باين عليك مقهور وفقلبك نار محتاجة تلج،

نام رامز وقلعته ونزلت بوس في طيزه وفتحتها وفضلت الحس فيها، ححححححبيبي انت اليوم ممتع جدا اوه، طيزك اليوم ليها طعم لذيذ نفسي اكولها، ياححححح دخل زوبرك بقي مش قادرة، خدي خدي اخخخخخخ ملبن وجيلي، ححححلو نيكني بقوة افشخني، ااااه ده انا حاسس ان زوبري بيتشوي فنار حبك، احكي حبيبي فضفض، انا كنت طالب في نفس المدرسة وكان عندي احلام، يحححح، ووقعت فايد استاذ الكمياء ماعندوش رحمة ولا قلب وهو ده سبب وجيعتي انتهز فرصة انشغالي بكتابة المعادلات وشدني وباسني بوسة عمري ما هنساها، ممتعة اكيد هاه اييييي خف عليا، وهو بيبوسني مسكني من طيازي وحضني وهو زنقني فالسبورة مش قادر اتخلص منه قام لففني وحط صدري علي المكتب وهو ماسك شعري وقلعني الشورط وكشف طيزييي، اييييي حبيبي، وفضل يبعبص فيا وانا بصرخ من الوجععع، براحة عليا هتعورني يا شيكا، وراح مدخل زوبرو بقوة وكاتم نفسي حسيت بألم فظيع مش قادر انساه، حبيبي اخص عليه الوحش ده، وانا ابكي وهو يضحك ويقولي ده الدرس العملي ال هيخليك شاطر، ااااااااااه، شويه وراح حضني وشالني وزوبرو جوايا ونام بيا علي الارض وهو مكتفني ونزل فيا حفر نسيت الالم وحسيت بمتعة ونشوة وزوبري ابتدي ينبض مع كل دفعه من زوبرو، ااااااااااه حاسس بيها دلوقتي حبيبي، استسلمت قام شالني ونيمني علي ضهري ورفع رجليا لفوق ودخل زوبرو بقوة وهو بيلعب فزوبري خلاص مقاومتي انتهت وانا بنطر لبني علي بطني، ااااااااااه ياني زوبري بيقذف يا شيكا، حسيت بلبنه بيضخ فمصاريني وبعدين طلع زوبرو وقالي انا اسف يا شوشو غصب عني سامحني، وبعدين عملت ايه، حسيت باكلان فطيزي كأن شيئ بيكوي خورقي قعدت ابكي واقولو انت قتلتني، اقتلني ياشيكا بزوبرك وفضي وجعك فيا، ااااااااااه ااااااااااه هقذف يا رورو اخخخخخخ ياهووو انت شيطان مش بشر ولبست وروحت وانا مهزوم وعيني مكسورة حبست نفسي فالبيت واتنقلت لمدرسة خاصة واتعالجت بس زرع فقلبي شهوة للانتقام، مين اول فريسة ليك وازاي اغتصبته هههههه ابنه ابقي اقرأ الجزء الأول يلا قوم نستحمي ونتغدي،

بعد ما هزمنـــــي لؤي وحكيت وجيعتي لرامز شعرت براحة ووقفت تحت الدش وحبيبي رامز بيدعك جسمي بالليفة نزلت دموعي لما تخيلت اني كنت هغتصب لؤي الملاك وخرجنا من الحمام لبسنا وقعدنا نتغدي ودخلنا علي السرير ناخد ساعة القيلولة ونمت علي بطني وصحيت علي ايدين رورو الناعمه بيعملي مساج غمضت عيني وكملت نوم وانا حاسس ان هم كبير اتشال من علي قلبي،

لبسنا وخرجنا نتفسح انا وهو و بالمصادفة قابلت روبي حبيب الامس مع صديقه ليه وقفت بعيد اتفرج عليهم وقولت فنفسي لازم افكر فالجواز بسرعة،

ايه يا مستر بتبص علي ايه لساك عينيك زايغة، لا ابدآ يلا نروح انا تعبت من المشي، هبيت عندك بس هتصل بجدو الاول حاسس انك لسة مضايق، البيت بيتك يا قطتي،

اقفل الباب وراك واعملي شوب حليب بالموز يا مزتي،
اتفضل حبيبي اشرب واقلع هعملك مساج لحد ماتنام هغير وارجعلك، قولي يا رورو ايه احساسك وانت تحت مني، جسمي بيتخدر وبطني بتترعش من المتعة اكيد انت نسيت حبيبي، ايديك حنينه اضغط جامد حبيبي، هههههه هقولك حاجة بس مش تزعل مني او تخاصمني، لو هتزعل ما تقولهاش، مش للدرجة دي هيا كل الحكاية هههههه طيزك تجنن ليه حق استاذك يغتصبك،

هههههه ههخخخخ
طيب نكمل الحلقة الجاية

Bosy Boy

صــــــ5ــــــــافي

************** (خيرا تزرع شرا تحصد)

بعد الدرس الذي اعطاه لي تلميذي لؤي و شعرت بأن تلميذي رامز بدأ يتحرش بي فكرت ان ابعد قليلا عن ممارسة الجنس لشعوري بأهتزاز صورتي امام تلاميذي فحصلت علي اجازة اسبوعين وسافرت الي الاسكندريه واقمت في فندق رن هاتفي من رقم غريب تري من هذا المتطفل،

الللوووه عمرك ما هتقدر تهرب مني انا ظلك وشقتي فارغة اذهب فالمفتاح مع البواب،
انت ولد شيطان ازاي عرفت اني هنا بالاسكندرية ثم انا عاوز استجم بعيدا عن الجميع،
مش تخاف انا مش هضايقك وعندي مذاكره خد حريتك يا حبيبي واتمتع،

تركت الفندق وذهبت الي شقة رامز لكن عدت الي وحدتي من جديد لماذا انتقم من اولاد لم يؤذونني هل انا مريض نفسيا احتاج الي العلاج ام افكر بالزواج قد يغير نفسيتي وقمت فتحت الشرفة وكانت الامطار شديدة وجدت شابا يقف تحت مظلة الباص وملابسه مبتله ويرتعد من البرد فاشرت له ان يصعد ليجفف ملابسه فصعد بدون تردد،

ادخل حبيبي اقعد جمب المدفأة هجيبلك بطانية وملابس جافة،
شكرا يا استاذ انت انقذتني من نزله شعابيه هوففففف البرد شديد،
خد ده ترينج جديد وروب تقيل غير ملابسك وانشرهم فوق الدفايه علي ما اعملك شيء يدفيك،

دخلت المطبخ وصنعت له شوربة دجاج جاهزة ووضعتها بسلطانيه وعملت شاي لنفسي ورجعت لقيته نايم علي الكنبة امام المدفأة فوضعت ما معي واحضرت بطانية ووضعتها عليه فاستيقظ وشكرني ولف نفسه بها ومد يده تناول سلطانية الشوربة وتناولها بسرعة كبيرة،

باين عليك جوعان فهمني حكايتك ايه وليه ملابسك خفيفة متناسبش فصل الشتاء،
اسف متعرفناش ببعض انا اسمي صافي ادرس بمعهد الدراسات التربوية،
تشرفنا انا شيكو مدرس كيمياء بالثانوية من القاهرة،
كل الحكايه اني تعرفت علي بنت زميلتي بالمعهد وحبينا بعض والنهاردة كنا في السينما وحصل موقف مش ظريف فجأة لقيت واحد شدني من جمبها وهي صرخت وجريت وسحبني خارج السينما بهدوء وحط مطوة فجمبي وقالي اخلع الجاكت واخده وفيه كل فلوسي والموبايل وقالي لو شوفتك مع سالي اختي مرة تانية هقطع رقبتك وزقني وقعت فالشارع فمية المطر ووقفت علي محطة الباص مش عارف اتصرف ازاي وانت كتر خيرك انقذتني،
خد الموبايل اتصل باهلك او حد من اصحابك وده مبلغ بسيط للمواصلات،
انت شاب رقيق للاسف مش فاكر اي ارقام لاصحابي واهلي مش فاسكندرية،
علي العموم الليل دخل والمطر بره شديد وانا قاعد لوحدي ووجودك يشرفني ويونسني،

