NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب أمي محتاج مساعده ضروري في حاجه تخص امي

.Vlad

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو سمحت كنت محتاجه مساعده ضروري في الموضوع ده دلوقتى انا كل ما ادخل علي امي و هي نايمه القيها بالمنظر ده هو الاول كان عادي مش بتأثر بس دلوقتي بقيت هتجنن عليها و كذه مره كنت خلاص هنط عليها انيكها بس بلحق نفسي في اخر لحظة و طلع بره ف ياريت حد يساعدني و يقولي اعمل ايه

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mezoo2210, بتاع المتعة, الزوبر الشرقان و 22 آخرين
لو سمحت كنت محتاجه مساعده ضروري في الموضوع ده دلوقتى انا كل ما ادخل علي امي و هي نايمه القيها بالمنظر ده هو الاول كان عادي مش بتأثر بس دلوقتي بقيت هتجنن عليها و كذه مره كنت خلاص هنط عليها انيكها بس بلحق نفسي في اخر لحظة و طلع بره ف ياريت حد يساعدني و يقولي اعمل ايه

هو ابووك فين يسطا؟ مهو لو هيا بالمنظر دا ع طول فعلا يبقا محتاجة

هو ابووك فين يسطا؟ مهو لو هيا بالمنظر دا ع طول فعلا يبقا محتاجة
موجود بس مفيش حاجه بتحصل بينهم عشان متخنقين كل واحد بينام في اوضه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت زيك لغاية لما لقيت حل

حبيبي انت كل شي ماتسوي ، انت بس خابرني وانا اعرف اتصرف وي امك ، امك مشتهية احد ينيجها بس تستحي منك لذلك خل انا انيجها بالاول وانت تدخل علينا تشوفني راكب امك انيج بيها بذاك الوقت احنه خليناهه امام الامر الواقع ، ونيك امك براحتك بعدين .

حبيبي انت كل شي ماتسوي ، انت بس خابرني وانا اعرف اتصرف وي امك ، امك مشتهية احد ينيجها بس تستحي منك لذلك خل انا انيجها بالاول وانت تدخل علينا تشوفني راكب امك انيج بيها بذاك الوقت احنه خليناهه امام الامر الواقع ، ونيك امك براحتك بعدين .
انت مش ملاحظ ان الحل ده غريب شويه و مش واقعي

انت مش ملاحظ ان الحل ده غريب شويه و مش واقعي
لا حبيبي ليش غريب على هذا اللبس امه حيييل مشتهية وكسها ينفض نفض شهوة مشتهية اي عير يدخل كسها بس مستحية من ابنها وده تلبسله هالشكل حتى ينجذب الهه ، انا اريد اختصر الطريق علي وانيجها كدامه بلكي تصير امام الامر الواقع .

موجود بس مفيش حاجه بتحصل بينهم عشان متخنقين كل واحد بينام في اوضه
طيب يبقا عشان كدا اكيد هيا هايجة ومحتاجة نومتها بالطريقة دى ولبسها دا كدا مش من فراغ وشكلها لسة سنها صغير وف عز نيكها

حاول تبين لها انك بتهيج عليها و هى يا اما حتلبس عدل يا حتفضل زى ما هى و ممكن تزود اغراء ساعتها هى حتبقى هيجانه و عايزه تتناك
و بصراحه هى لازم تتناك ازاى ابوك سايب الطيز ديه

حاول تبين لها انك بتهيج عليها و هى يا اما حتلبس عدل يا حتفضل زى ما هى و ممكن تزود اغراء ساعتها هى حتبقى هيجانه و عايزه تتناك
و بصراحه هى لازم تتناك ازاى ابوك سايب الطيز ديه
مش هو الي سابها هي الي سابته عشان بيعاملها وحش و مش بيحترمها و مش بيقدر النعمه الي في ايده

مش هو الي سابها هي الي سابته عشان بيعاملها وحش و مش بيحترمها و مش بيقدر النعمه الي في ايده
يبقى ممكن تكون بتعمل كده علشان تغيظه

يبقى ممكن تكون بتعمل كده علشان تغيظه
هي مش بتغيظة هي قرفت منه
تخيل كده يبقى معاك البطل ده بطيز دي و متقدرهوش مش تبقي حاجه تقرف

قوي قلبك ونيكها ماتخاف هيا شكلها بتحب النيك

مش ده المهم عندي انا المهم عندي انها تحب ان انا الي انيكها
جرب خش نام جنبها وارب منها شوي وسوي حالك نايم وقوم زبك عليها وشوف حتعمل ايه معاك

هي مش بتغيظة هي قرفت منه
تخيل كده يبقى معاك البطل ده بطيز دي و متقدرهوش مش تبقي حاجه تقرف
غبى اوى
انت حاول معاها واحده واحده

غبى اوى
انت حاول معاها واحده واحده
الفكرة اني مش عاوز انيكها عشان شهوه وتعدي انا عاوز انيكها عشان اعوضها عن الحرمان و الحب و الحنان و المشاعر الحلوه الي هيا مفتقضاها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%