NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سالب عاوز يقابلني ف شقه عندنا شقه مصيف اعتمد واهي تجربه ولا افكس انا مش قلقان منه لاني هعرف اسيكر عليه بحكم اني رياضي

• عجبني
التفاعلات: Star55، Kokik و Toommc
حلو

• عجبني
التفاعلات: Dr.Basem
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سالب عاوز يقابلني ف شقه عندنا شقه مصيف اعتمد واهي تجربه ولا افكس انا مش قلقان منه لاني هعرف اسيكر عليه بحكم اني رياضي
لو مش عايز، لكن بس حابب تجرب والموضوع سهل ومتاح، يبقى الأحسن بلاش
ممكن تستحلاه بعد كده، والخولات على قفا من يشيل فسهل قوي تلاقي سالب تاتي وتالت، أو حتى سالب تتعرف عليه وترتاح معاه
فحتلاقي نفسك الموضوع اللي انت كنت في الأول مش عايزه لكن جربته عشان سهل ومتاح بقى حلو في عينك واتعودت عليه وأدمنته وبقيت محتاجه كمان
ومش بعيد تفضل عندك ميول للستات عادي، لكن حتى وانت مع ست تحس ان حاجة ناقصاك وترجع تطلب معاك تنيك سالب تاني
فالأحسن من الأول كده بلاش

• عجبني
التفاعلات: Ali khan، Kokik و eyadxxco
لو مش عايز، لكن بس حابب تجرب والموضوع سهل ومتاح، يبقى الأحسن بلاش
ممكن تستحلاه بعد كده، والخولات على قفا من يشيل فسهل قوي تلاقي سالب تاتي وتالت، أو حتى سالب تتعرف عليه وترتاح معاه
فحتلاقي نفسك الموضوع اللي انت كنت في الأول مش عايزه لكن جربته عشان سهل ومتاح بقى حلو في عينك واتعودت عليه وأدمنته وبقيت محتاجه كمان
ومش بعيد تفضل عندك ميول للستات عادي، لكن حتى وانت مع ست تحس ان حاجة ناقصاك وترجع تطلب معاك تنيك سالب تاني
فالأحسن من الأول كده بلاش
تسلم

سواء سالب او موجب لازم تتعرف عليه الاول وماتعرفوش العنوان انت قابله وروحوا الشقة سوا

سواء سالب او موجب لازم تتعرف عليه الاول وماتعرفوش العنوان انت قابله وروحوا الشقة سوا
م ده اكيد مش هقوله عنوان ويجي وغير كده انا بنسبه ميه فالميه مكنتش هعرفه بيا ع الواقع غير لما اتاكد انه مش معاه حد

• حبيته
التفاعلات: mizo666
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%