NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكر الكل

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
عايز اكون اسوء واحد في الدنيا عايز اتعلم ازاي ممكن اخون واعرف بدل البنت عشرة وازاي اخدعها واخد اللي عايزه منها من غير ما ادفع حاجه
عايز اكون اسوء انسان عايز اكون شيطان عايز اعرف اعيش في الدنيا دي
ارجوكم مش عايز حد يسأل ايه السبب ولا يقول خليك كويس ولا الكلام ده
اللي عايز يساعد يقول

عايز اكون اسوء واحد في الدنيا عايز اتعلم ازاي ممكن اخون واعرف بدل البنت عشرة وازاي اخدعها واخد اللي عايزه منها من غير ما ادفع حاجه
اللي عايز يساعد يقول
اولا روح جيم او العب حاجه تعمل تغير فيك عشان تزود ثقتك في نفسك و كل ما تكمل كل ما هتثق في نفسك و تبقي فايق للحوليك و عندك شعور اللا مبلاه و اقنع نفسك ان مفيش منك اتنين و قعد جرب كتير فشخ
يا اما هتظبط يا اما هتقلب بعبط

اولا روح جيم او العب حاجه تعمل تغير فيك عشان تزود ثقتك في نفسك و كل ما تكمل كل ما هتثق في نفسك و تبقي فايق للحوليك و عندك شعور اللا مبلاه و اقنع نفسك ان مفيش منك اتنين و قعد جرب كتير فشخ
يا اما هتظبط يا اما هتقلب بعبط
رحت وجربت بس اللي في داء كل مرة البداية بتكون لصالحي وفجأة ارجع لطبعي غبي وبس ومش عارف تعبت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أولا خليك بارد مع كله كبر دماغك من الدنيا باللي فيها استبيع كل حاجة
مترغيش كتير

رحت وجربت بس اللي في داء كل مرة البداية بتكون لصالحي وفجأة ارجع لطبعي غبي وبس ومش عارف تعبت
بص جرب الزم نفسك بالروتين الهو تلتزم ولا اكنك في الجيش و هات برفان في ريحة توباكو حطي لو مضروب و ريحته مش بتثبت بس انك تشمه كفايه و axe
من الاخر هاول تربط الانت عايزه بحاجه زي مثلا طريقة لبس معينه او برفان توباكو عشان مخك مع الوقت هيترجم ان الريحه دي ليها معني

• عجبني
التفاعلات: دكر الكل
وانتا شايف كدا تبقى راجل

وانتا شايف كدا تبقى راجل
لا مش رجولة ... بس صدقني عايز انتقم مش من حد عايز انتقم من نفسي ومن قلبي عشان صدق .صدق أن فيه حب فيه خير أننا اصلا بني ادمين وطالما كلنا حيوانات خلاص مستعد

لا مش رجولة ... بس صدقني عايز انتقم مش من حد عايز انتقم من نفسي ومن قلبي عشان صدق .صدق أن فيه حب فيه خير أننا اصلا بني ادمين وطالما كلنا حيوانات خلاص مستعد
وانتقم من نفسك ليه مفيش حاجه تستاهل كل دا

وانتا شايف كدا تبقى راجل
وليه كل ما أكد ايدي بالخير ياخدوا اللي عايزينه وبعدها يبيعوا مع اني ما طلبتش غير انهم يفضلو وبس قصاد وجودهم مستعد بالتضحية
انت بقى شايف أن ده الصح

وانتقم من نفسك ليه مفيش حاجه تستاهل كل دا
حاجات كتير مش هقدر اقولها ولا اتكلم فيها مش عشان مكسوف لا لانها مش بايدي ده ابتلاء بس مش عايز اسمع حد يقول حاجه وهو مش عارف ايه اللي جوايا ولا عايز اشوف شفقة حد

