NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة محتاج رأي عقلاني من الرجالة والستات

SHITOS_25

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا راجل متجوز وبحب مراتي والحمد لله وحاليا عندي ولد
القصة اني اتعرفت على واحدة انجليزية سيدة اعمال ومعاها فلوس بالعبيط وعايزانا نتجوز واسافر معاها انجلترا. انا شايف الموضوع انه فرصة مابتجيش كتير يعني هعييش في اوروبا وهاخد الجنسية وهدخل معاها في بيزنس كبير يعني نقلة مادية كبيرة.
بس ضميري بيأنبني علشان خاطر مراتي. ومش عارف اكمل في الموضوع ده ولا لأ وخايف ما اكملش اكون ضيعت من ايدي فرصة عمري ويمكن ماتجيش تاني

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena، متعصب و الدكتورة الشرموطة
القصة اني اتعرفت على واحدة انجليزية سيدة اعمال ومعاها فلوس بالعبيط وعايزانا نتجوز واسافر معاها انجلترا. انا شايف الموضوع انه فرصة مابتجيش كتير يعني هعييش في اوروبا وهاخد الجنسية وهدخل معاها في بيزنس كبير يعني نقلة مادية كبيرة.
بس ضميري بيأنبني علشان خاطر مراتي. ومش عارف اكمل في الموضوع ده ولا لأ وخايف ما اكملش اكون ضيعت من ايدي فرصة عمري ويمكن ماتجيش تاني
ده زواج مش صفقة تجارة حتي لو كانت أجنبية

لو عندك جرأة وقررت تعمل كده يفضل أنه تعرف مراتك

غير كده غلط

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: اسنانجي، Mohamed a medo و Haneybail2007
ده زواج مش صفقة تجارة حتي لو كانت أجنبية

لو عندك جرأة وقررت تعمل كده يفضل أنه تعرف مراتك

غير كده غلط
انا ماقلتش انه صفقة انا بقارن بين ايجابياته وسلبياته
ومتردد في اتخاذ القرار علشان كده صلبت وأي الناس ونصيحتهم

الافضل انك تقعد مع مراتك تفهمها كل حاجه بس فكر كويس ده هيبقي في مصلحة بيتك ولا لا

انا ماقلتش انه صفقة انا بقارن بين ايجابياته وسلبياته
ومتردد في اتخاذ القرار علشان كده صلبت وأي الناس ونصيحتهم
حضرتك فاهم غلط خالص دي مش إيجابيات الزواج

الإيجابيات زي الراحة والأمان والحب وهكذا

مش جنسية وسيدة اعمال انت كده بتبص لمكاسبك المادية للزواج مش إيجابيات

الافضل انك تقعد مع مراتك تفهمها كل حاجه بس فكر كويس ده هيبقي في مصلحة بيتك ولا لا
ماهي المشكلة كلها في مصلحة بيتي
بمعنى ان سيستم الحياة كله هيختلف وهيتغير وحسب ما انا راسم انه هيكون للاحسن

ماهي المشكلة كلها في مصلحة بيتي
بمعنى ان سيستم الحياة كله هيختلف وهيتغير وحسب ما انا راسم انه هيكون للاحسن
للاحسن ليك
مش ليها ولا لابنك
انت متجوز مراتك ليها كذا احتياج
وابنك له احتياجات اكتر الموضوع مش مادي فقط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حضرتك فاهم غلط خالص دي مش إيجابيات الزواج

الإيجابيات زي الراحة والأمان والحب وهكذا

مش جنسية وسيدة اعمال انت كده بتبص لمكاسبك المادية للزواج مش إيجابيات
ماهو المكاسب الايجابية في الموضوع 99٪ منها مادية
خصوصا ان انا متجوز فانا مش بدور على الحاجات الي حضرتك قولتيها لانها عندي والحمدلله

عرف مراتك حرام تظلمها

• أتفق
التفاعلات: SHITOS_25
للاحسن ليك
مش ليها ولا لابنك
انت متجوز مراتك ليها كذا احتياج
وابنك له احتياجات اكتر الموضوع مش مادي فقط
بالعكس هو انته لما تعلم ابنك في مدارس حكومة زي ما تعلمه بره؟ هل لما يعيش في مصر وسط الفقر والجهل والفساد الي احنا فيه زي ما يطلع في بلد متحضر ومتقدم؟ انا بصراحة ببصلها من الزاوية دي مش عارف انا صح ولا غلط

ماهو المكاسب الايجابية في الموضوع 99٪ منها مادية
خصوصا ان انا متجوز فانا مش بدور على الحاجات الي حضرتك قولتيها لانها عندي والحمدلله
فكر جيدا مرة أخرى

غير كده انت هتخسر اللي عندك وهتكسب اللي مش عندك حاليا وهتندم لأن الحب والامان مش هيتعوض

لازم يكون برضا مراتك التام و هي تكون بتشجعك كمان وتطلب منك غير كده انت هتدمر حياتك

• أتفق
فرض عليك لو هتتجوز تانى تبقى معرف الاولانيه اصلا

فكر جيدا مرة أخرى

غير كده انت هتخسر اللي عندك وهتكسب اللي مش عندك حاليا وهتندم لأن الحب والامان مش هيتعوض

لازم يكون برضا مراتك التام و هي تكون بتشجعك كمان وتطلب منك غير كده انت هتدمر حياتك
اشكرك على النصيحة
هو انتي لخصتي نقطة ماكنتش شايفها فعلا
اني ممكن اخسر الي عندي واكسب الي مش عندي

انت الشخص الوحيد اللى عندك دراية كاملة بالموقف وبالمعطيات والنتايج وانت اللى تقدر تقرر تكمل او لا بس نصيحة لو خدت فعلا الخطوة دي ابقي بعلم ورضى وموافقت مراتك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: DarkHorse و SHITOS_25
لما استقر على رأي الاول اكيد هعرفها
نصيحه عرفها من دلوقتي اصل الحواز مشاركه قرار زى دا تاخدوه سوا اصلا

• أتفق
نصيحة ما تكمل
اولا انا شايف نيتك للزواج منها مادية وثانيا احسب حساب لزوجتك وكسر خاطرها

طالما فى الحلال اتوكل على ال ل ه بدل الفضايح فى ناس هنا كتير بيضحك عليها باسم الحب انا انصح بالزواج منها لو هتدخل دينك اما دون ذلك فبلاش منها ولو معاها كنوز الدنيا / نصيحة

• عجبني
انت الشخص الوحيد اللى عندك دراية كاملة بالموقف وبالمعطيات والنتايج وانت اللى تقدر تقرر تكمل او لا بس نصيحة لو خدت فعلا الخطوة دي ابقي بعلم ورضى وموافقت مراتك
صعب ال 3 يجتمعوا مع بعض علم ورضى وموافقة بس هنشوف الي جاي ايه
شكرا ليكي جدا

اديها متحرمهاش يا زميلى

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%