NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مدرس العربي ـ حتى الجزء الثالث 27/4/2022

Sara Mostafa

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
11 فبراير 2022
المشاركات
68
مستوى التفاعل
371
نقاط
273
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
الجزء الأول

انا مريم 18 سنة بتعلم في مدرسة حكومية في يوم كانت في المدرسة وقاعدة جنب زميلتي اسمها رنا اللي هي بنت استاذ العربي اللي بيدينا في المدرسة و الدرس
المهم في اليوم دا اتخنقت مع رنا وهي اتخنقت معايا ة قعدنا نشتم في بعض لحد مضربتها بالقلم وكان المستر العربي شايف كل دا فراح خد بنته الي الحمام عشان تغسل وشها و انا كانت خائفة من أن المستر يزعل مني و يسقطني في المادة
روحت البيت كلت و غيرت هدومي و روحت درس العربي واحنا كنا 8 بنات في الحصة خبطت الباب فتحتلي رنا
مريم:انا اسفه يا رنا مكنش قصدي
رنا : لا عادي ولا يهمك احنا صحاب
دخلت الحصة و المستر شرح الدرس و بعد كدا سألنا في الاعراب البنات جاوبت و انا لا عشان سؤالي كان صعب راح المستر قال البنات تمشي و انا قعد عشان شكلي متعلتش الدرس و البنات مشيوا و المستر رجع
المستر : ايه يا شرموطة اللي عملتي في المدرسة دا
مريم:انا اسفة يا مستر و انا اتاسفت لرنا و هي سمحتني
المستر: بس يا متناكة يا رنا تعالى كتفهالي عشان اعلمها الادب
رنا:حاضر يا بابا اجيب الخرزانة السودا ولا الحمرا
المستر: هاتي السودا
و انا كنت بعيط راح قالي مش عايز اسمع نفسك و رانا جت و معها الخرزانة و هي كانت تخينة شوية جت قلبتني علي بطني
رنا:اتفضل يا بابا شوف شغلك
المستر شد البنطلون و الاندر
مريم: عيب كده يا مستر انا زي بنتك
المستر :بس يا كلبه بقي تضربي بنتي بالقلم في المدرسة
طااااخ طااااخ بينزل بالخرزانه علي طيزي
مريم:اههههههه اهههههع انا اسفة يا مستر مش هعمل كدا تاني
طااااخ طاااااااااااااخ لحد معد تلاتين مره راحت رنا قامت من عليا و انا طيزي ملتهبة و قربت تجيب ددمم و ماكنش عارفة امشي و لا اقعد من اللي حصل فيا راحت رنا لبستني الكلوت و البنطلون و راحت معايا توصلني للبيت و خبطت الباب
امي:ازيك يا رنا عامله ايه
امي : مالك يا مريم فيكي ايه
رنا: مفيش حاجة العيال اللي بتلعب كورة في شارعي ضربوا الكورة في طيزها
امي: اللة يخربيتهم تعالى يا رنا اتفضلي البيت بيتك
رنا : شكرا يا طنط
و رنا دخلت تنيمني علي السرير بعد مغيرتلي هدومي
رنا:نامي علي بطنك و متلمسيش طيزك لحد ماجيلك الصبح و غيبي من المدرسة بكرا
تاني يوم الصبح لقيت رنا جتلي هي و ماما الاوضة
رنا:طيزك عامله ايه دلوقتي
مريم : تعباني اوي

رنا: جبتلك كريم هيريحك اوي معلش يا طنط شدي هدومها عشان احطلها من الكريم
ماما قالعتني هدومي
ماما:هي طيزها حمرا كدا ليه
رنا: عشان الكورة ضربتها جامد يلا يا مريومة استحملي الكريم ساقع شوية
مريم : براحة يا رنا
ماما: معلش بالشفا
رنا ابتديت تدعك طيزي بالكريم فعلا كان الكريم ساقع بس خفف الوجع شوية
رنا: يلا يا مريم افتحي طيزك شوية عشان ادخل الكريم جوا طيزك
مريم لا بلاش يدخل جوا طيزي
ماما : ايوة يا رنا ليه يخش جوه طيزها
رنا:دا كريم مرطب يا طنط هيريحها من وجع طيزها يلا يا مريومة استحملي
ماما : خلاص يا بنتي خدي مش هتخسري حاجة
ماما فتحت طيزي و رنا بدخل اول صوباع
مريم : اووووووف شيلي صوباعك يا رنا بيوجع اوي
ماما : معلش يا بنتي بالشفا
و انا ابتديت استمتع بدخول صوباع رنا في طيزي
مريم :اهههههه اهههههههه اجمد يا رنا
اقعدت تلعب في طيزي 3 دقايق لحد ما جبتهم و هي مشيت روحت
دا الجزء الاول من القصة مكانش فيه جنس اوي و لكن الاجزاء الجايه هيبقي فيها جنس اكتر اكتبوا رايكوا في الكومنتات و الجزء الثاني هينزل لما القصة توصل 25 تفاعل و شكرا


