NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مقولناش حاجة بس المبدأ نفسه مجاش ال بندور عليه محصلش فبقي في ادمان بدون راحة . يعني بقيتي تدخلي تدوري ع حاجة معينة مش لاقياها فبتدخلي ع امل تلاقيها وتقضي وقت هنا قدر الرفاهية ال محتجاه مبيكملش بسبب العجز ال موجود وهكذا بقي مفيش اشباع ابدا
انتا قصدك ان سبب دخولها الرفاهيه الى هيا النشوه صح كدا

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
مقولناش حاجة بس المبدأ نفسه مجاش ال بندور عليه محصلش فبقي في ادمان بدون راحة . يعني بقيتي تدخلي تدوري ع حاجة معينة مش لاقياها فبتدخلي ع امل تلاقيها وتقضي وقت هنا قدر الرفاهية ال محتجاه مبيكملش بسبب العجز ال موجود وهكذا بقي مفيش اشباع ابدا
عبد الرحمن انت بتلف ودور علي ادخل دغري

عبد الرحمن انت بتلف ودور علي ادخل دغري
انا عمري مبلف ولا ادور بيجيلي صداع يا باشا علطول اي مالك روق 🌹

• أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️
انا اخر واحده تدور علي الاهتمام هنا

انا اخر واحده تدور علي الاهتمام هنا
دا حاجة مبرمج عليها العقل البشري زي مالفقير بيحاول يقنع نفسه ان الفلوس مش كل حاجة وانها مش مهمة بس هو محتاجها جدا ومهمة جدا . انتي بردوا ممكن تلاقي الاهتمام هنا الامر شبهة مستحيل بس ال متأكد منه انك لو لقيتيه هتتقبليه عادي

مبقتش مرتاحلك ي بت 😂😂😂
لي يا عم دا حتي الصورة الشخصية بتاعتها مريحة وكل حاجة فيها مريحة

دا حاجة مبرمج عليها العقل البشري زي مالفقير بيحاول يقنع نفسه ان الفلوس مش كل حاجة وانها مش مهمة بس هو محتاجها جدا ومهمة جدا . انتي بردوا ممكن تلاقي الاهتمام هنا الامر شبهة مستحيل بس ال متأكد منه انك لو لقيتيه هتتقبليه عادي
لا مش هتقبلو انا انجرحت من ناس هنا كتير وانا مش هسمح ان الغلط يتكرر تاتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وانتى مش حتتركبي

انتا قصدك ان سبب دخولها الرفاهيه الى هيا النشوه صح كدا
هديك مثال . انت لو متجوز واحدة وانتوا الاتنين في البيت هتبقي مرتاح وممكن تقلع ملط وتمشي ملط مش شرط تمارس السكس بس هتبقي مرتاح اكتر . افرض بقي ان انت في بيت فيه اصدقائك المقربين هتبقي مثلا بالشرط صحيح هيبقي في قدر من الراحة بس مش زي الراحة الاولانية . دا مثال ع ال انا اقصده . اتمني تكون فهمتني

لا مش هتقبلو انا انجرحت من ناس هنا كتير وانا مش هسمح ان الغلط يتكرر تاتي
مهي دي مصيبة تانية مش انتي لوحدك ال انجرحتي نفس الشخص مرمط البت دي @مريم3

كل حاجه ايه ف الصوره برضوا 😂😂
لا انت محتاج تصفي النية يا مانوا وترجع تكلمني 😂😂 او نجوزك بقي لأنه كدا كتير 🤣🤣

نورانا عايز اكلمك خاص ممكن
يسطا انت عارف هي كام سنه ولا منين ومستواها الاجتماعي اي وبتفكر ازاي ومناسبين تتكلموا ولا لا ولا انت داخل كدا اي حاجة هوب نطبش يسطا متبقاش جعان عيب ع رجولتك خليك رايق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%