NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محارم والمتعة | السلسه الاولي حتي الجزء الخامس (متعه التجسس)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Amiir mohamed 11

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
7 أبريل 2023
المشاركات
3
مستوى التفاعل
60
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بدايه الموضوع دي قصه خياليه مش حقيقيه بتتكلم السلسله الاولي عن التجسس ونيك المحارم والمتعه🤤

المقدمه :

انا اسمي محمد ٢١سنه خلصت دبلوم صناعه وانا اصلا شاطر ف الحاسبات والبرمجه وبحب شغل الهكر جدااا انا شاب بحب الرياضه عشان كدا بحافظ علي جسمي انا طولي ١٨٧ ابيض البشره معضل ابويا توفي ونا عندي ١٥سنه وعايش مع امي واخواتي تعالو بقا اهوفكم علي بقيت العيله😉

اختي چني ودي الكبيره متجوزه حاليا وعندها ٣٠سنه وعندها ولد ومتجوزه معانا ف الشقه بتعتنا وصف اختي (اختي بشرتها بيضه عيونها بوني شعرها اسود وطويل بزازها اكبر من متوسط ومرفوعين زي المدافع بظبط طيزها كبيره ومرفوعه هيا عود بطل جسمها متقسم تقسيمه صح )…

اختي مريم ودي اصغر من اختي چني ب ٣ سنين عندها ٢٧ سنه ومتجوزه لكن في بيت جوزها قريب من بيتنا ب حوالي ربع ساعه وصفها( بشرتها بيضه هيا اقل من اختي چني ب شويه يعني بزاز اقل من متوسطه ومرفوعه وطياز مرفوعه اقل من متوسطه وجسمها متناسق ولسا مخلفتش )

امي ياسمين امي عندها ٤٨ سنه بس حاجه كدا اي ميلف جسمها مشدود وطيزها كبيره ومرفوعه وبزازها كبار تكاد ان يكونو مرفوعين بشرتها بيضه مفيش ترهلات كتير يعني جسم زيي مقال الكتاب )….

ونبداء الجزء الاول من السلسله بتعتنا عزيزي القارئ …

الحوار بداء من سنتين او سنه ونص تقريبا وكانت ديما امي واختي ف البيت البيت مش بيفضا علي طول وكنت ديما احبي اتجسس علي اختي چني واتفرج عليها ف الحمام بس الحلو مش بيكمل مش بلحق اشوف حاجه بسبب ان كل احس ان حد جاي وبقلق وبمشي لغايت م جه اليوم المنظر وهيغير نظرتي لختي خاالص القدر لعب لعبتو وجوز اختي علي طول ف الشغل الصبح وبيجي بعد المغرب مفيش غيري انا وامي واختي قاعدين ف البيت وطبعا بيكونو علي راحتهم ف اللبس اختي كانت لابسه ترنج ضيق عليها وكان مبين معالم حسمها كلو امي كانت لابسه عبايه بيتي عادي بس ضيقه عليها ورسمه طيزها اوي انا لغايت دلوات عمري مبصيت لمي بصه شهوانيه بس كل دا هيتغير ف الاحداث واليوم الموعود جه وامي قالت انها راحه عند قرايبنا وسبتني انا واختي وطبعا انا عيني متشلتش من علي جسم اختي وفضلت اتكلم معاها ف اي هري وعيني مع بزازها ف الراحه والجايه

چني : بقولك يامحمد خلي بالك من زياد لغايت مخش اخد شاور واحي زياد دا ابنها وكان لسا صغير وكان نايم

انا : ماشي بس متتاخريش عشان انا عاوز انزل
چني : رايح فين هااا وبتغمزلي 😉
انا : مش الي ف دماغك مش وايح اقبلها نازل لصحابي
چني : ماشي مش هتاخر
وهنا عزيزي القارء انا مرتبط وهعرفهالكو لان دورها جاي وهيكون كبير معايا
نرجع لاحداث الجزء تاني اختي طبعا خدت الهدوم ونا متابعها واخده حجات كاير معاها الحمام ف استغربت فقولت عادي استنيت خمس دقايق وجيت ابص من الخرم اللي انا عامله فالباب ونا هنا ياصحبي كونت عامل كدا خرم في الباب عشان اتفرج برحتي ونا بتفرج عليها وهيا بتقلع وبداء يظهر قدامي جسم انا زبري واقف ضارب تعظيم سلام ليها وواقف زي السيف جسم كرباج بمعني الكلمه فضلت متابعها وهنا كانت الصدمه😟
انا : يانهر ابيض انتي بتعملي اي دي معاها……وهنا ينتهي الجزء الاول مع اللقاء مع الجزء التاني اصدقائي


عزيزي القارئ المستمتع ياريت تشجعني عشان اعمل سلسله تانيه وتبقا فيها احداث اكتر لا ن فدماغي افكار حلوه لاكن هسيبها للسلسله التانيه اسيبك مع الجزء التاني..

الجزء التاني :

انا : ينهار ابيض انتي بتعملي اي دي معاها زبر صناعي احا لونه اسود وكبير اوي طب لي وهيا جبتو امتا وازاي وهل جوزها مش مكيفها هنا ارت شويه اسأله لذيذا وبدات اتفرج علي اختي وهيا حتط الزبر علي الارض ونا طلعت تلفوني وبصورها وفضلت تمص فيه وبعد كدا قعدت عليه ومدياني ظهرها وهنا كسها وردي وعماله تتنطط عليه وكاتمه اهاتها عشان مسمعهاش او احس بيها بس علي مين ونا متابعها راحت اترعشت وقامت ونزلت عسل من كسها كتير وهنا شهوتي زادت وكان نفي اخش امس كسها افضل الحس فيه بس الحلو مش بيكمل زياد صحي ايوا زياد صحي عشان يقطع عليا وهنا هيا فاقت من الحاله الكانت فيها عشان تفتح الدش وتاخد شاور سريع وتطلع ونا زبري حالف مينام ونا قاعد مداريزبي بالعفيه ونا اصلا زبي (طوله ٢٦ ) ف باين ف البنطلون انو عامل خيمه كبيره وجت شالت الواد ونيمتو تاني ونا صورتها ف خيالي وهيا عماله تتنطط علي الزب الصناعي مش مفارقه خيالي ودماغي عماله تودي وتجيب طب هيا لي بتعمل كدا وجبتو ازاي وجوزها اي دنيتو وقطع تفكيري جني وهيا بتكلمني

چني : محمد …يانبي
انا : هه اي
چني : اي اي انتا مش معايا خالص عماله انده عليك من الصبح اي سرحت ف اي
انا : لا مفيش
چني : انتا مش قولت نازل
انا : اه هقوم انزل
وطبعا انا قايم ومن كتر التفكير زبي لسا واقف زي الحديد بس مخدتش بالي خير واختي بتقولي
چني : اهدي يامحمد اهدا
انا : اهدي اي انا اتكلمت انا لسا بقوم اقف
ولقيتها بتبص عليه وسعتها هنا خدت بالي انو لسا واقف وباين انا اتحرجت وجريت من قدمها وهيا ضحكت دخلت لبست وكان عندي تمرين الاول روحت الجيم واتمرنت وكان الكابتن ديما بيصعب عليا التمرين وبيدخل العاب قتاليه ف التمرين ونا بحب كدا وبحب الامرين حدااا خلصت وخدت ادش التام بعد التمرين ونزلت رنيت علي صاحبي واعز اصدقأي خالد
خالد ف نفس سني قمحاوي اقصر مني ب ٣او٤ سنتي مش معضل زي وعندو اختين وولد صغير وامو سناء بس اخواتو وامو ابطال برضو هنعرفهم بعدين
رنيت علي خالد ف التلفون
خالد : اي ياعمنا انتا فين كدا
انا : لسا مخلص تمرين انتا فين
خالد : بقضي مصلحه كدا
انا : مممم مصلحه من مصالحك الشمال
خالد : يابني اسمع كلامي وتعالي معايا عليا النعمه هتاكل الشهد
لا انتا بس تعالي انتا ونا اجبلك شهد زات نفسها
صحكنا ونا روحت القهوه وهوا جالي بالعربيه بتاعتو جيبها بفلوس الشغل البيعملو قعدنا
خالد : اي ياعم مش ناوي بقا
انا : خالد انا مش فايقلك
خالد : يابني انتا دماغك نضيفه وكمان انتا حسم كويس وبتلعب العاب قتاليه هتنفع صدقني
انا : خاااااااالد دماغك
خالد : كدا كدا انتا عارف انا المشي الدنيا ابويا ونا معرفو عليك وقلي افتحك ف الحوار
انا : ونتا لي تقولو انا قولتلك تقول حاجه
خالد : اسمع بس في مصلحه الخميس الجاي هنعملها ومصلحه كبيره اوي ولو جيت معايا نصيبك هيكون ٣ مليون دولار ونا زيك هااا
صمت رهيب مني وقطع الصمت صوت القهوجي
القهوجي : خالد ومحمد **** يستر من اللمله دي
انا : لي بس كدا ابرهيم هوا احنا شياطين وضحكنا
ابراهيم : تشربو اي
انا :اشرب شويه قهوه فرنساوي
خالد : قهوه فرنساوي برضو
ابراهيم:تمام حاجه كمان
انا : تسلم يابراهيم
خالد ها قولت اي المصلحه هتتسلم كمان تلت ايام
انا :سبني افكر وبكرا ارد عليك
خالد : ونا واثق انك هتيجي
انا : بصيتلو كدا قولتلو ولا انتا مستفز 😹
خلصنا وروحت ونا اختي صورتها مش بتفارق خيالي لحظه وعمال افكر انا هجيبها ازاي ودخلت البيت كانت امي موجوده وجوز اختي احمد وكانت الساعه ١١ واتعشينا وضحكنا ودخلنا نمنا كل واحد راح قوضه ونا ف نايم ع السرير
نفسي : هاااااا انا شايف اننا نسيبنامن اختك ونركز ف المصلحه
انا : انا مش حابب المصلحه دي انتا عارف دا شغل اي
نفسي : ياعم عارف شغل سلاح واثار مفيش مشكله لما تروح وتجيب فلوس وتروق علي حالك
انا : سكلها كدا هتبقا مرار طافحنفسي : ولا مرار ولا حاجه بكرا كلم صحبك وقولو انك موافق ونتا قدها ومن كتر التفكير نمت وصحيت علي حد بيهزني محمد محمد يابني قوم
انا : صحيت خلاص
چني : يلا عشان الفطار برا ونا وامك مستنينك
انا : تمام ماشي حاي اهو
وطبعا انا صاحي وزبي واقف زي السيف واختي شافتو لقيتها بتضحك ووشها احمر واخدت بعضها ومشيت ونا مش فاهم في اي
قومتقعدت ولقيت بتاعي واقف ف بالي انتا مش بتنام ياعم انتا انتا شبعان نيك في اي
قومت وفطرت وهزرنا شويه
امي : وراك اي انهرده يامحمد
انا : نازل كمان ساعه انا وخالد
امي : مش هتبطل صياعه وتشوف شغل
انا : انا بظبط اهو واحتمال يجليلي شغل وكويس كمان
امي : طب كويس روح ياني الهي …..
انا : تسلمي يامي
وقمت بوست دماغها وبوست اختي من خدها ودخلت قوضتي وبكلم خالد
رد عليا ابوه اوب خالد جمب شغل السلاح عندو شركه استيراد وتصدير كبيره جمب شغلو التاني عشان ميلقاش عليه شوشره بنسبا لفلوسه الكتيره الي ف البنوك
انا : انتا فين يابني
ابو خالد: انا ابو خالد يامحمد عامل اي
انا :تمام ياحج ولله انتا ااخبارك
هنسمي ابو خالد سامح
سامح : انا تمام اي يارب تكون فكرت
انا : فكرت واخد قرار كمان
سامح : طب كويس انا عازيك متقلقش من اي حاجه
انا : بس انا لو اشتغلت معاك وبقا معايا فلوس وحد من اهلي سالتي جبتها منين هقول اي
سامح: انتا كدا كدا هتشتغل معايا فالشركه وعرفت من خالد انك ذكي
انا : طب وخالد
سامح : خالد مش معايا ف الشركه خالد معايا ف الشغل التاني
انا : تمام هشتغل اي
سامح : لما نتقابل هنشوف
وبكدا يبقا خلصنا الجزء التاني ومعلش هوا مفيهوش جنس بس الجاي احلا متقلقوش

الجزء التالت :
نزلت ورحت القهوه وخالد جالي بالعربيه
خالد: اركب
انا : هنروح فين
خالد : الشركه عشان تعرف شغلك الجديد
ركبت ونا مش فاهم حاجه وصلنا عند الشركه ودخلنا وابوه كان معاه احتماع مهم واستنينا ف الريسبشن وجت السكرتيره واسمها فاطمه بس اي بطايه بطاااااايه حاجه كدا شبه انجيلا وايت

