NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عادل وعائلته الممحونه

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ابني دحل الاوضه علي احته لقها نايمه كدا و بيشتكيلي بيقولي بصراحه يا بابا انا دحلت شوف ايمان كدا ممسكتش نفسي قعت ابص علي لحمها و طيزها المنفوخه كدا لقيت لبني بينزل لوحده معلش يا عمر يا حبيبي انت لازم تتعود تشوف لحم اختك بعد كدا مش هتحس بحاجه خالص

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الوقح, سكون الظهيرة, سهام القلب و 7 آخرين
طيز بنتك جامده اووي

اووووف بنتك نااار

ابني دحل الاوضه علي احته لقها نايمه كدا و بيشتكيلي بيقولي بصراحه يا بابا انا دحلت شوف ايمان كدا ممسكتش نفسي قعت ابص علي لحمها و طيزها المنفوخه كدا لقيت لبني بينزل لوحده معلش يا عمر يا حبيبي انت لازم تتعود تشوف لحم اختك بعد كدا مش هتحس بحاجه خالص

هاتها بنتك و مراتك و انا اركبهم و افشخهم و املاهم لبن
تعالي تيليجرام افشخهالك
‏@Mohr15426

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صورة كفيلة ترجعني لعادة مبطلة من 5 سنين وشوية ،، خاصة مع ضيق موارد النيك حاليا من حواليا 😂

عيله ابطال يخربيت جمدانها انتاجك حلو يا معلم 😍

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا

اوف من المناظر اللي تهيج فشخ 🔥❤️

يستاهل اخوها الدلع

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%