NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Jay71

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مبدايا قبل ما اكمل كلام عشان محدش يفهم غلك وانا عاوز مساعده بجد انا عاوز اختبر اختي و اشوف هي ممكن تكلم حد و تعمل حاجه معاه ولا لا و هل تكلم اصلا ولا لاني ملاحظ عليه حجات غريبه بقالي فتره و مش عارف اختبره اذي ولا اعمل معاه ايه بطريقه مكشفش فيها نفسي و امان

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan، jooo gooo و elgazaar
مبدايا قبل ما اكمل كلام عشان محدش يفهم غلك وانا عاوز مساعده بجد انا عاوز اختبر اختي و اشوف هي ممكن تكلم حد و تعمل حاجه معاه ولا لا و هل تكلم اصلا ولا لاني ملاحظ عليه حجات غريبه بقالي فتره و مش عارف اختبره اذي ولا اعمل معاه ايه بطريقه مكشفش فيها نفسي و امان
راجع نفسك قبل اي خطون

بص ياحبيبي متفكرش في كدة هتخش في مشاكل بلاش تعمل كدة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: jooo gooo
انا بفكر في الموضوع دا بقالي كتير بس حضل كذا حاجه خلتني ارجع افكر فيه بس مش عارف اعمل ايه ذايد انا مش نواي اذيه او اي حاجه بس انا عاوز افهمه
كل واحد ادري ب اخته فاهم عايز تتاكد تابعها اكتر بس من غير اي خطوه

عملت كدا و ظا يل شككني اكتر بس بصراحه ملحظتش خالص انه بتكلم حد بس تصرفته هي غريبه
زي اي يعني؟

سهلة يا اسطا
كلمها من اكونت فيك.. واغريها بالفلوس وكروت شحن وشوف رد فعلها

كلمني خاص عايزك
تنبيه

ممنوع الدعوه للخاص او التعارف في اقسام المدمج ومن يخالف ذلك يعرض الطرفين للحظر

يوجد قسم خاص للتعارف بين النسوانجيه

كلمني خاص بدون اي جنس ولا الغلط في اختك

تنبيه

ممنوع الدعوه للخاص او التعارف في اقسام المدمج ومن يخالف ذلك يعرض الطرفين للحظر

يوجد قسم خاص للتعارف بين النسوانجيه
وانا مالي يا لمبي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%