فاطمه :استاذ خالد انا اسفه اني خليتك تنتظر تقدر تتفضل
دخلنا انا وخالد ونا مبهور من كل حاجه ف الشركه
سامح : ازيك يامحمد اي عجبتك الشركه
انا : جداااا انا مش بحسد ولا حاجه بس جميله اوي
سامح : تمام تعالي معايا
انا : فين
طلعنا ونا مش عارف رايح فين ودخلت مكتب جمب مكتبو علي طول
سامح: دا مكتبك
انا فتحت بوقي واستغربت بقوله
انا : كل دا مكتبي
سامح : مش هتسال هتشتغل اي
انا: اه صحيح انا دوري هنا هيبقا اي
سامح : انا سمعت انك شاط ف الهكر اوي ومعاك تيم كمان
انا : حصل
سامح : انتا هتبقا دراعي اليمني هنا
انا : ممممم وهبقا مسؤل عن اي
سامح : عن كل حاجه ف الشركه بس انتا هتبقا تحت التدريب ونا الهدربك عشان تفهم الدنيا ماشيه ازاي
انا : تمام اي شكلها هتلعب
سامح وخالد : هتلعب وهتلعب علي كبير اوي كمان
خالد : محمد فتح مخك اوعا تحرجني قداما ابوايا
انا :سبيها …
سامح : تجيلي بكرا الساعه ٩ الصبح
وداني شيك ب ١٠٠٠٠٠ الف جنيه وقالي هاتلك كام بدله وروق علي حالك كدا وصدقني حياتك هتتغير
انا : تمام
ونزلنا من عند سامح ابو خالد ونا مبسوط ومش بكلم وعمال افكر وجت ف دماغي اختي وفضلت افكرازاي انيكها لاني خلاص تعبت بسببها قطع تفكيري خالد
خالد : وصلنا يامعلم
انا : تسلم ياصحبي
خالد : خلي بالك يامحمد احنا من كبرات الدوله وكلمتنا مسموعه يعني الغلطه معانا ب فوره خلي بالك
انا : تمام سبني انزل بقا انتا بارد
ضحك ونزلت ونا طالع عمال افكر لغايت مفتحت البيت وملقاش حد موجود واختي ف الاوضه بتاعتها ونا دخلت وهيا محستش بيا وكان بابا الاوضه مفتوح وهيا قالع كل الهدوم ونايمه علي ظهرها وعماله تدخل الزب الصناعي والمفاجاءه بتدخلو ف طيزها يعني هيا كمان طيزها مفتوحه انا قولت مبيدهاش
ووقفت قدا الاوضه
انا : همممم..همممم
اختي طبعا بتحاول تغطي جسمها ومكسوفه حدا دخلت وقعدت جمبها ودار الحوار
انا : لي كدا ياچني
كل الهيا بتعملو بدات عياط وخافت
چني: محمد اوعي جوزي يعرف ب النا بعملو او ماما ونبي
انا : انتي هبله سرك ف بير وبعدين انا انهرده عيد ميلادي
ايو عزيزي القارئ عيد ميلادي تميت ال٢٠
انا : انا هستناكي برا تكوني لبستي حاجه
وطلعت برا وهيا لبست وحت قاعدت قدامي
ومش بتبوص ف وشي روحت قاعدت جمبها وقلتلها خلاص بقا احكيلي لي بتعملي كدا
چني : …..
انا : متخفيش بقا دا سر بينا
چني : جوزي يامحمد
انا : مالو
چني : بصراحه مش بيرحني
انا : ازاي
چني ……
انا : اتكلمي متخفيش ومتتحرجيش انا هسمعك
چني : مش بيقدر
انا : مممم واصحت بتاعو زغير يعني
هزت راسها ووطت وشها ف الارض من الكسوف
روحت رافع وشها وقولتلها مش اول مره اشوفك علي فكره اتصدمت وقلتلها شوفتها امتا ووريتها الفديو وكانت هتعيط تاني هديتها وقلتلها متخفيش وادي الفدوي مسحتو وهديتها لقيت نفسي تلقائي بخدها ف حضني وبرفع وشها وخدتها ف بوسه من شفيفها طويله وكانت شفيفها واكن فيها عسل وهيا دابت معايا ف البوسه وفجاءه فاقت وقلتلي لا انتا اخويا مينفعش
انا : متخفيش دا هيبقا سر بينا
چني سكتت ونا قربت منها وهيا بتحاول تقاوم بس خلاص انا فاض بيا روحت رافع التيشرت الهيا كانت لبساه ومكنتش لابسه برا روحت نازل علي بزازها امصهم والمقاومه بتاعتها بدات تهدا ونا بقيت امص ف حلام بزازها الوردي واشذهم وهيا بداء صوت نفسها يعلي وعمال ابدل بين فرده بزها اليمين والشمال
روحت نازل علي الارض وقلعتها البنطلون كانت لابسه اندر سابعه اسوده روحت حايبه علي الحمب وهنا بانلي احلي واجمل كس ف العالم حاجه كدا تتاكل مبطرخ ووردي ومفيهوش شعرايه ونزلت الحس فيه واكتي شبه الكأينات المفترسه وبداء صوت الاهات يطلع منها
چني : اااااااااااااه اوووووف كمان متوقفش
ونا نازل فيها لحس وباكل ف كسها وعمال بشد ف زنبورها وهيا تحت مني بتتلوي زي التعبان
ونا مش راحم
چني: محمد ريحني بقا
وهيا باصه ف عيني مقدرتش ورحت قومت قالع البنطلون وراح زبري نط ف وشها مره واحده شهقت مره واحده من حجمو
چني : اي كل دا
انا : اي هتقري
اختي بصيتلي ف عيني
چني : براحه عليا طيب
انا : قولتلها متخفيش موصيه بقا
وهيا مكنتش بتعرف علمتها وعجبها وفضلت تمص فيه وبتتعلم بسرعه وبفضلت تمص يجي ١٠ دقايق ونا قربت اجيبهم روحت قالبها ف وضع الدوجي ونزت اكل كسها والحس خرم طيزها وراحت اترعشت ونزلت عسلها علي وشي ورحت اخدها ف بوسه ونزلت تاني ورحت حاطط زوبري علي بابا كسها وهيا خلاص تعبت
چني : دخلو بقاااا ارحمني
انا متوصتش ورحت مدخلو مره واحده ف كسها وهيا راحت عينها اتقلبت وشهقت شهقه وفضلت واصله الاهات انا عمال اخش واخرج بسرعه وهيا عماله تتاوه وتصوت وصوتها حسيت ان العماره سمعتها
روحت كاتم بوقها بايدي وفضلت انيك فيها وهيا بتحاول تبعد عني ولقيتها بتترعش روحت باعد عنها ونزلت عسل بكميه رهيبه وسبتها تهدا وتاخد نفسها وبصتلي وفضلت تتحالي عليا وتقلبي كفايه كدا انهرده ونا ولا هنا روحت منيمها علي بطنها
وهيا قلتلي براحه عليا قولتها ماشي روحت حاتط زبي ف كسها تاني والمره دي كونت رومانسي معاها فضلت انيك فيها ساعه الاربع لغايت محسيت اني هجيب قلتلي هاتهم برا عشان محملش روحت منزل كميه لبن منزتهاش قبل كدا علي بطنها ودخلنا الحمام ناخد دش مع بعض وعملنا واحد كمان جوا وخرجنا وهيا فرحانه ونا مبسوط ودخلت الاوضه بتاعتها ونا دخلت الاوضه بتاعي ونمت من التعب وصحيت علي صوت اختي وهيا بتصحيني
چني : محمد
انا : اي
چني : يلا ياحبيبي عشان الغدا
انا : خدتها ف بوسه كدا سريعه
وهيا اتكسفت وصربتني ف كتفي وقلتلي امك برا يلا
روحت قايم واتغدينا ودار حوار الشغل
انا : انا لقيت شغل
امي واختي ف نسف واحد : كويس فين
انا : اهدو اهدو اي في اي 😹
قولتلهم ف شركه استيراد وتصديو
امي فرحت واختي كمان ورحت كلمت خالد
انا : انتا فين ياعم
خالد : ف البيت في حاجه ولا اي
انا : تعالي عدي عليا ب العربيه
خالد : جايلك
قفلت مع حالد وقمت عشان احهز
وهنا خلص الحزء التالت يلا بينا علي الرابع اصحبي تعالي تعالي

ونخش علي الجزء الرابع

خالد جالي ونا نزلت
انا : اطلع يلا
خالد : علي فين
انا : هنجيب هدوم
خالد : انتا بتهزر صح
انا : لا لي
خالد فضل يشتم ونا اضحك
اانا : اي ياعم لي كل دا 😹
خالد : انا قولت في حاجه معاك
انا : يلا بس اطلع
طلعنا وحبنا هدوم كتير وروقت علي حالي وروحت البيت ونا طالع امي واختي واحمد اي كل الشنط دي
انا : شويت هدوم لزوم الشغل
ووريتهم الهدوم وامي فضلت تدعيلي ونا دخلت نمت من تعب اليوم انهرده
وصحيت تاني يوم الساعه ٢ الظهر وكان يوم الخميس ونزلت الچيم ويومي عدا عادي
بليل
خالد بيرن عليا الساعه١٠
خالد : انتا فين
انا : ف البيت
خالد : طب تعالي علي العنوان دا
وعبعتلي العنوان وهوما سبقوني وروحت
وخالد جبني من ع الطريق ودخلنا كدا ف حتا زي صحوا ولقيت عربيات كتير ورجاله وسلاح انا خوفت شويه بس انا ديما مش ببين اني خايف او حاجه ديما تلاقيني هادي نزلت من العربيه وروحت ل سامح ابو خالد وروحنا ورا العربيه وراني صناديق سلاح وانا اتبهرت وقلي الناس جايه اهي خليك جمبي انتا وخالد وداني سلاح وقلي خليه معاك قولتلو مش بعرف استخدمو قلي خليه دلوات وانا هخلي خالد بعد كدا يعلمك الناس حت ونزلو ومعاهم شنط
الشخص : اهلا اهلا سامح باشا
سامح: ممم اخلص جبت فلوسك
الشخص : تمام ياسامح باشا
وخلا الجارد يجيب الشنط وورانا الفلوس وداها ل سامح باشا وخدهم وراح ع العربيه والجاردات بتاعتنا ادتهم السلا ومشيو ونا ركبت مع خالد وروحنا فيلا علي الطريق الصحراوي ودخلنا وكان في اوضه كدا ف الرسيبشن ودخلنا زي مكنبه فتحه حتا من الحيطه وكان فيها لوحه وحط بصمت ايدو وفتحت ونزلنا تحت الارض وكانت زي قاعده عسكريه فيها ناس وسلاح كتير عرفني سامح علي الناس هناك ودخلنا مكتبو وقلي دول نصيبك اداي ٤ ملوين دولار انا فتحت بوقي من الصدمه
سامح : اي معانا ولا نلحقك ب ميه وسكر
انا : معلش ياباشا دي فلوس مين
سامح : من غير باشا يامحمد انتا زي خالد بنسبالي ودي فلوسك ودهاني وخالد خد فلوسه برضو ومشينا نا وخالد ومبهور من كل الفلوس دي قولتلو انا هعمل حساب ف البنك ازاي احنا عملنالك حساب فعلا وعشان محدش بشك فيك من البنك انتا كدا كدا معروف هناك عند المدير انك انتا نائب صاحب الشركه الستيراد والتصدير وفي ف حسابك مليون جنيه
انا تنحت ومش متخيل هوا بيقول اي
انا : خالد انتا بتهزر صح
خالد : لا مش بهزر وبكر ا هتيجي معايا البنك عشان تشوف بعينك وتعرف حسابك وتغير الرقم السري وكل حاجه تبقا خاصه بيك وتحط الفلوس ف البنك
انا طول الطريق ساكت مزهول من البسمعو وصلت عند البيت وكانت الساعه ٣ بليل وطلعت الكل كان نايم واختي كانت صاحيه جرت عليا وحضنتي
چني : انتا كونت فين قلقت عليك
انا : كونت مع خالد
چني : انا مش هسيبك غير لما تقولي كونت فين مع خالد وبتعمل اي لغايت دلوات ومتقوليش ع القهوه لا بعت سامر ابن استاذه سميره حارتنا وملقكش ودا كان الساعه ١٠
انا : هحكيلك وامري لله بس لوحد عرف انسو انكو تشوفوني تاني
اختي حست اني بتكلم جد وحكيتلها علي كل حاجه من الاول لغايت العمليه الاخير دي وهيا خافت وحصنتي وقلتلي بلاش الشغل دا انا ختيفه عليك فولتلها متخفيش وهديتها ودخلت تنام ونا دخلت نمت
وهنا ينتهي الجزء الرابع
الجزء الخامس والاخير ف السلسه :
صحبت علي تلفون من خالد وكانت الساعه ٩ الصبح
انا : مممممم
خالد : انتا بتهزر صح
انا : اي ياعم
خالد : ياني احنا ورانا مشوار البنك انتا نسيت
انا : اه صحيح معلش نسيت انتا فين
خالد : انا جاي ف الطريق
انا : طيب هلبس اهو
وليست واتشيكت وحطيت البرفيوم بتاعي وطالع من الاوضه وامي صاحيه وقاعده علي المنبه ومداني ظهراها ونا طالع من الاوضه ومش حاسه بيا روح تعندها وهنا ليقتها رافعه الجلبيه وعماله تدعك ف كسها انا هنا اتصدمت من المنظر امي قدامي وبتدعك ف كسها وكسها كان وردي ومبطره ونا زبي واقف واول مره يقف علي امي وروحترجعت الاوضه تاني وفتحت الباب وعملت صورت ونا طالع راحت اتخضت وفضلت تعدل ف نسفها وقامت قلتلي رايح فين يابين
انا : نازل مشوار للبنك كدا عاوزه حاجه
امي : بنك اي
انا : انا امبارح كان اول يوم شغل ليا وعملت شويت شغل وخدت مكافاه ٥٠٠٠٠٠جنيه ورايح احطهم ف البنك امي اتصدمت من الرقم
امي : بجد
انا : اه بجد وصحكت
واني خدتي ف حصنها وهنا حسيت احساس تاني مش ام وبنها لا وكانت مش لابسه برا وبزازها لازقه فيا ونا بدات اسخن وزبي يقف روحت قولتلها انا نازل
امي : فضلت تدعيلي
نزلت كان خالد مستنيني طبعا
اول مشافي راح موطي علي الارض وسكت الطوب وضفل يخدف عليا ويشتم
انا : طب خلاص كفايه هنتاخر كدا بسببك
خالد : بسببي انا انتا بني ادم بارد ياخي
ركبنا وروحنا البنك وروحنا لسكرتيرت المدير وكانت جامده اوي حاجه زي مايا خليفه ودي دورها جاي بس ف السلسله التانيه وخلتنا للمدير وكان اسمها سرينا
المدير : اهلا اهلا خالد باشا
انا بصيت لخالد وف عقل بالي باشا يابن الخول😹
دخلنا وقعدنا
المدير : تشربو اي
خالد : مفيش لزوم
المدير : طب ينفع ياستاذ خالد تيجي ومعاك صبف كمان ومتشربوش حاجه
راح نده السكرتيره وداخله تتاصع وهيا اي طزها لبن ونا مركز معاها وهيا اخده بالها وتبصلي وتبتسم ابتسامه خفيفه انا ف عقل بالي دا بينها هتحلو اوي
المدير : شوفي البشوات يشربو اي
انا وخالد طلبنا قهوه
انا : عاوز احط فلوس ف حسابي وغير شويه حجات ف الحساب زي الرقم بتاعو وكدا
المدير :عنيا عاوز تسيب كام ياباش صحيح معرفش اسم حضرتك
انا : محمد سليم الشبراوي
المدير : بصلي كدا واكنو عارفني اهلا اهلا يافندم علي فكره انا كونت صديق ولدك
انا : تشرفت بيك
المدير : عاوز تحط كام ف الحساب
انا : ٤ مليون دولار
المدير عرق فجاءه واستغرب من الرقم
المدير : كا…م كام حضرتك
انا : ٤ مليون دولار اي
قالي عنيا يافندم
وجاب الورق وخلصنا وحطيت الفلوس ف الحساب وخدت فيزا جديده وغيرت الرقم وتمام التمام وخرجنا وطبعا مسكتش غير لما اخدت رقم سرينا
انا : خالد عاوز اجيب عربيه
خالد : ممممم اي عربيتي مبقتش قد المقام دولواتي ياباشا
انا : عيب عليك بس عاوز يكون معايا عربيه احسن
خالد : تمام تعالي
وروحنا معرض سيرات واخترت عربيه بي ام اخر موديل وخدتتها وحنا واقفين وهلصنا الورق استغربت الورق بياخد فتره
خرجت وروحنا كافيه قريب من المعرض
انا : غريبه يعني خادنا العربيه ف نفس الوقت
خالد : احنا مش قليلين يامحمد ف الدوله قولتلك قبل كده احنا اي حاجه عاوزنها بتيجي
ممممم قعدنا هزرنا وشربنا القهوه وشيشنا ومشينا وروحت وطبعا داخل المنطقه بالعربيه والكل مستغرب وبيقولو من اين لك بكل هذا انا محطتش ف دماغي حد وطلع وامي كانت فرحانه اي
انا : ممم اي رايك ف الوحش التحت دي
امي : …زيد وبارك يابني بس خلي بالك ونتا سايق
چني : طب جبت العربيه فين النمر فين الرخه
انا : بت امشي من قدامي متعصبنيش
انا : واعملو حسابكو انشاء … قريب اوي هنعزل واشوف فيلا كدا ف مكان كويس
امي : زعلت شويه وقالت ماشي
چني : ايوا ياعم لعبت
وبتخبطني ف كتفي روحت رازعها قفا وجريت دخلت الاوضه وهيا عمله تخبط عاوزه تخش
سمعت امي بتقول هتنزل ل جارتنا تحت شويه وتيجي وروحت فاتح الباب وشادد اختي لجوه وحت ف حضني
چني : لا انسي مش بتضربي
وجت تخرج شديتها عليا وخدتها ف بوسه ساحت معايا وهيا سخنت علي طول. لقيتها بتخلع كول هدوما وفعلا مخدتش ثواني وراحت نازله علي ركبها وقلعتي البنطلون والبكسر ومسكت زبي زي ميكون بقالها سنين مشفتوشوفضلت تمص فيه ونا هيجت من مصها بقت محترفا حسيت اني هجيب نمت علي ظهري وهليتها تقعد علي زبي ودخلتو ف كسها وبدات وصله نيك وهيا شغاله اهاات وبتحاول توطي صوتها عشان امي
چني : مش قادره اهااااااا انتا بتعمل فيا اي اححححح زبك جامد اوي
انا : عجبك يالبوه
چني : اه اوووووي احححح انا لوبتك وشرموطتك
انا سمعت كدا عرفت انا بتحب تتشتم وبتحب العنف روحت منمها علي بطنها ونزل فضل الحس كوسها وهيا بتطلع اهات مكتومه وروحت رازع زي مره واحده بس ف خرم طيزها وراحت صووتت
اااااااااه لا لا طلعو طلعوه مش قاده هتعورني وسيبتو شويه لغايت متعودت عليه لقيتها بتحرك وسطها وبدات وصله نيك عنيه لغايت محسيت اني هجيب هيا هاتهم ف طيزي عاوزاك تملاني روحت منزل ف خرم طيزها ورحت نايم حمبها وهيا لسا علي بطنها ولبني بينزل منها روحت اخدت دس ورحعت لقيتها زي مهيا روحت ضاربها علي طيزها وقولتها قومي خدي شاور قبل مامك تطلع وكمان عشان مهجش عليكي تاني
چني : لا وعلي اي انا معرش قادره
وراحت خدت الدش وفضلنا تكلم وقاعدين ف الصاله قدام التلفزيون وامي طلعت بس شعرها كان منكوش شويه وطالع زي ميكون كانت ف حرب
انا : مالك ياماما في اي
امي : لا ياحبيبي مفيش حاجه بس تعب من السلم
انا ف بالي سلم اي دي سماح حرتنا تحت مننا
انا : طب خوشي ريحي شويه
امي دخلت خادت دش ونا ببوص لختي
انا : في سر تحت عند سماح لازم اعرفو
چني : يكونش الفبالي صح
انا : حاسس انهم بيريحو بعض ياما في راجل ف الموضوع لا مش معقول امك يحصل فيها كدا عشان خاطر ٧ سلالم وسماح كمان جوزها مش هنا مسافر وبحسها شرموطه اصلا
چني : ممكن طب هنعمل اي

ودا الهنعرفو ف السلسله التانيه ياريت تكون عجبتكم السلسه دي والسلسه التانيه هيكون فيها حاجه خلوه كتير اوي والنيك فيها للركب وهيخش سخصيان جديده اسيبكم بقا ♥️
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • جامد
التفاعلات: ليلي احمددد, الشبكشى, Shded² و 25 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدايه الموضوع دي قصه خياليه مش حقيقيه بتتكلم السلسله الاولي عن التجسس ونيك المحارم والمتعه🤤

المقدمه :

انا اسمي محمد ٢١سنه خلصت دبلوم صناعه وانا اصلا شاطر ف الحاسبات والبرمجه وبحب شغل الهكر جدااا انا شاب بحب الرياضه عشان كدا بحافظ علي جسمي انا طولي ١٨٧ ابيض البشره معضل ابويا توفي ونا عندي ١٥سنه وعايش مع امي واخواتي تعالو بقا اهوفكم علي بقيت العيله😉

اختي چني ودي الكبيره متجوزه حاليا وعندها ٣٠سنه وعندها ولد ومتجوزه معانا ف الشقه بتعتنا وصف اختي (اختي بشرتها بيضه عيونها بوني شعرها اسود وطويل بزازها اكبر من متوسط ومرفوعين زي المدافع بظبط طيزها كبيره ومرفوعه هيا عود بطل جسمها متقسم تقسيمه صح )…

اختي مريم ودي اصغر من اختي چني ب ٣ سنين عندها ٢٧ سنه ومتجوزه لكن في بيت جوزها قريب من بيتنا ب حوالي ربع ساعه وصفها( بشرتها بيضه هيا اقل من اختي چني ب شويه يعني بزاز اقل من متوسطه ومرفوعه وطياز مرفوعه اقل من متوسطه وجسمها متناسق ولسا مخلفتش )

امي ياسمين امي عندها ٤٨ سنه بس حاجه كدا اي ميلف جسمها مشدود وطيزها كبيره ومرفوعه وبزازها كبار تكاد ان يكونو مرفوعين بشرتها بيضه مفيش ترهلات كتير يعني جسم زيي مقال الكتاب )….