اتصلت بالماركت وطلبت عشاء لاثنين يناسب برد الشتاء واغلقت كل النوافذ واسدلت عليها الستائر
وبعد وصول الطعام جهزته علي مائدة السفره،

يا صافي تعالي العشاء جاهز قبل مايبرد،
انا مكسوف منك جدا اتمني ارد جمايلك عليا،
قولي يا حبيبي احلامك ايه وهواياتك واحنا بنتعشي،
مفيش احلام احنا في ايام ظلام وهوايتي الوحيدة القراءة ومشاهدة المسلسلات،
خلي عندك امل دايما ما حدش عارف الايام ال جايا مخبيا ايه ثم انت ما قولتليش مين بيصرف عليك،
في وقت الفراغ بنزل زنقة الستات اشتري بعض ملابس الشباب وابيعها لزمايلي وبكسب كويس وبابا بيبعتلي مبلغ صغير،
انت شاب مكافح والتجارة مربحة بدون شك هيا طبعآ زي ما بيقولوا التجارة شطارة،
سفره دايما استاذ شيكو وما نتحرمش منك اسمحلي اعمل انا الشاي،
بالهنا والشفا اتفضل البيت بيتك خد راحتك،

حلي فعنيا الولد اوووووووف يلعنك شيطان قومت وراه ادخل الاطباق وزنقت نفسي فيه مش عارف جتني الجرأة ازاي لف راسه وابتسم وكمل عمايل الشاي وقعد امام الدفايه يصب الشاي روحت قعدت جمبه وفتحت التلفزيون ومديت ايدي علي ضهر الكنبه وراه مباشرتا،

اتفضل الشاي استاذ شيكو هو انت عاذب ولا خاطب،
شكرا حبيب قلبي ايوا عذبنجي وللاسف ما بميلش للحريم ولا باستلطفهم،
عندك حق انا حاسس ان بنت المتناكة دي عملت فيا فخ مع عيل صايع وسرقوني،
كل شيء جايز وممكن تكون ظالمها وفي كلتا الحالتين هما جنس اناني،

فتحت رجليا واتمنيت يكون سهل او علق زوبري وقف عليه اتحركت لزقت فيه بص لزوبري وابتسم نزلت ايدي من علي ضهر الكنبه حطيتها علي كتفه،

قولي يا حبيبي ايه رأيك بموضوع تناسق الارواح يعني انك تحب انسان من اول نظرة،
اعتقد فيه مغناتك بين الاشخاص هو ال بيجذبهم لبعض مش ارواح،
طبعا طبعا مغنطيسيه اكيد انت عنيك فيها سحر رهيب وعميقة،
وانت باردو فيك حاجة بتشدني ليك ممكن تكون حنيتك وطيبة قلبك،

زوبري وقف من نعومة كلامه ومازلت خايف اكون ظالمة حكتي فيه بالمطبخ وابتسامته مش دليل قوي علي انه سالب محتاج شوية صبر،

بتحب الجنس يا صافي ولا ملتزم،
هاه بحبوا بس ما جربتوش عمري يدوب بضرب عشرات وانا باستحمي انت جربت،
انا بعشق الولاد الحلوين بصراحة ومارست معاهم كتير بس انت ليك طعم تاني،
علمني انا خام ومعايا ولد في السكن حاسس انه سالب ممحون بس بخاف يفضحني،
قوم معايا و يلا ننام الوقت اتأخر ونحكي واحنا تحت البطاطين،
انا هنام هنا ليه اضايقك يمكن تكون بتحب تنام لوحدك،
السرير واسع قوي قوم حبيبي يلا احنا رجالة مثل بعض،

واخدته تحت باطي وفي اوضة النوم قلعته الروب وخففت ملابسي وفتحت الخزانة طلعت قزازة جيني وكاسين وكولا وعملت كاسين واديته واحد،

ده ايه يا استاذ شيكو باين عليه خمرا مش كده باردو،
ايوا بتدفي جدا وتنعنش وتساعدنا فالنوم بسرعة اشرب ما تخفشي،
امممم طعمها لذيذ وحاسس ان جسمي فيه نشاط وسخن ده رائع،
يلا ننام خفف لبسك الدفايه شغالة وتعال نحكي عن المغنطيسية هاهاها،
انت لطيف أوي أوي بصراحة العصير ال شربته لي خلاني حاسس بنشوة،
تحب تجرب الحب الاول من غير جنس يعني ممارسة فموية او سوفت،
انته شائي ااااوي يا كابتن ههههه جسمك رياضي ومشعر يجنن،
وانت ناعم وصوتك فيه نغمة زي ما تقول رومانسية وحنينه يا لذيذ يا طعم اموووواه،
مام مامي زوبرك واقف باين عليك محروق ممكن اشوفو حبيبي،
عادي طلع زوبرك وان اطلع زوبري ونلعب لبعض مفيش مشكله،

يااااااالهوي الولد عليه زوبر حكاية طويل ومسلوب وابيض وراسه لونها موف مسكت زوبرو وبدلكه وهو مسك زوبري يلعب فيه بصيت فعنيه لقيته هيمان روحت ماصص شفيفه داب مني وقرص علي زوبري، اووووووه انته عالي، وانت زوبرك يجنن ايه رأيك نمص لبعض، وعملنا 69 ولحست زبه وهو بيقلدني وابتديت امص وارضع وهو حطط زوبري علي شفيفوا باين عليه قرفان، مص حبيبي هيعجبك، حاضر بس انا مستمتع بمصك اول مره في حياتي احس بالمتعة دي، مسكت بيضانه وبلعت زوبره، ووووووواه ممتع وزودت مممممممممم ممم، حسست علي خرم طيزو لقيته ضيق ههههه يعني بكر لسه، ههههه انت نمت يا صافي ولا ايه، انا طاير فوق حبيبي اوفففففف، حاولت ادخل صباعي فطيزه قفل رجليه وابتدي يرضع راس زوبري وايده بتحسس علي طيزي ههههه باين عليه ناوي ينيكني مش عارف اني ديب هايكلوا، طيزك مليانة شعر يا شيكو ليه مش بتشيلوا، بيطول بسرعة ثم هشيلوا ليه، ممكن اشيلهولك علشان مش يعور زبي، احا الواد افتكرني علق ولا ايه خلاص بقا ننام احسن ينيكني، ممكن نشرب تاني حبيبي، قوي قوي هنزل اعملك كاس سك من غير كولا، سقيته كاس ورا كاس ورا كاس لقيته بيضحك بطريقة كلها علوقيه ومن غير وعي قلبته علي بطنه وفتحت طيزه اوفففففف روعه لونها وردي فاتح وخرقه مختفي سحبت زوبره لورا ادلك فيه ونزلت لحس فخورق طيزه، ههههه هه ههههه بغير يا شيكو بلاش، روحت نايم فوق منه واشتغلت سوفت وانا بلحس رقبته، مممتعه الحركة ديييي ياحح، انت لسه شوفت حاجه المتعه الحقيقية لما يدخل جوا، لا طبعا انت اتفقت سوفت بس، ماشي يا قطتي خليها سوفت بس، فضلت احك واحك لحد ما كبست ونطرت لبني جوا خورق طيزوا من غير ما ادخلوا لف بسرعة، ازاي ده حصل ولبنك يدخل من برا فبطني، ههههه زي الحقنه بس ايه رأيك اتمتعت، يعني يلا دوري بقا، معقول زوبرك الجميل ده تشوهه بشعر طيزي ههههه، يعني ناوي تحمرق بقا علشان نولت ال فنفسك، بصراحة انا نفسي بس خليها يوم تاني علشان اجهزها لك اموووووواححح، حاضر انا هصدقك تصبح بخير اموووووواححح،

صحيت من النوم لقيته مش جامبي لبست الروب وخرجت لقيته نزل اشتري فول وطعمية وفطار كتير شعبي ومحضر السفره وداخل وفأيده كوبين حليب،