بص جرب الزم نفسك بالروتين الهو تلتزم ولا اكنك في الجيش و هات برفان في ريحة توباكو حطي لو مضروب و ريحته مش بتثبت بس انك تشمه
حاجات كتير مش هقدر اقولها ولا اتكلم فيها مش عشان مكسوف لا لانها مش بايدي ده ابتلاء بس مش عايز اسمع حد يقول حاجه وهو مش عارف ايه اللي جوايا ولا عايز اشوف شفقة حد
يسطا برضو بس بحدود نوعا ما اه عقك و كل حاجه انك تكون شخصيه و كاريزما بس يعني مثلا تخيل كده انت علي ميزان لو مش واثق في نفسك الكل هيبعد عنك و تقع و لو فجرت او بقيت كاريزما زياده هتقلب ببضان و الناس تبعد لازم تتولزن ان انت ليك مساحتك و منفرد بنفسك و الناس تتشدلك

اللي عايز يساعد يقول

اسمع
وهتفضل بطبعك ومش غبي ممكن تبقي نادر بس مش غبي
ثانيا محاولتك بالهروب من طبيعتك يزيد الطين بله اسالني انا واجه نفسك اقوي حاجه فيك دي غبائك اللي شايفه غباء
وفائك ده واخلاصك بالنسبالي عندي نقطه قوه لان اللي بيروح من مصفتي لا رجعه له تاني لاني طيب لاني وثقت لاني كل حاجه بتأثر اه بس للاحسن وبنفس طبعي
انت اقوي من الباد بوي يا نجم ويوم ما تكسب واحده وتكسب علاقه صدقني مش هتبقي زي اللي بيكسبوهم الباد بويز

• عجبني
التفاعلات: sexypump
اسمع
وهتفضل بطبعك ومش غبي ممكن تبقي نادر بس مش غبي
ثانيا محاولتك بالهروب من طبيعتك يزيد الطين بله اسالني انا واجه نفسك اقوي حاجه فيك دي غبائك اللي شايفه غباء
وفائك ده واخلاصك بالنسبالي عندي نقطه قوه لان اللي بيروح من مصفتي لا رجعه له تاني لاني طيب لاني وثقت لاني كل حاجه بتأثر اه بس للاحسن وبنفس طبعي
انت اقوي من الباد بوي يا نجم ويوم ما تكسب واحده وتكسب علاقه صدقني مش هتبقي زي اللي بيكسبوهم الباد بويز
كل ده وهم كل الدنيا وهم..مش قاصد اعيشكم في جو ممل
حكايتي مش هقدر اقولها سامحني
كل اللي اقدر اقوله أنا خلاص وصلت النهائيه بقيت بعمل اي حاجه عشان اخلص ويفشل في الاخر

• محزن
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
كل ده وهم كل الدنيا وهم..مش قاصد اعيشكم في جو ممل
حكايتي مش هقدر اقولها سامحني
كل اللي اقدر اقوله أنا خلاص وصلت النهائيه بقيت بعمل اي حاجه عشان اخلص ويفشل في الاخر
بص انا كنت ع شفا موت خلال الشهر اللي فات قبل العيد وانهارت وانعزلت تماما لاسبوع مش عارف اتكلم ولا عايز اشوف حد ولا اعيش فاهم **** يبعد الاحساس ده عنك يارب
الوقت ده لما فشلت في إنهاء المأساااه هههههههه بضحك حاليا اهو ع سواد كل شئ
لجأت لحد طبيبه نفسيه محترمه جدا جدا والصباح كنت عندها ومش عايز اقولك ع اللي حصل مني ومصدقتش أنها بالفعل كان هممها انا كإنسان وساعدتني وعديت الوقت ده ومكمل معاها
انت ممكن ميكونش عندك جرأه لده بس انا لما مبقاليش شئ عملت كده انت لازم يبقي حد ثقه وكتعرفوش في نفس الوقت تكلمه لو مش حابب فكرة الطبيبه

• عجبني
التفاعلات: دكر الكل
خليني اقولكم النهاية بس من الحكاية
لان البداية مكنتش بايدي ويمكن لو اتقالت هكون مطمع لكثير هنا والوسط مش هقدر اسمع كلمة وحشة على حد بحبه
أما النهاية في يوم ٣٠/٤ السنة دي عرفت ال كنت شاكك فيه
كشفت وعرفت اني مريض بالذهان وثنائي القطب
بقى بيجيلي مرة كل أسبوعين الجاثوم من الضغط النفسي مبقتش قادر أكمل
خلاص كلها شهر وكام يوم والميعاد اللي محدده الانتحار لرابع مرة يجي بس المرة دي كل حاجه مترتبة