ونبداء الجزء الاول من السلسله بتعتنا عزيزي القارئ …

الحوار بداء من سنتين او سنه ونص تقريبا وكانت ديما امي واختي ف البيت البيت مش بيفضا علي طول وكنت ديما احبي اتجسس علي اختي چني واتفرج عليها ف الحمام بس الحلو مش بيكمل مش بلحق اشوف حاجه بسبب ان كل احس ان حد جاي وبقلق وبمشي لغايت م جه اليوم المنظر وهيغير نظرتي لختي خاالص القدر لعب لعبتو وجوز اختي علي طول ف الشغل الصبح وبيجي بعد المغرب مفيش غيري انا وامي واختي قاعدين ف البيت وطبعا بيكونو علي راحتهم ف اللبس اختي كانت لابسه ترنج ضيق عليها وكان مبين معالم حسمها كلو امي كانت لابسه عبايه بيتي عادي بس ضيقه عليها ورسمه طيزها اوي انا لغايت دلوات عمري مبصيت لمي بصه شهوانيه بس كل دا هيتغير ف الاحداث واليوم الموعود جه وامي قالت انها راحه عند قرايبنا وسبتني انا واختي وطبعا انا عيني متشلتش من علي جسم اختي وفضلت اتكلم معاها ف اي هري وعيني مع بزازها ف الراحه والجايه

چني : بقولك يامحمد خلي بالك من زياد لغايت مخش اخد شاور واحي زياد دا ابنها وكان لسا صغير وكان نايم

انا : ماشي بس متتاخريش عشان انا عاوز انزل
چني : رايح فين هااا وبتغمزلي 😉
انا : مش الي ف دماغك مش وايح اقبلها نازل لصحابي
چني : ماشي مش هتاخر
وهنا عزيزي القارء انا مرتبط وهعرفهالكو لان دورها جاي وهيكون كبير معايا
نرجع لاحداث الجزء تاني اختي طبعا خدت الهدوم ونا متابعها واخده حجات كاير معاها الحمام ف استغربت فقولت عادي استنيت خمس دقايق وجيت ابص من الخرم اللي انا عامله فالباب ونا هنا ياصحبي كونت عامل كدا خرم في الباب عشان اتفرج برحتي ونا بتفرج عليها وهيا بتقلع وبداء يظهر قدامي جسم انا زبري واقف ضارب تعظيم سلام ليها وواقف زي السيف جسم كرباج بمعني الكلمه فضلت متابعها وهنا كانت الصدمه😟
انا : يانهر ابيض انتي بتعملي اي دي معاها……وهنا ينتهي الجزء الاول مع اللقاء مع الجزء التاني اصدقائي


عزيزي القارئ المستمتع ياريت تشجعني عشان اعمل سلسله تانيه وتبقا فيها احداث اكتر لا ن فدماغي افكار حلوه لاكن هسيبها للسلسله التانيه اسيبك مع الجزء التاني..

الجزء التاني :

انا : ينهار ابيض انتي بتعملي اي دي معاها زبر صناعي احا لونه اسود وكبير اوي طب لي وهيا جبتو امتا وازاي وهل جوزها مش مكيفها هنا ارت شويه اسأله لذيذا وبدات اتفرج علي اختي وهيا حتط الزبر علي الارض ونا طلعت تلفوني وبصورها وفضلت تمص فيه وبعد كدا قعدت عليه ومدياني ظهرها وهنا كسها وردي وعماله تتنطط عليه وكاتمه اهاتها عشان مسمعهاش او احس بيها بس علي مين ونا متابعها راحت اترعشت وقامت ونزلت عسل من كسها كتير وهنا شهوتي زادت وكان نفي اخش امس كسها افضل الحس فيه بس الحلو مش بيكمل زياد صحي ايوا زياد صحي عشان يقطع عليا وهنا هيا فاقت من الحاله الكانت فيها عشان تفتح الدش وتاخد شاور سريع وتطلع ونا زبري حالف مينام ونا قاعد مداريزبي بالعفيه ونا اصلا زبي (طوله ٢٦ ) ف باين ف البنطلون انو عامل خيمه كبيره وجت شالت الواد ونيمتو تاني ونا صورتها ف خيالي وهيا عماله تتنطط علي الزب الصناعي مش مفارقه خيالي ودماغي عماله تودي وتجيب طب هيا لي بتعمل كدا وجبتو ازاي وجوزها اي دنيتو وقطع تفكيري جني وهيا بتكلمني

چني : محمد …يانبي
انا : هه اي
چني : اي اي انتا مش معايا خالص عماله انده عليك من الصبح اي سرحت ف اي
انا : لا مفيش
چني : انتا مش قولت نازل
انا : اه هقوم انزل
وطبعا انا قايم ومن كتر التفكير زبي لسا واقف زي الحديد بس مخدتش بالي خير واختي بتقولي
چني : اهدي يامحمد اهدا
انا : اهدي اي انا اتكلمت انا لسا بقوم اقف
ولقيتها بتبص عليه وسعتها هنا خدت بالي انو لسا واقف وباين انا اتحرجت وجريت من قدمها وهيا ضحكت دخلت لبست وكان عندي تمرين الاول روحت الجيم واتمرنت وكان الكابتن ديما بيصعب عليا التمرين وبيدخل العاب قتاليه ف التمرين ونا بحب كدا وبحب الامرين حدااا خلصت وخدت ادش التام بعد التمرين ونزلت رنيت علي صاحبي واعز اصدقأي خالد
خالد ف نفس سني قمحاوي اقصر مني ب ٣او٤ سنتي مش معضل زي وعندو اختين وولد صغير وامو سناء بس اخواتو وامو ابطال برضو هنعرفهم بعدين
رنيت علي خالد ف التلفون
خالد : اي ياعمنا انتا فين كدا
انا : لسا مخلص تمرين انتا فين
خالد : بقضي مصلحه كدا
انا : مممم مصلحه من مصالحك الشمال
خالد : يابني اسمع كلامي وتعالي معايا عليا النعمه هتاكل الشهد
لا انتا بس تعالي انتا ونا اجبلك شهد زات نفسها
صحكنا ونا روحت القهوه وهوا جالي بالعربيه بتاعتو جيبها بفلوس الشغل البيعملو قعدنا
خالد : اي ياعم مش ناوي بقا
انا : خالد انا مش فايقلك
خالد : يابني انتا دماغك نضيفه وكمان انتا حسم كويس وبتلعب العاب قتاليه هتنفع صدقني
انا : خاااااااالد دماغك
خالد : كدا كدا انتا عارف انا المشي الدنيا ابويا ونا معرفو عليك وقلي افتحك ف الحوار
انا : ونتا لي تقولو انا قولتلك تقول حاجه
خالد : اسمع بس في مصلحه الخميس الجاي هنعملها ومصلحه كبيره اوي ولو جيت معايا نصيبك هيكون ٣ مليون دولار ونا زيك هااا
صمت رهيب مني وقطع الصمت صوت القهوجي
القهوجي : خالد ومحمد **** يستر من اللمله دي
انا : لي بس كدا ابرهيم هوا احنا شياطين وضحكنا
ابراهيم : تشربو اي
انا :اشرب شويه قهوه فرنساوي
خالد : قهوه فرنساوي برضو
ابراهيم:تمام حاجه كمان
انا : تسلم يابراهيم
خالد ها قولت اي المصلحه هتتسلم كمان تلت ايام
انا :سبني افكر وبكرا ارد عليك
خالد : ونا واثق انك هتيجي
انا : بصيتلو كدا قولتلو ولا انتا مستفز 😹
خلصنا وروحت ونا اختي صورتها مش بتفارق خيالي لحظه وعمال افكر انا هجيبها ازاي ودخلت البيت كانت امي موجوده وجوز اختي احمد وكانت الساعه ١١ واتعشينا وضحكنا ودخلنا نمنا كل واحد راح قوضه ونا ف نايم ع السرير
نفسي : هاااااا انا شايف اننا نسيبنامن اختك ونركز ف المصلحه
انا : انا مش حابب المصلحه دي انتا عارف دا شغل اي
نفسي : ياعم عارف شغل سلاح واثار مفيش مشكله لما تروح وتجيب فلوس وتروق علي حالك
انا : سكلها كدا هتبقا مرار طافحنفسي : ولا مرار ولا حاجه بكرا كلم صحبك وقولو انك موافق ونتا قدها ومن كتر التفكير نمت وصحيت علي حد بيهزني محمد محمد يابني قوم
انا : صحيت خلاص
چني : يلا عشان الفطار برا ونا وامك مستنينك
انا : تمام ماشي حاي اهو
وطبعا انا صاحي وزبي واقف زي السيف واختي شافتو لقيتها بتضحك ووشها احمر واخدت بعضها ومشيت ونا مش فاهم في اي
قومتقعدت ولقيت بتاعي واقف ف بالي انتا مش بتنام ياعم انتا انتا شبعان نيك في اي
قومت وفطرت وهزرنا شويه
امي : وراك اي انهرده يامحمد
انا : نازل كمان ساعه انا وخالد
امي : مش هتبطل صياعه وتشوف شغل
انا : انا بظبط اهو واحتمال يجليلي شغل وكويس كمان
امي : طب كويس روح ياني الهي …..
انا : تسلمي يامي
وقمت بوست دماغها وبوست اختي من خدها ودخلت قوضتي وبكلم خالد
رد عليا ابوه اوب خالد جمب شغل السلاح عندو شركه استيراد وتصدير كبيره جمب شغلو التاني عشان ميلقاش عليه شوشره بنسبا لفلوسه الكتيره الي ف البنوك
انا : انتا فين يابني
ابو خالد: انا ابو خالد يامحمد عامل اي
انا :تمام ياحج ولله انتا ااخبارك
هنسمي ابو خالد سامح
سامح : انا تمام اي يارب تكون فكرت
انا : فكرت واخد قرار كمان
سامح : طب كويس انا عازيك متقلقش من اي حاجه
انا : بس انا لو اشتغلت معاك وبقا معايا فلوس وحد من اهلي سالتي جبتها منين هقول اي
سامح: انتا كدا كدا هتشتغل معايا فالشركه وعرفت من خالد انك ذكي
انا : طب وخالد
سامح : خالد مش معايا ف الشركه خالد معايا ف الشغل التاني
انا : تمام هشتغل اي
سامح : لما نتقابل هنشوف
وبكدا يبقا خلصنا الجزء التاني ومعلش هوا مفيهوش جنس بس الجاي احلا متقلقوش

الجزء التالت :
نزلت ورحت القهوه وخالد جالي بالعربيه
خالد: اركب
انا : هنروح فين
خالد : الشركه عشان تعرف شغلك الجديد
ركبت ونا مش فاهم حاجه وصلنا عند الشركه ودخلنا وابوه كان معاه احتماع مهم واستنينا ف الريسبشن وجت السكرتيره واسمها فاطمه بس اي بطايه بطاااااايه حاجه كدا شبه انجيلا وايت

فاطمه :استاذ خالد انا اسفه اني خليتك تنتظر تقدر تتفضل
دخلنا انا وخالد ونا مبهور من كل حاجه ف الشركه
سامح : ازيك يامحمد اي عجبتك الشركه
انا : جداااا انا مش بحسد ولا حاجه بس جميله اوي
سامح : تمام تعالي معايا
انا : فين
طلعنا ونا مش عارف رايح فين ودخلت مكتب جمب مكتبو علي طول
سامح: دا مكتبك
انا فتحت بوقي واستغربت بقوله
انا : كل دا مكتبي
سامح : مش هتسال هتشتغل اي
انا: اه صحيح انا دوري هنا هيبقا اي
سامح : انا سمعت انك شاط ف الهكر اوي ومعاك تيم كمان
انا : حصل
سامح : انتا هتبقا دراعي اليمني هنا
انا : ممممم وهبقا مسؤل عن اي
سامح : عن كل حاجه ف الشركه بس انتا هتبقا تحت التدريب ونا الهدربك عشان تفهم الدنيا ماشيه ازاي
انا : تمام اي شكلها هتلعب
سامح وخالد : هتلعب وهتلعب علي كبير اوي كمان
خالد : محمد فتح مخك اوعا تحرجني قداما ابوايا
انا :سبيها …
سامح : تجيلي بكرا الساعه ٩ الصبح
وداني شيك ب ١٠٠٠٠٠ الف جنيه وقالي هاتلك كام بدله وروق علي حالك كدا وصدقني حياتك هتتغير
انا : تمام
ونزلنا من عند سامح ابو خالد ونا مبسوط ومش بكلم وعمال افكر وجت ف دماغي اختي وفضلت افكرازاي انيكها لاني خلاص تعبت بسببها قطع تفكيري خالد
خالد : وصلنا يامعلم
انا : تسلم ياصحبي
خالد : خلي بالك يامحمد احنا من كبرات الدوله وكلمتنا مسموعه يعني الغلطه معانا ب فوره خلي بالك
انا : تمام سبني انزل بقا انتا بارد
ضحك ونزلت ونا طالع عمال افكر لغايت مفتحت البيت وملقاش حد موجود واختي ف الاوضه بتاعتها ونا دخلت وهيا محستش بيا وكان بابا الاوضه مفتوح وهيا قالع كل الهدوم ونايمه علي ظهرها وعماله تدخل الزب الصناعي والمفاجاءه بتدخلو ف طيزها يعني هيا كمان طيزها مفتوحه انا قولت مبيدهاش
ووقفت قدا الاوضه
انا : همممم..همممم
اختي طبعا بتحاول تغطي جسمها ومكسوفه حدا دخلت وقعدت جمبها ودار الحوار
انا : لي كدا ياچني
كل الهيا بتعملو بدات عياط وخافت
چني: محمد اوعي جوزي يعرف ب النا بعملو او ماما ونبي
انا : انتي هبله سرك ف بير وبعدين انا انهرده عيد ميلادي
ايو عزيزي القارئ عيد ميلادي تميت ال٢٠
انا : انا هستناكي برا تكوني لبستي حاجه
وطلعت برا وهيا لبست وحت قاعدت قدامي
ومش بتبوص ف وشي روحت قاعدت جمبها وقلتلها خلاص بقا احكيلي لي بتعملي كدا
چني : …..
انا : متخفيش بقا دا سر بينا
چني : جوزي يامحمد
انا : مالو
چني : بصراحه مش بيرحني
انا : ازاي
چني ……
انا : اتكلمي متخفيش ومتتحرجيش انا هسمعك
چني : مش بيقدر
انا : مممم واصحت بتاعو زغير يعني
هزت راسها ووطت وشها ف الارض من الكسوف
روحت رافع وشها وقولتلها مش اول مره اشوفك علي فكره اتصدمت وقلتلها شوفتها امتا ووريتها الفديو وكانت هتعيط تاني هديتها وقلتلها متخفيش وادي الفدوي مسحتو وهديتها لقيت نفسي تلقائي بخدها ف حضني وبرفع وشها وخدتها ف بوسه من شفيفها طويله وكانت شفيفها واكن فيها عسل وهيا دابت معايا ف البوسه وفجاءه فاقت وقلتلي لا انتا اخويا مينفعش
انا : متخفيش دا هيبقا سر بينا
چني سكتت ونا قربت منها وهيا بتحاول تقاوم بس خلاص انا فاض بيا روحت رافع التيشرت الهيا كانت لبساه ومكنتش لابسه برا روحت نازل علي بزازها امصهم والمقاومه بتاعتها بدات تهدا ونا بقيت امص ف حلام بزازها الوردي واشذهم وهيا بداء صوت نفسها يعلي وعمال ابدل بين فرده بزها اليمين والشمال
روحت نازل علي الارض وقلعتها البنطلون كانت لابسه اندر سابعه اسوده روحت حايبه علي الحمب وهنا بانلي احلي واجمل كس ف العالم حاجه كدا تتاكل مبطرخ ووردي ومفيهوش شعرايه ونزلت الحس فيه واكتي شبه الكأينات المفترسه وبداء صوت الاهات يطلع منها
چني : اااااااااااااه اوووووف كمان متوقفش
ونا نازل فيها لحس وباكل ف كسها وعمال بشد ف زنبورها وهيا تحت مني بتتلوي زي التعبان
ونا مش راحم
چني: محمد ريحني بقا
وهيا باصه ف عيني مقدرتش ورحت قومت قالع البنطلون وراح زبري نط ف وشها مره واحده شهقت مره واحده من حجمو
چني : اي كل دا
انا : اي هتقري
اختي بصيتلي ف عيني
چني : براحه عليا طيب
انا : قولتلها متخفيش موصيه بقا
وهيا مكنتش بتعرف علمتها وعجبها وفضلت تمص فيه وبتتعلم بسرعه وبفضلت تمص يجي ١٠ دقايق ونا قربت اجيبهم روحت قالبها ف وضع الدوجي ونزت اكل كسها والحس خرم طيزها وراحت اترعشت ونزلت عسلها علي وشي ورحت اخدها ف بوسه ونزلت تاني ورحت حاطط زوبري علي بابا كسها وهيا خلاص تعبت
چني : دخلو بقاااا ارحمني
انا متوصتش ورحت مدخلو مره واحده ف كسها وهيا راحت عينها اتقلبت وشهقت شهقه وفضلت واصله الاهات انا عمال اخش واخرج بسرعه وهيا عماله تتاوه وتصوت وصوتها حسيت ان العماره سمعتها
روحت كاتم بوقها بايدي وفضلت انيك فيها وهيا بتحاول تبعد عني ولقيتها بتترعش روحت باعد عنها ونزلت عسل بكميه رهيبه وسبتها تهدا وتاخد نفسها وبصتلي وفضلت تتحالي عليا وتقلبي كفايه كدا انهرده ونا ولا هنا روحت منيمها علي بطنها
وهيا قلتلي براحه عليا قولتها ماشي روحت حاتط زبي ف كسها تاني والمره دي كونت رومانسي معاها فضلت انيك فيها ساعه الاربع لغايت محسيت اني هجيب قلتلي هاتهم برا عشان محملش روحت منزل كميه لبن منزتهاش قبل كدا علي بطنها ودخلنا الحمام ناخد دش مع بعض وعملنا واحد كمان جوا وخرجنا وهيا فرحانه ونا مبسوط ودخلت الاوضه بتاعتها ونا دخلت الاوضه بتاعي ونمت من التعب وصحيت علي صوت اختي وهيا بتصحيني
چني : محمد
انا : اي
چني : يلا ياحبيبي عشان الغدا
انا : خدتها ف بوسه كدا سريعه
وهيا اتكسفت وصربتني ف كتفي وقلتلي امك برا يلا
روحت قايم واتغدينا ودار حوار الشغل
انا : انا لقيت شغل
امي واختي ف نسف واحد : كويس فين
انا : اهدو اهدو اي في اي 😹
قولتلهم ف شركه استيراد وتصديو
امي فرحت واختي كمان ورحت كلمت خالد
انا : انتا فين ياعم
خالد : ف البيت في حاجه ولا اي
انا : تعالي عدي عليا ب العربيه
خالد : جايلك
قفلت مع حالد وقمت عشان احهز
وهنا خلص الحزء التالت يلا بينا علي الرابع اصحبي تعالي تعالي