اتفضل اشرب اللبن سوخن علشان يغذيك انت وابني ال هيبقي فبطنك اهه ههههه،
انت عسل ودمك سكر انا نويت اتنقل اسكندرية علشان افضل جمبك،
ايه رأيك اتصل بحبيبي يجي يفرفش معانا يومين اكيد هتحبوا هو صاحب الشقة دي،
لا يا شيكو انا مش بتناك ولا نفسي اتناك بس انت شيطان فالجنس،
بزمتك مش استمتعت وكان نفسك افتحك قول بصراحة متتكسفش،
يوه بقا لعلمك الخاص انا سيبتلك نفسي علشان نفسي اجرب انيك هههههههههه،
تلقيك فاكرة راجل كبير ده يدوب مكملش 17 سنة بس حكاية،
ان كان كدهه انا موافق سفرة دايمة الجو اتحسن هلبس واروح المعهد واشوف بنت المتناكة ال ضحكت عليا هات رقمك،
خد الموبايل ده احطياتي معاك وطبعا صرفت الفلوس ال عطيتهالك علي الفطار خد 20 جنيه وابقي ردهم براحتك واسف ان كنت خليتك عملت شيء مش راغبه،

اتصلت برامز قالي حبيبي مسافة السكه اكون فحوضنك دخلت استحميت وحلقت دقني وشعرتي وشعر طيزي ودهنت نفسي زيت معطر ولبست ونزلت اتمشيت شويا واتسوقت ورجعت لقيت صافي داخل العمارة وشايل شنطته جريت احصله وفتحت ودخلنا حطيت المشتروات فالمطبخ واخدت صافي لاوضة الضيوف وقلتله ريح وخفف لبسك ونام شوية وبعد ساعة وانا بجهز الغدا لقيت ايدين ناعمة بتغمي عنيا،
انا مين، هههههههههه حبيبة قلبي روروني طبعآ اموووووواححح،
هو احنا عندنا ضيوف شايف شنطة فالانتريه،
ايوا شاب اسمه صافي ادخل غير علي ما احضر الغدا اموووووواححح،
الولد ده شكله مش غريب عليا بس مش فاكر شوفتو فين فين ايوا لا بس ده شعره اصفر،
روح صحيه الاكل جاهز بس ما تهزرش معاه احسن يزعل باين عليه حساس،
صافي صفصف قوم الغدا جاهز، اهلا اكيد انت رامز حمدا لسلامتك،
يلا يا ولاد انا جوعت قوي صحيت صافي،
علي فكره يا شيكو انت تعبت نفسك طيب ليه مش صاحتني اساعدك،
تعبك راحة اتعرفت علي رامز ايه رأيك فيه ولد جدع هيعحبك وممكن يساعدك تعرف الحرامي ال سرقك،
اتسرقت ازاي وفين قول بسرعة وبلغت الشرطة ولا لا خالي هنا وكيل نيابة يقلب الدنيا،
لا خلاص اتصرفت طلع اخوها بجد وهيا رجعتلي كل حاجة واتأسفت ليا بشرط اني ابعد عنها،
انا شبعت اكلك لذيذ يا شيكو تحبو تشربوا كولا ولا اعملكم شاي،

قام صافي وشال الاطباق ودخل المطبخ مع رامز ووقفوا يغسلوهم ويعملوا الشاي و يضحكو،

مش قولتلك شكله مش غريب عليا يا شيكو هههه طلع من بلدنا المنصورة،
هههههههههه بجد يعني جيران ولا قرايب انا هدخل اريح شويا بأذنكم،
هنيجي معاك انا كمان تعبان من السفر هات الشاي وحصلنا يا صافي،
اتفضلوا وانا هدخل اوضة الضيوف اذاكر شويا علي ما تشربوا الشاي وتناموا شويا،
عرفته منين القمر ده يا ابو عين زايغة يا خاين،
بعدين المهم انت تقدر بعد ما نصحي تشاغلوا لسه فرجن ونفسي افتحوا يدوب عملت معاه سكس سوفت قالي انا مش عاوز ابقي متناك،
بلاش يا شيكو ده عيلته كبيرة وممكن يعملنا مشاكل هو انا مش مكفيك يعني،
انت حياتي ودنيتي بس طيزك واسعة وهوا لساه عذري بتمتع لما افتح طيز فرجن،
اموووووواححح نام واحضني انت واحشني خخخ،

وايقظنا من النوم بعد دخول الليل وفي يده كوبان من عصير الليمون وجلسنا نتحدث ونضحك وكانت اصوات الرعد و الامطار تهز سماء الاسكندرية وقام رامز من تحت البطانية بالاندر وهو علي نصف طيزه فنظر الي صافي وابتسم وخرجنا الي الهول امام نافذة زجاجية كبيرة نشاهد اضواء البرق وهطول الامطار فقص صافي حكايته لرامز وكيف تعرف عليا بمدح وتغزل في حنان ورقة قلبي فتركتهم يتسامرون ودخلت المطبخ اصنع اكواب الشاي بالقرنفل وحين خرجت وجدتهم يتصارعون ويضحكون وقد اسقط رامز صافي علي ضهره وجلس علي بطنه وهو شالل حركته وحينما رأوني نهضوا بسرعة وتناولوا اكواب الشاي وقال رامز،

انا علي فكرة خلاص مش هقدر استغني عن صافي ابدآ ايه رأيك انقل نفسي فاي مدرسة هنا وانت كمان،
صافي شكله ملتزم بلاش نجبره علي حياة المثليين،
ههههه عادي انا ورامز خلاص هنتجوز هو خطبني اكون درة ليك هههه،
طيب يلا نعمل بروفة ووروني هتطيعوا جوزكم ازاي يا عيال يا حلويين،

هجموا عليا ولاد الايه زغزغة وتحرش وقعوني علي الكنبه وقلعوني الشورط صافي قعد علي صدري يحك زوبرو فشفيفي ورامز علي رجليا يمص فزوبري ويضحكوا وقالوا،

احنا الشياطين قررنا ننيك المستر شيكو انتقاما لضحياه المعذبين هههها هههههههههه،
معقول البنات يرضوا يعملوا فجوزهم كداا يلا روحوا وانتم طالقين هوبا،

قومت بيهم بسرعة وقعوا فالارض علي بطنهم قعدت فوق ضهرهم ونزلت ضرب علي طيازهم وبعبصة وهما ميتين من الضحك وقومت شغلت التلفزيون وقعدنا علي الكنبه واحد علي يميني والتاني علي شمالي المهم حسيت بنشوة غريبة ليه انا متمسك بحياة المسترز وفيها ايه لو اتجوزتهم وبقينا صحبة دخلت ايدي فشورط صافي احسس علي طيزه فنظر لي و ابتسم نزل رامز بين رجلين صافي سحب الشورط ومسك زوبرو يرضعة،

يخرب عقلك يا صافي انت زوبرك توحفة ولا جمال راسه م مممممم م مممممم،
بصراحة يا رامز صافي كله علي بعضه يتاكل اكل لكن للاسف رافض يتناك،
نعم نعم نعم انت هتعملهم عليا يا شيكو ولا خلاص اكلت اتفاق امبارح،
ههههاي اتفقتم علي ايه بقا مش فاهم حاجه فهموني،
يرضيك يا رامز يضحك عليا ويقولي هنتبادل وبعد ما فرشني ونزل لبنه فبطني يحمرق،
ههههاي هو عملها فيك طيب ده كويس انه فرشك بس ما خرقكش وفتح طيزك،
وانا عند اتفاقي يا صافي اخرقك وتخرقني و رامز يشهد عليا لو ضحكت عليك،
موافق بس بشرط انا ال عليا الدور الأول علشان انت هتضحك عليا،