عايز أسألكم سؤال ليه الخيانة والكدي والخداع ليه التمثيل عشان توصل مع أن لو صرحتني كنت اديت ومش هطلب منك حاجه

حاولت ادمر نفسي وفعلا نجحت خلاص
بس كل اللي فاضلي ادمر إنسانة ملهاش اي ذنب ادمر حياتها

بعد كلمتي ناس كثير هتقول مجنون احب اقولك ايوه لأن مرضي ده بالعامية بتسمية مجنون
طيب اتعالج لأ لاني مش هفضل طول عمري اروح لدكتور وأخصائي واخد دوا حب عمري بعدت ولو رجعت هقولها لأ ازاي تتجوز مجنون
وليه بعدت

ولسه كثير بس هي دي اخر سطر في الحكاية
جيت هنا عشان ابقى اسوء حد بس فشلت
ولما واحدة بعدت ليا معرفتش اكلمها عملت بلوك حتى لما جيت انحرف فشلت

اللي عايز يساعد يقول
مش لازم تكون شيطان عشان تعرف تعيش فلدنيا دى
الحل هوه انك تاخد كل لامور ببساطه جدا ومتديش المواضيع اكبر من حجمها يا صديقى ولو انت مش انسان سيء من لبدايه مش هتعرف تكون

مش لازم تكون شيطان عشان تعرف تعيش فلدنيا دى
الحل هوه انك تاخد كل لامور ببساطه جدا ومتديش المواضيع اكبر من حجمها يا صديقى ولو انت مش انسان سيء من لبدايه مش هتعرف تكون
عايز تقنعني أن كل واحد جرح وخان ده كان طبعه من البداية مش ممكن ...حتى لو صحيح يبقى اكيد في حل
وانا بسألكم عشان عايز حل

خليني اقولكم النهاية بس من الحكاية
لان البداية مكنتش بايدي ويمكن لو اتقالت هكون مطمع لكثير هنا والوسط مش هقدر اسمع كلمة وحشة على حد بحبه
أما النهاية في يوم ٣٠/٤ السنة دي عرفت ال كنت شاكك فيه
كشفت وعرفت اني مريض بالذهان وثنائي القطب
بقى بيجيلي مرة كل أسبوعين الجاثوم من الضغط النفسي مبقتش قادر أكمل
خلاص كلها شهر وكام يوم والميعاد اللي محدده الانتحار لرابع مرة يجي بس المرة دي كل حاجه مترتبة

عايز أسألكم سؤال ليه الخيانة والكدي والخداع ليه التمثيل عشان توصل مع أن لو صرحتني كنت اديت ومش هطلب منك حاجه

حاولت ادمر نفسي وفعلا نجحت خلاص
بس كل اللي فاضلي ادمر إنسانة ملهاش اي ذنب ادمر حياتها

بعد كلمتي ناس كثير هتقول مجنون احب اقولك ايوه لأن مرضي ده بالعامية بتسمية مجنون
طيب اتعالج لأ لاني مش هفضل طول عمري اروح لدكتور وأخصائي واخد دوا حب عمري بعدت ولو رجعت هقولها لأ ازاي تتجوز مجنون
وليه بعدت

ولسه كثير بس هي دي اخر سطر في الحكاية
جيت هنا عشان ابقى اسوء حد بس فشلت
ولما واحدة بعدت ليا معرفتش اكلمها عملت بلوك حتى لما جيت انحرف فشلت
معلش بس مين شخصك بالامراض دي ؟

طبيب مختص
وازاي سابك وصلت للحاله دي
ومن امتا الكلام ده
وازاي ممشتش ع دوا مؤقت حتي
مع احترامي الكلام ده خطير

المواضيع المشابهة

عودة