NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش ما نلبس الاحنا عايزين نلبسه

ميرسي دا من زوقك
بس يمكن رايي هيبقي مخالف ف هحاول اقولو بشكل صح
انا عن نفسي محبش البس لبس ملفت لان جسمي ملكي مش سلعه للفرجه مينفعش البس ضيق ومفسر واضايق لو حد بص عليا ف الاخر اللي بيحترم بيحترم نفسه
نفس رأينا فعلا ✌🏼

نفس رأينا فعلا ✌🏼
ميرسي دا من زوقك
بس يمكن رايي هيبقي مخالف ف هحاول اقولو بشكل صح
انا عن نفسي محبش البس لبس ملفت لان جسمي ملكي مش سلعه للفرجه مينفعش البس ضيق ومفسر واضايق لو حد بص عليا ف الاخر اللي بيحترم بيحترم نفسه
واعتقد اي حد عاقل سوي متربي صح رغم اختلاف اي ثقافة
هيبقا رأيه نفس الرأي ✌🏼

• أتفق
التفاعلات: Vampire Dark
  • أتفق
التفاعلات: PepOoz69
ما نلبس الاحنا عايزين نلبسه
بصوا يا شباب ويا بنات
في مشكلة بتحصل كل يوم في الشارع وفي البيت وفي كل حتة
التعليق السخيف علي اللبس
تلاقي واحد من دول شاف بنت لابسة ضيق او لابسة لبس مفتوح تلاقيه بص عليها وفتح بوقه وابتدي يريل ومش عارفه اي
يروح يضرب عشرة ع المنظر يفتح فيس يقول البنات ولبس البنات وكذا وكذا وغلط والعرف ، احا يسطا انت بتقول اي ما نلبس الاحنا نلبسه انت ملكش حق تقولنا اللبس ماله ولا ليك حق تبص علينا اصلا
لبسنا غلط متعلقش عليه ، لبسنا بيثيرك متبصش
هيجانك مشكلتك انت مش مشكلتنا
الولاد بتلبس شورتات وبتلبس لبس يبين صدرهم وبتلبس لبس مجسمهم وبتلبس لبس يبرز زبها ان صلح التعبير
هل احنا بنبص ونقولكم غلط وصح ؟
الحقيقه ان في بنات بتبص فعلا ولما البنت تبص الولد بيقول احا دي شرموطة وباصه علي زبي
ولما الولد يبص علي البنت وجسمها الناس والشارع والكل احا دي شرموطة دا غصب عنه انتوا شايفين هي لابسة اي

احا يسطا بجد اي الازدواجية في التفكير دي
ما هي هي نفس الفكرة وانت في الفكرتين طلعت البنت غلطانة ، حتي لما حد بيغلط الولد ويقوله عيب تلاقي دايما حد بيطلع من تحت الارض ويقولك احا ما لبسها برضو كان مش عارف اي

انا هنا مش واخده صف البنات ولا انا ضد الولاد بس لو كل واحد ركز فنفسه وبص وشاف ان مش من حق حد يدخل في خصوصيات غيره وانه يركز فنفسه وبس و**** الدنيا هتكون احسن

يجدعان من حقنا نلبس الاحنا عايزينه ومش من حق حد يعترض
لبسنا مش مناسب ليك وانت شايف اننا بنثيرك يسطا متبوصش
ولا انت اي رأيك
امممممم نلبس وسيع وانتهت المشكله وبعدين ليش اسمح لشخص غريب ما يسوى الي في رجلي انه يشوف جسمي اشلون تفاضيله لان جسمي شئ غالي وما يهون
وحين تصير الحفلات حينها البس الي ابيه وادلع واسوي الي احبه

• أتفق
  • أتفق
اكيد الصح محدش هيختلف عليه
فعلا واللله
بس فيه ناس بيحاولوا يخرجوا عن الصح والمألوف ويقنعوا الناس ان ده الصح
بداعي الروشنة والاوبن مايند
ويزعلوا لو واجهناهم بالحقيقة

امممممم نلبس وسيع وانتهت المشكله وبعدين ليش اسمح لشخص غريب ما يسوى الي في رجلي انه يشوف جسمي اشلون تفاضيله لان جسمي شئ غالي وما يهون
فعلا و**** لان البنت المحترمه مهما عدا عليها الزمن لازم نحافظ علي جسمها من اي شخص خبيث او خبيثه

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: PepOoz69 و ياسمين الجندول
فعلا واللله
بس فيه ناس بيحاولوا يخرجوا عن الصح والمألوف ويقنعوا الناس ان ده الصح
بداعي الروشنة والاوبن مايند
ويزعلوا لو واجهناهم بالحقيقة
عشان هما مش عيزين اللي يواجهم احنا مش ***** وعارفين كويس اي الصح واي الغلط بس كل واحد دماغه مريحاه

