NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نزلز

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مرات اخو زوجتي نفسي انيكها بس كنت عاي. احكي علي مواقف هل انا موهوم ولا في حاجه وياريت حد يفدني ف الموضوع ده
اول حاجه خي حلوه مش وحشه وجسمها كويس ومخدش بالي منها غير يوم م لقيتها اتصلت بيا وقالت معلش اسفه ده ابني رن بالغلط هليك زمن بعدها بدات اتكلم معاها والمواضيع اخدت تطور في الكلام بنتكلم في اللبس واعجاب وبحكي معاها علي اعجابي بيها وفي اوقات بطلب منها ان نتقابلوا كلنا مع العيال وطبعا جوزها مش بسنزل معانا طول الوقت يعني مثلا نخرج مراتي معايه وهي وسعات اطلب تجيلنا البيت وتيجي المهم اتكلمت معاها انها بتعجبني وبهيج منها وقولتلها كده وعرتها اني بتعب عليها وانا من النوع اللي بحب ابص علي رجل الواحده لو لقيتها نضيفه وجميله بتعب اكتر هليها فعرفتها بكده و بدأت المح بحجات اني بتخيلها وانا بنيكها بس مقولتش كده بصراحه عرفتها يعني اني بتخيلها وانا بنام معاها وكانت لما بتيجي البيت وتقعد كانت ممكن تقعد تبين رجليها خلخال او تحط رجل علي رجل وابص عليها متعمد انها تشوفني ببص علي رجليها جايز اكون فاهم غلط بس بلقيها معظم الوقت م تتكلمش وتقطع فتره بس بتقبل انها تيجي البيت بعيالها وانا ابقي موجود زتتكلم معايه زتفتح ف كلام وعادي
المهم انا محتار من اخر مره خي كانت عندنا لما جات ولابسه فستان مفتوح من قدام وفضىت تحط رجل علي رجل قدامي ورجليها تبان وابص علي رجليها لدرجه انها بتكلمني وانا باصص علي رجليها ومصمم انها تشوفني ومش بتعمل اي حاجه وكنت خايف مراتي تشوفني وانا باصص عليها
الحل ايه انا نفسي انيكها بس خطوه جريئه ونغسي بجد اني انيكها علي فكره ازا معرفها انها بتتعبني لما بشوفها يعني واصلها الموضوع ده بس مش عارف اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان و Wael moon
اجتمع معها لوحدكم ، أخلق مناسبات لتكون بس لوحدكم و صدقا بس صرتوا لوحدكم نصف ساعة كافية لتأخذ منها شو بدك برضاها و هي الي تفتح لك المجال

اجتمع معها لوحدكم ، أخلق مناسبات لتكون بس لوحدكم و صدقا بس صرتوا لوحدكم نصف ساعة كافية لتأخذ منها شو بدك برضاها و هي الي تفتح لك المجال
المشكله اني اوقات بقعد معاها بس مش كتير ولما بقعد ببص علي جسمها والمشكله انها يتعمل نغسها مش واخده بالها

• عجبني
التفاعلات: Bashar2050
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش حد عارف يرد

هي معجبه بنظره عيونك ليها ولجسمها
وإحساس أنها مثيره وان راجل غير جوزها مشتهيها ده سبب انها بتعمل معاك كده
واظن انها مكتفيه بكده وأنك بتثيرها وبس
نصيحتي مش تاخد خطوه تاني ف الموضوع خليك زي مانت

• عجبني
التفاعلات: MB’s w، Bashar2050 و HunterXHunter
على فمرة كدا غلط و هتحصل مشاكل و هتدمر الاسرتين

• عجبني
التفاعلات: نزلز
يعني انتوا بتتكلموا و بتفتحوا في الكلام و بتخرجوا كلكوا سوا و بتيجي عندكم وبعد كلامك وتلميحك هيا برضو لسه بتيجي لا وبتعمل الحاجات الي انت بتقول انك بتحبها قارن بين اسلوبها وطريقتها قبل ما تتكلموا وبعد ما اتكلمتوا وعرفتوا بعض
تاني حاجه لو الاتصال كان غلط من ابنها مكنتش هتفتح في الكلام ده كله
طبعاً منتظر ان بعد كل ده اقولك روح نيكها ودي فرصه لا طبعاً ابعد عنها احسن علشان المشاكل وعلشان دي مش سهله

هي معجبه بنظره عيونك ليها ولجسمها
وإحساس أنها مثيره وان راجل غير جوزها مشتهيها ده سبب انها بتعمل معاك كده
واظن انها مكتفيه بكده وأنك بتثيرها وبس
نصيحتي مش تاخد خطوه تاني ف الموضوع خليك زي مانت
افضل كده ولا اطنشها واشوف هتعمل ايه

