NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابداها بالنظرات يا صديقي شوف هيبقي ف قبول ولا لا و بعد كده تفكر ف الخطوه الجايه
طيب في بيني وبينها تبادل نظرات واعجاب بس بتحرج برضه🙂🤦

• بيضحكني
التفاعلات: Ĝmè2
جماعه لو سمحت انتو لما بتكونو معجبين ببنت مثلا ازاي بتروح تقولها انا معجب بيكي او مثلا انتي مرتبطه يعني من الاخر بتروح تفتح معاها كلام ازاي انا مش عارف وله لاقي دخله ادخلها🤦

مع العلم مفيش بيني وبينها اييييي حاجه غير انها بتشوفي وانا طالع الشغل ونازل مت الشغل
زيك بالظبط🥲

• بيضحكني
مفيش لعب وشرمطه ونبي بلاش العصر الجاهلي اللي انتوا عايشينه لحد دلوقتي ده
لا هوا موجود اللعب والشرمطه ع فكرا بس اختار الشخص الي تعمل معا كده

دي كرثه ي صديق والل 😂😂
لا بس هي بتبص ليا كتير وكده وانا ببص ليها بس مش عارف ابدأ الموضوع ازاي 🤦🤦🥲

• أتفق
ابدأ بالسلام الاول
زى صباح الخير
وهكذا كذا يوم ورا بعض
شوف رد فعلها فى الرد على السلام اى
بعد كدا اقولها صباح الخير شكلك متاخره جامد النهارده عن كل يوم
لو لقتها كشمت فى الكلام يبقى فاكس يا معلم ومتعبرهاش لو ردت باى طريقه اعرف انها ممكن تكون مكسوفه يعد ردها اسئلها شغاله هنا ولا ساكنه فى المكان وهكذا ردها هو إلى هيرفق لو فى طريق أو حاجه حاول تجيب معاك شيكولاته أو حجات من دى لو لقتها مستجيبه اعزم عليها وقولها حظك حلو واحدة ليكى واحده ليا وبعد كدا دوس لو فى قبول بس لوعى تطلب رقم موبايل او واتس او غيره غير بعدا كذا مره

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: T i to و Ĝmè2
لا بس هي بتبص ليا كتير وكده وانا ببص ليها بس مش عارف ابدأ الموضوع ازاي 🤦🤦🥲
طب محنا كده بقينا اتنين ناول ع التالت وله حد يساعدنا 🤦😂

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
جماعه لو سمحت انتو لما بتكونو معجبين ببنت مثلا ازاي بتروح تقولها انا معجب بيكي او مثلا انتي مرتبطه يعني من الاخر بتروح تفتح معاها كلام ازاي انا مش عارف وله لاقي دخله ادخلها🤦

مع العلم مفيش بيني وبينها اييييي حاجه غير انها بتشوفي وانا طالع الشغل ونازل مت الشغل
يسطا الكلام دا كان زمان دلوقتي انت بتصاحب صاحبتها قبلها وتاخد رضاها اكنك كدا بتاخد رضا امها علشان الدنيا تمشي🙂

• معجبنيش
طب محنا كده بقينا اتنين ناول ع التالت وله حد يساعدنا 🤦😂
مش عارف والي مخلني خايف اكتر انها محترمه فشخخ وانا كنت دخلت من اك انستا فيك ومعرفتهاش انه انا سمعتني كلام خلاني متردد اكتر قول انا مين😂🤦

• بيضحكني
يسطا الكلام دا كان زمان دلوقتي انت بتصاحب صاحبتها قبلها وتاخد رضاها اكنك كدا بتاخد رضا امها علشان الدنيا تمشي🙂
مفيش الكلام ده🥲

• أتفق
ابدأ بالسلام الاول
زى صباح الخير
وهكذا كذا يوم ورا بعض
شوف رد فعلها فى الرد على السلام اى
بعد كدا اقولها صباح الخير شكلك متاخره جامد النهارده عن كل يوم
لو لقتها كشمت فى الكلام يبقى فاكس يا معلم ومتعبرهاش لو ردت باى طريقه اعرف انها ممكن تكون مكسوفه يعد ردها اسئلها شغاله هنا ولا ساكنه فى المكان وهكذا ردها هو إلى هيرفق لو فى طريق أو حاجه حاول تجيب معاك شيكولاته أو حجات من دى لو لقتها مستجيبه اعزم عليها وقولها حظك حلو واحدة ليكى واحده ليا وبعد كدا دوس لو فى قبول بس لوعى تطلب رقم موبايل او واتس او غيره غير بعدا كذا مره
بص هوا اخر ٧ سطور جمدين وعجبتني بصراحه وممكن اعمل كده

كشباب اعتقد ان الحل هو هذا سلام فكلام ولكن الصبايا يجيبوك بدقة اكثر

• عجبني
لا خالص ع فكرا

• أتفق
التفاعلات: T i to
مفيش الكلام ده🥲
يسطا صدقني في واحدة حرباية بتنام عند ودنها وعلى دماغها وبتصى لما هي تنام تقعد ع فونها وتشوف شغلها🙂

صحيح بس بتاخد وقت طويل

يسطا صدقني في واحدة حرباية بتنام عند ودنها وعلى دماغها وبتصى لما هي تنام تقعد ع فونها وتشوف شغلها🙂
جربت ياعم من اك فيك كانت البيست بتاعها قالت لها وقالت خلي يكلمني ويارتني مكلمتها💔🙂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Sam Adams
كشباب اعتقد ان الحل هو هذا سلام فكلام ولكن الصبايا يجيبوك بدقة اكثر
الموضوع يبان بسيط بس انا عن نفسي معنديش بنص جنيه جرأه تخليني اعمل كده 🤦

• عجبني
التفاعلات: Sam Adams
انوي خير و حتتيسر متقلقش

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ĝmè2 و Sam Adams
اعتقد ان العلاقات بين الشباب والصبايا هي علاقات انسانية وفيها احترام والا فهي علاقة فاشلة

مع الحالة المزرية في الشرق اعتقد انك محق تماما
لكن تشجع والا تبقى على العاده السرية

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%