NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Aser12345

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
شوفت فيلم اجنبي فيه حاجة يا ريت تجربوها وتشوفوا إيه اللي هيحصل
خد مراتك وروح شرم مثلا فيه ناس بتعلم الغوص عنده مركب وبياخدك عليه ويعلمك الغوص ف نص البحر اتفق مع واحد بس يكون شاب حلو كدة وقول لمراتك هنروح نتعلم الغوص واول لما توصلوا للمركب اعمل إن فيه تليفون جالك وقولها دا واحد صاحبي طلع هنا بالصدفة عاوز يقابلني دلوقتي قبل ما يمشي روحي انتي وأنا هجيلك اخدك الساعة ٤ مثلا وتمشي وتكون مأجر يخت صغير وتروح وراهم تراقبهم من بعيد لبعيد بالمنظار وتشوف إيه اللي هيحصل أنا واثق إن معظمهم هيتناكوا
الراجل ف الفيلم كان لسة ف شهر العسل رجع لمراته لقاها بتتناك وتقوله أصل أنا ضعفت

• عجبني
التفاعلات: Aus99, Ragho, رغبات زوج و 2 آخرين
شوفت فيلم اجنبي فيه حاجة يا ريت تجربوها وتشوفوا إيه اللي هيحصل
خد مراتك وروح شرم مثلا فيه ناس بتعلم الغوص عنده مركب وبياخدك عليه ويعلمك الغوص ف نص البحر اتفق مع واحد بس يكون شاب حلو كدة وقول لمراتك هنروح نتعلم الغوص واول لما توصلوا للمركب اعمل إن فيه تليفون جالك وقولها دا واحد صاحبي طلع هنا بالصدفة عاوز يقابلني دلوقتي قبل ما يمشي روحي انتي وأنا هجيلك اخدك الساعة ٤ مثلا وتمشي وتكون مأجر يخت صغير وتروح وراهم تراقبهم من بعيد لبعيد بالمنظار وتشوف إيه اللي هيحصل أنا واثق إن معظمهم هيتناكوا
الراجل ف الفيلم كان لسة ف شهر العسل رجع لمراته لقاها بتتناك وتقوله أصل أنا ضعفت
مراتك انت الي هتعمل كده مش كلهم زي مراتك

مراتك انت الي هتعمل كده مش كلهم زي مراتك
مراتي أنا أو مرات أي حد لو اتحطط ف الموقف دة وبقت لوحدها مع راجل لازم هتتناك منه انتا هتضحك علي نفسك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مراتي أنا أو مرات أي حد لو اتحطط ف الموقف دة وبقت لوحدها مع راجل لازم هتتناك منه انتا هتضحك علي نفسك
لا مش اي حد متتحكش ع نفسك انت

لا اتكلم عن نفسك بس مش معني انك مش مكيفها ومالي عنيها يبقي الكل زيك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%