هههههههههه العيال ماصدقو قاموا قلعوا وقلعوني وشدوني علي اوضة النوم رامز يمص فزوبري و صافي يلحس طيزي، انت شيلت الشعر حبييييبي طيزك كدهه بقيت حلوه، طلع رامز علي السرير نام علي ضهرو ورفع رجليه لفوق، نيكني يا شيكو، هجمت عليه بوس وتقفيش ودخلت زوبري وهو بينغج، ياححح نيكني محرومة، انتهز صافي الفرصة ووقف ورايا يحك زوبرو فخورق طيزي لقيت رامز حضني باديه وعصرني ولف رجليه حولين وسطي بقوه وفوجأت بصباع صافي داخل خرم طيزي وبيلفه يمين وشمال بعدين طلعوا وراح مدخل زوبرو فخورق طيزي، بتعمل ايه يا صافي اي اي كده بردو يا خاين، ومفيش رحمة بس نسيت نفسي وحسيت بالمتعة واشتغلوا يبدلو عليا هما الاتنين، احححح يا ولاد الايه خرقتوني، واتحولت فلحظة من موجب الي مبادل وبعد ما نزلو لبنهم فبطني، ايه رأيك فمتعة السالب يا شيكو، انتم
شياطين خلاص اخدتوني فسكتكم قوم يا صافي علشان افتحك،بصراحة انا مجهد جدا يا شيكو بكرة انت تفتحني، وحضنوني ونمنا للصبح قومت لقيت صافي اخد شنطته ومشي استغربت ولقيته سايب ظرف فيه الفلوس ال عطيتها له وورقة مكتوب فيها،
شكرآ لحسن الضيافة وحافظ علي ابني ال فبطنك
جوزك المخلص صافي^
صحيت رامز قوم الحق بسرعة صافي طلع ديب،

****************************** رامز
******* هههها هههها هاه هاه هاه ههههايييي

Bosy Boy

شيكـــــــ6ــــــــو

عودة صافـــــــــي

بعد أن ضحك عليا الولد صافي واختفي اصبحت عيني مكسورة امام تلميذي رامز واحسست بالهزيمة واصابني احباط شديد فنظرت الي رامز،

انت بتبصلي كده ليه من تحت لتحت حاسس انك شمتان فيا وانك اتفقت معاه،
مالك يا مستر شيكا شكلك حزين ومقهور ليه ان كان علي صافي انا اقدر اجبهولك متكتف بس انا مش شايف ان ال عملوا معااك يزعل،
انا ال طلع قلبي علق كنت ممكن اغتصبه اكتر من مرة ومش عارف انه ممكن يضحك عليا حتي انت طلعت ديب و ساعدته ونكتني معاه،
حبيبي يا شيكا انا خدام رجليك وانت كنت ناتف شعر طيزك ومجهز نفسك وبصراحة طيزك تجنن ههههايي،
انا خلاص هبعد عنك وهاقدم علي اجازة مفتوحه واسافر اي دولة عربية،
واهون عليك تسيبني بعد ما ارتحتلك وسلمتك نفسي مين ها ينيكني ويدلعني،
نفسيتي تعبانة ومش قادر احترم نفسي ارجوك ساعدني صافي قتلني،

لحظة صمت ودق جرس الباب وفتح رامز ودخل صافي ومعه حقيبته وضعها علي الطاولة وابتسم لي ثم اخرج لفافة كبيرة ودخل المطبخ وتبعه رامز وبعد دقائق جهزوا مائدة الطعام وجاء صافي وقبلني وجلس علي حجري ووجهه لي وقبلني،

شكلك حزين ليه يلا قوم انا عازمك علي الغدا لسه جايلي طازج من البلد،
انت عيل خاين قتلتني بسكين بارد رغم اني اكرمتك وحافظت علي عذريتك،
لو كنت خاين ايه ال جبني ثم انت اصلا مثلي وعاشق للمثليين قوم بس نتغدي بعدين نتعاتب وخد ال انت عاوزه مش هعز نفسي عليك،
قوم بقي يا شيكا يوووووه احنا من غير فطار وانت قلبتها محزنة شدو معايا يا صافي،

وبعد تناول الطعام والشراب جلست علي الاريكة وجلس كل منهم علي رجليا يقبلوني ويدغدغوني حتي ضحكت وبعد قليل اهتز ارجاء المنزل بدوي الرعد وهطلت الامطار بغزارة فوقفنا نشاهدها من خلف زجاج الشرفة فلم اري بحياتي هذه الامطار من قبل وبعد لحظات انقطع التيار الكهربائي واظلمت المدينة الا من ومضات البرق الذي يضيئ سمائها

قولي يا رامز عندك وسيلة اضائة وتدفئة اعتقد ان الكهرباء ستنقطع لمدة طويلة،
نعم في اوضة النوم كشافبن شحن زاتي وعندي شموع لكن مفيش تدفئة الا تحت البطاطين،
خلاص قفلوا النوافذ والستائر واعملولنا شاي ونقعد في اوضة النوم،
بس انا لازم امشي ضروري بأي وسيلة لان والدي موجود بغرفتي بالمدينة الجامعية،
تنزل فين انت مجنون كل المواصلات متوقفه وانا ما اعرفش اسوق فالجو ده،
اتصل بيه وفهمه انك مش قادر ترجعله بسبب المطر واكيد هيعزرك،
الادارة هترفض انه يبات فالمدينة علي العموم هتصل بيه الاول...........! حتي التليفونات معطلة،

شكله عاوز يهرب معقول ابوه يكون موجود وهو يسيبه ويجي هنا وحياة امك لازم افشخك الليلة وهتكون اليوم فريستي غصب عنك

يلا يا رامز هننزل معاه ونوصله بالسيارة وامشي علي مهلك اهو حتي نجيبه يبات معانا بدل ما ينزل بفندق،
ايوا التليفون اشتغل اهه الوووو ايوا يا بابا انت فين.. روحت ازاي فالجو ده..... طيب توصل بالسلامة تمام كده اطمنت عليه هضطر ابات معاكم،
الشاي المعتبر يلا علي اوضة النوم ورايا بسرعة تووووووت ههههه،

ودخلنا اوضة النوم وقعدنا نشرب الشاي وانا ببص فعين صافي ورامز واخد باله مني وفاهم انا ناوي علي ايه فغمزتله علشان يخليه يغير ملابسه،

ياه كنت هنسي خد يا صافي الترينج ده وغير لازم نطفي الكشافات علشان متخلصش شحن،
يا جماعة ملوش لزوم اكيد المطر هيتوقف واقدر ارجع للمدينة،
تعالي يا صافي انت مرعوب وخايف طبعآ بس تأكد اني مش خاين زيك خد غير،

وطلعنا علي السرير ورامز طفي الكاشفات ونور وناسة حمراء صغيرة لا تستهلك الطاقة بسرعة واخدنا صافي فالنص وقلتله،
عندك حكاية ظريفة تحكيها تسلينا او كل واحد يقول نكته او فزورة،
ياعم فزورة ايه انا سقعان هجيب قزازة خمرة تدفينا ونقضيها نوكت للصبح،

قام رامز العفريت يصب ويسقينا وصافي دماغه لفة وفضل يضحك من غير سبب وحضناه بوس وتقفيش وبعبصه وهو مسخسخ من الضحك مش فوعيه رامز لعبله فزوبرو وطلعه ومصه ونام علي ضهره ورفع رجليه، نيكني يا صفصف انا ممحونة، طبعا صافي ما صدق قام ركب عليه ودخل زوبرو فطيظو حضنه باديه ورجليه وينغج، افشخني يا فحلي قطع طيزي من النيك احووووه زوبرك نار، قومت انا وطلعت زوبري ودهنته بتفالة ودلكته ودخلت بين رجليه ووجهته لخرق طيزو ودفعته، اييي اييييييي اييه ياحححححح هاتعور طلعوا هاموت، شويه وهتحس بالمتعة كتفو كويس يا رامز خدخدخدخد، ارجوكم طيزي بتتقطع مش قادر استحمل الالم، اخخخخخ طيزك ضيقه وممتعة، اعتقني حرام عليك اييييييي، واشتغلت فيه نيك لحد الوجع ما راح وجسمه ارتخي وهدي طلعت زوبري و رامز فك اسره فنام جمبه يبكي فقلبته علي ضهره ورفعت رجليه علي كتافي وكتمت نفسه ببوقي ورشقت زوبري بعنف خخخد، خااااين يا شيكو، خدخدخدخد لازم تحبل الليلة، اخخخخ اخخخخ هاه، كمان نزلت لبنك فبطني، ولسه دور رامز هيفشخك، طيب اريح شويا طيزي بتحرقني، وركبه رامز ونزل فيه فشخ وقال، نيكني يا شيكا اعملني سوسيس فسندوتش، ودخلت زوبري فطيز رامز وبقا بينيك ويتناك قمة متعته، اه اه احلي ليلة مبروك يا صفية هاهاها، واخدناه فالنص واتغطينا ونمنا للصبح وحسيت بيه بيتسلت من وسطنا قفشته، رايحه فين يا صفية،
اوع كده انا مخاصمك مش تكلمني انت وحش،
اموووواح خلاص هنقل نفسي هنا في اي مدرسة انا ورامز ونعيش مع بعض وهخليك تتخرج بأمتياز، هتخرج ايه متناك برخصة يا متوحش،