يعني انتوا بتتكلموا و بتفتحوا في الكلام و بتخرجوا كلكوا سوا و بتيجي عندكم وبعد كلامك وتلميحك هيا برضو لسه بتيجي لا وبتعمل الحاجات الي انت بتقول انك بتحبها قارن بين اسلوبها وطريقتها قبل ما تتكلموا وبعد ما اتكلمتوا وعرفتوا بعض
تاني حاجه لو الاتصال كان غلط من ابنها مكنتش هتفتح في الكلام ده كله
طبعاً منتظر ان بعد كل ده اقولك روح نيكها ودي فرصه لا طبعاً ابعد عنها احسن علشان المشاكل وعلشان دي مش سهله
طيب لو انا هبعد هي هتبعد ولا هتفضل تعمل اللي بيعجبني

طيب لو انا هبعد هي هتبعد ولا هتفضل تعمل اللي بيعجبني
هي لما بشوفها سعات بتعمل حجات تخليني اقول هي عايزه تتناك بس تيجي تلقيها تبعد بتعمل حركات في حجات عارفه اني بحبها وتهيجني زي بالظبط مزضزع الاغراء

بس بصراحه بنت الكلب دي بتهيجني اوووي لما بشوفها
خليك زي منتا لان اي تهور ممكن يحصل مشكله
وزي مقولتلك انت بتثيرها مش اكتر

مرات اخو زوجتي نفسي انيكها بس كنت عاي. احكي علي مواقف هل انا موهوم ولا في حاجه وياريت حد يفدني ف الموضوع ده
اول حاجه خي حلوه مش وحشه وجسمها كويس ومخدش بالي منها غير يوم م لقيتها اتصلت بيا وقالت معلش اسفه ده ابني رن بالغلط هليك زمن بعدها بدات اتكلم معاها والمواضيع اخدت تطور في الكلام بنتكلم في اللبس واعجاب وبحكي معاها علي اعجابي بيها وفي اوقات بطلب منها ان نتقابلوا كلنا مع العيال وطبعا جوزها مش بسنزل معانا طول الوقت يعني مثلا نخرج مراتي معايه وهي وسعات اطلب تجيلنا البيت وتيجي المهم اتكلمت معاها انها بتعجبني وبهيج منها وقولتلها كده وعرتها اني بتعب عليها وانا من النوع اللي بحب ابص علي رجل الواحده لو لقيتها نضيفه وجميله بتعب اكتر هليها فعرفتها بكده و بدأت المح بحجات اني بتخيلها وانا بنيكها بس مقولتش كده بصراحه عرفتها يعني اني بتخيلها وانا بنام معاها وكانت لما بتيجي البيت وتقعد كانت ممكن تقعد تبين رجليها خلخال او تحط رجل علي رجل وابص عليها متعمد انها تشوفني ببص علي رجليها جايز اكون فاهم غلط بس بلقيها معظم الوقت م تتكلمش وتقطع فتره بس بتقبل انها تيجي البيت بعيالها وانا ابقي موجود زتتكلم معايه زتفتح ف كلام وعادي
المهم انا محتار من اخر مره خي كانت عندنا لما جات ولابسه فستان مفتوح من قدام وفضىت تحط رجل علي رجل قدامي ورجليها تبان وابص علي رجليها لدرجه انها بتكلمني وانا باصص علي رجليها ومصمم انها تشوفني ومش بتعمل اي حاجه وكنت خايف مراتي تشوفني وانا باصص عليها
الحل ايه انا نفسي انيكها بس خطوه جريئه ونغسي بجد اني انيكها علي فكره ازا معرفها انها بتتعبني لما بشوفها يعني واصلها الموضوع ده بس مش عارف اعمل ايه
ياعم هى بتعريلك نفسها وبتقولك أنجز خدها فى اى مكان لوحدكم ونكها هى عايزه

ياعم هى بتعريلك نفسها وبتقولك أنجز خدها فى اى مكان لوحدكم ونكها هى عايزه
يعني اخدها وانيكها عافيه ازاي بس

كفاية عليك البص و الخيال

• عجبني
التفاعلات: عاشق البزاز الحلوة
بلاش ياعم عشان اهاليكم

• عجبني
التفاعلات: عاشق البزاز الحلوة
طنشها زي ما مطنشاك ولو عوذاك حتلقيها حتلاقي حجه توصلك انت دورك خلص الدور عليها بس لا تبقى رامي حالك عليها خليك ريلاكس

نفض لها شويه وماتبينش اهتمامك بيها خالص فتره وشوف رد فعلها اي لو زودت فى لبونتها خش بقلب جامد
أنما نصيحه شخصيه بلاش الموضوع من اساسه وسيبك منها عشان المشاكل ولو بتهيج ريح نفسك مع زوجتك

انت الا خفيف طنشها خالص حسسها ان هي مش فارقه معاك وطالما هي مستمتعه بنظراتك وسيبالك نفسها كده لما طنشها هي الا هتطلب منك تنكها بتفرق كتير ان هي الا تطلبيت تتناك

• عجبني
التفاعلات: العيون السود
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%