NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قلت لامي بس هي قالت يمكن جرح خارج مهبل
متشغليش بالك ملموضوع اكتر. عدي موضوع لو مفيش ألم او حاجه عادي. إنما موضوع عزرية معظم شباب عرفين انه مش دليل علي شرف بنت خالص ليومين دول.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا طمنتيني

نصيحه من اختك روحى للدكتور

تارة عيوني راجعي دكتورة نسائية احسن ما اتضلين بهذا القلق الي انتي بي

مدري شنو اعمل حتى لو كنت فاقدة غشاء مستحيل اقدر اعمل عملية
انا حكيت واقعه مابعرف ايش اقولك

مفيش حل غير زياره دكتور

مرحبا انا عندي مشكلة و بتمنى شخص يساعدني قبل سنتين ركبت دراجة و وقعت و بعد ما رجعت للبيت بدلت ملابسي لقيت اندر في كم نقطة ددمم و قبل يوم كنت بنضف منطقة و فرقت شفرات لقيت فتحة بنص مهبل يتوسع و ينغلق و كلش خايفة اذا كنت فاقدة غشاء اتمنى تساعدوني
ممكن ميكونش حصل حاجه او حصل تمزق جزئي للغشاء بس إلي اعرفه ان الغشاء مش بيتمزق بسهولة إلي بادخال شئ صلب بالكوس لأن الغشاء علي مسافه معقوله من الشفرات الخارجيه بس الاضمن الكشف عند دكتور نساء

مرحبا انا عندي مشكلة و بتمنى شخص يساعدني قبل سنتين ركبت دراجة و وقعت و بعد ما رجعت للبيت بدلت ملابسي لقيت اندر في كم نقطة ددمم و قبل يوم كنت بنضف منطقة و فرقت شفرات لقيت فتحة بنص مهبل يتوسع و ينغلق و كلش خايفة اذا كنت فاقدة غشاء اتمنى تساعدوني
بصي عشان تطمني الموضوع جدا بسيط و حتي لو فقد عشاء البكارة في رقع صيني رخيصة مش غاليه و الموضوع بيمشي

احكي لامك اختك اي حد قريب منك
ولو كده روحي للدكتور واكشفي عشان تطمني

احكي لامك اختك اي حد قريب منك
ولو كده روحي للدكتور واكشفي عشان تطمني
حكيت الهم و رحت لدكتور كالت طمنيني كلش زين بس غشائي رقيق

حكيت الهم و رحت لدكتور كالت طمنيني كلش زين بس غشائي رقيق
يعني الغشاء لسه موجود ولا لاء؟

بسيطة لان غشاء البكارة داخل المهبل من ع اطرافة من الخارج ممكن بس يكون الدم ده حركة غريبة حس بيها الرحم عشان كدا نزل ددمم

• حبيته
التفاعلات: Tara
مرحبا انا عندي مشكلة و بتمنى شخص يساعدني قبل سنتين ركبت دراجة و وقعت و بعد ما رجعت للبيت بدلت ملابسي لقيت اندر في كم نقطة ددمم و قبل يوم كنت بنضف منطقة و فرقت شفرات لقيت فتحة بنص مهبل يتوسع و ينغلق و كلش خايفة اذا كنت فاقدة غشاء اتمنى تساعدو
لازم صوره وتوضيح اكتر

متخافيش انتي فل

• حبيته
التفاعلات: Tara
لا متخافيش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%