NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عاوزه اسال البنوتي اللي هنا
انا بشوف بنوتي هنا جامدين جدا فعلا بس ايه اللي يخليكي تحطي صور جسمك هنا وقتها كل اللي هيدخل يكلمك هيبقي عاوزك شهوه
ايه الفكره انك بتكلمي واحد كل اللي في دماغكوا انتوا الاتنيت انه ينيكك وخلاص
انا فعلا مبقدرش خالص علي العلاقات اللي من النوع ده ازاي بتقدري عليها
اعتقد العلاقه لازم يكون فيها حب شويا وارتباط تحسي انك بتاعته مش اي حد كدا هيجان هييجي يركب لا
احساسك بانوثتك اصلا يزيد جدا لما تحسي انك بتتمنعي علي كل الناس الا راجل واحد بتناميله وتتعري قصاده هو وبس
احساس انك في علاقه دايمه مستمره احساس جامد اوي كفايا تفتحي الصبح تبعتيله تكلميه يكلمك تحسي انك ست عاديه في علاقه عاديه كمان هو يحس انه بيمتلكك انك نتايته هو بس ده اعتقد يخليه يحبك اكتر والجنس بينكو يبقي له طعم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: el-korsan و بنوتي طويلة للحب
كلام حلو و صح
سالب او زي حالتي تبادل بنوتي
تعدد علاقات البنوتي مرض و غلط و هي نيك بعيد عن اي مشاعر
اي حد تعمل علاقه معاه تحتاج تثق فيه و ترتاح معاه و تعرف انه حيسعدك
البنوتي يحتاج اشباع احساس الانوثه جواه مش نيك و خلاص

• عجبني
التفاعلات: ميري بنوتي
اجمل شي علاقه التبادل البنوتي مع بعض و انوثتهم

• عجبني
التفاعلات: المنسى، Ali cuckold و Mostafaelshazly
هو فين الدكر الواحد بس الي يكون صادق ومخلص لك

• عجبني
التفاعلات: حموده الوحش و سيدك
انا بشوف بنوتي هنا جامدين جدا فعلا بس ايه اللي يخليكي تحطي صور جسمك هنا وقتها كل اللي هيدخل يكلمك هيبقي عاوزك شهوه
اعتقد العلاقه لازم يكون فيها حب شويا وارتباط تحسي انك بتاعته مش اي حد كدا هيجان هييجي يركب لا
احساسك بانوثتك اصلا يزيد جدا لما تحسي انك بتتمنعي علي كل الناس الا راجل واحد بتناميله وتتعري قصاده هو وبس
احساس انك في علاقه دايمه مستمره احساس جامد اوي كفايا تفتحي الصبح تبعتيله تكلميه يكلمك تحسي انك ست عاديه في علاقه عاديه كمان هو يحس انه بيمتلكك انك نتايته هو بس ده اعتقد يخليه يحبك اكتر والجنس بينكو يبقي له طعم
أحساسك عالى أوى

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب
  • عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منا قولتك كدة

اجمل شي علاقه التبادل البنوتي مع بعض و انوثتهم
الحقيقه مبحبش العلاقه من النوع ده.. العلاقه بالنسبالي راجل ومره

• عجبني
التفاعلات: mos.mero
كلامك صح

• عجبني
معاكى فى الرأى ده انا كموجب معرفش اعمل علاقة مع حد ألا بعد الأرتياح و الحب علشان نقدر احنا الاتنين على متعت بعض الحكاية مش سرسر و خلاص الحكاية مشاعر و ثقة متبادلة

• عجبني
معاكى فى الرأى ده انا كموجب معرفش اعمل علاقة مع حد ألا بعد الأرتياح و الحب علشان نقدر احنا الاتنين على متعت بعض الحكاية مش سرسر و خلاص الحكاية مشاعر و ثقة متبادلة
اكيد

• حبيته
التفاعلات: ڤان دام
مش فاهمه
سوري قصدي قولت كدة لاني ديما بتكلم عن دة هنا في المنتدي اني مش بحب اشوف الناس اللي بتكتب عايزة حد يفشخني و يبهدلني و الكلام دة لكن بحب وجود العلاقة

• عجبني
سوري قصدي قولت كدة لاني ديما بتكلم عن دة هنا في المنتدي اني مش بحب اشوف الناس اللي بتكتب عايزة حد يفشخني و يبهدلني و الكلام دة لكن بحب وجود العلاقة
تمام

البنوتي بختلف عن السالب يعني مش ممحون و عايز يطفي محنته … البنوتي بحب راجل يعاكسه راجل يحبه راجل معجب بيه بس مش لانه خول او سالب بحب انه يتكلم معاه على انه انثى لانه جواته انثى و روحه انثى بس الجسم ولد …. انا شخصيا بقول انه اللي عمل معي علاقه بسميه عشيق مش فحل ولا نييك … و مرات قليلة بصير حبيب و السكس بيجي بعده ….بس البنوتي بحب يعرض جسمه و الشباب يعجبو فيه و بجسمه و يحس انه مرغوب زي اي انثى اللي بتلبس ملابس سكسي عشان تلفت انتباه الشباب … صعب هنا في الوطن العربي بنوتي يتجوز شب الا في سرية انا بقول انه يتجوز جواز صح و حقيقي

• عجبني
التفاعلات: بنوتي طويلة للحب
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%