NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مع الوقت كدة شهوتك كلها عتكون من الشرج بتاعك وهية كمان بدأت تحب كدة معنا كدة مع الوقت ميولك تتغير
فعلا انا كنت ابتديت احس بكده عشان كده وقفت

فعلا انا كنت ابتديت احس بكده عشان كده وقفت
خلي بالك مع الوقت اي زب عتهيج علية لان خرمك عيكلك غصب عنك ومراتك عتبقي سادية عاوز خرم تتمتع بية

لا شكرا ملناش مزاج انا بعرف امتعها كويس و هي مش عايزه حد غيري شكرا ملناش في الشغل الوسخ
طيب عالعموم لو غيرت رأيك انا وزوبري في خدمتكم

طيب عالعموم لو غيرت رأيك انا وزوبري في خدمتكم
يا عم انت مصمم اني اغلط فيك يعني مش فاهم انا لولا هنا مفيش غلط كنت غلطت فيك يا عم اغير رائي ايه مش فاهمك بزوبرك الي انت قرفنا بيه ده لا متشكريم يا عم مش عايز حاجه و يوم ما احتجلك اموت نفسي ارحم

هتقلب معاك و تبقى سالب مع الوقت وقف خالص

• عجبني
التفاعلات: ZEROF856
يا عم انت مصمم اني اغلط فيك يعني مش فاهم انا لولا هنا مفيش غلط كنت غلطت فيك يا عم اغير رائي ايه مش فاهمك بزوبرك الي انت قرفنا بيه ده لا متشكريم يا عم مش عايز حاجه و يوم ما احتجلك اموت نفسي ارحم
صديقي انت حر بعلاقتكم الزوجية وللاسف في اشخاص تفكيرها غبي ونصيحة لا تشغل بالك فيهم

صديقي انت حر بعلاقتكم الزوجية وللاسف في اشخاص تفكيرها غبي ونصيحة لا تشغل بالك فيهم
عندك حق شكرا مش عارف انا ده مصمم يقول كلام مقرف

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي
معلش دي مداعبه مفيش منها اي مشكله بس هل انته بتجيب شهوتك قبل الايلاج ادخال القضيب في المهبل ؟

معلش دي مداعبه مفيش منها اي مشكله بس هل انته بتجيب شهوتك قبل الايلاج ادخال القضيب في المهبل ؟
لاء طبعا انا عندي تأخير اصلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لاء طبعا انا عندي تأخير اصلا
كويس هوا الاحاس كله في المداعبه لما تطول المداعبه الاثاره والتشويق بزيدو اهم حاجه تشبعها قبل الادخال

كويس هوا الاحاس كله في المداعبه لما تطول المداعبه الاثاره والتشويق بزيدو اهم حاجه تشبعها قبل الادخال
هو انا بعملها اثاره و مداعبه كويس بس هي ديما تطلب باني اوقف مداعبه و اني اعمل ادخال و ده بيبسطها اكتر

هو انا بعملها اثاره و مداعبه كويس بس هي ديما تطلب باني اوقف مداعبه و اني اعمل ادخال و ده بيبسطها اكتر
يبقى هيا عايزه تسيطر عليك في الجنس وبعد كده هيا ماتفكرش انها تستمتع متعتها دلوقتي انها تداعب فتحة الشرج عندك وبتبقى مبسوطه والموضوع لو اطور وانته سمعت كلامها بعد كده هيا هاتكون ساديه ليك والامر يطول حتى في الحياه العاديه تتعود انها تتحكم فيك

• عجبني
التفاعلات: User007
اذا ادخال القضيب في المهبل يبقى البنت عايزه تخلف وبس.

لا هي شهوتها بالادخال
يبقى هيا ماتعرفش حاجه في المتعه غير الادخال وطبعا الزوج ممكن يزهق من كده عشان من حقه يستمتع بكل حته في جسم مراته

• عجبني
هادي الهلاقه بنكم بدام مستمتعين مع بعض
بس بلاش كتير

• عجبني
انا 31 سنه معنديش اي ميول جنسيه اخري و لا عمري جربت او حبيتها و متجوز بقالي سنتين و كان ليا علاقات نسائيه كثيره قبل الزواج

في الفتره الاخيره زوجتي اقترحت عليا انا تدخل اصبعها في فتحه الشرج للمداعبتي و ده بيبقي اثناء الدوره الشهريه و انا عايز اقذف شهوتي بمداعبه قضيبي و في الفتره الاخيره بداءت زوجتي تداعب فتحه شرجي و بقيت انا مستمتع بالحركه دي و بقيت بعد كده بطلب منها كده كمان و انها تزيد فيه و تدخل اكثر و بقي الموضوع عندها عادي و هي حباه و انا سألها اثناء ما بتعمل كده و هي بترد انها مبسوطه
و بعد كده في فيبيريتور للمداعه الهزاز كنت جيبه لها لمداعبه دبرها اقتحرت اني اجيبه و اثاء مداعبه قضيبي هي تدتعبني بيه من الخارج مع الهزاز لقيتها بتدخله كله و مبسوطه اوي و هي بتدخله و تطلعه لحد ما احيب شهوتي
هل ده طبيعي و عادي انه يحصل مع اني مش بميل لاي علاقه مثليه و علاقتي الجنسيه بها كويسه و ساعات كتير بكتفي بيها و بجسمها عادي و مش بحتاج ده دايم
هي كده بتوصلك انك تكون سالب وحتوصلك انك تمارس الجنس مع رجل وانك تكون انت الطرف السالب وخصوصا انك بدات تحس بمتعه المداعبه الشرج عندك نصيحتي لك لو قدرت تتوقف عن الحجات دي يكون افضل لك

عادي بس بلاش علشان متتعودش انت علي كده و بعد كده تقلب معاك ان حد يعمل فيك

عاااادي جدا
عيييش حياتك واستمتع ومتعها بس متبقاش أناني يعني انت كمان داعبها ودخل حاجه جديدة في العلاقة
احنا بنعشق المفاجآت (بس متأفورش وتفصلها 😂😂)

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%