ونخش علي الجزء الرابع

خالد جالي ونا نزلت
انا : اطلع يلا
خالد : علي فين
انا : هنجيب هدوم
خالد : انتا بتهزر صح
انا : لا لي
خالد فضل يشتم ونا اضحك
اانا : اي ياعم لي كل دا 😹
خالد : انا قولت في حاجه معاك
انا : يلا بس اطلع
طلعنا وحبنا هدوم كتير وروقت علي حالي وروحت البيت ونا طالع امي واختي واحمد اي كل الشنط دي
انا : شويت هدوم لزوم الشغل
ووريتهم الهدوم وامي فضلت تدعيلي ونا دخلت نمت من تعب اليوم انهرده
وصحيت تاني يوم الساعه ٢ الظهر وكان يوم الخميس ونزلت الچيم ويومي عدا عادي
بليل
خالد بيرن عليا الساعه١٠
خالد : انتا فين
انا : ف البيت
خالد : طب تعالي علي العنوان دا
وعبعتلي العنوان وهوما سبقوني وروحت
وخالد جبني من ع الطريق ودخلنا كدا ف حتا زي صحوا ولقيت عربيات كتير ورجاله وسلاح انا خوفت شويه بس انا ديما مش ببين اني خايف او حاجه ديما تلاقيني هادي نزلت من العربيه وروحت ل سامح ابو خالد وروحنا ورا العربيه وراني صناديق سلاح وانا اتبهرت وقلي الناس جايه اهي خليك جمبي انتا وخالد وداني سلاح وقلي خليه معاك قولتلو مش بعرف استخدمو قلي خليه دلوات وانا هخلي خالد بعد كدا يعلمك الناس حت ونزلو ومعاهم شنط
الشخص : اهلا اهلا سامح باشا
سامح: ممم اخلص جبت فلوسك
الشخص : تمام ياسامح باشا
وخلا الجارد يجيب الشنط وورانا الفلوس وداها ل سامح باشا وخدهم وراح ع العربيه والجاردات بتاعتنا ادتهم السلا ومشيو ونا ركبت مع خالد وروحنا فيلا علي الطريق الصحراوي ودخلنا وكان في اوضه كدا ف الرسيبشن ودخلنا زي مكنبه فتحه حتا من الحيطه وكان فيها لوحه وحط بصمت ايدو وفتحت ونزلنا تحت الارض وكانت زي قاعده عسكريه فيها ناس وسلاح كتير عرفني سامح علي الناس هناك ودخلنا مكتبو وقلي دول نصيبك اداي ٤ ملوين دولار انا فتحت بوقي من الصدمه
سامح : اي معانا ولا نلحقك ب ميه وسكر
انا : معلش ياباشا دي فلوس مين
سامح : من غير باشا يامحمد انتا زي خالد بنسبالي ودي فلوسك ودهاني وخالد خد فلوسه برضو ومشينا نا وخالد ومبهور من كل الفلوس دي قولتلو انا هعمل حساب ف البنك ازاي احنا عملنالك حساب فعلا وعشان محدش بشك فيك من البنك انتا كدا كدا معروف هناك عند المدير انك انتا نائب صاحب الشركه الستيراد والتصدير وفي ف حسابك مليون جنيه
انا تنحت ومش متخيل هوا بيقول اي
انا : خالد انتا بتهزر صح
خالد : لا مش بهزر وبكر ا هتيجي معايا البنك عشان تشوف بعينك وتعرف حسابك وتغير الرقم السري وكل حاجه تبقا خاصه بيك وتحط الفلوس ف البنك
انا طول الطريق ساكت مزهول من البسمعو وصلت عند البيت وكانت الساعه ٣ بليل وطلعت الكل كان نايم واختي كانت صاحيه جرت عليا وحضنتي
چني : انتا كونت فين قلقت عليك
انا : كونت مع خالد
چني : انا مش هسيبك غير لما تقولي كونت فين مع خالد وبتعمل اي لغايت دلوات ومتقوليش ع القهوه لا بعت سامر ابن استاذه سميره حارتنا وملقكش ودا كان الساعه ١٠
انا : هحكيلك وامري لله بس لوحد عرف انسو انكو تشوفوني تاني
اختي حست اني بتكلم جد وحكيتلها علي كل حاجه من الاول لغايت العمليه الاخير دي وهيا خافت وحصنتي وقلتلي بلاش الشغل دا انا ختيفه عليك فولتلها متخفيش وهديتها ودخلت تنام ونا دخلت نمت
وهنا ينتهي الجزء الرابع
الجزء الخامس والاخير ف السلسه :
صحبت علي تلفون من خالد وكانت الساعه ٩ الصبح
انا : مممممم
خالد : انتا بتهزر صح
انا : اي ياعم
خالد : ياني احنا ورانا مشوار البنك انتا نسيت
انا : اه صحيح معلش نسيت انتا فين
خالد : انا جاي ف الطريق
انا : طيب هلبس اهو
وليست واتشيكت وحطيت البرفيوم بتاعي وطالع من الاوضه وامي صاحيه وقاعده علي المنبه ومداني ظهراها ونا طالع من الاوضه ومش حاسه بيا روح تعندها وهنا ليقتها رافعه الجلبيه وعماله تدعك ف كسها انا هنا اتصدمت من المنظر امي قدامي وبتدعك ف كسها وكسها كان وردي ومبطره ونا زبي واقف واول مره يقف علي امي وروحترجعت الاوضه تاني وفتحت الباب وعملت صورت ونا طالع راحت اتخضت وفضلت تعدل ف نسفها وقامت قلتلي رايح فين يابين
انا : نازل مشوار للبنك كدا عاوزه حاجه
امي : بنك اي
انا : انا امبارح كان اول يوم شغل ليا وعملت شويت شغل وخدت مكافاه ٥٠٠٠٠٠جنيه ورايح احطهم ف البنك امي اتصدمت من الرقم
امي : بجد
انا : اه بجد وصحكت
واني خدتي ف حصنها وهنا حسيت احساس تاني مش ام وبنها لا وكانت مش لابسه برا وبزازها لازقه فيا ونا بدات اسخن وزبي يقف روحت قولتلها انا نازل
امي : فضلت تدعيلي
نزلت كان خالد مستنيني طبعا
اول مشافي راح موطي علي الارض وسكت الطوب وضفل يخدف عليا ويشتم
انا : طب خلاص كفايه هنتاخر كدا بسببك
خالد : بسببي انا انتا بني ادم بارد ياخي
ركبنا وروحنا البنك وروحنا لسكرتيرت المدير وكانت جامده اوي حاجه زي مايا خليفه ودي دورها جاي بس ف السلسله التانيه وخلتنا للمدير وكان اسمها سرينا
المدير : اهلا اهلا خالد باشا
انا بصيت لخالد وف عقل بالي باشا يابن الخول😹
دخلنا وقعدنا
المدير : تشربو اي
خالد : مفيش لزوم
المدير : طب ينفع ياستاذ خالد تيجي ومعاك صبف كمان ومتشربوش حاجه
راح نده السكرتيره وداخله تتاصع وهيا اي طزها لبن ونا مركز معاها وهيا اخده بالها وتبصلي وتبتسم ابتسامه خفيفه انا ف عقل بالي دا بينها هتحلو اوي
المدير : شوفي البشوات يشربو اي
انا وخالد طلبنا قهوه
انا : عاوز احط فلوس ف حسابي وغير شويه حجات ف الحساب زي الرقم بتاعو وكدا
المدير :عنيا عاوز تسيب كام ياباش صحيح معرفش اسم حضرتك
انا : محمد سليم الشبراوي
المدير : بصلي كدا واكنو عارفني اهلا اهلا يافندم علي فكره انا كونت صديق ولدك
انا : تشرفت بيك
المدير : عاوز تحط كام ف الحساب
انا : ٤ مليون دولار
المدير عرق فجاءه واستغرب من الرقم
المدير : كا…م كام حضرتك
انا : ٤ مليون دولار اي
قالي عنيا يافندم
وجاب الورق وخلصنا وحطيت الفلوس ف الحساب وخدت فيزا جديده وغيرت الرقم وتمام التمام وخرجنا وطبعا مسكتش غير لما اخدت رقم سرينا
انا : خالد عاوز اجيب عربيه
خالد : ممممم اي عربيتي مبقتش قد المقام دولواتي ياباشا
انا : عيب عليك بس عاوز يكون معايا عربيه احسن
خالد : تمام تعالي
وروحنا معرض سيرات واخترت عربيه بي ام اخر موديل وخدتتها وحنا واقفين وهلصنا الورق استغربت الورق بياخد فتره
خرجت وروحنا كافيه قريب من المعرض
انا : غريبه يعني خادنا العربيه ف نفس الوقت
خالد : احنا مش قليلين يامحمد ف الدوله قولتلك قبل كده احنا اي حاجه عاوزنها بتيجي
ممممم قعدنا هزرنا وشربنا القهوه وشيشنا ومشينا وروحت وطبعا داخل المنطقه بالعربيه والكل مستغرب وبيقولو من اين لك بكل هذا انا محطتش ف دماغي حد وطلع وامي كانت فرحانه اي
انا : ممم اي رايك ف الوحش التحت دي
امي : …زيد وبارك يابني بس خلي بالك ونتا سايق
چني : طب جبت العربيه فين النمر فين الرخه
انا : بت امشي من قدامي متعصبنيش
انا : واعملو حسابكو انشاء … قريب اوي هنعزل واشوف فيلا كدا ف مكان كويس
امي : زعلت شويه وقالت ماشي
چني : ايوا ياعم لعبت
وبتخبطني ف كتفي روحت رازعها قفا وجريت دخلت الاوضه وهيا عمله تخبط عاوزه تخش
سمعت امي بتقول هتنزل ل جارتنا تحت شويه وتيجي وروحت فاتح الباب وشادد اختي لجوه وحت ف حضني
چني : لا انسي مش بتضربي
وجت تخرج شديتها عليا وخدتها ف بوسه ساحت معايا وهيا سخنت علي طول. لقيتها بتخلع كول هدوما وفعلا مخدتش ثواني وراحت نازله علي ركبها وقلعتي البنطلون والبكسر ومسكت زبي زي ميكون بقالها سنين مشفتوشوفضلت تمص فيه ونا هيجت من مصها بقت محترفا حسيت اني هجيب نمت علي ظهري وهليتها تقعد علي زبي ودخلتو ف كسها وبدات وصله نيك وهيا شغاله اهاات وبتحاول توطي صوتها عشان امي
چني : مش قادره اهااااااا انتا بتعمل فيا اي اححححح زبك جامد اوي
انا : عجبك يالبوه
چني : اه اوووووي احححح انا لوبتك وشرموطتك
انا سمعت كدا عرفت انا بتحب تتشتم وبتحب العنف روحت منمها علي بطنها ونزل فضل الحس كوسها وهيا بتطلع اهات مكتومه وروحت رازع زي مره واحده بس ف خرم طيزها وراحت صووتت
اااااااااه لا لا طلعو طلعوه مش قاده هتعورني وسيبتو شويه لغايت متعودت عليه لقيتها بتحرك وسطها وبدات وصله نيك عنيه لغايت محسيت اني هجيب هيا هاتهم ف طيزي عاوزاك تملاني روحت منزل ف خرم طيزها ورحت نايم حمبها وهيا لسا علي بطنها ولبني بينزل منها روحت اخدت دس ورحعت لقيتها زي مهيا روحت ضاربها علي طيزها وقولتها قومي خدي شاور قبل مامك تطلع وكمان عشان مهجش عليكي تاني
چني : لا وعلي اي انا معرش قادره
وراحت خدت الدش وفضلنا تكلم وقاعدين ف الصاله قدام التلفزيون وامي طلعت بس شعرها كان منكوش شويه وطالع زي ميكون كانت ف حرب
انا : مالك ياماما في اي
امي : لا ياحبيبي مفيش حاجه بس تعب من السلم
انا ف بالي سلم اي دي سماح حرتنا تحت مننا
انا : طب خوشي ريحي شويه
امي دخلت خادت دش ونا ببوص لختي
انا : في سر تحت عند سماح لازم اعرفو
چني : يكونش الفبالي صح
انا : حاسس انهم بيريحو بعض ياما في راجل ف الموضوع لا مش معقول امك يحصل فيها كدا عشان خاطر ٧ سلالم وسماح كمان جوزها مش هنا مسافر وبحسها شرموطه اصلا
چني : ممكن طب هنعمل اي

ودا الهنعرفو ف السلسله التانيه ياريت تكون عجبتكم السلسه دي والسلسه التانيه هيكون فيها حاجه خلوه كتير اوي والنيك فيها للركب وهيخش سخصيان جديده اسيبكم بقا ♥️
كمل يا برنس وما تتاخر
 
القصة حلوة كمل هيا المفروض السلسلة ١٠ اجزاء مش ٥ استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Amiir mohamed 11
استمر في انتظار السلسه الثانيه
 
  • عجبني
التفاعلات: Amiir mohamed 11
بدايه الموضوع دي قصه خياليه مش حقيقيه بتتكلم السلسله الاولي عن التجسس ونيك المحارم والمتعه🤤

المقدمه :

انا اسمي محمد ٢١سنه خلصت دبلوم صناعه وانا اصلا شاطر ف الحاسبات والبرمجه وبحب شغل الهكر جدااا انا شاب بحب الرياضه عشان كدا بحافظ علي جسمي انا طولي ١٨٧ ابيض البشره معضل ابويا توفي ونا عندي ١٥سنه وعايش مع امي واخواتي تعالو بقا اهوفكم علي بقيت العيله😉

اختي چني ودي الكبيره متجوزه حاليا وعندها ٣٠سنه وعندها ولد ومتجوزه معانا ف الشقه بتعتنا وصف اختي (اختي بشرتها بيضه عيونها بوني شعرها اسود وطويل بزازها اكبر من متوسط ومرفوعين زي المدافع بظبط طيزها كبيره ومرفوعه هيا عود بطل جسمها متقسم تقسيمه صح )…

اختي مريم ودي اصغر من اختي چني ب ٣ سنين عندها ٢٧ سنه ومتجوزه لكن في بيت جوزها قريب من بيتنا ب حوالي ربع ساعه وصفها( بشرتها بيضه هيا اقل من اختي چني ب شويه يعني بزاز اقل من متوسطه ومرفوعه وطياز مرفوعه اقل من متوسطه وجسمها متناسق ولسا مخلفتش )

امي ياسمين امي عندها ٤٨ سنه بس حاجه كدا اي ميلف جسمها مشدود وطيزها كبيره ومرفوعه وبزازها كبار تكاد ان يكونو مرفوعين بشرتها بيضه مفيش ترهلات كتير يعني جسم زيي مقال الكتاب )….