[هها هها هها ها ها ههههاهههاي]

Bosy Boy

:cry:

الضيــــــــ7ـــــــــاع

صافــــي و رامــــز

ذهبت إلى احد المدارس الثانوية الخاصة بمدينة الاسكندرية وقدمت اوراقي للعمل بها وبعد عدة اختبارات تم قبولي بعد حصولي علي الدرجات النهائية و عودت الي القاهرة قدمت علي اجازة مفتوحة لمدة خمس سنوات وجمعت كل اغراضي واغلقت شقتي جيدا بمساعدة تلميذي رامز الذي بدورة حول اوراقه للالتحاق بأحدي مدارس الاسكندرية الثانوية وذهبنا بسيارته الي محل اقامته بالاسكندرية وقلت له،

يجب أن اعثر علي سكن دائم لي يا عزيزي رامز،
ازاي يعني شقتي شقتك هكتب لك عقد ايجار من الباطن لتتطمئن وهنعيش فيها انا وانت وصافي،
الشقة التي اريد استأجرها ستكون للدروس الخصوصية وليست للاقامة واتمني تكون قريبة من هنا،
ههههههههاهههي محلولة في شقة فوق سطح العمارة روڤ تجنن ملك بابا لساك ناوي تغتصب المذيد من تلاميذك،
لا خالص انا هكتفي بيك انت وصافي صدقني لكن انا احب التدريس وزيادة دخلي حبيبي،
ده وعد منك علي العموم ايجارها تقريبا 900 جنيه ولو تحبها تمليك هسأل بابا مش هيمانع،
لا ايجارها معقول اتصل بصافي وعرفة اننا هنستقر هنا وخليه يجهز نفسه للاقامة معنا،
حاضر تعالي نوضب لك و له غرفتين للنوم تحب نتعشي ايه الليلة حبيبي،
خلي العشا بعدين انا مرهق من السفر وعاوز استريح شويا وانت كمان محتاج راحة،

وبعد تجهيز الغرف دخلت غرفتي لانال قسطا من الراحة واذا برامز يحضر لي شوب عصير فواكه فشربته ونمت علي الفور وحين استيقظت وجدت نفسي مقيد وعاري تماما وقد نتف كل شعر جسدي لقد وضع لي الشيطان رامز مخدر بالعصير وحاولت التملص من قيودي دون جدوي وبعد عشرة دقائق تقريبا دخل الولدان يضحكون وهم شبه عاريان وقال صافي،

استاذنا الفاضل شيكا انت من الان اسمك شوشو وانا صاصا و هو ريري و نحن قمنا بتجميلك و تقييدك كا نوع من التعبير عن حبنا الكامل لك،
انا صاحب هذه المفاجأة انت الان اجمل من اي انثي ولكنك تتمتع بزوبر كبير وجميل،
يلا يا رامز حل قيوده العشا هيبرد وهات له حاجة يلبسها مممممممم،
كده باردو يا كلاب تهينوا فحلكم بالشكل ده هيكون عقابكم عسير الليلة،

ولبست البوكسر وجلباب واسع وجلسنا نتناول العشا بهدوء ثم دخلت الي الحمام ازيل شموع نتف الشعر وانشط جسدي من الم نزع الشعر وارتديت ترينح وخرجت لاجد كل منهم يراجع دروسه في صمت فدخلت المطبخ وصنعت ثلاث اكواب من الشاي وجلست معهم حتى انتهوا من اداء واجبتهم،

يلا بينا نطلع فوق السطح لنطالع شقة الدروس الخصوصية وننزل الي السوق لنشتري بعض المقاعد للطلاب،
خليها غدا لانها مغلقة من سنة تقريبا محتاجة عامل علشان ينضفها ويمسحها خد بالك الليلة هنرحب بيك انت،
يعني ايه اكتر من كده ترحيب يا كلاب ده انا هافشخكم عقابا لكم علي ما فعلتوا بي،
بصي بقا يا شوشو انتي الليلة جميلة وناعمة هتكوني عروستنا وهنيكك لما نشبع منك،
قومي يا حلوة هنلبسك شرموطة وما تفتكريش انك تقدري علينا قومي بالزوء احسن لك،
اوعوا يا سفلة انا استاذكم عيب عليكم ما ميصحش كده،

ولاد عفاريت همدوني ما اقدرتش عليهم اتفقوا عليا ولبسوني لبس نسوي غصب عني ووقفوا يقفشوا ويتحرشوا بيا لحد ما استسلمت ليهم مش عارف ازاي اخدوني علي السرير صافي بيبوسني ورامز بيمص زوبري و جعلوني وضع دوجي استايل رامز دخل زوبرو فبوقي وصافي بيلحس طيزي، مصي يا شرموطة زوبري، طيزك تجنن يا شوشو يا شرموطة، خلوني خاضع بس بصراحه كنت مستمتع وغيرو مكان بعض زوبر صافي فبوقي و رامز بيلحس طيزي شويا والوسخ دخل زوبرو فطيزي، اييييي يا حيوان بيوجع، اخرسي يا شرموطة خدي لازم تحبلي الليلة، اححححح اووووه، مصي يا شوشو، مممممممم ممم، وفضلوا يبدلوا عليا نيك مراهقين لما تعبوني، كفايا تعبت حرام عليكم، تحبي تريحي شويا ولا نكمل نيك فيكي يا شرموطة، خلصوا طيب علشان بجد تعبت، نيموني علي ضهري وسحبوني علي حرف السرير ورفعوا رجليا وصافي دخل زوبرو فطيزي و رامز بيمص زوبري وانا بمص زوبرو شويا و صافي سحب زوبرو وصرخ، اااااااااااه اااااااااااه، ونطر لبنه علي وش رامز وعليا، وبدل رامز مكانه ورشق زوبرو فطيزي، اييييي انت عنيف اوي اوي يا حيوان، وفضل ينيك فيا بعنف وراح مدخلوا للاخر ونطر لبنه جوا بطني،

وقوموني ونيموني في وسطهم واتغطينا ونمنا للصبح ولما صحيت حسيت بالضياع ودخلت الحمام ازيل همومي واثار الليلة المهينة التي تعرضت لها ولبست وذهبت لاستلام عملي بالمدرسة الجديدة ودخلت اول حصة لي مع ابناء الطبقات الراقية لم اصدق ما اري انهم اجمل من البنات ملعون شيطاني تري هل سيجرفني تيار اغتصاب الفتيان ام سأكتفي بحياتي مع هؤلاء الاوغاد رامز و صافي الذين بدلوا حياتي من موجب الي تبادل وبعد يوم الدراسة ذهبت اتنزه علي الكورنيش وانظر الي البحر الهائج وعدت الي المنزل لاجد الاولاد رامز و صافي يحضرون طعام الغداء فنظر إلي الشيطان رامز،

[هها هها هها ها ها ههههاههه
:cry:

