NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بنوتي ناعم 28 سنة بخاف اقابل او امارس جنس مع اي حد اني عندي ازمة ثقة وليا تجربة مش حلوة ومش قادر انساها
انا ظروفي المادية مش كويسة خالص ومش لاقي شغل ينفع ليا
هل حد يعرف موقع او ابلكيشن اقدر اكسب منه فلوس لما اعرض جسمي فديو لايف ؟ وهل المواقع دي ينفع البس ماسك او اي حاجة تداري وشي؟ وازاي اقدر اخد فلوس من غير ما حد يعرف انا مين او رقم تليفوني ؟
انا محتاج فلوس وفي نفس الوقت هتبقي متعه ليا لان بحب اعرض جسمي

افيدوني

ملحوظة انا مستعد افتح فديو علي سناب شات للي هيدفع

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Wildfucker, m m.m, هشام الملك سالب و 6 آخرين
تانجو

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
بقرف من ال يحط المتعه قصاد الفلوس

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Gulfnbk، hamada_x و الجوكر المصري
انا بنوتي ناعم 28 سنة بخاف اقابل او امارس جنس مع اي حد اني عندي ازمة ثقة وليا تجربة مش حلوة ومش قادر انساها
هل حد يعرف موقع او ابلكيشن اقدر اكسب منه فلوس لما اعرض جسمي فديو لايف ؟ وهل المواقع دي ينفع البس ماسك او اي حاجة تداري وشي؟ وازاي اقدر اخد فلوس من غير ما حد يعرف انا مين او رقم تليفوني ؟

افيدوني

طيز من الصورة ملمسها حلو ، وكمان روحك حلوة ، يالوزة ح أفهمك عالخاص

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب و Mody.2000
اونلي فانز تقدر تعرض عليه صور وفيديوهات باشتراك وكمان يوجد مواقع للبث المباشر بفلوس

• حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر

افيدوني

تعالي خاص افهمك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%