الجزء الثاني

صحيت تاني يوم الصبح عشان اروح المدرسه و طيزي كانت خفت شوية حضرت الطابور و روحت الفصل قعدت جنب رنا عشان مكاني جنبها
رنا: اخبار طيزك ايه يا قلبي
مريم:انا مش عايزة اعرف تاني بعد اللي حصل في الدرس
رنا:ميبقش قلبك اسود بقي و بعدين ابويا بيغير عليا و مش بيستحمل حاجة تيجي عليا
مريم بتعيط : انا كنت بعتبرك صاحبتي
رنا بتاخدني في حضنها : واحنا لسه صحاب علي فكرة
كان مدرس الفيزياء دخل يشرح الدرس و في نص اليوم حسيت فجأة اني طيزي بتاكلني و بتحرقني اوي
مريم:طيزي بتاكلني اوي يا رنا
رنا:انا عامله حسابي و جيبة الكريم معايا خمس دقايق و الفسحة تيجي و احطلك منه
مريم: شكرا يا رنا
رنا:العفو يا حبيبتي احنا صحاب
الفسحة جت و نزلنا انا و رنا الحمام ودخلنا حمام فاضي و رنا قفلت الباب
رنا : يلا يا مريم اقلعي البنطلون و الكلوت فلقسي عشان اعرف احط الكريم
مريم: تمام بس براحه عشان طيزي لسة وجعني
و فعلا أقلعت هدومي و فلقست و رنا ابتديت تدعك طيزي بالكريم و بعدين دخلت صوباعها في طيزي
مريم: اووووووف كمان يا رنا طيزي كدا ابتديت ترتاح
رنا:صحة و عافية عليكي يا قلبي
و رنا كملت و دخلت صوباعين في خرم طيزي و انا ابتديت استمتع بالوضع دا
مريم: اححححح براحة يا رنا انا حاسة اني عايزة اعمل حمام
رنا:دا مش حمام انتي عايزة تجيبي شهوتك
مريم : خلاص يا رنا طيزي خفت شيلي صوباعك من طيزي مش قادرة اهههههههه
رنا:مش هشيل صوباعي لحد متجيبي شهوتك و ترتاحي
و ابتديت رنا تدخل صوباعها في طيزي و تخرجه لمدة دقيقتين لحد مجيبت شهوتي و اترعشت و خرجنا من الحمام وطلعنا الفصل
و احنا مروحين من المدرسة رنا قالتلي انا عايزكي في موضوع مهم
رنا: انا في واحد اتعرفت عليه من علي موقع نسوانجي من 3شهور و كلمنا بعض شات و بعدين فيديو كول و انا المفروض اقابله النهاردة اتفقنا أنه يفتح طيزي
مريم: انت بتهزري يا رنا عايزة تضيعي شرفك كدا عادي وكمان رايحة عند واحد متعرفهوش اش ضمنك أنه مش هيقتلك أو يخطفك
رنا:يا بنتي بقولك عارفة من ٣ شهور و كمان شرف ايه انا بقولك هتناك من طيزي مش من كسي
مريم: براحتك مع نفسك انتي عايزة مني اية دلوقتي
رنا: عايزكي تيجي معايا
مريم :نعم انتي اتهبلتي
رنا: اكيد عشان اول مرة اتناك في طيزي اكيد مش هعرف امشي عايزكي توصليني لحد البيت
مريم : هوصلك بس إنما ولا هتناك معاكي ولا ليا دعوة بيكي
رنا : تمام
و مشينا لحد موصلنا الي المكان اللي المفروض يتقبله فيه و هو كان اسمه حسن و فعلا هو جيه اتعرف علينا وحسن كان ابيض البشره وشعره قصير و معندوش دقن و جسمه رياضي شوية
حسن : ازيكم يابنات عاملين ايه
رنا : احنا تمام يلا بينا
طلعنا شقة حسن و رنا وحسن دخلو اوضة النوم وقفله الباب و انا استنيت برة و بعد ٥ دقايق سمعت صريخ جامد من رنا روحت فتحت الباب عشان اشوف ايه اللي حصل لقيت حسن و رنا قالعين هدومهم وحسن مدخل زبه كلو في طيز رنا و بطل ينيك فيها
رنا:طلعه يا حسن مش قادرة اهههههههه
حسن: هو في الاول صعب انا هسيب زبي جواكي لحد متخدي عليه
وانا روحت علي السرير جنب رنا
مريم: مالك يا رنا
رنا : حاسة اني طيزي مفشوخه و مش قادرة اخد نفسي
و كانت رنا نايمه علي بطنها و حسن فوقها و بعدين حسن ابتدا ينيك في رنا ز ساعتها شوفت زبه كان ٢٠ سنتي كان مليان عروق و فعلا شكله يهيج
رنا : اههههههه اووووووف اححححح
حسن:ايه عجبك يا شرموطة
رنا:اممممممم اجمد يا حبيبي عايزك تفشخني افشخ شرموطك جامد
و بعدين حسن قلبها علي ضهرها و خليها ترفع رجليها و نزل علي شفايفها بوس و مص
رنا : اهههههه يا حبيبي اقطع شفايفي اههههه
و انا في الوقت دا كانت هايجنه من اللي شايفه
وطيزي وكسي وكلني اوي لقيت حسن بيقولي
حسن : ارفعي رجل رنا لفوق عشان اعرف انيكها
روحت رفعت رجليها لفوق و هو كان بيمص بزازها
و ابتدا ينيك فيها جامد
حسن : عايزهم فين يا لبوة
رنا : اهههههههههه هاتهم في طيزي
وكانت رنا بترتعش و بتجيب شهوتها لحد م حسن جابهم هو كمان و قام من علي رنا و راح يمسح زبه بمنديل و انا هموت علي زبه و هو راح يدخل الحمام و انا راحت لرنا مسحت طيزها مكان اللبن و الدم و لبستها و نزلنا و احنا ماشيين في الطريق
مريم: عامله ايه دلوقتي
رنا: طيزي مفشوخة بس نيك دا امتع حاجة في الحياة و ادينا اهو احنا الاتنين طيزنا مفشوخة