ابن ناظر المدرسة ســــ8ــــالي

بعد انتصاف العام الدراسي استدعاني مدير المدرسة التي اعمل بها فذهبت اليه،

اجلس يا استاذ شيكو ابني الوحيد سالي بليد وغبي واعتقد انك كوفئ وعندك سعة صدر،
معقول يا حضرت الناظر يكون وحيدك كاره للدراسة وانت استاذنا كلنا،
اعمل ايه امه مدلعاه علي الاخر ادي انت شايف مربي شعره مثل البنات ولابس اغلي حاجه وارقي الموديلات،
علي العموم هحاول معاه لأنه عامل كومندا علي المدرسين ابعتهولي علي البيت بعد المغرب،
تخيل يا شيكو لو نجحت في ترويضه ونصفتني امام المعلمين هعينك انت نائب ليا وهرفع راتبك الضعف،

وصل الولد سالي ننوس عين امه اول ماشوفته ما صدقتش انه ولد كله انوثه متفجرة قعدته في غرفة الدروس وعملت كوبيتين نسكافيه ودخلت عليه لقيته نايم علي المكتب،

جميل خالص انت يا ولد جاي تنام هنا قوم اقف،
يووه سيبني انام بقي ما تزهقنيش يا اخي انا حمار ومش بفهم حاجة قول لبابا اني مش نافع،
طراخخخخ قوم يا حيوان لما استاذك يكلمك تقف زي الالف،
اي اي انت بتضروبني اهئ اهيئ اول مره حد كبير يمد ايدو عليا،
انا مش بس هضربك انا هعلقك مثل الخاروف عند الجزار،
انا اسف يا مستر مش تزعل مني هسمع الكلام حاضر بس مش تضربني تاني،
ادخل الحمام اغسل وجهك وتعالي اشرب النسكافيه علشان تصحصح وتنتبهلي،

وبعد ربع ساعة تقريبا طلع كراسة الدرس والقلم وكتاب الكمياء،

انا جاهز يا مستر تحب اكتب واجب المدرسة ولا هبدأ من الصفر،
خد الورقة دي حل كل الاسئلة والزمن نصف ساعة،
اتفضل يا مستر حليت سؤال واحد ومش فاهم الباقي خالص،
افتح الكتاب واقرأ المقدمة بصوت عال وانت واقف،

قضيت معاه ساعتين افهمه طريقة المذاكرة وابتديت اهزر معاه واضحكه هو ولد زكي لكن للاسف دلع ولدته هو سبب اهماله للدراسة واستمر لمدة سبعة ايام يجي ياخد الدرس وظهرت معالم النباهه واضحة وتقدم كثيرا لدرجة أن والده اشاد بيا امام زملائي الذين فشلوا معه من قبل ومع مرور الايام تعلق قلبه بي لدرجة انه كان يقبلني كلما اعطيته درجة ممتاز في الاختبارات وفي اليوم الموعود هطلت الامطار بشدة وهو عندي فاتصل بي مدير المدرسة والد سالي وقالي،

يا استاذ شيكو ارجوك الطرق زلقه وخطرة خلي سالي يبيت معاك انت تعتبر اخيه الاكبر،
هيكون فعيوني يا حضرتك اطمئن عليه مع السلامه،
شوف يا سالي ادخل غرفتي وافتح الخزانة هتلاقي ملابس للنوم ممكن تكون مقاسك اختار منها ال يعجبك وانا هاجهز العشاء،
ليه يا مستر انا اقدر اركب تاكسي يوصلني مش تخاف عليا،
ليه حبيبي المغامرة وتعرض نفسك للخطر انت هنا في بيتك،

وحضرت العشاء وبعض العصائر وذهبت لغرفة نومي وجدت سالي انتقي شورط ابيض ضيق وارتداه وتيشيرت اسود وبيمشط شعره الناعم الجميل،

ايه يا قمر الجمال ده انت انيق في اختيارك يلا حبيبي العشاء جاهز،
ياه سوسيس يميميام انا بحبوا خالص واو وهامبورجر كمان،
كل بالهنا والشفا حبيب قلبي انا مبسوط منك جدا لانك زكي،
ميرسي يا مستر انا بحبك اوي اوي اوي لانك بتحبني،

وبعد العشاء اتصلت بوالده ووالدته وكلمهم وشعرت انه فرحان بوجوده في ضيافتي ودخلت غرفة المعيشة شغلت التلفزيون واضطجعت علي الاريكة اشاهد فيلم رعب دخل عليا سالي وجلس علي حرف الاريكة وضهره فبطني شعرت بأنتصاب زوبري فمديت ايدي جذبت الولد بجواري فنام علي زراعي ولصق مؤخرته فبطني فأثار شيطاني فاغمضت عيني منتشي لاري ماذا سيفعل هذا الغلام الجميل معي فانزلق حتي لامست طيزه زوبري وبدأ يحك نفسه فوضعت يدي علي بطنه بدون شعور فألتفت اليا وقبلني وهو يبتسم،

انا بحبك اوي يا مستر شيكو ونفسي اكون مثل ما تحب امووواه،
نفسي تكون اشطر تلميذ وتتفوق علي كل زملائك وترفع راس بابا لفوق لانك في يوم هتكون مدير وصاحب مدرسة،
اوعدك طبعآ ومن الليلة هاكون زي ما تحب اعتبر نفسك مدير المدرسة هههه،
تحب ندخل غرفة النوم حبيبي هناك ادفي من هنا وناخد راحتنا،
ايون حبيبي يلا بينا نلعبوا علي سريرك ههههه،
انت يا ولد حكاية باين عليك شقي وعفريت مش سهل ابدآ،

ودخلنا وهو متعلق علي بين ذرعاتي ودخلت بيه غرفة النوم واغلقت الباب برجلي واتجهت الي السرير فأنزلق من بين ذراعيا ونزل تحت قدميا وسحب بيده سحاب بنطالوني واخرج زوبري وبدأ يدلكه ويقبله ويلعق فتحته بلسانه وهو ينظر في عيني منتشي،

زوبرك حلو اوي اوي يا شيكو مممممم، عيب حبيبي ما يصحش، اشتغل مص فيه ودخلوا كله فبوقه حتي يصل الي زوروا ويخرجه حتي اصبحت قدماي لا تحملني فرفعته وزوبت معه في بوسة نارية وانا افرك طيازه بكفيا وزوبري يلتصق ببطنه ونيمته علي حرف السرير وقلعته الشورط والبوكسر لاري اجمل زوبر واصغر خصيتين فالتقمته بشفتي وابتلعته دون وعي، ااااه ااااااااااه حلوا يا شيكو، مممممم ممم، ورفعت رجليه وانا امتص خصيتيه لاري خورق طيزه وهو ينبض فباعدت بين فلقتيه وادخلت لساني العق شفتي طيزه وتصدر منه انات، نننننه ياح اه اح، فداعبت خرقه بأصبعي برفق وانا اديره فالولد جاهز لكن يبدوا انه لم يمارس الجنس ابدا فمزال فرجن، ياح اه اح فرشني بزوبرك يا جوزي بقي، ووضعت رأس زوبري علي خورق طيزه ودفعته برفق لكنه قمط حتي لا ادخله، فرشني بس حبيبي مش احب اكون منيوك، حاضر يا قلبي، وقلبته علي بطنه وركبت فوقه وزوبري يحاول الدخول لكن الولد رافض وبعد تفريش طويل احتضنته وانا علي وشك القذف فادخلت رأس زوبري عنوه، اييييييي ايييي لا لأه بلاش، وقذفت حليبي داخل طيزه، وجعتني ليه بس ومليت بطني لبن زعلت منك، اسف حبيبي غصب عني علشان نفسي تحبل في بيبي ههههههه، وانا مش تنزلي لبني بقي، فنمت علي ضهري وجلس علي بطني ومسكت زوبرو ادلكه وهو يحك طيزه فبطني حتي قذف حليبه، اااااااااااااااااه اااااه، واندفع علي وجهي من قوة القذف فانحني علي صدري يقبلني واخذته الي الحمام واستحمينا معا وجففت جسمه وارتدينا ثياب النوم ودخلنا لننام،
وصدر رنين الموبايل ،

