NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جزأ رائع بس يعني حاول تطول الجزأ شوية او بمعني اصح تخلي في احداث كتير في الجزأ عشان منحسش انه قصير غير كدا حلو اوي
وفي الأخر بتفرق من واحد لتاني لو واحد بيقرا بتمعن هيبقى طول الجزء كافي جدًا بالنسباله بس لو بتقرا بسرعة هتحس بقصر شوية فعلًا

كمل يانجم

• عجبني
التفاعلات: Good Writer
جزأ رائع بس يعني حاول تطول الجزأ شوية او بمعني اصح تخلي في احداث كتير في الجزأ عشان منحسش انه قصير غير كدا حلو اوي
فانا فكرتي في الموضوع إن طالما هعمل قصة فيها السلسلة ١٥ جزء فانا مش هضطر اعمل الجزء طويل او فيه احداث كتير عشان كدا كدا فيه ١٥ جزء لو كانوا ١٠ كنت طولت لو كانوا ٥ كونت طولت جامد وهكذا بس طالما حققت هدفي من الجزء خلاص مبعتمدش طول بس الجزء الجاي هكتب فيه كتير وهحاول اكتب احداث علي قد ماقدر ومن غير تمطيط

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: شاعر كبير و asem amer
مستني منك كل جديد

• حبيته
طيب معلش عشان لازم أوضح حاجة في نقطة طول الجزء ده
١-السلسلة الأولي هيبقا فيها حوالي ١٥ جزء يعني اجزاء كتير فانا مش مضطر اخلي الجزء طويل لإن كدا كدا الأجزاء كتير فبخلي الجزء طوله متوسط او اقل من المتوسط كمان لو ١٠ كنت طولت لو ٥ كنت طولت جامد
٢-انا اول ما بحس إني خلاص حققت هدفي من الجزء ده بوقف الكتابة تلقائي وبنزل الجزء
٣- حكاية طول الجزء دي بتختلف من واحد لتاني علي حسب طريقة القراية لو واحد بيقرا بتمعن هيبقا طول الجزء كافي ووافي ليه ولو واحد تاني بيقرا بسرعة هيحس بقصر شوية ودي مش مشكلتي

وبس كدا

• عجبني
التفاعلات: sa3an
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا برضك كتبت كومنت فهمت في الناس الحكاية دي عشان محدش يبقا فاهم غلط

الي عمالين يقروا ومش سامعلهم صوت متقولو رأيكو يجدعان 😂 انا وضحت حكاية الطول دي في الكومنت الي فوقي عشان خلاص حكاية طول الجزء دي منتهي منها

روعه وابداع بس يا ريت الجزء يكون اطول من كده

بدايه حلوه والاسلوب حلو

• عجبني
روعه وابداع بس يا ريت الجزء يكون اطول من كده
-السلسلة الأولي هيبقا فيها حوالي ١٥ جزء يعني اجزاء كتير فانا مش مضطر اخلي الجزء طويل لإن كدا كدا الأجزاء كتير فبخلي الجزء طوله متوسط او اقل من المتوسط كمان لو ١٠ كنت طولت لو ٥ كنت طولت جامد
٢-انا اول ما بحس إني خلاص حققت هدفي من الجزء ده بوقف الكتابة تلقائي وبنزل الجزء
٣- حكاية طول الجزء دي بتختلف من واحد لتاني علي حسب طريقة القراية لو واحد بيقرا بتمعن هيبقا طول الجزء كافي ووافي ليه ولو واحد تاني بيقرا بسرعة هيحس بقصر شوية ودي مش مشكلتي

وعمتًا كدا كدا الأجزاء الجاية هتبقا اطول

• عجبني
التفاعلات: البهظ بيه
تناول للماسونيه من زاويه جديده .
السرد جميل و تطور الاحداث متوازن و لكن الاجزاء قصيره جدا .

