NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طبيب المتعه

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
www.facebook.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
البوست دا مش فضفضه ليا بس عاوزكم كلكم تفضفضو باللي نفسكو فيه هنا رجاله وستات ومحدش يعمل فيها حلو ومفيش منه اتنين ويدخل يرد علي كلام حد بتريقه ( خلي زراطك لنفسك وابعد عن هنا )
انا عن نفسي بحب العلاقه متكونش جنس بس يكون فيها قبول وميلان لبعض وتكون ليا لوحدي مش بتاعه كله

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: شهواني25, 🥨Elshereer🥨, الباحـــث و شخص آخر
كلام حلو ومعقول

• عجبني
التفاعلات: طبيب المتعه
كلامك صح و أول ما تحس انك مبقيتش مرغوب ابعد

• عجبني
أنا نفسي يكون بينا حاجة نسأل على بعض و نطمن على بعض لو حد زعل التانى يطبطب عليها و نحكى و يبقى فى هزار بردو و كلام حلو الواحد مش دايما بيبقى داخل دائما ببتاعوا انا نفسي الاقى وحدة كدة، كان فى بس راحت منى كانت بتسأل عليا و بتتكلم بس انا كنت جلمف

• عجبني
التفاعلات: shek08، طبيب المتعه و مروان روان
نفسي و**** افضفض مع حد بس يكون حد عاقل ودماغه كبيره

• عجبني
التفاعلات: shek08, طبيب المتعه, علا ام زيادد و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البوست دا مش فضفضه ليا بس عاوزكم كلكم تفضفضو باللي نفسكو فيه هنا رجاله وستات ومحدش يعمل فيها حلو ومفيش منه اتنين ويدخل يرد علي كلام حد بتريقه ( خلي زراطك لنفسك وابعد عن هنا )
انا عن نفسي بحب العلاقه متكونش جنس بس يكون فيها قبول وميلان لبعض وتكون ليا لوحدي مش بتاعه كله
ممكن اعرف ازاي ابعت لحد خاص

وانا بحب العلاقه تبقي كلام ورومنسي وإحساس مش كل حاجه نوم وبس وبعده يقولي سلام يعني لمه اتعب الاقي وراجل في ضهري لمه ازعل ابقي عرفه اني عندي حد اجري عليه مش وقت العلاقه يبقي عسل وبعده ولا اعرفك وللاسف مبقيش في كدا

• حبيته
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي, طبيب المتعه, طيار١٤ و 2 آخرين
وانا بحب العلاقه تبقي كلام ورومنسي وإحساس مش كل حاجه نوم وبس وبعده يقولي سلام يعني لمه اتعب الاقي وراجل في ضهري لمه ازعل ابقي عرفه اني عندي حد اجري عليه مش وقت العلاقه يبقي عسل وبعده ولا اعرفك وللاسف مبقيش في كدا
معدش فيه رومانسين اصبحوا ناس نادرة

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: طبيب المتعه و Moheb sex
وانا كمان بحب العلاقه قبل ما تكون جنس يبقى فى مشاعر و احتواء عشان النيك يكون ليه طعم و بعد النيك بحب يكون فى حضن و ننام فى حضن بعض مش كل واحد ف ناحيه

• عجبني
التفاعلات: اسراء احمد
صح وكله عايز جنس وبس
غالبا كل واحد بيدور ع احتياجه الحب والاحتواء والرومانسية اصبحو اشياء غير موجوده ومش ضمن احتياجهم

• عجبني
بالعكس.. كلامك صحيح و اتفق معك.. اتمنى الي احبها او هلى الافل بيكون فينا قبول و ميل اذا لم يكن حب.. ان تكون لي فقط .. مش بتاعة كله.

• عجبني
  • عجبني
غالبا كل واحد بيدور ع احتياجه الحب والاحتواء والرومانسية اصبحو اشياء غير موجوده ومش ضمن احتياجهم
صح كلامك

وانا كمان بحب العلاقه قبل ما تكون جنس يبقى فى مشاعر و احتواء عشان النيك يكون ليه طعم و بعد النيك بحب يكون فى حضن و ننام فى حضن بعض مش كل واحد ف ناحيه
جميل

• عجبني
وحياتك انا زيك كمان

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%