ونبداء الجزء الاول من السلسله بتعتنا عزيزي القارئ …

الحوار بداء من سنتين او سنه ونص تقريبا وكانت ديما امي واختي ف البيت البيت مش بيفضا علي طول وكنت ديما احبي اتجسس علي اختي چني واتفرج عليها ف الحمام بس الحلو مش بيكمل مش بلحق اشوف حاجه بسبب ان كل احس ان حد جاي وبقلق وبمشي لغايت م جه اليوم المنظر وهيغير نظرتي لختي خاالص القدر لعب لعبتو وجوز اختي علي طول ف الشغل الصبح وبيجي بعد المغرب مفيش غيري انا وامي واختي قاعدين ف البيت وطبعا بيكونو علي راحتهم ف اللبس اختي كانت لابسه ترنج ضيق عليها وكان مبين معالم حسمها كلو امي كانت لابسه عبايه بيتي عادي بس ضيقه عليها ورسمه طيزها اوي انا لغايت دلوات عمري مبصيت لمي بصه شهوانيه بس كل دا هيتغير ف الاحداث واليوم الموعود جه وامي قالت انها راحه عند قرايبنا وسبتني انا واختي وطبعا انا عيني متشلتش من علي جسم اختي وفضلت اتكلم معاها ف اي هري وعيني مع بزازها ف الراحه والجايه

چني : بقولك يامحمد خلي بالك من زياد لغايت مخش اخد شاور واحي زياد دا ابنها وكان لسا صغير وكان نايم

انا : ماشي بس متتاخريش عشان انا عاوز انزل
چني : رايح فين هااا وبتغمزلي 😉
انا : مش الي ف دماغك مش وايح اقبلها نازل لصحابي
چني : ماشي مش هتاخر
وهنا عزيزي القارء انا مرتبط وهعرفهالكو لان دورها جاي وهيكون كبير معايا
نرجع لاحداث الجزء تاني اختي طبعا خدت الهدوم ونا متابعها واخده حجات كاير معاها الحمام ف استغربت فقولت عادي استنيت خمس دقايق وجيت ابص من الخرم اللي انا عامله فالباب ونا هنا ياصحبي كونت عامل كدا خرم في الباب عشان اتفرج برحتي ونا بتفرج عليها وهيا بتقلع وبداء يظهر قدامي جسم انا زبري واقف ضارب تعظيم سلام ليها وواقف زي السيف جسم كرباج بمعني الكلمه فضلت متابعها وهنا كانت الصدمه😟
انا : يانهر ابيض انتي بتعملي اي دي معاها……وهنا ينتهي الجزء الاول مع اللقاء مع الجزء التاني اصدقائي


عزيزي القارئ المستمتع ياريت تشجعني عشان اعمل سلسله تانيه وتبقا فيها احداث اكتر لا ن فدماغي افكار حلوه لاكن هسيبها للسلسله التانيه اسيبك مع الجزء التاني..

الجزء التاني :

انا : ينهار ابيض انتي بتعملي اي دي معاها زبر صناعي احا لونه اسود وكبير اوي طب لي وهيا جبتو امتا وازاي وهل جوزها مش مكيفها هنا ارت شويه اسأله لذيذا وبدات اتفرج علي اختي وهيا حتط الزبر علي الارض ونا طلعت تلفوني وبصورها وفضلت تمص فيه وبعد كدا قعدت عليه ومدياني ظهرها وهنا كسها وردي وعماله تتنطط عليه وكاتمه اهاتها عشان مسمعهاش او احس بيها بس علي مين ونا متابعها راحت اترعشت وقامت ونزلت عسل من كسها كتير وهنا شهوتي زادت وكان نفي اخش امس كسها افضل الحس فيه بس الحلو مش بيكمل زياد صحي ايوا زياد صحي عشان يقطع عليا وهنا هيا فاقت من الحاله الكانت فيها عشان تفتح الدش وتاخد شاور سريع وتطلع ونا زبري حالف مينام ونا قاعد مداريزبي بالعفيه ونا اصلا زبي (طوله ٢٦ ) ف باين ف البنطلون انو عامل خيمه كبيره وجت شالت الواد ونيمتو تاني ونا صورتها ف خيالي وهيا عماله تتنطط علي الزب الصناعي مش مفارقه خيالي ودماغي عماله تودي وتجيب طب هيا لي بتعمل كدا وجبتو ازاي وجوزها اي دنيتو وقطع تفكيري جني وهيا بتكلمني

چني : محمد …يانبي
انا : هه اي
چني : اي اي انتا مش معايا خالص عماله انده عليك من الصبح اي سرحت ف اي
انا : لا مفيش
چني : انتا مش قولت نازل
انا : اه هقوم انزل
وطبعا انا قايم ومن كتر التفكير زبي لسا واقف زي الحديد بس مخدتش بالي خير واختي بتقولي
چني : اهدي يامحمد اهدا
انا : اهدي اي انا اتكلمت انا لسا بقوم اقف
ولقيتها بتبص عليه وسعتها هنا خدت بالي انو لسا واقف وباين انا اتحرجت وجريت من قدمها وهيا ضحكت دخلت لبست وكان عندي تمرين الاول روحت الجيم واتمرنت وكان الكابتن ديما بيصعب عليا التمرين وبيدخل العاب قتاليه ف التمرين ونا بحب كدا وبحب الامرين حدااا خلصت وخدت ادش التام بعد التمرين ونزلت رنيت علي صاحبي واعز اصدقأي خالد
خالد ف نفس سني قمحاوي اقصر مني ب ٣او٤ سنتي مش معضل زي وعندو اختين وولد صغير وامو سناء بس اخواتو وامو ابطال برضو هنعرفهم بعدين
رنيت علي خالد ف التلفون
خالد : اي ياعمنا انتا فين كدا
انا : لسا مخلص تمرين انتا فين
خالد : بقضي مصلحه كدا
انا : مممم مصلحه من مصالحك الشمال
خالد : يابني اسمع كلامي وتعالي معايا عليا النعمه هتاكل الشهد
لا انتا بس تعالي انتا ونا اجبلك شهد زات نفسها
صحكنا ونا روحت القهوه وهوا جالي بالعربيه بتاعتو جيبها بفلوس الشغل البيعملو قعدنا
خالد : اي ياعم مش ناوي بقا
انا : خالد انا مش فايقلك
خالد : يابني انتا دماغك نضيفه وكمان انتا حسم كويس وبتلعب العاب قتاليه هتنفع صدقني
انا : خاااااااالد دماغك
خالد : كدا كدا انتا عارف انا المشي الدنيا ابويا ونا معرفو عليك وقلي افتحك ف الحوار
انا : ونتا لي تقولو انا قولتلك تقول حاجه
خالد : اسمع بس في مصلحه الخميس الجاي هنعملها ومصلحه كبيره اوي ولو جيت معايا نصيبك هيكون ٣ مليون دولار ونا زيك هااا
صمت رهيب مني وقطع الصمت صوت القهوجي
القهوجي : خالد ومحمد **** يستر من اللمله دي
انا : لي بس كدا ابرهيم هوا احنا شياطين وضحكنا
ابراهيم : تشربو اي
انا :اشرب شويه قهوه فرنساوي
خالد : قهوه فرنساوي برضو
ابراهيم:تمام حاجه كمان
انا : تسلم يابراهيم
خالد ها قولت اي المصلحه هتتسلم كمان تلت ايام
انا :سبني افكر وبكرا ارد عليك
خالد : ونا واثق انك هتيجي
انا : بصيتلو كدا قولتلو ولا انتا مستفز 😹
خلصنا وروحت ونا اختي صورتها مش بتفارق خيالي لحظه وعمال افكر انا هجيبها ازاي ودخلت البيت كانت امي موجوده وجوز اختي احمد وكانت الساعه ١١ واتعشينا وضحكنا ودخلنا نمنا كل واحد راح قوضه ونا ف نايم ع السرير
نفسي : هاااااا انا شايف اننا نسيبنامن اختك ونركز ف المصلحه
انا : انا مش حابب المصلحه دي انتا عارف دا شغل اي
نفسي : ياعم عارف شغل سلاح واثار مفيش مشكله لما تروح وتجيب فلوس وتروق علي حالك
انا : سكلها كدا هتبقا مرار طافحنفسي : ولا مرار ولا حاجه بكرا كلم صحبك وقولو انك موافق ونتا قدها ومن كتر التفكير نمت وصحيت علي حد بيهزني محمد محمد يابني قوم
انا : صحيت خلاص
چني : يلا عشان الفطار برا ونا وامك مستنينك
انا : تمام ماشي حاي اهو
وطبعا انا صاحي وزبي واقف زي السيف واختي شافتو لقيتها بتضحك ووشها احمر واخدت بعضها ومشيت ونا مش فاهم في اي
قومتقعدت ولقيت بتاعي واقف ف بالي انتا مش بتنام ياعم انتا انتا شبعان نيك في اي
قومت وفطرت وهزرنا شويه
امي : وراك اي انهرده يامحمد
انا : نازل كمان ساعه انا وخالد
امي : مش هتبطل صياعه وتشوف شغل
انا : انا بظبط اهو واحتمال يجليلي شغل وكويس كمان
امي : طب كويس روح ياني الهي …..
انا : تسلمي يامي
وقمت بوست دماغها وبوست اختي من خدها ودخلت قوضتي وبكلم خالد
رد عليا ابوه اوب خالد جمب شغل السلاح عندو شركه استيراد وتصدير كبيره جمب شغلو التاني عشان ميلقاش عليه شوشره بنسبا لفلوسه الكتيره الي ف البنوك
انا : انتا فين يابني
ابو خالد: انا ابو خالد يامحمد عامل اي
انا :تمام ياحج ولله انتا ااخبارك
هنسمي ابو خالد سامح
سامح : انا تمام اي يارب تكون فكرت
انا : فكرت واخد قرار كمان
سامح : طب كويس انا عازيك متقلقش من اي حاجه
انا : بس انا لو اشتغلت معاك وبقا معايا فلوس وحد من اهلي سالتي جبتها منين هقول اي
سامح: انتا كدا كدا هتشتغل معايا فالشركه وعرفت من خالد انك ذكي
انا : طب وخالد
سامح : خالد مش معايا ف الشركه خالد معايا ف الشغل التاني
انا : تمام هشتغل اي
سامح : لما نتقابل هنشوف
وبكدا يبقا خلصنا الجزء التاني ومعلش هوا مفيهوش جنس بس الجاي احلا متقلقوش

الجزء التالت :
نزلت ورحت القهوه وخالد جالي بالعربيه
خالد: اركب
انا : هنروح فين
خالد : الشركه عشان تعرف شغلك الجديد
ركبت ونا مش فاهم حاجه وصلنا عند الشركه ودخلنا وابوه كان معاه احتماع مهم واستنينا ف الريسبشن وجت السكرتيره واسمها فاطمه بس اي بطايه بطاااااايه حاجه كدا شبه انجيلا وايت