• عجبني
التفاعلات: sa3an و Good Writer
جامد يغالي

• عجبني
تناول للماسونيه من زاويه جديده .
السرد جميل و تطور الاحداث متوازن و لكن الاجزاء قصيره جدا .
حكاية طول الجزء دي اتكلمت عنها في كومنت قبل كدا بس هحاول اطول في الجزء علي قد ماقدر وكدا كدا لسة السلسلة طويلة فلقصة بتتطور براحة

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
حكاية طول الجزء دي اتكلمت عنها في كومنت قبل كدا بس هحاول اطول في الجزء علي قد ماقدر وكدا كدا لسة السلسلة طويلة فلقصة بتتطور براحة
تطور القصه هادى و منطقى نسبيا رغم انك فى اول مهمه ليك قتلت بس مقبول لان زى ما قولت القصه تتناول الماسونيه من زاويه مختلفه

• عجبني
تطور القصه هادى و منطقى نسبيا رغم انك فى اول مهمه ليك قتلت بس مقبول لان زى ما قولت القصه تتناول الماسونيه من زاويه مختلفه
متخافش كدا كدا الجزء الجاي هيبقا طويل وهيبقا فيه مهمة ب٣مراحل يعني هيبقى فيه تنوع في المهمات كبير وعشان كدا بدأت بقتل عادي فيه مليون حاجة اقدر اطلع منها مهمات وعلي فكرة الجزء الجديد طويل فشخ عشان يعوض قصر بعض الأجزاء الي فاتت

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
متخافش كدا كدا الجزء الجاي هيبقا طويل وهيبقا فيه مهمة ب٣مراحل يعني هيبقى فيه تنوع في المهمات كبير وعشان كدا بدأت بقتل عادي فيه مليون حاجة اقدر اطلع منها مهمات وعلي فكرة الجزء الجديد طويل فشخ عشان يعوض قصر بعض الأجزاء الي فاتت
فى الانتظار يا غالى

• عجبني
فانا فكرتي في الموضوع إن طالما هعمل قصة فيها السلسلة ١٥ جزء فانا مش هضطر اعمل الجزء طويل او فيه احداث كتير عشان كدا كدا فيه ١٥ جزء لو كانوا ١٠ كنت طولت لو كانوا ٥ كونت طولت جامد وهكذا بس طالما حققت هدفي من الجزء خلاص مبعتمدش طول بس الجزء الجاي هكتب فيه كتير وهحاول اكتب احداث علي قد ماقدر ومن غير تمطيط
النص مكتوب بإتقان و ما فيهوش تطويل من اللى ما لهوش لازمة و يحسب للكاتب نجاحه فى احتواء منطقة الأديان بدون صدام و برغم الدخول فى عالم متماس مع الما ورائيات إلا إنه بيحترم عقلية المتلقى بشكل لا يخلو من الإثارة بأنواعها
و بما أن الأجزاء كثيرة و السلاسل كثيرة فيا ريت نعتبر ال ٣ أجزاء دول هم الحد الأدنى للمنشور فى كل مرة عشان القارئ ما يفقدش الشغف .
بالتوفيق

• عجبني
النص مكتوب بإتقان و ما فيهوش تطويل من اللى ما لهوش لازمة و يحسب للكاتب نجاحه فى احتواء منطقة الأديان بدون صدام و برغم الدخول فى عالم متماس مع الما ورائيات إلا إنه بيحترم عقلية المتلقى بشكل لا يخلو من الإثارة بأنواعها
و بما أن الأجزاء كثيرة و السلاسل كثيرة فيا ريت نعتبر ال ٣ أجزاء دول هم الحد الأدنى للمنشور فى كل مرة عشان القارئ ما يفقدش الشغف .
بالتوفيق
متخافش كدا كدا الجزء الي جاي انا بفنش فيه وهيبقا ضعف الجزء التالت وبدون نقطة تمطيط عشان كدا كدا القصة الي انا بحكي فيها سلسة لينة يعني ممكن اطلع منها بأفكار كتير وأجزاء كتير

عاش يحب كمل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%