NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مرات اخو زوجتي نفسي فيها

م

موف

ضيف
الموضوع ان مرات اخو زوجتي عجباني جداااا ولما بشوفها بصراحه بتعب عليها البداية كلمتني مره بالغلط وقالت ان ابها هو اللي رن عليا ومن بعدها فضلت اتكلم معاها. احكي معاها وبدأت اعرفها اني معجب بيها وكنت بلمح بمواضيع جنسيه معاها وبقولها اني لما بشوفها بتعب جداااا وببقي كش علي بعضي وكنت بعرفها اني معجب بلبسها وطريقتها ف اللبس وكنت بعجب بالسابوهات اللي بتلبسها وبقولها اني بحبها عليها ولما ذانت بتيجي عندنا ف البيت كانت بتلبس لبس بيعجبني ونقعد نتكلموا ونضحك معايه وبطريقه مخلياني مقرب منها لاني لما بتكلم معاها بتسمع وبتضحك علي اي موضوع ومتقبله الكلام المهم بتيجي فتره وابعتلها متردش اقول اهدي شويه عليها جايز تكون مش عايزاك بعدها تطلب ان احنا كلنا نخرج ونتفسح وبكون انا وخي ومراتي والعيال وجوزها مش معانا طبعاا اقول في ايه ليه هي كده مع اني بتكلم معاها عادي ومش واخده موقف او زعلانه لا عادي جداااا ومره جات البيت اخر مره ولبسه فستان وسابو يجنن وعارفه اني بحبه ولما بتقعد يا تبين رجليها او تحط رجل علي رجل ونقلع السابو وتبقي حافيه وانا قاعد قدامها بالظبط وافضل ابص علي رجليها هلي اساس انها تعرف وتنزل مثلا لو مش عايزه ابص واتعمد البص علي رجليها وانا بكلمها وهي عادي وبهيج عليها جدا
مش عارف اعمل ايه عايز حد يكون فاهم يقولي اعمل ايه ومش عايز كلام احلام ياريت حد فاهم يقولي اعمل ايه معاها لاني بجد نفسي فيها وبتعب جدااا عليها

• عجبني
التفاعلات: Sandro
خليكم لوحدكم مرة وارزعها اللي في بالك مرة واحدة وهتبان

• عجبني
التفاعلات: نزلز
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من كلامك مفيش اى حاجه بينه هل هيا متقبله الموضوع او لا فنصيحه ابعد خالص وطنشها وهيا لو بتبادلك نفس الشعور هتلاقيها زودت العاير معاك وحاولت تعرف ايه اللى بعدك وانها كانت مستنيه الخطوه منك لو هيا كمان نفضت ومحطتتش فى دماغها يبقى تبعد خالص عن اللى بتفكر فيه لانك مقدر الموضوع غلط

• عجبني
من كلامك مفيش اى حاجه بينه هل هيا متقبله الموضوع او لا فنصيحه ابعد خالص وطنشها وهيا لو بتبادلك نفس الشعور هتلاقيها زودت العاير معاك وحاولت تعرف ايه اللى بعدك وانها كانت مستنيه الخطوه منك لو هيا كمان نفضت ومحطتتش فى دماغها يبقى تبعد خالص عن اللى بتفكر فيه لانك مقدر الموضوع غلط
لما كنت بكلمها بعرفها اني بتخيلها كتير يعني بمعني اوضح كنت بعرفها اني بتخيل اني بنيكها لس طبعا مكنتش بقولها واضحه كدت

فوق وابعد افضل

• عجبني
انت احكي معاها و باش حكي جنسي
فيديو رومنسي مع غنية
بعدها بلش اتغزل بجسمها و صدرها و هيك بتوصل

• عجبني
التفاعلات: عاشقة و نزلز
لما كنت بكلمها بعرفها اني بتخيلها كتير يعني بمعني اوضح كنت بعرفها اني بتخيل اني بنيكها لس طبعا مكنتش بقولها واضحه كدت
الست عموما متقدرش تحدد هيا بتفكر فى ايه نصيحه ليك مدام مبينتش ليك اى حاجه وضحه وصريحه يبقى متجازفش احسن لك عشان متخربش على نفسك وتقع فى مشكله ولو عايز تتاكد من مشاعرها اعمل اللى قولتلك عليه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: نجلاء محمد و نزلز
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%