NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال محتاج رايكم ف المشكله دي

ا

ابو الشوق ق ق ق

ضيف
عندي 25 سنة ومدخلتش علاقة قبل كدا ومقضيها ف الشغل و بفك نفسي بالعادة السرية والموضوع مش ف دماغي بس حابب اتجوز بس خايف ابقي ممل او بايخ و خايف ان اول واحدة اخطبها اتعلم فيها خصوصا انها جارتنا وانا ميال ليها وعاوزه ف الحلال تنصحوني ب اية

في الاغلب اول تجربه بتبقا تعلم للطرفين ... فطبيعي بس الاهم التقبل والصبر لحد متلقي التقاء افكار وفهم

تاني حاجه العاده السريه مش حلوه بتعودك ان انت عاوز تنزل وخلاص وده مش هيبقا هدفك بعد الجواز لازم تبطلها عشان ترجع طبيعي

عندي 25 سنة ومدخلتش علاقة قبل كدا ومقضيها ف الشغل و بفك نفسي بالعادة السرية والموضوع مش ف دماغي بس حابب اتجوز بس خايف ابقي ممل او بايخ و خايف ان اول واحدة اخطبها اتعلم فيها خصوصا انها جارتنا وانا ميال ليها وعاوزه ف الحلال تنصحوني ب اية
مش حتعرف الحاجة الي تبسطك و تريحك غير لما تجرب
غوض التجربة
و بعدها احكم
علشان كده عملوا فطرة الخطوبة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخطب ياصحبي ومادام في الحلال وداخل البيت من بابه لو لاقيت انك مش مستريح كل واحد هيروح لحاله بدون مشاكل

اتوكل على اللـه، مغيش احلي من الجواز ف سن صغير، خوض التجربة و هتتعلم كتير

و خف عشاري 😄😄

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%