NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة محتاج رأي عقلاني من الرجالة والستات

نصيحه من اخ ليك متخسرش نفسك بالجرى ورا الفلوس عشان مفيش حد جرى وراها الا و نفسه اتقطع ثانيا شكلك قدام نفسك ايه و انت بتقول معاها فلوس كتير مع احترامى ليك يعنى انت راجل انت الى بتعمل الفلوس

• عجبني
التفاعلات: SHITOS_25
انا ماقلتش مش فارق معايا الفلوس
انا قلتلك مش فارق معايا انها تطلع بخيلة لان انا مش هاخد منها فلوس لكن هشاركها في شغل والحاجة التانية الجنسية والسفر هو ده الحوار بالنسبالي
طب وبالنسبة لعيالك؟

الفرصة بتيجي مرة يا تستغلها يا تندم عليها طول عمرك

نصيحه من اخ ليك متخسرش نفسك بالجرى ورا الفلوس عشان مفيش حد جرى وراها الا و نفسه اتقطع ثانيا شكلك قدام نفسك ايه و انت بتقول معاها فلوس كتير مع احترامى ليك يعنى انت راجل انت الى بتعمل الفلوس
واضح انك قريت اول سطرين وسيبت الباقي
انا وضحت اني مش عايز منها فلوس ولكن عن طريقها هدخل في بيزنس كبير وهاخد جنسية واسافر اوروبا
ده الي انا قلته ولما ذكرت ان معاها فلوس كان المقصود من الجملة توضيح الصورة للناس الي طالب رأيهم
شكرا ليك عالنصيحة يا غالي 🙏🏻

• عجبني
التفاعلات: Adultery
طب وبالنسبة لعيالك؟
لو خيروك تربي ابنك في مصر وسط كل القرف الي البلد فيه من جهل وفقر وفساد وتخلف
ولا تربيه في دولة متقدمة هيتعلم احسن تعليم واحسن صحة واهتمام
هتختار ايه؟

لو خيروك تربي ابنك في مصر وسط كل القرف الي البلد فيه من جهل وفقر وفساد وتخلف
ولا تربيه في دولة متقدمة هيتعلم احسن تعليم واحسن صحة واهتمام
هتختار ايه؟
انا مقصدش ابنه تحديدا
انا اقصد ابنة ومراته
هو الراجل بيقول انه مش محتاج فلوس
بالتالي هو بيعلم ابنه هنا كويس

انا راجل متجوز وبحب مراتي والحمد لله وحاليا عندي ولد
القصة اني اتعرفت على واحدة انجليزية سيدة اعمال ومعاها فلوس بالعبيط وعايزانا نتجوز واسافر معاها انجلترا. انا شايف الموضوع انه فرصة مابتجيش كتير يعني هعييش في اوروبا وهاخد الجنسية وهدخل معاها في بيزنس كبير يعني نقلة مادية كبيرة.
بس ضميري بيأنبني علشان خاطر مراتي. ومش عارف اكمل في الموضوع ده ولا لأ وخايف ما اكملش اكون ضيعت من ايدي فرصة عمري ويمكن ماتجيش تاني
مش كل حاجة بتحبها او تلاقيها كويسة بالحسابات المادية بتكون خير .. بلاش تضيع اهل بيتك

القصة اني اتعرفت على واحدة انجليزية سيدة اعمال ومعاها فلوس بالعبيط وعايزانا نتجوز واسافر معاها انجلترا. انا شايف الموضوع انه فرصة مابتجيش كتير يعني هعييش في اوروبا وهاخد الجنسية وهدخل معاها في بيزنس كبير يعني نقلة مادية كبيرة.
بس ضميري بيأنبني علشان خاطر مراتي. ومش عارف اكمل في الموضوع ده ولا لأ وخايف ما اكملش اكون ضيعت من ايدي فرصة عمري ويمكن ماتجيش تاني
طز ف ضميرك اتجوز و دلع مراتك اللي ف مصر بالفلوس و بعد كام سنة جبهوم اروبا و عيشها معاك هنك و متعرفش ولا واحدة من الاتنين ولا تسمحلوهم يعرفو حاجة عن وجود. بعض نهائي و كمل حياتك علي كدا

انا مقصدش ابنه تحديدا
انا اقصد ابنة ومراته
هو الراجل بيقول انه مش محتاج فلوس
بالتالي هو بيعلم ابنه هنا كويس
راجل مين ماهو انا صاحب البوست 😂

• بيضحكني
التفاعلات: bibo88
طز ف ضميرك اتجوز و دلع مراتك اللي ف مصر بالفلوس و بعد كام سنة جبهوم اروبا و عيشها معاك هنك و متعرفش ولا واحدة من الاتنين ولا تسمحلوهم يعرفو حاجة عن وجود. بعض نهائي و كمل حياتك علي كدا
ده الي انا بحاول اوصله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سافر . يا جدع

ما ممكن الحوار يكون نصب وانت اللي تلبس في الاخر وتسيب مراتك

هو تعليقى مش ع الموضوع
تعليقى على فرصة عمرك

الفرصة المبنيه على دمار فهى ليست فرصة
اما اذ كان هناك توافق وانك وافقت انك تعامل كسلعة تباه لمن يدفع فهذه فرصتك لا تضيعها
وهذا ليس تقليل ولا استهزاء بشخصكم
وانما هذا راى عقلانى من منطلق عقلى وتفكيرى المتواضع

هو تعليقى مش ع الموضوع
تعليقى على فرصة عمرك

الفرصة المبنيه على دمار فهى ليست فرصة
اما اذ كان هناك توافق وانك وافقت انك تعامل كسلعة تباه لمن يدفع فهذه فرصتك لا تضيعها
وهذا ليس تقليل ولا استهزاء بشخصكم
وانما هذا راى عقلانى من منطلق عقلى وتفكيرى المتواضع
هو رأيك فعلا متواضع لانك مافهمتش الي بقوله
الموضوع بالزبط زي كأنك شغال في شركة وجالك عرض من شركة تانية افضل هتروح ولا هتقول اصل انا مش سلعة لمن يدفع اكتر ؟
اي حد في الدنيا بيطمح دائماً للافضل

• عجبني
التفاعلات: tray
  • بيضحكني
التفاعلات: SHITOS_25
احنا بنسعى وبنعمل الي علينا والتوفيق ده بتاع ****
ده اكيد بس السعى فى العمل و تطوير الذات مش انك تسيب اهلك عشان تتجوز واحدة لمصلحة مادية
يعنى لما تلاقى طريق غلط او فى شبهة غلط تمشى فيه و تقول ان ده سعى

بص الموضوع سهل جدا انك تتجوز وتسافر وهناك. بقي هتعمل لم شمل ومراتك الاولي واولادك هيبقوا انجليز

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%