NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sophia

نسوانجى شايف نفسة
عضو
الموقع الالكتروني
xhamster.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بنوتي وعايزه اتحول شيميل.
ممكن اعرف ايه الادويه اللي تساعدني اكبر صدري وجسمي يتحول لبنت وكيفيه استعمالها ولمدة اد ايه آثارها الجانبيه

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf، نسوانجي جميل و زبارتكوس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محدش هنا هيفيدك

• عجبني
التفاعلات: sophia
انا بنوتي وعايزه اتحول شيميل.
ممكن اعرف ايه الادويه اللي تساعدني اكبر صدري وجسمي يتحول لبنت وكيفيه استعمالها ولمدة اد ايه آثارها الجانبيه
بدك دكتور تجميل يفيدك لانه عالاغلب رح يستخدم السيليكون كثير وطبعا كلنا عارفين انه من اهم آثار السيليكون الجانبية هي الكانسر بعيد الشر فبلاش انسى

• عجبني
التفاعلات: Kung و sophia
بدك دكتور تجميل يفيدك لانه عالاغلب رح يستخدم السيليكون كثير وطبعا كلنا عارفين انه من اهم آثار السيليكون الجانبية هي الكانسر بعيد الشر فبلاش انسى
فيه طرق بدون سيلكون بس بتاخد وقت

فيه طرق بدون سيلكون بس بتاخد وقت
انه يزيدلك هرمونات الانوثة اللي بالتالي بتحولك لبنت تدريجيا بس هاي بدها عالاقل عشر سنين لتبين نتائج ومصاري بالهبل

فكرة التحويل حلوة..

• عجبني
مفيش الكلام اللي بتقوله ده وحتى كل الاسترويد اللي ممكن تاخدها بدون اشراف طبي او توجيه كفيله تبهدلك وتعملك فشل في اعضاء كتير

• عجبني
مفيش الكلام اللي بتقوله ده وحتى كل الاسترويد اللي ممكن تاخدها بدون اشراف طبي او توجيه كفيله تبهدلك وتعملك فشل في اعضاء كتير
بس فيه ناس عملت كده

ب اشراف طبيب وبجرعات محدده على فترات زمنيه معروفه ضمنا لخطه تحويل موضوعه لكل شخص
وكل حاله مختلفه عن التانيه
عايز تتحول في مصر ممنوع لكن ممكن تسافر ل دول هما بيونير ف المجال ده زي تايوان

ب اشراف طبيب وبجرعات محدده على فترات زمنيه معروفه ضمنا لخطه تحويل موضوعه لكل شخص
وكل حاله مختلفه عن التانيه
عايز تتحول في مصر ممنوع لكن ممكن تسافر ل دول هما بيونير ف المجال ده زي تايوان
الناس دي اتحولت في مصر

بص يا كبير انا قلتلك معلوماتي اللي واثق ومتأكد منها بحكم شغلي ك طبيب وجراح
انت تعرف ناس تانيه عملت ده يبقا تسألهم عملوا ده ازاي ولقوا مين هنا في مصر يساعدهم ؟ ودور وقتها ان كانوا صادقين او بيشتغلوك

• عجبني
التفاعلات: فكرى و sophia
بص يا كبير انا قلتلك معلوماتي اللي واثق ومتأكد منها بحكم شغلي ك طبيب وجراح
انت تعرف ناس تانيه عملت ده يبقا تسألهم عملوا ده ازاي ولقوا مين هنا في مصر يساعدهم ؟ ودور وقتها ان كانوا صادقين او بيشتغلوك
شكرا لاهتمامك بغض النظر عن كبير دي لبنت

• عجبني
١- شوف طبيب نفسي مختص فالهوية الجندرية و الجنس sexologue
2- شوف طبيب هورومنات كلمو عن حالتك و اسالو كل هذه الاسئلة
٣- ما تعملش خلط بين دورك الجنسي كسالب و بين هويتك الجندرية: كونك سالب لا يجعل منك امراة

• عجبني
التفاعلات: sophia و فكرى
الحل الوحيد من الاخر انك تاخد هرمونات انوثه مع طبيب وطبعا بيكون برا مصر عشان تبقي ع راحتك فخلال 6 او 7 سنين هتبقي انثي جامده بس بعد اول سنه هتبان انثي بردو بس بتاخد 6 ل 7 سنين عشان التحول الكامل

• عجبني
ليه تتحول شيميل مش بنت كاملة؟؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%