NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ما هو امتع شي في الجنس بعيدا عن النيك ؟

انس٢٣ سنة

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه اكتر حاجة في العلاقة بعيدا عن النيك بتكون ممتعة عايز اعرف من خبراتكم ايه في العلاقة الجنسية بيكون احسن من النيك عشان عمري مجربت و عايز اعرف الشعور وكده و ايه ال بيتعمل و شكرا.

• عجبني
التفاعلات: The world, نسوانجي إسكندراني, حاتم المصري و 3 آخرين
احساس التلامس مع جسم طري تحتيك لوحده جامد اوي

• عجبني
التفاعلات: شاب وحدانى و انس٢٣ سنة
ايه اكتر حاجة في العلاقة بعيدا عن النيك بتكون ممتعة عايز اعرف من خبراتكم ايه في العلاقة الجنسية بيكون احسن من النيك عشان عمري مجربت و عايز اعرف الشعور وكده و ايه ال بيتعمل و شكرا.
انا بالنسبالي الحضن اللي بعد المعركه وشويه الرومنسيه والخوارج وانا وخدها في حضني ملط احنا الاتنين😅😅 الوقت ده بالنسبالي مببقاش عايزو يعدي ❤️❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Teka44, ابن ابليس, I Love Ass و شخص آخر
ان تكون مصدر امان وثقه اولا وليس مجرد باحث اهوج عن متعه جنسيه تحركة الغريزة

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس، ME KOKO و انس٢٣ سنة
تكون معاك حبيبتك

• عجبني
التفاعلات: انس٢٣ سنة
ال
لما تلاقي حد بيسأل عليك الصبح اكلت شربت عملت ايه وترجع من شغلك تلاقي حد بيكلمك عملت ايه في اليوم كلمت ستات ولا عملت ايه تحس انها بتغير عليك وانت بتغير عليها سيبك من الدياثة والارف ده وحتي الخناق أو المناقشات الحامية بلاش نقول خناق الاختلافات في وجهات النظر لانك عمرك ما حتلاقي حد شبهك في كل حاجة

• عجبني
التفاعلات: لولا مكلبظة، I Love Ass و انس٢٣ سنة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الخيال في العلاقه الجنسيه بالنسبالي ممتع عن النيك نفسه لدرجة قبل العلاقه وانا بره البيت بنفضل نتكلم رسائل وتس ونتخيل حاجات كتير ببقى مستمتع ب ده اوي لحد ما اروح ونبدأ النيك بكون على اخري

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: نجوم الليل و انس٢٣ سنة
انو المرأة تخضع لك ، يجلس مثلا بالارض و تمص ايرك

• عجبني
مثلا انو المرأة تجلس بالارض و ترضع لك

• عجبني
انا بالنسبالي الحضن اللي بعد المعركه وشويه الرومنسيه والخوارج وانا وخدها في حضني ملط احنا الاتنين😅😅 الوقت ده بالنسبالي مببقاش عايزو يعدي ❤️❤️
مفيش احسن من الحضن ده اكيد و بيقولو انو بيحسسها بالامان اكتر

ان تكون مصدر امان وثقه اولا وليس مجرد باحث اهوج عن متعه جنسيه تحركة الغريزة
فعلا دي حقيقة الثقة بحسها اهم شي في العلاقة عشان البنت تستريحلك و تقدر تديك كل حاجة بمزاجها

• أتفق
التفاعلات: مزاجنجى كييف
  • عجبني
التفاعلات: I Love Ass و ابو اسكندر السندباد
ال

لما تلاقي حد بيسأل عليك الصبح اكلت شربت عملت ايه وترجع من شغلك تلاقي حد بيكلمك عملت ايه في اليوم كلمت ستات ولا عملت ايه تحس انها بتغير عليك وانت بتغير عليها سيبك من الدياثة والارف ده وحتي الخناق أو المناقشات الحامية بلاش نقول خناق الاختلافات في وجهات النظر لانك عمرك ما حتلاقي حد شبهك في كل حاجة
اتفق معاك جدا

الخيال في العلاقه الجنسيه بالنسبالي ممتع عن النيك نفسه لدرجة قبل العلاقه وانا بره البيت بنفضل نتكلم رسائل وتس ونتخيل حاجات كتير ببقى مستمتع ب ده اوي لحد ما اروح ونبدأ النيك بكون على اخري
دي حاجة فعلا جامدة تخليك رايح علي اخرك و بتدخلو في المود قبل ما تعملو اي حاجة

انو المرأة تخضع لك ، يجلس مثلا بالارض و تمص ايرك
هو كل واحد و زوقو انا واحد بحب الرومانسيه مش من محبين الخضوع و هي كلها ازواق بس اكيد باردو من ال بسمعو مفيش احلا من المص

احساس الدفى الجسم اللى معاك بان كل القيود اتشالت ساعتها

• عجبني
المساج السكسي والمداعبه في جو رومانسي على ضوء الشموع

• عجبني
الأفضل من النيك انك تكون بتعرف تقرا شريكتك و من خلال نظرة عنيها تفهم هي محتاجة ايه رومانسية كلام حلو عنف على حسب دماغها و انك مجرد ما تبص في عنيها هي تحس انك بتعريها و بتنكها علشان كدة دايما أصحاب الخبرة بيقولو الي معاك لازم تنكها في عقلها قبل كسها هي بعد كدة هتديك مفاتيحها

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس و انس٢٣ سنة
  • عجبني
التفاعلات: عشيق مرات جدى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%