NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

_Xmo7amedX_

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال بس هو انا مريض سكرى تمام بس فى حاجه غريبه انى بروح الحنام علطول يوميا اكتر من الشخص الطبيعى ومش بشرب ميه كتير وبنزل كميه ميه كتير فا ممكن حد يفيدنى وازاى اتفادى الى بيحصلى دا يعنى طولما ابق قاعد انا وواحد صحبى مثلا طول منا. قاعد كل عشر دقايق اطير على الحمام ممكن افاده للعلم انا سنى 18سنه وليا4سنين مع المرض دا

هو طبيعي مريض السكر بيروح الحمام كتير اكتر من الشخس العادي اما بالنسبة لقولك كل عشر دقايق تروح الحمام احسنلك اكشف روح لدكتور منها لو في مشكله تتحل ومنها لو مفيش عندك حاجه تتطمن علي نفسك
+**** يشفيك ويخففعنك ويشفي كل مريض

• محزن
التفاعلات: _Xmo7amedX_
هو طبيعي مريض السكر بيروح الحمام كتير اكتر من الشخس العادي اما بالنسبة لقولك كل عشر دقايق تروح الحمام احسنلك اكشف روح لدكتور منها لو في مشكله تتحل ومنها لو مفيش عندك حاجه تتطمن علي نفسك
+**** يشفيك ويخففعنك ويشفي كل مريض
للاسف لفيت على دكاتره مصر كلها ومحدش افادنى بالظبط

• محزن
التفاعلات: Alexander_Alakbr
شفاك ****
معي احترامي وتقديري لحضرتك
تابع معي دكتور باطنه
هيكتبلك علاج سواء اقراص
او انسولين حيواني
او انسولين مائي
حسب حالتك
وامشي عليه
لان السكرى ليس له علاج نهائي

ت
سؤال بس هو انا مريض سكرى تمام بس فى حاجه غريبه انى بروح الحنام علطول يوميا اكتر من الشخص الطبيعى ومش بشرب ميه كتير وبنزل كميه ميه كتير فا ممكن حد يفيدنى وازاى اتفادى الى بيحصلى دا يعنى طولما ابق قاعد انا وواحد صحبى مثلا طول منا. قاعد كل عشر دقايق اطير على الحمام ممكن افاده للعلم انا سنى 18سنه وليا4سنين مع المرض دا
تراكمي كام؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شفاك ****
معي احترامي وتقديري لحضرتك
تابع معي دكتور باطنه
هيكتبلك علاج سواء اقراص
او انسولين حيواني
او انسولين مائي
حسب حالتك
وامشي عليه
لان السكرى ليس له علاج نهائي
باخد انسولين نوعو novo rapid
ونوع تانى قبل النوم اسموtuojeo
وباخد كالسوم مرتين فاليوم وميلجا مره فاليوم

• عجبني
التفاعلات: Alessandro Massimo
شفاك **** وعفاك
باخد انسولين نوعو novo rapid
ونوع تانى قبل النوم اسموtuojeo
وباخد كالسوم مرتين فاليوم وميلجا مره فاليوم
حضرتك هتفضل ماشي عليهم
لحد ما الدكتور يقولك
هتعمل ايه بعد كدا

شفاك **** وعفاك

حضرتك هتفضل ماشي عليهم
لحد ما الدكتور يقولك
هتعمل ايه بعد كدا
ما انا طول عمرى على كدا مش هغير خلاص

مفكرتش انها مشكلة بروستاتا؟ تكون ملتهبه ومتضخمه وضاغطه عالمسانه؟ ادوية وفي خلال اسبوع هتخف، روح لدكتور مسالك يشيك عليك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%