الو ايوا يا رامز..............! ايوا حبيبي لا المطر شديد مش هقدر انزلك وعندي ضيف..............! هتطلع انت وصافي ماشي حبيبي،
قوم بسرعة يا سالي اقلع الشورت في شابين طالعين و البس الترنج ده ونام بعدين اصحيك،
ماشي يا مستر شيكو يظهر مفيش نصيب نتحبوا تأكد ان انت هتكون حبيبي انا بسس،
افتح يا مستر المطر شديد جدا والعشاء هيتبل،
ههههه انتم جايبين ايه يا حلوين انا اتعشيت مع سالي،
سالي مين انت معاك بنت يا خاين ودلقتنا اخص عليك يا وحش،
ههههه لا يا صافي ابن حضرة الناظر كنت بعطيه درس والمطر منعه من الوصول لمنزله،
ايوا ده صاحبي هو فين خليه يتعشي معانا اوعاك تكون اغتصبته يا سفاح الحلوين،
عيب يا ولاد اتعشوا وخدوا سهرتكم واخلعوا بلاش فضايح،
مسا الخير يا رامز هو انت ساكن هنا مع مستر شيكوا ومين ده اخوك ولا قريبك،
حبيبي يا سالي اموووحح انا فرحان قوي اني لقيتك هنا مع المستر ايه الحلاوه دي،

وقعدوا يتعشوا ويهزروا مع سالي وانا عملت قهوة ليا و الشاي وكوب لبن للضيف وللولدين واشتدت الامطار بغزارة ودوي الرعد يكاد يكون متواصل فاسترخيت علي الاريكة احتسي فنجان قهوتي وتعال اصوتهم و ضحكاتهم وكأنهم ***** فأغمضت عيني واقترب مني رامز،

ايه يا عم انت هتنام ولا ايه احنا هننزلوا وناخدو سالي يلعب معانا ويبيت عندي،
لا ما لكمش امان الولد دلوع وامانة فرقبتي يا علق برخصة،
خلاص هناموا كلنا معاك و علي العموم مش هنخلوك تغتصب سالي ابدا ابدا،
ايه رايك يا رامز اخلي سالي ينيكك وانا انيك صافي يلا يا علق خد صافي وانزلوا تحت،
اهيئ اهيئ اهيئ بتترضني يا مستر شيكو بعد ما خلتني حامل منيكك فيا هفضحك والم عليك الجيران،
ايه يا مستر شيكو ليه زعلت رامز وخليتوا يبكي،
علشانك انت حبيبي اصلهم ولاد اشرار عاوزين يخدوك معاهم ويغتصبوك ادخل انت نام،

Bosy Boy

نهاية طريق الضياع

ابن الناظر ســالي وخالته الهــــــــــ9ــــــــــام

مر الليل الممطر والشباب ملازمون للولد سالي وفي الصباح استيقظت وايقظتهم ليذهب كل منهم الي مدرسته او معهده واخذت سالي الي مدرسته وقابل والده بالقبلات الحارة وتركتهم وذهبت الي حصتي وبعد انتهاء اليوم الدراسي عزمني حضرة الناظر والد سالي علي الغداء فلبيت دعوته وشعرت ان الولد في قمة الفرح فاقترب من اذني قائلا،

مستر شيكو انا لسه محتفظ بحليبك فبطني ايه رأيك تبيت الليلة فسريري،
انت مجنون حبيبي ما ينفعش طبعآ لكن اوعدك بأيام ممتعة كتيرة ادخل نزل ال فبطنك،
شرفتنا يا استاذ شيكو ونورت البيت اشكرك لرعايتك واهتمامك بابني نور عيني،
العفو يا مدام سالي ده اخويا الصغير وهيكون ليه مستقبل باهر،
قولي يا شيكو انت سكنك غالي ولا مناسب انا عندي فوق شقة مناسبة ليك،
اكيد يشرفني اني اكون جارك يا حضرة الناظر بس خايف اعملك قلق بسبب الدروس الخصوصية،
خلاص اعمل حسابك من اول الاسبوع الجاي تنقل اغراضك وباكر هوصي البواب ينضفها ويكلف نقاش ليشطبها،

وتناولت الغداء معاهم وجلسنا نتسامر حتي المساء فاستأذنت وعودت الي سكني وانا مشغول وشاعر بالخوف من صافي و رامز هل سيقبلون بهجري لهم ام لا وحين دخلت من باب العمارة وجدت صافي يدخل خلفي فسلم عليا واصطحبني الي شقة رامز معللا ان رامز مريض جدا وحين دخلت غرفة رامز وجدته يتصبب عرق ودرجة حرارته مرتفعة فوضعت له كيس ثلج علي رأسة وبعد قليل افاق وصنعت له بعض العصائر وطبق شوربة خضار فجلس يبتسم،

بابا وصل من السفر وانهي عمله بالخليج سيصطحبني للاقامة بأستراليا وسنفترق،
خبر جيدا يا حبيبي بعد أن تستقروا هناك ارسل لي دعوة،
طيب وانا هتتركوني لوحدي اخييه عليكم يا وحشين،
انت يا صافي خلاص حياتك مرتبطة برامز فضلك شهرين وتنتهي من دراستك تجهز باسبورك علشان تحصله بأستراليا،

بعد أن انتهي حضرة الناظر من تجهيز شقتي جمعت اغراضي وانتقلت إلى الشقة الجديدة واصبح سالي شبه مقيم معي مما اثار الشكوك حولي رغم انني كنت متحفظ جدا معه ولم اطاوعة في التمادي بممارسة الجنس وفي احد الايام وانا اعطيه الدرس في شقتي دخلت علينا مامته و بباه فجأة ووجدوه يكتب علي السبورة فصفقا له وجلسوا يتحدثون معي،

قولي يا ابني انت سحرت سالي ولا ايه الولد شبه مقيم عندك،
ابدآ يا استاذ كل الموضوع انه اصبح لا يستذكر دروسه الا معي،
اكيد انا بردك شيفاه بقي الاول علي زمايلة بفضلك انت،
ما تقوليش كدا يا ام سالي ابنك ورث جمالك وزكاء باباه،
انا بردك مش عجباني عيشتك لوحدك وبعرض عليك تتجوز اختي الصغيرة دكتورة اسمها الهام هتهتم بيك وتونسك،
يشرفني يا مدام بس انا كل ما افكر بالجواز يجيني اكتئاب،

وبعد انتهاء اختبارات اخر العام سافر رامز وعاد صافي الي بلدته اما تلميذي سالي نجح بتفوق وتقدير امتياز مع مرتبة الشرف الأولى مما قربني جدا من والديه واصبحت كأبن كبير لهم وتوليت منصب نائب مدير المدرسة وسافرت الي بلدتي في اجازة سريعة وحين عودت وجدت سالي يستقبلني باكيا،

مالك حبيبي بتبكي ليه بابا و ماما بخير رد يا ولد قلقتني،
بابا بالمستشفي وماما معاه بيقولوا هيعمل عملية خطيرة ومش عاوزيني ابيت معاه،
طيب يلا بينا بسرعة لازم اطمن عليه،

وذهبنا اليه وجدناه يخرج من غرفة العمليات الجراحية وادخلوه غرفة الانعاش،

في ايه يا هانم طمنيني علي حضرته،
اطمن يا ابني حالته الصحية مستقرة ليه بس تعبت نفسك وليه جيبت سالي هنا،
لقيته مقطع نفسه من البكاء هو البيه عمل عملية ايه بالضبط،
تركيب صمام في القلب وتغيير شريان مش هتقدر تقابله قبل ثلاث ايام خد سالي وروح وحطه فعنيك،

وحين عودنا الي المنزل وجدت خالته الدكتورة الهام في انتظارنا ايه فالجمال والرشاقة ولأول مرة اشعر بحبي للنساء فسلمت عليها بحرارة وتركت سالي معها وصعدت الي منزلي وغيرت ثيابي لانال قسط من الراحة من عناء السفر وحين استيقظت وجدت سالي ينام بجواري شبه عاري ويحتضنني وباب الشقة مفتوح فقمت بسرعة واغلقته وايقظته،

