NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عمرو محمد

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا كنت كتبت قبل كده عن مراتي لما طلبت مني الحس باطها و انا رفضت... انا الفترة اللي فاتت كنت مسافر فالمهم انا رجعت من السفر بس ما قلتش لمراتي لاني كنت متخانق معاها من ساعتها رجعت و دخلت البيت كان هادي بس فيه صوت غريب في أوضة النوم لقيت حماتي و مراتي ملط و كانوا بيبوسوا و يفشخوا في بعض انا اتصدمت من المنظر انا متخليتش ابدا حماتي الست المحترمة تعمل كدة مع بنتها و انسحبت بهدوء مش عارف اعمل ايه بجد انا بفكر أطلقها خلاص

• بيضحكني
التفاعلات: اجمل فراق
اتكلم معاها و شوف في اي
متخليش الطلاق أول حل

• عجبني
التفاعلات: islam ibrahim
يابني ايه اللي بتقوله ده
فيه حد بيفضح بيته
**** يخرب بيت الهبد

• حبيته
التفاعلات: مرحب
انا كنت كتبت قبل كده عن مراتي لما طلبت مني الحس باطها و انا رفضت... انا الفترة اللي فاتت كنت مسافر فالمهم انا رجعت من السفر بس ما قلتش لمراتي لاني كنت متخانق معاها من ساعتها رجعت و دخلت البيت كان هادي بس فيه صوت غريب في أوضة النوم لقيت حماتي و مراتي ملط و كانوا بيبوسوا و يفشخوا في بعض انا اتصدمت من المنظر انا متخليتش ابدا حماتي الست المحترمة تعمل كدة مع بنتها و انسحبت بهدوء مش عارف اعمل ايه بجد انا بفكر أطلقها خلاص
الخطأ وارد وانت مش جنبها شوف ممكن هي محتاجه منك تقرب اكتر منها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: metoo2009، Aseem و بطل مصر في نيك الطيز
مع كل احترامى الكامل ليك و مقصدش اى اهانة ولا اى شئ بس كلامك غير منطقى ممكن تكون كتبتو عشان تشوف رد فعل الناس بس لانك ممكن تكون شوفتهم اعدين مع بعض لابيسن عريان شوية عادى لاكن الكلام دا محصلش انت تخيلتو فى عقلك و كتبتو لانك كنت بتتمنى تشوف كدا و انا بكرر اسفــــــى ليك

• عجبني
التفاعلات: Gingerito و Bouda.
مع كل احترامى الكامل ليك و مقصدش اى اهانة ولا اى شئ بس كلامك غير منطقى ممكن تكون كتبتو عشان تشوف رد فعل الناس بس لانك ممكن تكون شوفتهم اعدين مع بعض لابيسن عريان شوية عادى لاكن الكلام دا محصلش انت تخيلتو فى عقلك و كتبتو لانك كنت بتتمنى تشوف كدا و انا بكرر اسفــــــى ليك
(y)(y)(y)(y)

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: مرحب
تخيلات مريضة اوي

ولو اني مش متخيل مثل هذه الاشياء
لكن ممكن تاخد مراتك عند طبيب نفسي!
وتواجههم هم الاتنين
فكرة انك تلحس باطها عادي في ناس بتثار من هذه الاشياء فعادي تقللك و عادي ترفض او تقبل ما فيهاش حاجة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%