NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عفريت21

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي مشكلة مسببالي ازمة طول عمري و هي اني مبعرفش اتعامل مع ستات بحس اما اجي اتعامل مع واحدة ان الكلام مش عايز يطلع و افكار المواضيع مش بتيجي على بالي خالص و دا كان السبب اني اكون سنجل لحد ما خلصت جامعه و جيش و عشان احاول اخلص من الحتة دي لجأت اني اروح اماكن و ادفع فلوس لكن المشكلة متحلتش و لسه زي ما انا , انا كشكل اقدر اقول مقبول و دا من الماتشات ال بتجيلي تيندر و البرامج ال زيه لكن مش بعرف افتح مواضيع و حتى لو هي ال فتحت الموضوع مبعرفش اجري الحوار و الموضوع بيتقفل و بيبقا فيه صمت لو حد يعرف احل الموضوع دا ازاي ياريت يقول

• عجبني
التفاعلات: espresso
اقلك يالا
اول شيء انت مش مذيع تيليفزيون عشان تفتح مواضيع
انت مش داخل ترفه عالبت و هي ترفه عليك
كلم الست كما او بتكلم حد من صحابك بالراحة و بشويش و خلي عندك احساس مرهف ما تكونشي دبش!
بمعنى لو عندك هويات اسال عليها و قلها بتعمل ايه و اسالها ايه رايها… و حاول تكون طبيعي! بمعنى ما تعملاهاش مسلسل و شو… و هي نفس الشيء
احكي عادي لو في حاجة واقعة فحياتك
ممكن تسالها عن حياتها هي و او حكيتلك حاجة قللها لو مريت بتجرية زي دي… او حاجة قريبة منها!

• عجبني
التفاعلات: عفريت21 و Ah_ra1994
فين الستات بس وانا هرغي وهفتح ملييييون موضوع 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اقلك يالا
اول شيء انت مش مذيع تيليفزيون عشان تفتح مواضيع
انت مش داخل ترفه عالبت و هي ترفه عليك
كلم الست كما او بتكلم حد من صحابك بالراحة و بشويش و خلي عندك احساس مرهف ما تكونشي دبش!
بمعنى لو عندك هويات اسال عليها و قلها بتعمل ايه و اسالها ايه رايها… و حاول تكون طبيعي! بمعنى ما تعملاهاش مسلسل و شو… و هي نفس الشيء
احكي عادي لو في حاجة واقعة فحياتك
ممكن تسالها عن حياتها هي و او حكيتلك حاجة قللها لو مريت بتجرية زي دي… او حاجة قريبة منها!
**** عليكي دماغ شغاله مش بتنام 😁❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%