NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دا احلي برج في الستات العذراء دا انا والدتي كانت عذراء ١٦ سبتمبر بجد انتي وردة فيها كل حاجة حلوة معدا الغيرة الزيادة وان لازم ال قدامك يديكي اهتمام زيادة لأنك بتحبي الاهتمام جدااااا
مش فاهمه جزئيه الغيره

انك تغلط في بنت يا سحبي مش حلوة في حقك ولا حق صاحب البوست
وخصوصا أن مريم غالية عندي
طلب اخوي ماتزعلهاش منك وراضيها لأنها طيبة وماتستاهلش كدة
وماتمناش حاجة زي كدة تحصل تاني
صاحب البوست غلط في اي مش فاهم وبعدين انت مكسوف تقول اسمي ولا اي صاحب البوست رد عليه وفهمة انه غلطان

انك تغلط في بنت يا سحبي مش حلوة في حقك ولا حق صاحب البوست
وخصوصا أن مريم غالية عندي
طلب اخوي ماتزعلهاش منك وراضيها لأنها طيبة وماتستاهلش كدة
وماتمناش حاجة زي كدة تحصل تاني
بص انا مغلطش فيها برضوا بس زعلان منها لما هيا تفتح هيا هتعرف ليه من الاخر حاجه بينى و بينها

بص انا مغلطش فيها برضوا بس زعلان منها لما هيا تفتح هيا هتعرف ليه من الاخر حاجه بينى و بينها
ماشي يا صاحبي مهو حاجة بينك وبينها وانت ال قولت ليه بقي بتقول هنا

خلاص يا مانو محصلش حاجه لكل ده

بينك وبينها فالخاص مش هنا انت كدة بتقل منها ومنك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش فاهمه جزئيه الغيره
بيحب يمتلك ال معاه لدرجة تخنقة كدا واهتمامه بيخنق بعض الابراج ال مش بتحب كمية الاهتمام دي

اووووف خلاص بقا متخنوقوش الواحد فيه الي مكفيه

• لا تعليق
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
غلط منه في حقك يشتم حد هنا في بوست ليك
رديت عليه يا صاحبي ومسكتلهوش ولولا عارف انه ممكن متعصب كنت هبقي عنيف بس لازم عقلي يغلب اي حاجة ومانوا صاحبي وعارفه ع اي وعارفه زعلان وممكن كلنا نزعل

رديت عليه يا صاحبي ومسكتلهوش ولولا عارف انه ممكن متعصب كنت هبقي عنيف بس لازم عقلي يغلب اي حاجة ومانوا صاحبي وعارفه ع اي وعارفه زعلان وممكن كلنا نزعل
انا بقوله اللي لازم يتقال
خلاص خلصتوا اعتقد اولا هيا ليها لسان ترد لو مش عاوزانى اجيب اسمها ثانيا انتوا مكبرين الموضوع وانا مغلطش اصلا ف ي ريت تهدوا بقى انتوا كمان

الزعل ليه اصول يا برنس
والراجل ماينفعش يشتم واحدة اصلا ولا قدام حد ولا بينهم

خلاص خلصتوا اعتقد اولا هيا ليها لسان ترد لو مش عاوزانى اجيب اسمها ثانيا انتوا مكبرين الموضوع وانا مغلطش اصلا ف ي ريت تهدوا بقى انتوا كمان
لا غلطان يا نجم
وهي أختي الصغيرة ومش هسمح لحد يغلط فيها
اشطا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%