ازاي يا ولد تنام بحضني وباب الشقة مفتوح انت مش خايف خالتك تشوفك،
هيا راحت المستشفي تودي ملابس نظيفه لماما وهترجع بليل،
وايه الصينية دي مين اللي بعت الاكل ده كله،
خالتي ارسلتها معايا علشانك وقالتلي خليك مع الاستاذ شيكو علشان مش اقعد لوحدي،

ملعون شيطان الجنس جلست لاتناول الغدا وجلس سالي علي رجلي يبدو أنه شعر بالحنين لزوبري هذا الملعون واثار في نفسي الشهوة التي كنت احاول اقتلها،

قوم حبيبي انا شبعت هدخل اعمل فنجان قهوة علي ما تنتهي من طعامك،
انا كمان شبعت يا شيكو خلي القهوة بعدين انا عاوز منك شوية حب بليز ارجوك مش تكسفني،
يا ولد انا خايف عليك من الطريق ده صدقني هتندم،
هندم ليه يعني انا عارف انك كنت بتنيك رامز و صافي هما قلولي يلا بقا يووووه،

اخص عليهم ولاد سفلة ازاي يبوحو بسرنا لولد غريب ويفتحوا عينية علي كده المهم مفيش مفر اخدته علي غرفة النوم وطلعنا علي السرير ونيمته علي بطنه ونزلت له البوكسر وطلعت زوبري ونمت فوقه افرشه وهو ميت من المحن، دخلوا يا شيكو اخرقني، خليك سوفت بس حبيبي بلاش تكون منيوك، وغفلني ورفع طيزه بقوه فدخل زوبري للنصف فصرخ، اييييي ده بيوجع قوي، انت شيطان كده عورت نفسك، قومت من عليه ونمت علي ضهري لف ومسك زوبري يرضعه بشراهة حتي ابعدت وجهه وقزفت حليبي وفي هذه اللحظة دق جرس الباب فقمنا بسرعة ارتديت البوكسر وجلباب وهوا ارتدي الترينج ونام بالصالون وعندما فتحت دخلت خالته الهام مندفعة وكأنها كانت متوقعة شرا فجذبتها،

مالك هل حدث شيئ لوالد سالي ام انكي تبحثين عن ضالة،
اين سالي ولماذا سكرت الباب عليكم ماذا فعلت فيه ايها الذئب البشري القذر
انتي امرأة وقحة لا تصلحي زوجة حين تلقين اتهامك علي رجل مربي اجيال، "قلم علي وجهها " طراخخ"، فلابد من تأديبك ايتها العاهرة،
اي اي انت بتضربني يا حيوان اهيئ اهيئ اهيئ،
في ايه يا خالتو في ايه يا مستر شيكو ليه بتتخانق معاها،
ابن الكلب ده ضربني علي وجهي وانت كنت فين يا ولد وعمل فيك ايه الوسخ ده اكيد كان بينيكك،
مازلتي طويلة اللسان "طراخخ طراخخ" ساعلمك كيف تحترمين الرجال ولا تلقي اتهامتك جذافا "طراخخ"،
اي حرمت خلاص انا اسفه انقذني منه يا سالي هايقتلني "اهيئ اهيئ اهيئ"

وجذبتها من شعرها علي غرفة النوم ونزعت ثيابها بعنف والقيتها علي الارض عارية فتصنعت انها فقدت الوعي و الولد سالي يقف مزهول، هتعمل فيها ايه يا مستر حرام عليك، هات رباط الروب من عندك هذه العاهرة لابد من تأديبها تتهمني اني نيكتك، خد يا مستر كتفها واضربها انا اصلا بكرهها، وقامت محاوله الهرب فالقيتها علي السرير وعلي طيزها وبكفي "طراخخ طراخخ" حرمت خلاص "طراخخ" فنزلت علي الارض تقبل قدمي فرفعتها من شعرها واحتضنتها فلم تقاوم وقبلتها قبلة ساخنة ونمت بها علي الارض واخرجت زوبري ووضعته بين شفايف كسها افرشها وهي تضم قدميها بقوة حتي تمنعني وافرك بزازها فأنهارت تماما واستسلمت فانزلق زوبري حتي المنتصف ففتحت ساقيها ليدخل الي اخره "هاحححح احححح" انتي مخروقه يا شرموطة وعامله نفسك شريفة، نيك جامد يا فحل انا قحبتك، فرفعت ساقيها علي كتفي واخرجت زوبري من كسها وطعنتها في خورق طيزها "ياححححح"، كمان بتتناكي فطيزك يا وسخة، وطي صوتك مش تفضحني امام الولد، لازم يعرف ان خالته مومس علشان كده اتهمتيه انه متناك خدي" طراخخ طراخخ "،احححح افشخني، وفضلت انيك في طيزها الكبيرة بعنف وزوبري يكاد ينفجر من حرارة طيزها ثم اخرجته ونظرت وجدت سالي يجلخ زوبره ويتأوه فاشرت له ان يضع زوبره علي وجهها واخرجت زوبري وقذفت لبني علي وجهها وكذالك سالي وضع زوبره في فمها، ارضعي يا تانطي ارضعي يا شرموطة، وقذف حليبه في فمها ولكني تمتعت لاول مرة انيك مره وقامت ودخلت الحمام تزيل عن جسمها حليبي فدخلت خلفها ونيكتها تحت الدش والولد سالي يشاهد ما يحدث وهو منتشي،

وبعد خروج والد سالي من المستشفي تزوجت الدكتورة الهام العاهرة بعد أن وقعت علي ايصال امانه مفتوح وصارت خادمة لي تعشق السادية وطلبت مني انيك ابن اختها سالي حتي تكسر عينه فلا يفضحها ونفذت ما طلبته ونكته بعنف بعد ما نكتها وهي تراقبه من خلف ستار نافذة غرفته،

دخلت عليه لقيته نايم علي بطنه وسحبت الغطاء عنه فوجدته نائم بالاندر ومنزلة علي نصف طيزه فبللت زوبري وركبت علي ضهره ووضعته بين فلقتيه ثم نمت فوقه ودفعته برفق وحين شعر بدأ يتلوي، اي اي انت بتعمل ايه يا مستر شيكو، بنيكك يا حبيبي، ودفعته حتي اخره وكتمت انفاسه لاكتم صرخته، امممييي بيوجع، وانتظرت حتي يزول الالم وبعد عدة لطمات بين بطني و اردفه شخرت بقوة "خخخخخخخ" ودفعت حليبي داخل بطنه وهو يشعر بالألم والمتعة، اييييحححححح لبنك سوخن أوي أوي حبيبي، وانبطحت عليه حتي ارتخي زوبري واخرجته وقبلته في رقبته "اموووووووححح مبروك يا سالي بقيت متناك شرموطة مثل خالتك"، حبيبي يا جوزي ممتع السكس، ورفعت له الاندر وطلبت منه أن ينام وحليبي في بطنه، وخرجت اليها فنظرت لزوبري الملوث بالمني الممزوج بدم عذرية سالي فقالت، لقد ظلمتك انت و سالي فالولد كان مازال عذراء، مصي يا شرموطة شرف ابن اختك، ممممممم مم كده مش هيقدر يفتح بوقه ويفضحني مع اختي،

وفي الصباح سألته:

مالك يا سالي مش عارف تقعد ليه حصل ايه فهمني،
مفيش يا خالتو اصل مارست الجنس بليل مع مستر شيكو،
وحاسس بأيه يا حبيب خالتو،
ابدآ متعه بلا حدود ووجع بسيط بطيزي،

فأصبحت هيا وابن اختها زوجتين لي،

""لأنهي حياة اغتصاب الفتيان بمحظية وابن اختها ""

تــــــــمــTheـEndـــــــت

Bosy Boy

• عجبني
التفاعلات: Zizo007
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي