NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رجعوني عنيك
لأيامي اللي راحو

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
  • بيضحكني
سؤال بيجي ع بالي ديما
بلاحظ أن شتيمه يابن المتناكه ديما متناوله في فم الجميع وإن كل الشباب بتشتمها لما تحب تهزق واحد......
طب مهي أمه اتناكت اكيد امال جابته ازاي 🤔
وام البيشتم اتناكت بردو انت بتعاير واحد بحاجه فيك بردو بجد ببقي مش فاهمه المخترع العبقري الخترع شتيمه مكنش عارف أن أمه كانت متناكه برددو ولا هو شايف امهااات كلها متناكه وهو جه منين ؟
انا بجد مش بترول ولا بستتقل دمي أنا فعلا الحوار ف دماغي مش فاهمه اي المغزي🤔😂
طب يعني انتي كنتي عرفتي معنى شتيمة "كس امك"
دي برضه مالهاش معنى لان اكيد امه عندها كس

طب يعني انتي كنتي عرفتي معنى شتيمة "كس امك"
دي برضه مالهاش معنى لان اكيد امه عندها كس
مهو بردو شتايم غريبه ملهاش معني
كان لازم يوضحووو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤال بيجي ع بالي ديما
بلاحظ أن شتيمه يابن المتناكه ديما متناوله في فم الجميع وإن كل الشباب بتشتمها لما تحب تهزق واحد......
وام البيشتم اتناكت بردو انت بتعاير واحد بحاجه فيك بردو بجد ببقي مش فاهمه المخترع العبقري الخترع شتيمه مكنش عارف أن أمه كانت متناكه برددو ولا هو شايف امهااات كلها متناكه وهو جه منين ؟
اللي اخترع الكلمة دي بجد ابن لبوة وخول
وعلفكرة المتناكة يعني اللي مفيش راجل مزارش كسها

سؤال بيجي ع بالي ديما
المفهوم الاساسي والصحيح مش كده
هو بيكون قصده انها نامت مع رجالة تانية واتناكت منهم وسيبك بقي من كل ده اللي يسمح اصلا انه يتشتم كده ويضحك او يهزر ميبقاش راجل يا صاحبي
لما تحط نفسك في هزار سخيف ولا مواقف زبالة وتجيب لامك الشتيمة اللي تعبت وعاشت طول الوقت محترمة وخارجة من بيت محترم وانت تهينها حتى لو من وراها ميستهلش يبقي راجل

حصلت معايا في مرة وكنت في اعدادئية من ابن جارتنا وشتمني بامي اقسملك ما دخلته البيت وفشخته على الشتيمة لدرجة ان امه نزلت وقالتلي انا ياسيدي اللي متناكة وكذا وكذا لحد ما دخلت ابنها البيت (مش بلطجة ولا بحب المشاكل بس اللي يغلط فيا ولا في حد يخصني مش بسكت)

دي وجهة نظري في الموضوع 😂

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%