NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed atkol و وهم الأقنعه
اوكى خلاص اسمع منى ومتراجعش ورايا بكره وانت رايح الشغل واول لما تشوفها اضحك ليها وسلم عليها عادى متخفش مجرد سلام وبلاش بالايد قولها اخبارك ايه النهارده وشوف ردها ايه هل هتكشر فى وشك ولا لا لو كشرت متكلمهاش تانى مكشرتش وضحكت يبقى خلاص خلى دى عادتك كل يوم وانت رايح الشغل ونازل سلم عليها لمده تلت اربع ايام وكل يوم زود فى الكلام شويه النهارده فتحت كلام بكره عرفها على نفسك وانت شغال فين واياك ثم اياك تلمحلها مجرد تلميح نك بتفكر تشقط او بترخم عليها بالعكس خليك جينتل واوعى تبقى مهزوز فى الكلام خليك جرئ باحترام فاهم قصدى ورابع يوم وانت رايح الشغل كده هاتلها معاك شكلاتايه صغيرة ممكن ديرى ميلك ب عشره جنيه من اى سوبر ماركت ولما تروح وزى كل يوم لما بتسلم وتتطمن عليها اديهالها وقولها بالنص كده اشتريتها الصبح بس لقيتك جيتى فى بالى قولت تبقى من نصيبك اتنى متكسفيش ايدى وابتسم فى وشها وسيبها وامشى ومبروك تمت عمليه الشقط بنجاح وابقى تعالى قولى النتيجه
اوكى خلاص اسمع منى ومتراجعش ورايا بكره وانت رايح الشغل واول لما تشوفها اضحك ليها وسلم عليها عادى متخفش مجرد سلام وبلاش بالايد قولها اخبارك ايه النهارده وشوف ردها ايه هل هتكشر فى وشك ولا لا لو كشرت متكلمهاش تانى مكشرتش وضحكت يبقى خلاص خلى دى عادتك كل يوم وانت رايح الشغل ونازل سلم عليها لمده تلت اربع ايام وكل يوم زود فى الكلام شويه النهارده فتحت كلام بكره عرفها على نفسك وانت شغال فين واياك ثم اياك تلمحلها مجرد تلميح نك بتفكر تشقط او بترخم عليها بالعكس خليك جينتل واوعى تبقى مهزوز فى الكلام خليك جرئ باحترام فاهم قصدى ورابع يوم وانت رايح الشغل كده هاتلها معاك شكلاتايه صغيرة ممكن ديرى ميلك ب عشره جنيه من اى سوبر ماركت ولما تروح وزى كل يوم لما بتسلم وتتطمن عليها اديهالها وقولها بالنص كده اشتريتها الصبح بس لقيتك جيتى فى بالى قولت تبقى من نصيبك اتنى متكسفيش ايدى وابتسم فى وشها وسيبها وامشى ومبروك تمت عمليه الشقط بنجاح وابقى تعالى قولى النتيجه
صايعه فشخ 😂🩵

صايعه فشخ 😂🩵
عيب عليك المهم تنفذ بالحرف وبلاش تجتهد وخلى روحك خفيفه لو حسيت للحظه بس ان دمك تقيل او هيا متضايقه اوعى تتمادى واستاذن وامشى

• عجبني
التفاعلات: Ĝmè2
  • عجبني
التفاعلات: Ĝmè2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
😂😂😂خبرة ايه بس دا انا غلبانه بقول
يا باشا انا معرفكيش بس ابصم بالمليون ان خبرتك مش قليله خالص 👌👌👌👌

يا باشا انا معرفكيش بس ابصم بالمليون ان خبرتك مش قليله خالص 👌👌👌👌
الحوار مش خبره الحوار ان لو الشخص دخل قلبك هتعمل وتستحمل المستحيل علشان توصله سواء بنت او ولد

الحوار مش خبره الحوار ان لو الشخص دخل قلبك هتعمل وتستحمل المستحيل علشان توصله سواء بنت او ولد
هخلص الماتش و ارجعلك

• عجبني
التفاعلات: أفنان
انت عاوز تتجوزها ولا تعمل حاجه تانيه معاها

جماعه لو سمحت انتو لما بتكونو معجبين ببنت مثلا ازاي بتروح تقولها انا معجب بيكي او مثلا انتي مرتبطه يعني من الاخر بتروح تفتح معاها كلام ازاي انا مش عارف وله لاقي دخله ادخلها🤦

مع العلم مفيش بيني وبينها اييييي حاجه غير انها بتشوفي وانا طالع الشغل ونازل مت الشغل
ده بيتوقف علي حاجات كتييير هلي هي مخطوبه متجوزه سنجل هل هي معجبه بيك وعيزاك تجوزها مثلا ..نظره فابتسامه فلقاء اعرف المواعيد إلي هيه بتخرج فيها مثلا وتكون لواحدها وراقبها جايز تعرف تكلمها تقولها مثلا شكل حضرتك مش غريب عليه..كده يعني

جبلها شوكولاته واديهالها لو قبلتها تمام مقبلتهاش تبقى عيله بضان وفكك منها😂

اسالها ف اي حاجه تبع شغلها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%