NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مفيش حد بيغصبنا على حاجه يا لولى كله بمزاجنا بس احنا البنود مبررات علشان نريح ضميرنا ونقول ملناش زنب معلش كلامى رخم وعارف انك هتفهمى قصدى بس انتى عرفان كويس
مش اللي ف دماغك خالص يا ادم 😓

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
  • عجبني
التفاعلات: أنثى مجنونه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارفه لما تكوني مخنوقه😣...ومش عارفه تتنفسي😨....

وتحسي ان كل الهوا اتحاش عنك ويبدأ قلبك يدق بسرعه وتحسي ب صداع وهبوط ف جسمك كلو🤕.....

ولا انتي عارفه تنامي ولا تاكلي ولا عارفه تعيشي حياتك عادي😢....

لما تقعدي تفكري ف حياتك وف اللي حاصل فيها😓...وتقولي...انا استاهل كل دا؟؟ انا ليه يحصلي كدا؟؟😢

ليه يارب؟؟ وترجعي تستغفري ربك وتقولي ايه اللي انا بقولو دا😖...ودموعك تجري من عيونك غصب مجعنك وتبدأي تقولي يارب خودني عندك😭😭

اتأكدي ان فعلا الوجع اتملك من قلبك..وانك تعبانه اوي وحياتك ملخبطه اوي والحلو فيها يتعد ع الصوابع😔....

انتي مش نكديه ولا كئيبه...انتي بس اللي حصلك حاجات كتيره اوي وكنتي بتعديها وفجأه خلاص مش قادره تعدي وتعبتي☹️🤐...انا كمان كدا😓💔مش لوحدك💔

احيانا لا يبكي الانسان بسبب ضعفه...يبكي لشده مقاومته...يبكي لان ثمن القوه..صعب جدا
ليه يارب؟؟ وترجعي تستغفري ربك وتقولي ايه اللي انا بقولو دا😖...ودموعك تجري من عيونك غصب مجعنك وتبدأي تقولي يارب خودني عندك😭😭

• محزن
تتجمد حروفي في بركان كلماتك

وتزهر ورودي في صحرائك

وينمو المطر وتسيل الصخور

فجنونك جزء من فيض جنوني

تقبلي مروري المتواضع

ورودي لروحك

• حبيته
الملل والعزله

بصي ي لولي الإنسان هو اللي يختار يعدي النقطه دي ولا يقف عندها اللي عايزه تعديه هتعديه حتى لو بصعوبه بس متحطيش ف بالك انك دايما وحدك بالعكس انت شخص طيب ومحترم جدا وكل اللي هنا بيحبك وربنا يسعدك

وتحسي ان كل الهوا اتحاش عنك ويبدأ قلبك يدق بسرعه وتحسي ب صداع وهبوط ف جسمك كلو🤕.....

لما تقعدي تفكري ف حياتك وف اللي حاصل فيها😓...وتقولي...انا استاهل كل دا؟؟ انا ليه يحصلي كدا؟؟😢

اتأكدي ان فعلا الوجع اتملك من قلبك..وانك تعبانه اوي وحياتك ملخبطه اوي والحلو فيها يتعد ع الصوابع😔....

انتي مش نكديه ولا كئيبه...انتي بس اللي حصلك حاجات كتيره اوي وكنتي بتعديها وفجأه خلاص مش قادره تعدي وتعبتي☹️🤐...انا كمان كدا😓💔مش لوحدك💔

احيانا لا يبكي الانسان بسبب ضعفه...يبكي لشده مقاومته...يبكي لان ثمن القوه..صعب جدا
يا عزيزتي
الحياه مليئه بالمتاعب والمصاعب لا تتركي نفسك لها وتنسي ان تعيشي لنفسك
الحزن مهما كانت اسبابه ومهما طال سينتهي فلا تتركي نفسك فريسه له
اعلمي ان دائما يأتي النهار بعد الليل و الامل والالم كلمتان بنفس الحروف تبدلت الاماكن
في كل حياه جانب مضيء اما انك في المكان الخطأ او تنظري من الزاويه الخطأ
تغيير حياتك بقرار لا يقوى على اتخاذه غيرك ولن يتحمل تبعاته غيرك ولن يهم أحد غيرك
انه الآن أوان ان تاخذي القرار ولا تتركي نفسك للوحده والحزن والالم

اتمنى لكي كل الخير والسعادة وان يتبدل حالك الي الأجمل دائما 🌹🌹

منوربن

• عجبني
**** يهون علينا😓😔💔

• عجبني
التفاعلات: kokagoogle و ناقد بناء
تتجمد حروفي في بركان كلماتك

وتزهر ورودي في صحرائك

وينمو المطر وتسيل الصخور

فجنونك جزء من فيض جنوني

تقبلي مروري المتواضع

ورودي لروحك
مرورك جميل

بصي ي لولي الإنسان هو اللي يختار يعدي النقطه دي ولا يقف عندها اللي عايزه تعديه هتعديه حتى لو بصعوبه بس متحطيش ف بالك انك دايما وحدك بالعكس انت شخص طيب ومحترم جدا وكل اللي هنا بيحبك وربنا يسعدك
ميرسي يا محمد

• حبيته
التفاعلات: ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆
يا عزيزتي
الحياه مليئه بالمتاعب والمصاعب لا تتركي نفسك لها وتنسي ان تعيشي لنفسك
الحزن مهما كانت اسبابه ومهما طال سينتهي فلا تتركي نفسك فريسه له
اعلمي ان دائما يأتي النهار بعد الليل و الامل والالم كلمتان بنفس الحروف تبدلت الاماكن
في كل حياه جانب مضيء اما انك في المكان الخطأ او تنظري من الزاويه الخطأ
تغيير حياتك بقرار لا يقوى على اتخاذه غيرك ولن يتحمل تبعاته غيرك ولن يهم أحد غيرك
انه الآن أوان ان تاخذي القرار ولا تتركي نفسك للوحده والحزن والالم

اتمنى لكي كل الخير والسعادة وان يتبدل حالك الي الأجمل دائما 🌹🌹
ولك بالمثل♥️

• حبيته
التفاعلات: mydoooo
  • عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆

**** يسعد كل مهموم ويهون عليه

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%