فاطمه :استاذ خالد انا اسفه اني خليتك تنتظر تقدر تتفضل
دخلنا انا وخالد ونا مبهور من كل حاجه ف الشركه
سامح : ازيك يامحمد اي عجبتك الشركه
انا : جداااا انا مش بحسد ولا حاجه بس جميله اوي
سامح : تمام تعالي معايا
انا : فين
طلعنا ونا مش عارف رايح فين ودخلت مكتب جمب مكتبو علي طول
سامح: دا مكتبك
انا فتحت بوقي واستغربت بقوله
انا : كل دا مكتبي
سامح : مش هتسال هتشتغل اي
انا: اه صحيح انا دوري هنا هيبقا اي
سامح : انا سمعت انك شاط ف الهكر اوي ومعاك تيم كمان
انا : حصل
سامح : انتا هتبقا دراعي اليمني هنا
انا : ممممم وهبقا مسؤل عن اي
سامح : عن كل حاجه ف الشركه بس انتا هتبقا تحت التدريب ونا الهدربك عشان تفهم الدنيا ماشيه ازاي
انا : تمام اي شكلها هتلعب
سامح وخالد : هتلعب وهتلعب علي كبير اوي كمان
خالد : محمد فتح مخك اوعا تحرجني قداما ابوايا
انا :سبيها …
سامح : تجيلي بكرا الساعه ٩ الصبح
وداني شيك ب ١٠٠٠٠٠ الف جنيه وقالي هاتلك كام بدله وروق علي حالك كدا وصدقني حياتك هتتغير
انا : تمام
ونزلنا من عند سامح ابو خالد ونا مبسوط ومش بكلم وعمال افكر وجت ف دماغي اختي وفضلت افكرازاي انيكها لاني خلاص تعبت بسببها قطع تفكيري خالد
خالد : وصلنا يامعلم
انا : تسلم ياصحبي
خالد : خلي بالك يامحمد احنا من كبرات الدوله وكلمتنا مسموعه يعني الغلطه معانا ب فوره خلي بالك
انا : تمام سبني انزل بقا انتا بارد
ضحك ونزلت ونا طالع عمال افكر لغايت مفتحت البيت وملقاش حد موجود واختي ف الاوضه بتاعتها ونا دخلت وهيا محستش بيا وكان بابا الاوضه مفتوح وهيا قالع كل الهدوم ونايمه علي ظهرها وعماله تدخل الزب الصناعي والمفاجاءه بتدخلو ف طيزها يعني هيا كمان طيزها مفتوحه انا قولت مبيدهاش
ووقفت قدا الاوضه
انا : همممم..همممم
اختي طبعا بتحاول تغطي جسمها ومكسوفه حدا دخلت وقعدت جمبها ودار الحوار
انا : لي كدا ياچني
كل الهيا بتعملو بدات عياط وخافت
چني: محمد اوعي جوزي يعرف ب النا بعملو او ماما ونبي
انا : انتي هبله سرك ف بير وبعدين انا انهرده عيد ميلادي
ايو عزيزي القارئ عيد ميلادي تميت ال٢٠
انا : انا هستناكي برا تكوني لبستي حاجه
وطلعت برا وهيا لبست وحت قاعدت قدامي
ومش بتبوص ف وشي روحت قاعدت جمبها وقلتلها خلاص بقا احكيلي لي بتعملي كدا
چني : …..
انا : متخفيش بقا دا سر بينا
چني : جوزي يامحمد
انا : مالو
چني : بصراحه مش بيرحني
انا : ازاي
چني ……
انا : اتكلمي متخفيش ومتتحرجيش انا هسمعك
چني : مش بيقدر
انا : مممم واصحت بتاعو زغير يعني
هزت راسها ووطت وشها ف الارض من الكسوف
روحت رافع وشها وقولتلها مش اول مره اشوفك علي فكره اتصدمت وقلتلها شوفتها امتا ووريتها الفديو وكانت هتعيط تاني هديتها وقلتلها متخفيش وادي الفدوي مسحتو وهديتها لقيت نفسي تلقائي بخدها ف حضني وبرفع وشها وخدتها ف بوسه من شفيفها طويله وكانت شفيفها واكن فيها عسل وهيا دابت معايا ف البوسه وفجاءه فاقت وقلتلي لا انتا اخويا مينفعش
انا : متخفيش دا هيبقا سر بينا
چني سكتت ونا قربت منها وهيا بتحاول تقاوم بس خلاص انا فاض بيا روحت رافع التيشرت الهيا كانت لبساه ومكنتش لابسه برا روحت نازل علي بزازها امصهم والمقاومه بتاعتها بدات تهدا ونا بقيت امص ف حلام بزازها الوردي واشذهم وهيا بداء صوت نفسها يعلي وعمال ابدل بين فرده بزها اليمين والشمال
روحت نازل علي الارض وقلعتها البنطلون كانت لابسه اندر سابعه اسوده روحت حايبه علي الحمب وهنا بانلي احلي واجمل كس ف العالم حاجه كدا تتاكل مبطرخ ووردي ومفيهوش شعرايه ونزلت الحس فيه واكتي شبه الكأينات المفترسه وبداء صوت الاهات يطلع منها
چني : اااااااااااااه اوووووف كمان متوقفش
ونا نازل فيها لحس وباكل ف كسها وعمال بشد ف زنبورها وهيا تحت مني بتتلوي زي التعبان
ونا مش راحم
چني: محمد ريحني بقا
وهيا باصه ف عيني مقدرتش ورحت قومت قالع البنطلون وراح زبري نط ف وشها مره واحده شهقت مره واحده من حجمو
چني : اي كل دا
انا : اي هتقري
اختي بصيتلي ف عيني
چني : براحه عليا طيب
انا : قولتلها متخفيش موصيه بقا
وهيا مكنتش بتعرف علمتها وعجبها وفضلت تمص فيه وبتتعلم بسرعه وبفضلت تمص يجي ١٠ دقايق ونا قربت اجيبهم روحت قالبها ف وضع الدوجي ونزت اكل كسها والحس خرم طيزها وراحت اترعشت ونزلت عسلها علي وشي ورحت اخدها ف بوسه ونزلت تاني ورحت حاطط زوبري علي بابا كسها وهيا خلاص تعبت
چني : دخلو بقاااا ارحمني
انا متوصتش ورحت مدخلو مره واحده ف كسها وهيا راحت عينها اتقلبت وشهقت شهقه وفضلت واصله الاهات انا عمال اخش واخرج بسرعه وهيا عماله تتاوه وتصوت وصوتها حسيت ان العماره سمعتها
روحت كاتم بوقها بايدي وفضلت انيك فيها وهيا بتحاول تبعد عني ولقيتها بتترعش روحت باعد عنها ونزلت عسل بكميه رهيبه وسبتها تهدا وتاخد نفسها وبصتلي وفضلت تتحالي عليا وتقلبي كفايه كدا انهرده ونا ولا هنا روحت منيمها علي بطنها
وهيا قلتلي براحه عليا قولتها ماشي روحت حاتط زبي ف كسها تاني والمره دي كونت رومانسي معاها فضلت انيك فيها ساعه الاربع لغايت محسيت اني هجيب قلتلي هاتهم برا عشان محملش روحت منزل كميه لبن منزتهاش قبل كدا علي بطنها ودخلنا الحمام ناخد دش مع بعض وعملنا واحد كمان جوا وخرجنا وهيا فرحانه ونا مبسوط ودخلت الاوضه بتاعتها ونا دخلت الاوضه بتاعي ونمت من التعب وصحيت علي صوت اختي وهيا بتصحيني
چني : محمد
انا : اي
چني : يلا ياحبيبي عشان الغدا
انا : خدتها ف بوسه كدا سريعه
وهيا اتكسفت وصربتني ف كتفي وقلتلي امك برا يلا
روحت قايم واتغدينا ودار حوار الشغل
انا : انا لقيت شغل
امي واختي ف نسف واحد : كويس فين
انا : اهدو اهدو اي في اي 😹
قولتلهم ف شركه استيراد وتصديو
امي فرحت واختي كمان ورحت كلمت خالد
انا : انتا فين ياعم
خالد : ف البيت في حاجه ولا اي
انا : تعالي عدي عليا ب العربيه
خالد : جايلك
قفلت مع حالد وقمت عشان احهز
وهنا خلص الحزء التالت يلا بينا علي الرابع اصحبي تعالي تعالي

ونخش علي الجزء الرابع

خالد جالي ونا نزلت
انا : اطلع يلا
خالد : علي فين
انا : هنجيب هدوم
خالد : انتا بتهزر صح
انا : لا لي
خالد فضل يشتم ونا اضحك
اانا : اي ياعم لي كل دا 😹
خالد : انا قولت في حاجه معاك
انا : يلا بس اطلع
طلعنا وحبنا هدوم كتير وروقت علي حالي وروحت البيت ونا طالع امي واختي واحمد اي كل الشنط دي
انا : شويت هدوم لزوم الشغل
ووريتهم الهدوم وامي فضلت تدعيلي ونا دخلت نمت من تعب اليوم انهرده
وصحيت تاني يوم الساعه ٢ الظهر وكان يوم الخميس ونزلت الچيم ويومي عدا عادي
بليل
خالد بيرن عليا الساعه١٠
خالد : انتا فين
انا : ف البيت
خالد : طب تعالي علي العنوان دا
وعبعتلي العنوان وهوما سبقوني وروحت
وخالد جبني من ع الطريق ودخلنا كدا ف حتا زي صحوا ولقيت عربيات كتير ورجاله وسلاح انا خوفت شويه بس انا ديما مش ببين اني خايف او حاجه ديما تلاقيني هادي نزلت من العربيه وروحت ل سامح ابو خالد وروحنا ورا العربيه وراني صناديق سلاح وانا اتبهرت وقلي الناس جايه اهي خليك جمبي انتا وخالد وداني سلاح وقلي خليه معاك قولتلو مش بعرف استخدمو قلي خليه دلوات وانا هخلي خالد بعد كدا يعلمك الناس حت ونزلو ومعاهم شنط
الشخص : اهلا اهلا سامح باشا
سامح: ممم اخلص جبت فلوسك
الشخص : تمام ياسامح باشا
وخلا الجارد يجيب الشنط وورانا الفلوس وداها ل سامح باشا وخدهم وراح ع العربيه والجاردات بتاعتنا ادتهم السلا ومشيو ونا ركبت مع خالد وروحنا فيلا علي الطريق الصحراوي ودخلنا وكان في اوضه كدا ف الرسيبشن ودخلنا زي مكنبه فتحه حتا من الحيطه وكان فيها لوحه وحط بصمت ايدو وفتحت ونزلنا تحت الارض وكانت زي قاعده عسكريه فيها ناس وسلاح كتير عرفني سامح علي الناس هناك ودخلنا مكتبو وقلي دول نصيبك اداي ٤ ملوين دولار انا فتحت بوقي من الصدمه
سامح : اي معانا ولا نلحقك ب ميه وسكر
انا : معلش ياباشا دي فلوس مين
سامح : من غير باشا يامحمد انتا زي خالد بنسبالي ودي فلوسك ودهاني وخالد خد فلوسه برضو ومشينا نا وخالد ومبهور من كل الفلوس دي قولتلو انا هعمل حساب ف البنك ازاي احنا عملنالك حساب فعلا وعشان محدش بشك فيك من البنك انتا كدا كدا معروف هناك عند المدير انك انتا نائب صاحب الشركه الستيراد والتصدير وفي ف حسابك مليون جنيه
انا تنحت ومش متخيل هوا بيقول اي
انا : خالد انتا بتهزر صح
خالد : لا مش بهزر وبكر ا هتيجي معايا البنك عشان تشوف بعينك وتعرف حسابك وتغير الرقم السري وكل حاجه تبقا خاصه بيك وتحط الفلوس ف البنك
انا طول الطريق ساكت مزهول من البسمعو وصلت عند البيت وكانت الساعه ٣ بليل وطلعت الكل كان نايم واختي كانت صاحيه جرت عليا وحضنتي
چني : انتا كونت فين قلقت عليك
انا : كونت مع خالد
چني : انا مش هسيبك غير لما تقولي كونت فين مع خالد وبتعمل اي لغايت دلوات ومتقوليش ع القهوه لا بعت سامر ابن استاذه سميره حارتنا وملقكش ودا كان الساعه ١٠
انا : هحكيلك وامري لله بس لوحد عرف انسو انكو تشوفوني تاني
اختي حست اني بتكلم جد وحكيتلها علي كل حاجه من الاول لغايت العمليه الاخير دي وهيا خافت وحصنتي وقلتلي بلاش الشغل دا انا ختيفه عليك فولتلها متخفيش وهديتها ودخلت تنام ونا دخلت نمت
وهنا ينتهي الجزء الرابع
الجزء الخامس والاخير ف السلسه :
صحبت علي تلفون من خالد وكانت الساعه ٩ الصبح
انا : مممممم
خالد : انتا بتهزر صح
انا : اي ياعم
خالد : ياني احنا ورانا مشوار البنك انتا نسيت
انا : اه صحيح معلش نسيت انتا فين
خالد : انا جاي ف الطريق
انا : طيب هلبس اهو
وليست واتشيكت وحطيت البرفيوم بتاعي وطالع من الاوضه وامي صاحيه وقاعده علي المنبه ومداني ظهراها ونا طالع من الاوضه ومش حاسه بيا روح تعندها وهنا ليقتها رافعه الجلبيه وعماله تدعك ف كسها انا هنا اتصدمت من المنظر امي قدامي وبتدعك ف كسها وكسها كان وردي ومبطره ونا زبي واقف واول مره يقف علي امي وروحترجعت الاوضه تاني وفتحت الباب وعملت صورت ونا طالع راحت اتخضت وفضلت تعدل ف نسفها وقامت قلتلي رايح فين يابين
انا : نازل مشوار للبنك كدا عاوزه حاجه
امي : بنك اي
انا : انا امبارح كان اول يوم شغل ليا وعملت شويت شغل وخدت مكافاه ٥٠٠٠٠٠جنيه ورايح احطهم ف البنك امي اتصدمت من الرقم
امي : بجد
انا : اه بجد وصحكت
واني خدتي ف حصنها وهنا حسيت احساس تاني مش ام وبنها لا وكانت مش لابسه برا وبزازها لازقه فيا ونا بدات اسخن وزبي يقف روحت قولتلها انا نازل
امي : فضلت تدعيلي
نزلت كان خالد مستنيني طبعا
اول مشافي راح موطي علي الارض وسكت الطوب وضفل يخدف عليا ويشتم
انا : طب خلاص كفايه هنتاخر كدا بسببك
خالد : بسببي انا انتا بني ادم بارد ياخي
ركبنا وروحنا البنك وروحنا لسكرتيرت المدير وكانت جامده اوي حاجه زي مايا خليفه ودي دورها جاي بس ف السلسله التانيه وخلتنا للمدير وكان اسمها سرينا
المدير : اهلا اهلا خالد باشا
انا بصيت لخالد وف عقل بالي باشا يابن الخول😹
دخلنا وقعدنا
المدير : تشربو اي
خالد : مفيش لزوم
المدير : طب ينفع ياستاذ خالد تيجي ومعاك صبف كمان ومتشربوش حاجه
راح نده السكرتيره وداخله تتاصع وهيا اي طزها لبن ونا مركز معاها وهيا اخده بالها وتبصلي وتبتسم ابتسامه خفيفه انا ف عقل بالي دا بينها هتحلو اوي
المدير : شوفي البشوات يشربو اي
انا وخالد طلبنا قهوه
انا : عاوز احط فلوس ف حسابي وغير شويه حجات ف الحساب زي الرقم بتاعو وكدا
المدير :عنيا عاوز تسيب كام ياباش صحيح معرفش اسم حضرتك
انا : محمد سليم الشبراوي
المدير : بصلي كدا واكنو عارفني اهلا اهلا يافندم علي فكره انا كونت صديق ولدك
انا : تشرفت بيك
المدير : عاوز تحط كام ف الحساب
انا : ٤ مليون دولار
المدير عرق فجاءه واستغرب من الرقم
المدير : كا…م كام حضرتك
انا : ٤ مليون دولار اي
قالي عنيا يافندم
وجاب الورق وخلصنا وحطيت الفلوس ف الحساب وخدت فيزا جديده وغيرت الرقم وتمام التمام وخرجنا وطبعا مسكتش غير لما اخدت رقم سرينا
انا : خالد عاوز اجيب عربيه
خالد : ممممم اي عربيتي مبقتش قد المقام دولواتي ياباشا
انا : عيب عليك بس عاوز يكون معايا عربيه احسن
خالد : تمام تعالي
وروحنا معرض سيرات واخترت عربيه بي ام اخر موديل وخدتتها وحنا واقفين وهلصنا الورق استغربت الورق بياخد فتره
خرجت وروحنا كافيه قريب من المعرض
انا : غريبه يعني خادنا العربيه ف نفس الوقت
خالد : احنا مش قليلين يامحمد ف الدوله قولتلك قبل كده احنا اي حاجه عاوزنها بتيجي
ممممم قعدنا هزرنا وشربنا القهوه وشيشنا ومشينا وروحت وطبعا داخل المنطقه بالعربيه والكل مستغرب وبيقولو من اين لك بكل هذا انا محطتش ف دماغي حد وطلع وامي كانت فرحانه اي
انا : ممم اي رايك ف الوحش التحت دي
امي : …زيد وبارك يابني بس خلي بالك ونتا سايق
چني : طب جبت العربيه فين النمر فين الرخه
انا : بت امشي من قدامي متعصبنيش
انا : واعملو حسابكو انشاء … قريب اوي هنعزل واشوف فيلا كدا ف مكان كويس
امي : زعلت شويه وقالت ماشي
چني : ايوا ياعم لعبت
وبتخبطني ف كتفي روحت رازعها قفا وجريت دخلت الاوضه وهيا عمله تخبط عاوزه تخش
سمعت امي بتقول هتنزل ل جارتنا تحت شويه وتيجي وروحت فاتح الباب وشادد اختي لجوه وحت ف حضني
چني : لا انسي مش بتضربي
وجت تخرج شديتها عليا وخدتها ف بوسه ساحت معايا وهيا سخنت علي طول. لقيتها بتخلع كول هدوما وفعلا مخدتش ثواني وراحت نازله علي ركبها وقلعتي البنطلون والبكسر ومسكت زبي زي ميكون بقالها سنين مشفتوشوفضلت تمص فيه ونا هيجت من مصها بقت محترفا حسيت اني هجيب نمت علي ظهري وهليتها تقعد علي زبي ودخلتو ف كسها وبدات وصله نيك وهيا شغاله اهاات وبتحاول توطي صوتها عشان امي
چني : مش قادره اهااااااا انتا بتعمل فيا اي اححححح زبك جامد اوي
انا : عجبك يالبوه
چني : اه اوووووي احححح انا لوبتك وشرموطتك
انا سمعت كدا عرفت انا بتحب تتشتم وبتحب العنف روحت منمها علي بطنها ونزل فضل الحس كوسها وهيا بتطلع اهات مكتومه وروحت رازع زي مره واحده بس ف خرم طيزها وراحت صووتت
اااااااااه لا لا طلعو طلعوه مش قاده هتعورني وسيبتو شويه لغايت متعودت عليه لقيتها بتحرك وسطها وبدات وصله نيك عنيه لغايت محسيت اني هجيب هيا هاتهم ف طيزي عاوزاك تملاني روحت منزل ف خرم طيزها ورحت نايم حمبها وهيا لسا علي بطنها ولبني بينزل منها روحت اخدت دس ورحعت لقيتها زي مهيا روحت ضاربها علي طيزها وقولتها قومي خدي شاور قبل مامك تطلع وكمان عشان مهجش عليكي تاني
چني : لا وعلي اي انا معرش قادره
وراحت خدت الدش وفضلنا تكلم وقاعدين ف الصاله قدام التلفزيون وامي طلعت بس شعرها كان منكوش شويه وطالع زي ميكون كانت ف حرب
انا : مالك ياماما في اي
امي : لا ياحبيبي مفيش حاجه بس تعب من السلم
انا ف بالي سلم اي دي سماح حرتنا تحت مننا
انا : طب خوشي ريحي شويه
امي دخلت خادت دش ونا ببوص لختي
انا : في سر تحت عند سماح لازم اعرفو
چني : يكونش الفبالي صح
انا : حاسس انهم بيريحو بعض ياما في راجل ف الموضوع لا مش معقول امك يحصل فيها كدا عشان خاطر ٧ سلالم وسماح كمان جوزها مش هنا مسافر وبحسها شرموطه اصلا
چني : ممكن طب هنعمل اي

ودا الهنعرفو ف السلسله التانيه ياريت تكون عجبتكم السلسه دي والسلسه التانيه هيكون فيها حاجه خلوه كتير اوي والنيك فيها للركب وهيخش سخصيان جديده اسيبكم بقا ♥️
 
  • عجبني
التفاعلات: Amiir mohamed 11
فى انتظر السلسه الثانيه
 
  • عجبني
التفاعلات: Amiir mohamed 11
روعه روعه ابداع تسلم افكارك وتسلم ايدك كمل منتظرين الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: Amiir mohamed 11
بدايه الموضوع دي قصه خياليه مش حقيقيه بتتكلم السلسله الاولي عن التجسس ونيك المحارم والمتعه🤤

المقدمه :

انا اسمي محمد ٢١سنه خلصت دبلوم صناعه وانا اصلا شاطر ف الحاسبات والبرمجه وبحب شغل الهكر جدااا انا شاب بحب الرياضه عشان كدا بحافظ علي جسمي انا طولي ١٨٧ ابيض البشره معضل ابويا توفي ونا عندي ١٥سنه وعايش مع امي واخواتي تعالو بقا اهوفكم علي بقيت العيله😉

اختي چني ودي الكبيره متجوزه حاليا وعندها ٣٠سنه وعندها ولد ومتجوزه معانا ف الشقه بتعتنا وصف اختي (اختي بشرتها بيضه عيونها بوني شعرها اسود وطويل بزازها اكبر من متوسط ومرفوعين زي المدافع بظبط طيزها كبيره ومرفوعه هيا عود بطل جسمها متقسم تقسيمه صح )…

اختي مريم ودي اصغر من اختي چني ب ٣ سنين عندها ٢٧ سنه ومتجوزه لكن في بيت جوزها قريب من بيتنا ب حوالي ربع ساعه وصفها( بشرتها بيضه هيا اقل من اختي چني ب شويه يعني بزاز اقل من متوسطه ومرفوعه وطياز مرفوعه اقل من متوسطه وجسمها متناسق ولسا مخلفتش )

امي ياسمين امي عندها ٤٨ سنه بس حاجه كدا اي ميلف جسمها مشدود وطيزها كبيره ومرفوعه وبزازها كبار تكاد ان يكونو مرفوعين بشرتها بيضه مفيش ترهلات كتير يعني جسم زيي مقال الكتاب )….