و بكدا انتهي الجزء الثاني


الجزء الثالث


راحت وصلت رنا الي البيت بعد م حسن فشخ طيزها و بعدين رجعت بيتي سمعت صوت اههات من واحدة بتتنااك وصوت جي من بيتنا كان بيتنا في الدور الارضي و كان فيه منور مقابل اوضة النوم بتاعت امي روحت عند المنور و الشباك بتاع اوضة النوم مفتوح بصيت منه لقيت امي ملط و عم سيد صاحب العمارة اللي ساكنين فيها بينيك امي
امي عندها 44 سنه بيضة تخينة زي كل امهااات مصر طيزها كبيره و بزازها كبار و جسمها كيرفي
عم سيد راجل صعيدي عصب صاحب عمارات اسمر زبه 23 سنتي
امي :اةةةةة اووووووف
عم سيد: مالك يا شرموطة دا لسة داخل في كسك اومال لما افشخك هتعملي ايه
امي: براحة يا عم سيد كسي مش حملك
عم سيد : خخخخخخخخ مش حمل مين يا مره دا أوسع كس نكته في حياتي ايه يا متناك واخدة كل ازبار مصر في كسك
امي: اعمل ايه يا سيد كسي بيتعبني علي طول و بيبقي محتاج زب
عم سيد : اهو الزب بقي موجود في كسك يا متناكة خدي يا شرموطة
امي : اووووووف اححححح اههههههه
عم سيد : واطي صوتك يا شرموطة الناس تسمع و تقول مين الشرموطة اللي بتتناك في عز الظهر
في الوقت دا انا كانت هايجنه وبلعب في كسي و قربت اجبهم
عم سيد : يلا يا متناكة فلقسي عشان اجيبهم قبل م بنتك تيجي
امي فلقست : سيبك منها دي متناكة
عم سيد ضرب امي جامد على طيزها : اوعي تغلطي فيها يا متناكة دي الغالية بنت الغالي
انا استغربت عم سيد اتعصب ليه لما امي شتمني
وانا كنت جبتهم من اللي شوفته و عم سيد بيكمل فشخ في امي لمدة 10دقايق لحد مجبهم في كسها
عم سيد :انا اول مرة اجيب كمية اللبن دي في حياتي
امي : اصل كسي دايما مرزق

وامي و عم سيد لبسه هدومهم و عم سيد ساب فلوس لامي وماشي و بعدين خبطت الباب فتحتلي امي ودخلت تعمل الغدا و كانت مش عارفه تمشي من النيك اللي خديته
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ⚡عمك سامي ⚡, sexypump, ناقد بناء و 3 آخرين
حاولي يبقي في اثاره اكتر شويه
تشكري علي مجهودك
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جامده 🔥🔥
استمري
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
بحب قصص school girls اوووى
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
مجهود ممتاز 🔥 (y)
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ارجو اضافه الجزء الثاني مع الجزء الاول
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
حلوه كملي
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
روعة كملي يالبوة
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جامد اوي 🔥🔥🔥
استمري متوقفيش باين عليها قصة جامدة
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جامده اوى استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
استمري
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
استمري متوقفيش باين عليها قصة جامدة روعه
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كملي حلو قوي
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كملي بسرعه
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
حلو شكلك شرقانه وعايزه ال يرويكي 🤣
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كملى بس حكاية امها تسيبك انتى تحطى كريم وتبعبصيها دى اوفر شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
:devilish: :devilish: :devilish::devilish:😍😍:coffee::coffee:(y)(y):love::love:🤪🤪😘😘:unsure::unsure:👏👏:D:D
Photo 2022 03 29 23 25 22
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
:unsure:امها شافت طيزها كده ومهرفتش انها اتهرل ضرب لى امها دى ام الخلول :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%