NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هام جدا الناس الي عايزه تنيك لازم تقرأ

Elza7im

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا عايز أوضح حاجه لاني شايفها هنا وبتحصل كتييير الاقي في شوية رجاله حاطين زبرهم علي متفهم وماسين في كل سلسله أو قصه يقول أنا محتاج بنت انا محتاج واحد اربعينيه هي كده مش اتدخلك افهم بقا البنت او الست عموما مش أتدخل غير لما تكون مطمنه ليك فهي كده مش مطمنه ولا اتطمن نهائي ليك لأنك الي هامك زبرك وخلاص مش همك حاجه تانيه البت والست عموما بتبقي عايزه حد حنين معاها يحسسها بالأمان مش واحد عايز يرمي لبنه فيها وخلاص الجنس يبقا اخر حاجه الجنس يبقا اخر حاجه الجنس يبقي اخر حاجه انا قولتها تلت مرات ياريت تفهم لان الست بتبقي محتاجه حد يكون مقدارها يكون حنين عليها حد فاهمها حد مش بيحبها عشان ينكيها وواحد يرمي فيها لبنه وخلاص وعلفكره في ستات وبنات متجوزين واجوازهم بينها عهم وفي الاخر بيخونهم ليه عشان بس محتاجين حد حنييين وحد يقدرها ويحبها فهمت. ياريت تفهم النقطه دي انك مهما قولت وقعدت تقول انا زبري مليون سنتيي أو مفيش من دين امي اتنين وبمتع الست جامد نيك فالسن اهم حاجه يكون معاه شخص يحسسها بالأمان أنه مهما حصل مش ايفضحها مهما حصل حتي لو حصل خلاف بيهم أو حصل اي حاجه مش يخليه يفضحها باي طريقه او يهددها وشوية الاشكال الزباله الي يتهدد البنت أنها تكمل معاه غصب عنها ياريت تفهم أنها جلالك عشان تحسسها بالأمان مش بعد ما هي تيجي مش عايزه تكمل تهددها ما هي ممكن ارجعلك تاني يغبي خليك حنين معاه حسسها بالأمان واقف جنبها اتعلم ازاي تفهم البنت وازاي تبقي حنين وتحسينها بالأمان ازاي وبعدي تعالي قول عايز انيك عشان انتا مهما قولت في الكومنتات ومهما نزلت صور ازبار هي مش اتخشلك عشان هي مش حاسه بالأمان فهمت واتمني اكون أفدتكو

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, العنتيل الاسواني, كازانوفا و شخص آخر
بعتذر لو الموضوع قصير

• عجبني
التفاعلات: Fox555
+أن المنتدي مش مكان لعمل علاقه جنسيه مع حد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
باشا تسلم

كلامك صحيح ياريت الناس تفهم

كلامك صحيح ياريت الناس تفهم
وياريت يفهمون أن المنتدي مش مفتوح عشان يجي يدور علي بنت او ست يعمل معاها علاقه

• عجبني
التفاعلات: Tito00
وياريت يفهمون أن المنتدي مش مفتوح عشان يجي يدور علي بنت او ست يعمل معاها علاقه
اغلبيه اللي بيعمل كده صغيرين ف السن

كلام جميل❤️

موضوع جيد

اغلب اعضاء المنتدى يعتقدون انهم داخلين شقة دعاره للاسف

المشكله الاكبر ان هذا ينفر الاعضاء وخوصا البنات من المشاركه والتفاعل

لذلك نحاول جاهدين جعل اقسام خاصه بالنقاش بعيدا عن الميول و التعارف لتشجيع الجميع على نقاش راقي جنسي و غير جنسي يستفاد منه الجميع

تحياتي

• عجبني
التفاعلات: Ramiro

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%