ونبداء الجزء الاول من السلسله بتعتنا عزيزي القارئ …

الحوار بداء من سنتين او سنه ونص تقريبا وكانت ديما امي واختي ف البيت البيت مش بيفضا علي طول وكنت ديما احبي اتجسس علي اختي چني واتفرج عليها ف الحمام بس الحلو مش بيكمل مش بلحق اشوف حاجه بسبب ان كل احس ان حد جاي وبقلق وبمشي لغايت م جه اليوم المنظر وهيغير نظرتي لختي خاالص القدر لعب لعبتو وجوز اختي علي طول ف الشغل الصبح وبيجي بعد المغرب مفيش غيري انا وامي واختي قاعدين ف البيت وطبعا بيكونو علي راحتهم ف اللبس اختي كانت لابسه ترنج ضيق عليها وكان مبين معالم حسمها كلو امي كانت لابسه عبايه بيتي عادي بس ضيقه عليها ورسمه طيزها اوي انا لغايت دلوات عمري مبصيت لمي بصه شهوانيه بس كل دا هيتغير ف الاحداث واليوم الموعود جه وامي قالت انها راحه عند قرايبنا وسبتني انا واختي وطبعا انا عيني متشلتش من علي جسم اختي وفضلت اتكلم معاها ف اي هري وعيني مع بزازها ف الراحه والجايه

چني : بقولك يامحمد خلي بالك من زياد لغايت مخش اخد شاور واحي زياد دا ابنها وكان لسا صغير وكان نايم

انا : ماشي بس متتاخريش عشان انا عاوز انزل
چني : رايح فين هااا وبتغمزلي 😉
انا : مش الي ف دماغك مش وايح اقبلها نازل لصحابي
چني : ماشي مش هتاخر
وهنا عزيزي القارء انا مرتبط وهعرفهالكو لان دورها جاي وهيكون كبير معايا
نرجع لاحداث الجزء تاني اختي طبعا خدت الهدوم ونا متابعها واخده حجات كاير معاها الحمام ف استغربت فقولت عادي استنيت خمس دقايق وجيت ابص من الخرم اللي انا عامله فالباب ونا هنا ياصحبي كونت عامل كدا خرم في الباب عشان اتفرج برحتي ونا بتفرج عليها وهيا بتقلع وبداء يظهر قدامي جسم انا زبري واقف ضارب تعظيم سلام ليها وواقف زي السيف جسم كرباج بمعني الكلمه فضلت متابعها وهنا كانت الصدمه😟
انا : يانهر ابيض انتي بتعملي اي دي معاها……وهنا ينتهي الجزء الاول مع اللقاء مع الجزء التاني اصدقائي


عزيزي القارئ المستمتع ياريت تشجعني عشان اعمل سلسله تانيه وتبقا فيها احداث اكتر لا ن فدماغي افكار حلوه لاكن هسيبها للسلسله التانيه اسيبك مع الجزء التاني..

الجزء التاني :

انا : ينهار ابيض انتي بتعملي اي دي معاها زبر صناعي احا لونه اسود وكبير اوي طب لي وهيا جبتو امتا وازاي وهل جوزها مش مكيفها هنا ارت شويه اسأله لذيذا وبدات اتفرج علي اختي وهيا حتط الزبر علي الارض ونا طلعت تلفوني وبصورها وفضلت تمص فيه وبعد كدا قعدت عليه ومدياني ظهرها وهنا كسها وردي وعماله تتنطط عليه وكاتمه اهاتها عشان مسمعهاش او احس بيها بس علي مين ونا متابعها راحت اترعشت وقامت ونزلت عسل من كسها كتير وهنا شهوتي زادت وكان نفي اخش امس كسها افضل الحس فيه بس الحلو مش بيكمل زياد صحي ايوا زياد صحي عشان يقطع عليا وهنا هيا فاقت من الحاله الكانت فيها عشان تفتح الدش وتاخد شاور سريع وتطلع ونا زبري حالف مينام ونا قاعد مداريزبي بالعفيه ونا اصلا زبي (طوله ٢٦ ) ف باين ف البنطلون انو عامل خيمه كبيره وجت شالت الواد ونيمتو تاني ونا صورتها ف خيالي وهيا عماله تتنطط علي الزب الصناعي مش مفارقه خيالي ودماغي عماله تودي وتجيب طب هيا لي بتعمل كدا وجبتو ازاي وجوزها اي دنيتو وقطع تفكيري جني وهيا بتكلمني

چني : محمد …يانبي
انا : هه اي
چني : اي اي انتا مش معايا خالص عماله انده عليك من الصبح اي سرحت ف اي
انا : لا مفيش
چني : انتا مش قولت نازل
انا : اه هقوم انزل
وطبعا انا قايم ومن كتر التفكير زبي لسا واقف زي الحديد بس مخدتش بالي خير واختي بتقولي
چني : اهدي يامحمد اهدا
انا : اهدي اي انا اتكلمت انا لسا بقوم اقف
ولقيتها بتبص عليه وسعتها هنا خدت بالي انو لسا واقف وباين انا اتحرجت وجريت من قدمها وهيا ضحكت دخلت لبست وكان عندي تمرين الاول روحت الجيم واتمرنت وكان الكابتن ديما بيصعب عليا التمرين وبيدخل العاب قتاليه ف التمرين ونا بحب كدا وبحب الامرين حدااا خلصت وخدت ادش التام بعد التمرين ونزلت رنيت علي صاحبي واعز اصدقأي خالد
خالد ف نفس سني قمحاوي اقصر مني ب ٣او٤ سنتي مش معضل زي وعندو اختين وولد صغير وامو سناء بس اخواتو وامو ابطال برضو هنعرفهم بعدين
رنيت علي خالد ف التلفون
خالد : اي ياعمنا انتا فين كدا
انا : لسا مخلص تمرين انتا فين
خالد : بقضي مصلحه كدا
انا : مممم مصلحه من مصالحك الشمال
خالد : يابني اسمع كلامي وتعالي معايا عليا النعمه هتاكل الشهد
لا انتا بس تعالي انتا ونا اجبلك شهد زات نفسها
صحكنا ونا روحت القهوه وهوا جالي بالعربيه بتاعتو جيبها بفلوس الشغل البيعملو قعدنا
خالد : اي ياعم مش ناوي بقا
انا : خالد انا مش فايقلك
خالد : يابني انتا دماغك نضيفه وكمان انتا حسم كويس وبتلعب العاب قتاليه هتنفع صدقني
انا : خاااااااالد دماغك
خالد : كدا كدا انتا عارف انا المشي الدنيا ابويا ونا معرفو عليك وقلي افتحك ف الحوار
انا : ونتا لي تقولو انا قولتلك تقول حاجه
خالد : اسمع بس في مصلحه الخميس الجاي هنعملها ومصلحه كبيره اوي ولو جيت معايا نصيبك هيكون ٣ مليون دولار ونا زيك هااا
صمت رهيب مني وقطع الصمت صوت القهوجي
القهوجي : خالد ومحمد **** يستر من اللمله دي
انا : لي بس كدا ابرهيم هوا احنا شياطين وضحكنا
ابراهيم : تشربو اي
انا :اشرب شويه قهوه فرنساوي
خالد : قهوه فرنساوي برضو
ابراهيم:تمام حاجه كمان
انا : تسلم يابراهيم
خالد ها قولت اي المصلحه هتتسلم كمان تلت ايام
انا :سبني افكر وبكرا ارد عليك
خالد : ونا واثق انك هتيجي
انا : بصيتلو كدا قولتلو ولا انتا مستفز 😹
خلصنا وروحت ونا اختي صورتها مش بتفارق خيالي لحظه وعمال افكر انا هجيبها ازاي ودخلت البيت كانت امي موجوده وجوز اختي احمد وكانت الساعه ١١ واتعشينا وضحكنا ودخلنا نمنا كل واحد راح قوضه ونا ف نايم ع السرير
نفسي : هاااااا انا شايف اننا نسيبنامن اختك ونركز ف المصلحه
انا : انا مش حابب المصلحه دي انتا عارف دا شغل اي
نفسي : ياعم عارف شغل سلاح واثار مفيش مشكله لما تروح وتجيب فلوس وتروق علي حالك
انا : سكلها كدا هتبقا مرار طافحنفسي : ولا مرار ولا حاجه بكرا كلم صحبك وقولو انك موافق ونتا قدها ومن كتر التفكير نمت وصحيت علي حد بيهزني محمد محمد يابني قوم
انا : صحيت خلاص
چني : يلا عشان الفطار برا ونا وامك مستنينك
انا : تمام ماشي حاي اهو
وطبعا انا صاحي وزبي واقف زي السيف واختي شافتو لقيتها بتضحك ووشها احمر واخدت بعضها ومشيت ونا مش فاهم في اي
قومتقعدت ولقيت بتاعي واقف ف بالي انتا مش بتنام ياعم انتا انتا شبعان نيك في اي
قومت وفطرت وهزرنا شويه
امي : وراك اي انهرده يامحمد
انا : نازل كمان ساعه انا وخالد
امي : مش هتبطل صياعه وتشوف شغل
انا : انا بظبط اهو واحتمال يجليلي شغل وكويس كمان
امي : طب كويس روح ياني الهي …..
انا : تسلمي يامي
وقمت بوست دماغها وبوست اختي من خدها ودخلت قوضتي وبكلم خالد
رد عليا ابوه اوب خالد جمب شغل السلاح عندو شركه استيراد وتصدير كبيره جمب شغلو التاني عشان ميلقاش عليه شوشره بنسبا لفلوسه الكتيره الي ف البنوك
انا : انتا فين يابني
ابو خالد: انا ابو خالد يامحمد عامل اي
انا :تمام ياحج ولله انتا ااخبارك
هنسمي ابو خالد سامح
سامح : انا تمام اي يارب تكون فكرت
انا : فكرت واخد قرار كمان
سامح : طب كويس انا عازيك متقلقش من اي حاجه
انا : بس انا لو اشتغلت معاك وبقا معايا فلوس وحد من اهلي سالتي جبتها منين هقول اي
سامح: انتا كدا كدا هتشتغل معايا فالشركه وعرفت من خالد انك ذكي
انا : طب وخالد
سامح : خالد مش معايا ف الشركه خالد معايا ف الشغل التاني
انا : تمام هشتغل اي
سامح : لما نتقابل هنشوف
وبكدا يبقا خلصنا الجزء التاني ومعلش هوا مفيهوش جنس بس الجاي احلا متقلقوش

الجزء التالت :
نزلت ورحت القهوه وخالد جالي بالعربيه
خالد: اركب
انا : هنروح فين
خالد : الشركه عشان تعرف شغلك الجديد
ركبت ونا مش فاهم حاجه وصلنا عند الشركه ودخلنا وابوه كان معاه احتماع مهم واستنينا ف الريسبشن وجت السكرتيره واسمها فاطمه بس اي بطايه بطاااااايه حاجه كدا شبه انجيلا وايت

