NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja

• ماااشي
  • هممم
سؤال بيجي ع بالي ديما
بلاحظ أن شتيمه يابن المتناكه ديما متناوله في فم الجميع وإن كل الشباب بتشتمها لما تحب تهزق واحد......
طب مهي أمه اتناكت اكيد امال جابته ازاي 🤔
وام البيشتم اتناكت بردو انت بتعاير واحد بحاجه فيك بردو بجد ببقي مش فاهمه المخترع العبقري الخترع شتيمه مكنش عارف أن أمه كانت متناكه برددو ولا هو شايف امهااات كلها متناكه وهو جه منين ؟
انا بجد مش بترول ولا بستتقل دمي أنا فعلا الحوار ف دماغي مش فاهمه اي المغزي🤔😂
ف ناس محترمة بتعتبرها عيب وقلة ادب وفيه سرسجيه بقت لازمه عندهم

• عجبني
ف ناس محترمة بتعتبرها عيب وقلة ادب وفيه سرسجيه بقت لازمه عندهم
لا أنا شايفه أنها شتيمه عبيطه بصراحه والخترعها اعيط🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: فحل نسوان 666
  • عجبني
لا أنا شايفه أنها شتيمه عبيطه بصراحه والخترعها اعيط🤣🤣🤣
مش اختراعها هو كان هايج ع امه اصلا ف لحظة غضب راح ظرفهالو 😂 i think so يعنى

• بيضحكني
طبعا ليه دخل كبير. أى حاجة بتكون اقل منه أو فى مستواه، بس مش معنى أن الموضوع مش واقف عليه بس يكون مالوش دعوة بيه خالص.
دى كده تبقى بعدت اوى.
مش فاهم حضرتك

• بيضحكني
سؤال بيجي ع بالي ديما
بلاحظ أن شتيمه يابن المتناكه ديما متناوله في فم الجميع وإن كل الشباب بتشتمها لما تحب تهزق واحد......
وام البيشتم اتناكت بردو انت بتعاير واحد بحاجه فيك بردو بجد ببقي مش فاهمه المخترع العبقري الخترع شتيمه مكنش عارف أن أمه كانت متناكه برددو ولا هو شايف امهااات كلها متناكه وهو جه منين ؟
اعتقد المقصود هنا شتيمة
كس امك
لان اللي بيقولها و يسكت
ما هو كل ست ليها كس و الشتيمة لم تكتمل، المفروض انة يكمل و يقول ان كس امك دة كذا او كذا يعني يهين الكس مش يسيبة كدة

الكس دة عضو في الجسم زي باقي الأعضاء، و لكن ارتباطة بالشرف هو اللي خلاه موضع شتيمة

المفروض بقي يعملوا شتيمة كمان للطيز و البزاز

• بيضحكني
ابن المتناكة هي من كانت امه زانية لا يكفيها زب واحد بل تحتاج إلى المزيد من الزبوب.. متعطشة دائما إلى النيك..
فبالرغم ان الاب دائما ينيك الام ولكن لايمكن ابدا اطلاق هذا المصطلح على الام سواء داخل المنزل او خارجه ولكن يتم اطلاقه على المراة المتعطشة لأزبار الرجال

• بيضحكني
سؤال بيجي ع بالي ديما
في أوروبا مش بيفهموا المسبات تبعنا لنفس السبب

• عجبني
تصدقي ده نفس تفكيري
حد ببقول لواحد يا ابن المتناكة طب ايه الجديد ما كلنا ولاد متناكة يعني هي امك كانت جابتك من كارفور مثلا 😂 😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤال بيجي ع بالي ديما
وكسمك برضه غريبة نييك😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%