NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انا اسمى مروان عندى ٢٥ سنه من و انا فى المدرسه فى ثانوى كان فى مدرسه عمرها لا يتعدى ال ٣٠ سنه كانت متزوجه و كانت مثيره جداً بزازها صغيره ، طيزها جميله جداً ، جميله . القصه اللى بينى و بينها انى كنت بخبط فيها على اساس انه من غير قصدى ، مره اخبط فى طيزها مره اخبط فى بزها و اللى كان بيشجعنى ان هى مكنتش بتقول حاجه بالعكس كنت بحس منها انها عايزه ده طلبت منها اخد عندها درس و ده كان بغرض انى ابقى قاعد معاها و اشوفها فى بيتها و ده لانى كنت عارف ان زوجها ظابط فى القوات المسلحه و دايماً غايب عن البيت لفترات طويله جداً و ده كان سبب من الاسباب انها بتسبنى اخبط فيها . وافقت هى على انها تدينى الدرس فى بيتها و ابتديت اروحلها البيت و كان درس لوحدى و كنا ساعات نقعد نتكلم كأصحاب قعدنا بتاع شهر نفس الحوار اخبط فيها المسها ابصلها و اركز على بزازها اللى كانت لبن و مثيره جداًو هىكانت واخده بالها من كل النظرات لحد ما جت فى مره رايحلها البيت عشان الدرس لقيتها بتفتح و لابسه قميص نوم بحجة انها كانت نايمه و صحيت على صوت جرز الباب و طلبت منى الجلوس و انها هتدخل تاخد شاور و تيجى و بالفعل دخلت الحمام و روحت انا وراها وشوفتها و هى بتقلع هدومهما من خرم الباب زبى وقف و مبقتش قادر امسك نفسى و انا عمال اتفرج عليها و على كسها الملبن و طيزها الجميله و من كتر ما وصلت لمرحله من النشوه قلعت هدومى و فتحت الباب عليها و دخلت ، قالتلى ايه اللى انت عملته ده و طبعاً كانت بتعلى صوتها بس مش قوى عشان ميحصلش فضيحه ليها ، انا مردتش عليها وقومت حضنها و ابتديت ابوسها فى شفايفها و فى رقبتها و هى بتحاول تبعدنى عنها لحد ما استسلمت ليا و فضلت ابوس فيها و فى بزازها و اوضع فى بزها و العب فى كسها و سامع صوت اهاتها فى ودانى نامت على الارض و نمت فوقها وفضلت العب فى كسها و حطيت زبى بين بزازها و هى ضمت بزازها على زبى و فضلت تدعك فيه حطيت زبى فى كسها و فضلت انيك فيها وانا فى قمة المتعه . فضلت انا وهى على كده لفتره طويله طوول ما جوزها فى شغله انا عندها بحجة انها مدرستى و انا طالب عندها وصلت لزرجة انى حبيتها و مش قادر استغنى عنها و لا قادر ابطل جنس بسببها هى من علمتنى الجنس و كيفية امتاع الانثى .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%