فاطمه :استاذ خالد انا اسفه اني خليتك تنتظر تقدر تتفضل
دخلنا انا وخالد ونا مبهور من كل حاجه ف الشركه
سامح : ازيك يامحمد اي عجبتك الشركه
انا : جداااا انا مش بحسد ولا حاجه بس جميله اوي
سامح : تمام تعالي معايا
انا : فين
طلعنا ونا مش عارف رايح فين ودخلت مكتب جمب مكتبو علي طول
سامح: دا مكتبك
انا فتحت بوقي واستغربت بقوله
انا : كل دا مكتبي
سامح : مش هتسال هتشتغل اي
انا: اه صحيح انا دوري هنا هيبقا اي
سامح : انا سمعت انك شاط ف الهكر اوي ومعاك تيم كمان
انا : حصل
سامح : انتا هتبقا دراعي اليمني هنا
انا : ممممم وهبقا مسؤل عن اي
سامح : عن كل حاجه ف الشركه بس انتا هتبقا تحت التدريب ونا الهدربك عشان تفهم الدنيا ماشيه ازاي
انا : تمام اي شكلها هتلعب
سامح وخالد : هتلعب وهتلعب علي كبير اوي كمان
خالد : محمد فتح مخك اوعا تحرجني قداما ابوايا
انا :سبيها …
سامح : تجيلي بكرا الساعه ٩ الصبح
وداني شيك ب ١٠٠٠٠٠ الف جنيه وقالي هاتلك كام بدله وروق علي حالك كدا وصدقني حياتك هتتغير
انا : تمام
ونزلنا من عند سامح ابو خالد ونا مبسوط ومش بكلم وعمال افكر وجت ف دماغي اختي وفضلت افكرازاي انيكها لاني خلاص تعبت بسببها قطع تفكيري خالد
خالد : وصلنا يامعلم
انا : تسلم ياصحبي
خالد : خلي بالك يامحمد احنا من كبرات الدوله وكلمتنا مسموعه يعني الغلطه معانا ب فوره خلي بالك
انا : تمام سبني انزل بقا انتا بارد
ضحك ونزلت ونا طالع عمال افكر لغايت مفتحت البيت وملقاش حد موجود واختي ف الاوضه بتاعتها ونا دخلت وهيا محستش بيا وكان بابا الاوضه مفتوح وهيا قالع كل الهدوم ونايمه علي ظهرها وعماله تدخل الزب الصناعي والمفاجاءه بتدخلو ف طيزها يعني هيا كمان طيزها مفتوحه انا قولت مبيدهاش
ووقفت قدا الاوضه
انا : همممم..همممم
اختي طبعا بتحاول تغطي جسمها ومكسوفه حدا دخلت وقعدت جمبها ودار الحوار
انا : لي كدا ياچني
كل الهيا بتعملو بدات عياط وخافت
چني: محمد اوعي جوزي يعرف ب النا بعملو او ماما ونبي
انا : انتي هبله سرك ف بير وبعدين انا انهرده عيد ميلادي
ايو عزيزي القارئ عيد ميلادي تميت ال٢٠
انا : انا هستناكي برا تكوني لبستي حاجه
وطلعت برا وهيا لبست وحت قاعدت قدامي
ومش بتبوص ف وشي روحت قاعدت جمبها وقلتلها خلاص بقا احكيلي لي بتعملي كدا
چني : …..
انا : متخفيش بقا دا سر بينا
چني : جوزي يامحمد
انا : مالو
چني : بصراحه مش بيرحني
انا : ازاي
چني ……
انا : اتكلمي متخفيش ومتتحرجيش انا هسمعك
چني : مش بيقدر
انا : مممم واصحت بتاعو زغير يعني
هزت راسها ووطت وشها ف الارض من الكسوف
روحت رافع وشها وقولتلها مش اول مره اشوفك علي فكره اتصدمت وقلتلها شوفتها امتا ووريتها الفديو وكانت هتعيط تاني هديتها وقلتلها متخفيش وادي الفدوي مسحتو وهديتها لقيت نفسي تلقائي بخدها ف حضني وبرفع وشها وخدتها ف بوسه من شفيفها طويله وكانت شفيفها واكن فيها عسل وهيا دابت معايا ف البوسه وفجاءه فاقت وقلتلي لا انتا اخويا مينفعش
انا : متخفيش دا هيبقا سر بينا
چني سكتت ونا قربت منها وهيا بتحاول تقاوم بس خلاص انا فاض بيا روحت رافع التيشرت الهيا كانت لبساه ومكنتش لابسه برا روحت نازل علي بزازها امصهم والمقاومه بتاعتها بدات تهدا ونا بقيت امص ف حلام بزازها الوردي واشذهم وهيا بداء صوت نفسها يعلي وعمال ابدل بين فرده بزها اليمين والشمال
روحت نازل علي الارض وقلعتها البنطلون كانت لابسه اندر سابعه اسوده روحت حايبه علي الحمب وهنا بانلي احلي واجمل كس ف العالم حاجه كدا تتاكل مبطرخ ووردي ومفيهوش شعرايه ونزلت الحس فيه واكتي شبه الكأينات المفترسه وبداء صوت الاهات يطلع منها
چني : اااااااااااااه اوووووف كمان متوقفش
ونا نازل فيها لحس وباكل ف كسها وعمال بشد ف زنبورها وهيا تحت مني بتتلوي زي التعبان
ونا مش راحم
چني: محمد ريحني بقا
وهيا باصه ف عيني مقدرتش ورحت قومت قالع البنطلون وراح زبري نط ف وشها مره واحده شهقت مره واحده من حجمو
چني : اي كل دا
انا : اي هتقري
اختي بصيتلي ف عيني
چني : براحه عليا طيب
انا : قولتلها متخفيش موصيه بقا
وهيا مكنتش بتعرف علمتها وعجبها وفضلت تمص فيه وبتتعلم بسرعه وبفضلت تمص يجي ١٠ دقايق ونا قربت اجيبهم روحت قالبها ف وضع الدوجي ونزت اكل كسها والحس خرم طيزها وراحت اترعشت ونزلت عسلها علي وشي ورحت اخدها ف بوسه ونزلت تاني ورحت حاطط زوبري علي بابا كسها وهيا خلاص تعبت
چني : دخلو بقاااا ارحمني
انا متوصتش ورحت مدخلو مره واحده ف كسها وهيا راحت عينها اتقلبت وشهقت شهقه وفضلت واصله الاهات انا عمال اخش واخرج بسرعه وهيا عماله تتاوه وتصوت وصوتها حسيت ان العماره سمعتها
روحت كاتم بوقها بايدي وفضلت انيك فيها وهيا بتحاول تبعد عني ولقيتها بتترعش روحت باعد عنها ونزلت عسل بكميه رهيبه وسبتها تهدا وتاخد نفسها وبصتلي وفضلت تتحالي عليا وتقلبي كفايه كدا انهرده ونا ولا هنا روحت منيمها علي بطنها
وهيا قلتلي براحه عليا قولتها ماشي روحت حاتط زبي ف كسها تاني والمره دي كونت رومانسي معاها فضلت انيك فيها ساعه الاربع لغايت محسيت اني هجيب قلتلي هاتهم برا عشان محملش روحت منزل كميه لبن منزتهاش قبل كدا علي بطنها ودخلنا الحمام ناخد دش مع بعض وعملنا واحد كمان جوا وخرجنا وهيا فرحانه ونا مبسوط ودخلت الاوضه بتاعتها ونا دخلت الاوضه بتاعي ونمت من التعب وصحيت علي صوت اختي وهيا بتصحيني
چني : محمد
انا : اي
چني : يلا ياحبيبي عشان الغدا
انا : خدتها ف بوسه كدا سريعه
وهيا اتكسفت وصربتني ف كتفي وقلتلي امك برا يلا
روحت قايم واتغدينا ودار حوار الشغل
انا : انا لقيت شغل
امي واختي ف نسف واحد : كويس فين
انا : اهدو اهدو اي في اي 😹
قولتلهم ف شركه استيراد وتصديو
امي فرحت واختي كمان ورحت كلمت خالد
انا : انتا فين ياعم
خالد : ف البيت في حاجه ولا اي
انا : تعالي عدي عليا ب العربيه
خالد : جايلك
قفلت مع حالد وقمت عشان احهز
وهنا خلص الحزء التالت يلا بينا علي الرابع اصحبي تعالي تعالي

ونخش علي الجزء الرابع

خالد جالي ونا نزلت
انا : اطلع يلا
خالد : علي فين
انا : هنجيب هدوم
خالد : انتا بتهزر صح
انا : لا لي
خالد فضل يشتم ونا اضحك
اانا : اي ياعم لي كل دا 😹
خالد : انا قولت في حاجه معاك
انا : يلا بس اطلع
طلعنا وحبنا هدوم كتير وروقت علي حالي وروحت البيت ونا طالع امي واختي واحمد اي كل الشنط دي
انا : شويت هدوم لزوم الشغل
ووريتهم الهدوم وامي فضلت تدعيلي ونا دخلت نمت من تعب اليوم انهرده
وصحيت تاني يوم الساعه ٢ الظهر وكان يوم الخميس ونزلت الچيم ويومي عدا عادي
بليل
خالد بيرن عليا الساعه١٠
خالد : انتا فين
انا : ف البيت
خالد : طب تعالي علي العنوان دا
وعبعتلي العنوان وهوما سبقوني وروحت
وخالد جبني من ع الطريق ودخلنا كدا ف حتا زي صحوا ولقيت عربيات كتير ورجاله وسلاح انا خوفت شويه بس انا ديما مش ببين اني خايف او حاجه ديما تلاقيني هادي نزلت من العربيه وروحت ل سامح ابو خالد وروحنا ورا العربيه وراني صناديق سلاح وانا اتبهرت وقلي الناس جايه اهي خليك جمبي انتا وخالد وداني سلاح وقلي خليه معاك قولتلو مش بعرف استخدمو قلي خليه دلوات وانا هخلي خالد بعد كدا يعلمك الناس حت ونزلو ومعاهم شنط
الشخص : اهلا اهلا سامح باشا
سامح: ممم اخلص جبت فلوسك
الشخص : تمام ياسامح باشا
وخلا الجارد يجيب الشنط وورانا الفلوس وداها ل سامح باشا وخدهم وراح ع العربيه والجاردات بتاعتنا ادتهم السلا ومشيو ونا ركبت مع خالد وروحنا فيلا علي الطريق الصحراوي ودخلنا وكان في اوضه كدا ف الرسيبشن ودخلنا زي مكنبه فتحه حتا من الحيطه وكان فيها لوحه وحط بصمت ايدو وفتحت ونزلنا تحت الارض وكانت زي قاعده عسكريه فيها ناس وسلاح كتير عرفني سامح علي الناس هناك ودخلنا مكتبو وقلي دول نصيبك اداي ٤ ملوين دولار انا فتحت بوقي من الصدمه
سامح : اي معانا ولا نلحقك ب ميه وسكر
انا : معلش ياباشا دي فلوس مين
سامح : من غير باشا يامحمد انتا زي خالد بنسبالي ودي فلوسك ودهاني وخالد خد فلوسه برضو ومشينا نا وخالد ومبهور من كل الفلوس دي قولتلو انا هعمل حساب ف البنك ازاي احنا عملنالك حساب فعلا وعشان محدش بشك فيك من البنك انتا كدا كدا معروف هناك عند المدير انك انتا نائب صاحب الشركه الستيراد والتصدير وفي ف حسابك مليون جنيه
انا تنحت ومش متخيل هوا بيقول اي
انا : خالد انتا بتهزر صح
خالد : لا مش بهزر وبكر ا هتيجي معايا البنك عشان تشوف بعينك وتعرف حسابك وتغير الرقم السري وكل حاجه تبقا خاصه بيك وتحط الفلوس ف البنك
انا طول الطريق ساكت مزهول من البسمعو وصلت عند البيت وكانت الساعه ٣ بليل وطلعت الكل كان نايم واختي كانت صاحيه جرت عليا وحضنتي
چني : انتا كونت فين قلقت عليك
انا : كونت مع خالد
چني : انا مش هسيبك غير لما تقولي كونت فين مع خالد وبتعمل اي لغايت دلوات ومتقوليش ع القهوه لا بعت سامر ابن استاذه سميره حارتنا وملقكش ودا كان الساعه ١٠
انا : هحكيلك وامري لله بس لوحد عرف انسو انكو تشوفوني تاني
اختي حست اني بتكلم جد وحكيتلها علي كل حاجه من الاول لغايت العمليه الاخير دي وهيا خافت وحصنتي وقلتلي بلاش الشغل دا انا ختيفه عليك فولتلها متخفيش وهديتها ودخلت تنام ونا دخلت نمت
وهنا ينتهي الجزء الرابع
الجزء الخامس والاخير ف السلسه :
صحبت علي تلفون من خالد وكانت الساعه ٩ الصبح
انا : مممممم
خالد : انتا بتهزر صح
انا : اي ياعم
خالد : ياني احنا ورانا مشوار البنك انتا نسيت
انا : اه صحيح معلش نسيت انتا فين
خالد : انا جاي ف الطريق
انا : طيب هلبس اهو
وليست واتشيكت وحطيت البرفيوم بتاعي وطالع من الاوضه وامي صاحيه وقاعده علي المنبه ومداني ظهراها ونا طالع من الاوضه ومش حاسه بيا روح تعندها وهنا ليقتها رافعه الجلبيه وعماله تدعك ف كسها انا هنا اتصدمت من المنظر امي قدامي وبتدعك ف كسها وكسها كان وردي ومبطره ونا زبي واقف واول مره يقف علي امي وروحترجعت الاوضه تاني وفتحت الباب وعملت صورت ونا طالع راحت اتخضت وفضلت تعدل ف نسفها وقامت قلتلي رايح فين يابين
انا : نازل مشوار للبنك كدا عاوزه حاجه
امي : بنك اي
انا : انا امبارح كان اول يوم شغل ليا وعملت شويت شغل وخدت مكافاه ٥٠٠٠٠٠جنيه ورايح احطهم ف البنك امي اتصدمت من الرقم
امي : بجد
انا : اه بجد وصحكت
واني خدتي ف حصنها وهنا حسيت احساس تاني مش ام وبنها لا وكانت مش لابسه برا وبزازها لازقه فيا ونا بدات اسخن وزبي يقف روحت قولتلها انا نازل
امي : فضلت تدعيلي
نزلت كان خالد مستنيني طبعا
اول مشافي راح موطي علي الارض وسكت الطوب وضفل يخدف عليا ويشتم
انا : طب خلاص كفايه هنتاخر كدا بسببك
خالد : بسببي انا انتا بني ادم بارد ياخي
ركبنا وروحنا البنك وروحنا لسكرتيرت المدير وكانت جامده اوي حاجه زي مايا خليفه ودي دورها جاي بس ف السلسله التانيه وخلتنا للمدير وكان اسمها سرينا
المدير : اهلا اهلا خالد باشا
انا بصيت لخالد وف عقل بالي باشا يابن الخول😹
دخلنا وقعدنا
المدير : تشربو اي
خالد : مفيش لزوم
المدير : طب ينفع ياستاذ خالد تيجي ومعاك صبف كمان ومتشربوش حاجه
راح نده السكرتيره وداخله تتاصع وهيا اي طزها لبن ونا مركز معاها وهيا اخده بالها وتبصلي وتبتسم ابتسامه خفيفه انا ف عقل بالي دا بينها هتحلو اوي
المدير : شوفي البشوات يشربو اي
انا وخالد طلبنا قهوه
انا : عاوز احط فلوس ف حسابي وغير شويه حجات ف الحساب زي الرقم بتاعو وكدا
المدير :عنيا عاوز تسيب كام ياباش صحيح معرفش اسم حضرتك
انا : محمد سليم الشبراوي
المدير : بصلي كدا واكنو عارفني اهلا اهلا يافندم علي فكره انا كونت صديق ولدك
انا : تشرفت بيك
المدير : عاوز تحط كام ف الحساب
انا : ٤ مليون دولار
المدير عرق فجاءه واستغرب من الرقم
المدير : كا…م كام حضرتك
انا : ٤ مليون دولار اي
قالي عنيا يافندم
وجاب الورق وخلصنا وحطيت الفلوس ف الحساب وخدت فيزا جديده وغيرت الرقم وتمام التمام وخرجنا وطبعا مسكتش غير لما اخدت رقم سرينا
انا : خالد عاوز اجيب عربيه
خالد : ممممم اي عربيتي مبقتش قد المقام دولواتي ياباشا
انا : عيب عليك بس عاوز يكون معايا عربيه احسن
خالد : تمام تعالي
وروحنا معرض سيرات واخترت عربيه بي ام اخر موديل وخدتتها وحنا واقفين وهلصنا الورق استغربت الورق بياخد فتره
خرجت وروحنا كافيه قريب من المعرض
انا : غريبه يعني خادنا العربيه ف نفس الوقت
خالد : احنا مش قليلين يامحمد ف الدوله قولتلك قبل كده احنا اي حاجه عاوزنها بتيجي
ممممم قعدنا هزرنا وشربنا القهوه وشيشنا ومشينا وروحت وطبعا داخل المنطقه بالعربيه والكل مستغرب وبيقولو من اين لك بكل هذا انا محطتش ف دماغي حد وطلع وامي كانت فرحانه اي
انا : ممم اي رايك ف الوحش التحت دي
امي : …زيد وبارك يابني بس خلي بالك ونتا سايق
چني : طب جبت العربيه فين النمر فين الرخه
انا : بت امشي من قدامي متعصبنيش
انا : واعملو حسابكو انشاء … قريب اوي هنعزل واشوف فيلا كدا ف مكان كويس
امي : زعلت شويه وقالت ماشي
چني : ايوا ياعم لعبت
وبتخبطني ف كتفي روحت رازعها قفا وجريت دخلت الاوضه وهيا عمله تخبط عاوزه تخش
سمعت امي بتقول هتنزل ل جارتنا تحت شويه وتيجي وروحت فاتح الباب وشادد اختي لجوه وحت ف حضني
چني : لا انسي مش بتضربي
وجت تخرج شديتها عليا وخدتها ف بوسه ساحت معايا وهيا سخنت علي طول. لقيتها بتخلع كول هدوما وفعلا مخدتش ثواني وراحت نازله علي ركبها وقلعتي البنطلون والبكسر ومسكت زبي زي ميكون بقالها سنين مشفتوشوفضلت تمص فيه ونا هيجت من مصها بقت محترفا حسيت اني هجيب نمت علي ظهري وهليتها تقعد علي زبي ودخلتو ف كسها وبدات وصله نيك وهيا شغاله اهاات وبتحاول توطي صوتها عشان امي
چني : مش قادره اهااااااا انتا بتعمل فيا اي اححححح زبك جامد اوي
انا : عجبك يالبوه
چني : اه اوووووي احححح انا لوبتك وشرموطتك
انا سمعت كدا عرفت انا بتحب تتشتم وبتحب العنف روحت منمها علي بطنها ونزل فضل الحس كوسها وهيا بتطلع اهات مكتومه وروحت رازع زي مره واحده بس ف خرم طيزها وراحت صووتت
اااااااااه لا لا طلعو طلعوه مش قاده هتعورني وسيبتو شويه لغايت متعودت عليه لقيتها بتحرك وسطها وبدات وصله نيك عنيه لغايت محسيت اني هجيب هيا هاتهم ف طيزي عاوزاك تملاني روحت منزل ف خرم طيزها ورحت نايم حمبها وهيا لسا علي بطنها ولبني بينزل منها روحت اخدت دس ورحعت لقيتها زي مهيا روحت ضاربها علي طيزها وقولتها قومي خدي شاور قبل مامك تطلع وكمان عشان مهجش عليكي تاني
چني : لا وعلي اي انا معرش قادره
وراحت خدت الدش وفضلنا تكلم وقاعدين ف الصاله قدام التلفزيون وامي طلعت بس شعرها كان منكوش شويه وطالع زي ميكون كانت ف حرب
انا : مالك ياماما في اي
امي : لا ياحبيبي مفيش حاجه بس تعب من السلم
انا ف بالي سلم اي دي سماح حرتنا تحت مننا
انا : طب خوشي ريحي شويه
امي دخلت خادت دش ونا ببوص لختي
انا : في سر تحت عند سماح لازم اعرفو
چني : يكونش الفبالي صح
انا : حاسس انهم بيريحو بعض ياما في راجل ف الموضوع لا مش معقول امك يحصل فيها كدا عشان خاطر ٧ سلالم وسماح كمان جوزها مش هنا مسافر وبحسها شرموطه اصلا
چني : ممكن طب هنعمل اي

ودا الهنعرفو ف السلسله التانيه ياريت تكون عجبتكم السلسه دي والسلسه التانيه هيكون فيها حاجه خلوه كتير اوي والنيك فيها للركب وهيخش سخصيان جديده اسيبكم بقا ♥️
كمل مستنيك
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%