NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نظره ابتسامه
كلمه
صباح

• أتفق
التفاعلات: Ĝmè2
بص يسطا ومن الاخر انت مش هتلمح ولا هتعمل اي حاجه غير انك هتروح تقف قدامها وتقولها انا معجب بيكي خبط وش
انا معجب بيكي😂

• بيضحكني
ممكن تفاصيل أكثر
التفاصيل هيا بنت شغاله أمن ف نفس المول الي انا ف ومفيش بنا غير سلام بس حاسس مش متأكد ان ف قبول الفكرا بقي انها بتبقي قعده ف الشفت بتاعها مع حد فامبعرفش اشوفها لوحدهاااا وف نفس الوقت معنديش الجرأه اني ادخل واتكلم معاها وحتا لو عندي الجرأه مش هبقي عارف اي الي المفروض يتقال

وبردو بكرر النيه خير

بص يسطا ومن الاخر انت مش هتلمح ولا هتعمل اي حاجه غير انك هتروح تقف قدامها وتقولها انا معجب بيكي خبط وش
مبروووووك عليك قلم غشيم لو هيا غشيمه او رد فعل غير متوقع من المفاجاه 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
اذن لا خجل وتقدم منها
مهي الفكرا انا معرفش هيا مرتبطه وله لا لو ع الدبله مفيش حاجه ف ايدها وبردو مقلق من رد الفعل

ههههههههههه ياريتها بالسهوله دي 😂😂😂🤦

التفاصيل هيا بنت شغاله أمن ف نفس المول الي انا ف ومفيش بنا غير سلام بس حاسس مش متأكد ان ف قبول الفكرا بقي انها بتبقي قعده ف الشفت بتاعها مع حد فامبعرفش اشوفها لوحدهاااا وف نفس الوقت معنديش الجرأه اني ادخل واتكلم معاها وحتا لو عندي الجرأه مش هبقي عارف اي الي المفروض يتقال

وبردو بكرر النيه خير
انت شغال ايه ؟

• عجبني
  • بيضحكني
رئي الي ممكن ميكونش مهم بنسبالك
لو ناوي تتجوزها يبقى روح كلمها مباشر وادخل البيت من الباب
لو مش ناوي تتجوزها وتقضي يومين اهتمام وحب والكلام دا يبقى بلاش تعلقها بيك وسبها لحد غيرك يكون ناوي على الجواز منها
انا لو ناوي العب او اتسلا ي صديق الموضوع هيبقي ابسط من كده بكتير 🤦

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
ههههههههههه ياريتها بالسهوله دي 😂😂😂🤦
و**** مش هتيجي غير كدا ارفع حباية شجاعه وفي الوش على طول

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • طب!
التفاعلات: Ĝmè2 و juba7
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
النظرات يزميلي هي الحل انا عن نفسي بعمل كدا لما اكون معجب بحد وكمان جو هاي والكلام دا مش بياكل دلوقتي وكمان حاجه حاول تبعتلها ع صراحه وتشوف استوريهاتها وكدا
انا اصصصصصصصصلااااااااااااااا معيش رقمها 😐

تقوم ضرباه بالقلم 😂

لازم تشوف اى مناسبة تكلمها ومن هنا تيجى الخطوات التالية
سيادتك انا داخل ادور ع الطريقه اصلا الي هدخل اكلمها بيها اكيد لو ف اي مناسبه مكنتش هنزل البوست ده هنا اصلا 😅😅

• عجبني
التفاعلات: ستايلست
مبروووووك عليك قلم غشيم لو هيا غشيمه او رد فعل غير متوقع من المفاجاه 😂😂😂😂😂
لو حصل القلم ده انا هقدم استقاااله 🥲💔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%