• عجبني
فعلا و**** لان البنت المحترمه مهما عدا عليها الزمن لازم نحافظ علي جسمها من اي شخص خبيث او خبيثه
يا ليت ما ندخل الاحترام في الموضوع ونخليها وجهات نظر لان كلمه هذا محترم او هذه مش محترمه ماهي من حقنا نقولها هنا لان هنا في المنتدى حريه التعبير

• أتفق
يا ليت ما ندخل الاحترام في الموضوع ونخليها وجهات نظر لان كلمه هذا محترم او هذه مش محترمه ماهي من حقنا نقولها هنا لان هنا في المنتدى حريه التعبير
احنا بنتكلم في الحقيقه الواقعيه وليس في المنتدي

• عجبني
التفاعلات: PepOoz69 و ياسمين الجندول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك صح
بس اختلف معاكي في نقطة وقت الحفلات نلبس الضيق والمبين
لان بردو معظم الحفلات اكيد بيبقا فيها ناس غريبة منعرفهاش
وطالما منعرفهاش يعني منعرفش اخلاقهم ولا نواياهم يعني زيهم زي الناس اللي بتبقا في الشارع او في مكان الاتنين اغراب ✌🏼

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
احنا بنتكلم في الحقيقه الواقعيه وليس في المنتدي
لكن يا عزيزي هنا غير والواقع غير
لاتنسى ان المنتدى يشمل كل الميول والرغبات

ما نلبس الاحنا عايزين نلبسه
بصوا يا شباب ويا بنات
في مشكلة بتحصل كل يوم في الشارع وفي البيت وفي كل حتة
التعليق السخيف علي اللبس
تلاقي واحد من دول شاف بنت لابسة ضيق او لابسة لبس مفتوح تلاقيه بص عليها وفتح بوقه وابتدي يريل ومش عارفه اي
يروح يضرب عشرة ع المنظر يفتح فيس يقول البنات ولبس البنات وكذا وكذا وغلط والعرف ، احا يسطا انت بتقول اي ما نلبس الاحنا نلبسه انت ملكش حق تقولنا اللبس ماله ولا ليك حق تبص علينا اصلا
لبسنا غلط متعلقش عليه ، لبسنا بيثيرك متبصش
هيجانك مشكلتك انت مش مشكلتنا
الولاد بتلبس شورتات وبتلبس لبس يبين صدرهم وبتلبس لبس مجسمهم وبتلبس لبس يبرز زبها ان صلح التعبير
هل احنا بنبص ونقولكم غلط وصح ؟
الحقيقه ان في بنات بتبص فعلا ولما البنت تبص الولد بيقول احا دي شرموطة وباصه علي زبي
ولما الولد يبص علي البنت وجسمها الناس والشارع والكل احا دي شرموطة دا غصب عنه انتوا شايفين هي لابسة اي

احا يسطا بجد اي الازدواجية في التفكير دي
ما هي هي نفس الفكرة وانت في الفكرتين طلعت البنت غلطانة ، حتي لما حد بيغلط الولد ويقوله عيب تلاقي دايما حد بيطلع من تحت الارض ويقولك احا ما لبسها برضو كان مش عارف اي

انا هنا مش واخده صف البنات ولا انا ضد الولاد بس لو كل واحد ركز فنفسه وبص وشاف ان مش من حق حد يدخل في خصوصيات غيره وانه يركز فنفسه وبس و**** الدنيا هتكون احسن

يجدعان من حقنا نلبس الاحنا عايزينه ومش من حق حد يعترض
لبسنا مش مناسب ليك وانت شايف اننا بنثيرك يسطا متبوصش
ولا انت اي رأيك
انتي عندك حق وانا متفق معاكي 100%
طول ما المعرصين اللي في بيتها ساكين يبقي هو مال اهله

• بيضحكني
لكن يا عزيزي هنا غير والواقع غير
لاتنسى ان المنتدى يشمل كل الميول والرغبات
فاهمك يا عزيزتي ولكن هنا في البوست بنتكلم في الحقيقه الواقعيه وليس هنا في الحياه الالكترونيه

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
عشان هما مش عيزين اللي يواجهم احنا مش ***** وعارفين كويس اي الصح واي الغلط بس كل واحد دماغه مريحاه
مش عايزين حد يواجههم يبقا ميعرضوش وجهة نظرهم للعامة ولا تبقا موضوع للنقاش ومنحاولش نقنع الناس بيه ان هو ده الصح
ده رأيي ✌🏼

كلامك صح
بس اختلف معاكي في نقطة وقت الحفلات نلبس الضيق والمبين
لان بردو معظم الحفلات اكيد بيبقا فيها ناس غريبة منعرفهاش
وطالما منعرفهاش يعني منعرفش اخلاقهم ولا نواياهم يعني زيهم زي الناس اللي بتبقا في الشارع او في مكان الاتنين اغراب ✌🏼
تكلمت بحسب عادات المجتمع الي انا عايشه فيه يعني الحفلات الي اقصدها هي حفلات البنات والحريم فقط

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%