NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا زبي بيقف فقط على سكس الشيميلات او البنوتي و مش بيقف على السكس العادي مع اني بنجذب فقط للبنات و نفسي اتجوز بنت و اعيش معاها و اسعدها بس لما اتفرج على سكس عادي زبي مش بيقف ، بيقف بس لما اتخيل نفسي انا الي بتناك و لما اجيبهم بقرف من نفسي و برجع لوضعي الطبيعي اني منجذب للبنات ، ممكن حل عاوز زبي يقف ع السكس العادي و اتخيل نفسي انا الراجل و يكون الوضع طبيعي دائما بدون ما تيجي لحظات و اقعد اتخيل نفسي انا الي بتناك ساعدوني

• عجبني
التفاعلات: Migo amr، وليد سالب سوفت جيزة و ديوث ممحون
هي عملية نفسية في المقام الاول نابع عن تعود لازم تكسر الروتين دا
ومش هيظبط غير لما تقابل واحده وتقربو من بعض وتلمسها وتحس بيها ساعتها هتفهم ميولك صح وتقيمها بناء على انجذاب فعلي للجنس مع الشخص دا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا زبي بيقف فقط على سكس الشيميلات او البنوتي و مش بيقف على السكس العادي مع اني بنجذب فقط للبنات و نفسي اتجوز بنت و اعيش معاها و اسعدها بس لما اتفرج على سكس عادي زبي مش بيقف ، بيقف بس لما اتخيل نفسي انا الي بتناك و لما اجيبهم بقرف من نفسي و برجع لوضعي الطبيعي اني منجذب للبنات ، ممكن حل عاوز زبي يقف ع السكس العادي و اتخيل نفسي انا الراجل و يكون الوضع طبيعي دائما بدون ما تيجي لحظات و اقعد اتخيل نفسي انا الي بتناك ساعدوني
ما عندك حل غير تشبع رغبتك الحقيقة والمخفية وهاد طبعا نا بيتعارض انك تتزوج وتخلف وتعيش حياة مستقرة بس لازم تشبع رغبتك وتنتناك

نفس حالتك بظبط يبرو

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%