NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Q11

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عملت فحص تستوستيرون و طلع عندي نقص كبير في التستوستيرون لو اخذ حقن تستوستيرون ممكن تعملي عقم و ايه افضل نوع حقن تستوستيرون في مصر محتاج كل شخص يشوف الموضوع يرد و شكرا

• حبيته
التفاعلات: فكرى
up اللي عنده معلومة يقولة.

• عجبني
التفاعلات: Q11
لازم متابعة مع دكتور غدد .. الموضوع مش مجرد حقن تستوستيرون .. لأن التستوستيرون الزيادة هيوقف إفراز هرمونات الغدة النخامية و هيبوظ الموضوع أكتر

• عجبني
التفاعلات: siwa
لازم متابعة مع دكتور غدد .. الموضوع مش مجرد حقن تستوستيرون .. لأن التستوستيرون الزيادة هيوقف إفراز هرمونات الغدة النخامية و هيبوظ الموضوع أكتر
المشكلة يلي عندي غريب انا عمل فحص الغده الدرقيه و طلعت سليمه و انا بقالي سنه في الجيم و مافيش تحسن عشان كده عملت الفحص و عمل نظام غذائي سليم و بقالي اكتر من سنه موقف العادة عشان كنت بسال عن الحقن و كنت باخذ تريب جولد و معلش حاجة

المشكلة يلي عندي غريب انا عمل فحص الغده الدرقيه و طلعت سليمه و انا بقالي سنه في الجيم و مافيش تحسن عشان كده عملت الفحص و عمل نظام غذائي سليم و بقالي اكتر من سنه موقف العادة عشان كنت بسال عن الحقن و كنت باخذ تريب جولد و معلش حاجة
يا عم مين جاب سيرة الغدة الدرقية؟ بقولك النخاااااامية

Pituitary gland

انا عملت فحص تستوستيرون و طلع عندي نقص كبير في التستوستيرون لو اخذ حقن تستوستيرون ممكن تعملي عقم و ايه افضل نوع حقن تستوستيرون في مصر محتاج كل شخص يشوف الموضوع يرد و شكرا
اسمه نبيدو ده أفضل نوع حاليا

اناوكنت نفس حالاتك في فوار بيتاخد

١ : لازم تتابع مع دكتور ذكورة
٢ : تمارس رياضة المشي كل يوم نصف ساعة
٣ : كل يوم لازم تاكل طبق سلطة يكون فيه جرجير وبصل وفص ثوم مفروم مع الخيار والطماطم وباقى مكونات السلطة
٤ : هتجيب عسل أبيض نضيف وتمر وتجيب كوباية لبن عليها تمر وتحليها بمعلقة او اتنين عسل بالمكسرات وتشرب كوباية كل يوم بعد ما تضربهم فى الخلاط
٥ : هتهتم بتمارين اسكوات وديدلفت وتمارين الحوض هتلاقيها على يوتيوب اسمها تمارين كيجل
٦ : لو تقدر تاكل سمك ٣ ايام فى الأسبوع يبقى كويس جدا لو متقدرش طبق السلطة يغنى
٧ : اشرب كوباية جنزبيل عليها معلقة عسل أبيض يوم بعد يوم
٨ : هفكرك بأول نصيحة لازم تتابع مع دكتور ذكورة

هو trip gold الجرعه بتاعته قد اي وهل قبل الاكل ولا بعده

هو trip gold الجرعه بتاعته قد اي وهل قبل الاكل ولا بعده
الجرعة اول خمس ايام 2 الصباح و 1 بلبل و بعد خمس ايام 1وحده الصباح و 1 بلبل الثلاث أشهر لكن أنا عم نفسي ما رفع عندي التستوستيرون خسرت الفلوس على الفاضي

١ : لازم تتابع مع دكتور ذكورة
٢ : تمارس رياضة المشي كل يوم نصف ساعة
٣ : كل يوم لازم تاكل طبق سلطة يكون فيه جرجير وبصل وفص ثوم مفروم مع الخيار والطماطم وباقى مكونات السلطة
٤ : هتجيب عسل أبيض نضيف وتمر وتجيب كوباية لبن عليها تمر وتحليها بمعلقة او اتنين عسل بالمكسرات وتشرب كوباية كل يوم بعد ما تضربهم فى الخلاط
٥ : هتهتم بتمارين اسكوات وديدلفت وتمارين الحوض هتلاقيها على يوتيوب اسمها تمارين كيجل
٦ : لو تقدر تاكل سمك ٣ ايام فى الأسبوع يبقى كويس جدا لو متقدرش طبق السلطة يغنى
٧ : اشرب كوباية جنزبيل عليها معلقة عسل أبيض يوم بعد يوم
٨ : هفكرك بأول نصيحة لازم تتابع مع دكتور ذكورة
أما حروح على دكتور احسن حاجه عشان انا بقالي سنه في الجيم و عمل نظام غذائي كويس و الحاجة الغريب أنه الانتصاب عندي قوي و بنفس الوقت التستروسن قليل

نصيحة : لا تتعاطى أى دواء عشوائيا - ما لديك يحتاج دكتور متخصص هو الذى يصف لك الدواء المناسب . الف سلامة عليك وبالشفاء ان شاء ..............

نصيحة : لا تتعاطى أى دواء عشوائيا - ما لديك يحتاج دكتور متخصص هو الذى يصف لك الدواء المناسب . الف سلامة عليك وبالشفاء ان شاء ..............
شكرا

• حبيته
التفاعلات: فكرى
الجرعة اول خمس ايام 2 الصباح و 1 بلبل و بعد خمس ايام 1وحده الصباح و 1 بلبل الثلاث أشهر لكن أنا عم نفسي ما رفع عندي التستوستيرون خسرت الفلوس على الفاضي
بيكون قبل الاكل ولا بعده ولا عادي وبتاع الصبح هيكون علي الريق ولا اي

بيكون قبل الاكل ولا بعده ولا عادي وبتاع الصبح هيكون علي الريق ولا اي
قبل الاكل و بتاع الصباح اشرب الماء فقط لكن التريب جولد ملوش نتيجة كويس انا جربته ثلاث اشهر و مانفع معي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قبل الاكل و بتاع الصباح اشرب الماء فقط لكن التريب جولد ملوش نتيجة كويس انا جربته ثلاث اشهر و مانفع معي
تمام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%