NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تقوم ضرباه بالقلم 😂
و**** انا شخصيا لو حد جه وقف لي وقالي بحبك او معجب بيكي هيكبر في نظري انه اتكلم على طول ما فضلش يلف ويدور عليا وممكن يعمل حركة غبية بالنصايح دي يقفلني منه قفله وحشه

• عجبني
  • أتفق
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Ĝmè2, الــــــعَــــــربــــــى, El-fares و شخص آخر
انا لو ناوي العب او اتسلا ي صديق الموضوع هيبقي ابسط من كده بكتير 🤦
عارف بس انا حبيت أنوه مش اكتر

• أتفق
التفاعلات: Ĝmè2
و**** انا شخصيا لو حد جه وقف لي وقالي بحبك او معجب بيكي هيكبر في نظري انه اتكلم على طول ما فضلش يلف ويدور عليا وممكن يعمل حركة غبية بالنصايح دي يقفلني منه قفله وحشه
اانتي لسه عايشه؟

انا مبحبش الف وادور برضه

• عجبني
التفاعلات: أفنان و Ĝmè2
  • عجبني
مش هتفرق طالما شكلي نضيف ومحترم 😐
وله هتفرق ؟؟؟!
مش ده قصدى على فكره انا بس عايزة اعرف عشان لما اقولك طريقه تبقى مضمونة

• عجبني
بصي هوا مش لف ودوران وف نفس الوقت متدخلش بصدرك اوي كده علشان رد الفعل ميصدمنيش

ماشي مهو طبيعي كل ده حصل الي بعده بقي 😆
هو انت عارف تعمل الطبيعي...
لما هنقولك اللى بعده

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Maram Said
بصي هوا مش لف ودوران وف نفس الوقت متدخلش بصدرك اوي كده علشان رد الفعل ميصدمنيش
انت طلبت رأي وقلت لك رأيي كبنت

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: El-fares و Ĝmè2
انت طلبت رأي وقلت لك رأيي كبنت
رأيك ع دماغي ده كده كده ولو لقيت الموضوع مش هيجي غير كده هعملو اكيد 🩵🩵

• هممم
التفاعلات: juba7
انا شغال ف بوفيه شركه
اوكى خلاص اسمع منى ومتراجعش ورايا بكره وانت رايح الشغل واول لما تشوفها اضحك ليها وسلم عليها عادى متخفش مجرد سلام وبلاش بالايد قولها اخبارك ايه النهارده وشوف ردها ايه هل هتكشر فى وشك ولا لا لو كشرت متكلمهاش تانى مكشرتش وضحكت يبقى خلاص خلى دى عادتك كل يوم وانت رايح الشغل ونازل سلم عليها لمده تلت اربع ايام وكل يوم زود فى الكلام شويه النهارده فتحت كلام بكره عرفها على نفسك وانت شغال فين واياك ثم اياك تلمحلها مجرد تلميح نك بتفكر تشقط او بترخم عليها بالعكس خليك جينتل واوعى تبقى مهزوز فى الكلام خليك جرئ باحترام فاهم قصدى ورابع يوم وانت رايح الشغل كده هاتلها معاك شكلاتايه صغيرة ممكن ديرى ميلك ب عشره جنيه من اى سوبر ماركت ولما تروح وزى كل يوم لما بتسلم وتتطمن عليها اديهالها وقولها بالنص كده اشتريتها الصبح بس لقيتك جيتى فى بالى قولت تبقى من نصيبك اتنى متكسفيش ايدى وابتسم فى وشها وسيبها وامشى ومبروك تمت عمليه الشقط بنجاح وابقى تعالى قولى النتيجه

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: اسنانجي و Ĝmè2
اوكى خلاص اسمع منى ومتراجعش ورايا بكره وانت رايح الشغل واول لما تشوفها اضحك ليها وسلم عليها عادى متخفش مجرد سلام وبلاش بالايد قولها اخبارك ايه النهارده وشوف ردها ايه هل هتكشر فى وشك ولا لا لو كشرت متكلمهاش تانى مكشرتش وضحكت يبقى خلاص خلى دى عادتك كل يوم وانت رايح الشغل ونازل سلم عليها لمده تلت اربع ايام وكل يوم زود فى الكلام شويه النهارده فتحت كلام بكره عرفها على نفسك وانت شغال فين واياك ثم اياك تلمحلها مجرد تلميح نك بتفكر تشقط او بترخم عليها بالعكس خليك جينتل واوعى تبقى مهزوز فى الكلام خليك جرئ باحترام فاهم قصدى ورابع يوم وانت رايح الشغل كده هاتلها معاك شكلاتايه صغيرة ممكن ديرى ميلك ب عشره جنيه من اى سوبر ماركت ولما تروح وزى كل يوم لما بتسلم وتتطمن عليها اديهالها وقولها بالنص كده اشتريتها الصبح بس لقيتك جيتى فى بالى قولت تبقى من نصيبك اتنى متكسفيش ايدى وابتسم فى وشها وسيبها وامشى ومبروك تمت عمليه الشقط بنجاح وابقى تعالى قولى النتيجه
اسطوووووووره معلمه اجيال المفروض يعزمك ع الفرخ بقى 😂😂

اسطوووووووره معلمه اجيال المفروض يعزمك ع الفرخ بقى 😂😂
مش للدرجه دى بس اتمنى **** يوفقهم مع بعض فى الحلال

• حبيته
مش للدرجه دى بس اتمنى **** يوفقهم مع بعض فى الحلال
طالما ف الحلال كلنا نتمنا عقبال ملاقى حلالى كدا هعزمك و**** طالما فيه تواصل 😂😂
وهتيجى انا بقولك اهو 😂

• أتفق
التفاعلات: Maram Said
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة